#🇹🇷 💬 Turkish
1 messages · Page 6 of 1
Ben paylaşıyorum herkes paylaşsa oyuncu çoğalır rekabet olur oyunda
Oyuncu çekelim oyuna
bende paylaştım da
şu an adamların güzel reklam yapması gerekiyor bizimle olacak iş değil hadi üç beş kişi geldi para verip yapacakarl bi reklam o zaman gelirlwr
Zor oda zamanla 😂
Ben ışık göremiyorum inşallah yanılırım
Ama zor 3 4 ay sürer düzene sokmaları ondan sonrada oyun oynayan olur mu bilemiyorum
admin, 16 dragon scrolls, 12 bonus objects were deleted from the market I created, I am waiting for help instead.
check now your mail
Dragon scroll geldi mail yoluyla fakat 14 adet bonus nesnesi kayıp
Bankada bir adet bonus nesnesi gözüküyor fakat onuda kullanamıyorum
Pazarı kapattım
İtemi alamıyorum ve satılan şeyin parasıda gelmedi ?
Yardımcı olur musunuz ?
Tamam 🙏
Gm bey pazardaki itmelerimiz gelmedi hala
Bir çözüm yok mu
Zor bir sorun mu ?
evet
Ne kadar bir süre beklicez peki ?
Ekip bana tahmini bir süre vermedi.
Okey 😂
Oyunda neden hep bir sorun var
Sürekli bir sorun çıkıyor
Ama siz sorun çözmek yerine oyun oynamak yayın açmak gibi şeyler yapıyorsunuz ?
Oyunda bir sürü bug var
Sürekli bir sorun yaşanıyor
Çok yavaş bir düzenleme sisteminiz var
Daha iyi daha bir bilgili birini bula bilirsiniz ?
@spare pagoda Ben programcı değilim, kodlar üzerinde çalışmıyorum.
Marius ve Yuris oyundaki sistemler ve sorunlar üzerinde çalışıyor.
Tamam programcı arkadaşınız fazla bir bilgisi olan biri değil demekki daha iyi biriyle anlaşa bilirsiniz
Bu kadar zamandır sorunlar çözülmüyor çünkü oyunda çok hata var
Maruis ve yuris tam odaklı programcı değil belli ki
sorunları #1045357793470849094 kanalına yazabilirsiniz
İnsanlar yazıyor zaten bir çözüm yok ama ?
Boşa yazıyoruz
Yazıyoruz bir sonuç yok
@spare pagoda blockchain kısmını, akıllı sözleşmeleri ve oyundaki entegrasyonu geliştiriyorlar, böylece yakında TOKENS ve NFT'leri oyunda test edebilir, simülasyonlar vb. test ağında yapabilirsiniz.
Okey baba sen bu gidişle zor bir oyun yapacaksın
elbette oyundaki problemler üzerinde de işe yarıyor
Şu anda söyleyebileceğim tek şey sabırlı olmaktır.
@spare pagoda @blazing walrus
hepsi çözülecek.
Kardeşim eyw çözülcek çözülcek diyorsun ama birşeyi çözdüğünüz yok ki
Günlerdir oynuyorum
Ama bir çözüm yok yapılan birşey yok
Anca çözülcek çözülcek diyorsun
Oyuncu çekmek için sitede paylaşıyorum yapıyorum ama insanlar kayıt olamıyor
Bizde oyuncu çok olsun diye elimizden geleni yapıyoruz ama
Hep bir sorun
Açıklamanız çözülcek ama çözmüyorsunuz
kayıt olamıyorlarsa HESAPLARI var demektir, eski hesaplarıyla giriş yapsınlar, hadi Discord, isterlerse onlara yardımcı olurum.
Metin yanlışsa özür dilerim.
Tamam söyledim discırta gelcek
Ama lütfen şu sorunları bir an önce halledin artık
Sıkılmaya başladım
Elimde silah yok pazara koyduk geride alamıyorum kasılamıyorum birşey yapamıyorum
16adet dragon parşömeni elime ulaştı fakat 14 adet olan efsun bonus hâlâ gelmedi ve 1 adet olan efsun nesnesi kullanılmıyor
Bide söyle bir sorun yaşıyorum ben charımı satıcının orda bıraktım charım suan burda ordan buraya nasıl geliyor benim charım
Bu ne oluyor ?
Benim sorun o değil ben charı başka bir yerde bıraktım ve charım oraya nasıl gitti ?
Benim ki hala gelmedi itemim ve goldüm
@spare pagoda @blazing walrus Muhtemelen bildiğiniz gibi oyun geliştirme aşamasındadır. Geri bildirim ve hata bildirme kanalımız dolu ancak düzeltilenlere bakarsanız 2 dakikada bir küçük bir düzeltme ile güncelleme yapamıyoruz. Ayrıca oyun son 6 ayda her açıdan çok büyük ilerleme kaydetti o yüzden sabırlı olmanız gerekiyor.
Oyunun beta dönemi, final sürümde sorunlar yaşanacağı anlamına gelmiyor, normal bir durum.
Sana söyleyebileceğim tek şey sabırlı olman.
Güzel kardeşim benim 6 aydan bahsediyorsun 6 ayda bu kadar sorun varda 6 ay önceyi hiç düşünemiyorum ben Suan bir ton sorun var oyunda
Her gün bir bug çıkıyor
Siz 6 ayda ne yaptınız ?
Bir ton sorun çözüldü ve bir ton yeni sistem yapılıp uygulandı.
Ama hala bir sürü sorun var ?
Açıkça. Bir oyun böyle işler. Küresel olarak piyasaya sürülen oyunlarda bile yıllar geçmesine rağmen hala hatalar var ve her ihtimale karşı bir Unstuck düğmesi var.
Oyun açılırken açılmasan çoğu sorunu çözersin oyunda benim bildiğim yüzde 20 gibi hatalar kalır oyuncular da girdiği zaman bu yüzde 20 lik sorunları bulur ve iletir ama sizde yüzde 80 hala sorun var
Yav ne sıkıntısı kardeşim adam oyun yapıyor açıyor max 1 hafta sonra sorun kalmıyor
İnsanlar rahatça oynuyor
Biz günlerdir tadında bir oyun oynuyamıyorız
Siz 6 aydan bahsediyorsunuz 6 ayda hiç birşey yapılmadı mı hala sorunlar var
En kötüsü 6 ayda nesne market gibi birşeu getirememişsiniz oyuna
En basit örnek
Anlıyorum. O kadar yanlış bilgilendirilmişsin ki. Oyun 30 Mart 2020'de prototip olarak piyasaya sürüldü. Açıkçası 9 Mayıs 2024'ten beri üye olduğunuzu görüyorum, bu neredeyse 2 hafta oldu.
Oyun salyangoz hızında ilerlese bile hiçbir yerden ayrılmıyor.
Mağaza sistemi oyunun başından beri uygulanıyor ve ilk defa bir sorun buldunuz ve 2 saatte çözülmüyor diye artık sinirleniyorsunuz.
Kontrol ediyoruz ve yakında düzelteceğiz.
Ben sana aylardır oynuyorum demiyorum ki ?
Kaç tane bug ve hata söyledim 9 mayıstan beri ama birşey çözülmedi
Ve ilk defada bir sorun bulmadım
Götünüzden elemenet uydurmayın
Yarraklar siz bir sikimi çözemezsiniz bu kafayla
Hata bulunca söyleyince niye zorunuza gidiyor burda
Hatayı düzeltin diyince birşey mi batıyor size
Oyun daha güzel olsun diye hataları söyleyip fikirlerimizi sunuyoruz siz bunları yanlış anlıyorsunuz
@spare pagoda #1045357793470849094 'ta bildirilen herhangi bir sorun bulamadım
senden.
Yav siz ne Apti insanlarsanız ya
Yav kardeşim ben buraya yazıyorum bug Reports mı yazıyorum
Kardeşim oyun daha yeni bu tür sorunlar tabiki olucaktır sabırlı ol bende aynı sorunu yaşadım bildirimde bulundum ön gördügüm eksikleri belirttim cözüm icin ugraşıyor adamlar sende biraz sabırlı ol yeni cıkan oyunlarda bu tür sorunlar tabiki olabilir bu normal sabırlı ol ve eglenmene bak
@spare pagoda @blazing walrus
Sorunları özel kanala bildirmezseniz, sohbetin çalıştığını ve ekibin ilgili sorunu göremediğini bilin. Buraya kanala sorun içeren mesajlar bırakmayın. Bu kanal tartışmalar/konuşmalar içindir.
A mk salakları ya 😂
6 ay diyorsunuz 6 ayda haşa bir ton sorun yaşıyorsunuz
Senin ekibin bir sike yaramaz
Bulunmayan hayali problemleri çözemeyiz. Bu yüzden beta dönemi var. İçinde bulunduğunuz şartlar ve koşulları kabul ettiniz ve kayıt oldunuz.
@shut fable @quiet kelp
I'm sorry on him behalf, I've explained it many times but he doesn't understand and continues to cause problems.
persistently does not want to understand the beta phase
🤷
Selamın aleyküm herkese hayırlı günler iyi oyunlar
aleykümselam
Aleykümselam
@quiet kelp Data actualizării este clară Al 2-lea exp sat a început să dea mai puțin acum, nu vreau să rămân în urmă deoarece este un joc competitiv.
@rancid abyss Silahlara 3 tas eklenebilse , zırha 3 tas eklenebilse , aslında , bunları beta aşamasında deneme imkanımız olur .
bellli bır sevıden sonra kı zırh ve sılahlara 3 tas eklenebılıyor
Ozman BARON u destekliyorum 55 lvl olsan , yeni zırh silahlar gelir bence reis😄
tkaılı kaldık aga 40larda harita yok 2. köyde exp gelöiyor eskisi gibi
bi an önce gelmesi lazım güncellemenini
Yani bence de 30 lvl silahları gelmeli , 35 lvl zırhı da gelmeli , item lvl artışı bunu gösteriyor , mevcut slotlar çok seyrek , bir arada durmuyorlar
tabi canım itemler ws olsun gelmesi lazım 40 lvlim 20 lvllik silahla işim olmaz da işte mecbur
Örümcek zindanı gibi lvl kasma sistemi olsa bol ve sık moblar olsa daha egelneceli olur , bir slot kesip beklemek soğutuyor
Benim bi slottan aldıgım exp şuan 216 düştü ve 12milyon exp istiyor slotlar 36 lwl max yani bu söyledigin teorik olarak imkansız max 46 lwl kadar kasabiliyoruz şuanki sistem bunu gösteriyor güncelleme gelmesi şuan bana yarar 😂
#┊📊・status
@worn river **🚨 Önemli Uyarı: Avrupa'da İnternet Kesintisi 🚨
Sevgili Oyuncular!
Avrupa'da şu anda 50'den fazla İnternet Kesintisi yaşandığını ve bu sayının giderek arttığını üzülerek belirtmek isteriz.
Çeşitli
🚨 Önemli Duyuru: Avrupa'da İnternet Kesintileri 🚨
Sevgili Oyuncular!
Üzülerek bildiriyoruz ki, Avrupa şu anda 50'den fazla internet kesintisi yaşıyor ve bu sayı giderek artıyor.
Çok sayıda sunucu etkilendi, bunlar arasında Avrupa'da bulunan oyun sunucumuz da var.
Bu durumun yaratabileceği rahatsızlığı anlıyoruz ve durumu yakından takip ettiğimizi ve ilerleme kaydedildikçe sizi bilgilendireceğimizi temin ederiz.
ℹ️ Kaynak:
https://www.thousandeyes.com/outages/
@worn river
Bu küresel bir sorun, birçok ana bilgisayar başarısız oldu, kontrolümüz dışında.
Ulan şu bummer sıpasına nasıl kuruldum varya sabah sabah
ne oldu abi
İtemlere artı nerde basılıyo
oyundaysan gelip göstereyim
@final moon Teşekkür ederim sonunda buldum nerde olduğunu ama biraz kasma donma var birde telefon aşırı ısınıyor
@leaden kite hatalar düzeltiliyor başka sorunlar olursa sorunları https://discord.com/channels/988932184087875684/1223368970279587850 buraya yaza birsin
Erişim yok oranın
Sorma , biraz geç oldu daha önce banlayabilirlerdi 🙂
Ne yapsın abi adamlara da hak vermek lazm
Belki adam gibi konuşur efendi olur zaten oyuncu az bâbından bişey demediler
Ama elaman aştı kendini
Atack bug sorununu düzeltsinler önce 14 lwl adam bana 2k vuruyo böyle sacma durummu olur arkadaş item niye yapıyoruz biz bu ne sacma bi sistem
biraz saldım bende event yok exp az geliyor yapılacak bişey yok harita yok metinden sadece sandık atıyor
sabah akşam kastık çarları adamlar bize yetişiyor ben bunu için emek vermedim ki
Savunma bonuslari işe yarıyor mu deneyen oldu mu
bir konuya daha değinmek istiyorum oyun içi paylaşım olduğu zaman sadece ingilicze paylaşım yapııyot ne diyor ws anlaayn yok
@warped umbra
Putem vorbi despre ceva când suntem liberi?
@swift galleon
Este posibil ca turcii să aplice pentru o poziție de administrator?
cerere pentru admin
@rancid abyss Türkiye'de Oyun Moderatörüdür.
@swift galleon https://www.thecursedland.com/ adresinden Windows için indir.
#┊🔽・genesis
burdan indirebilrisiz
admin66 este admin, de aceea am întrebat
Din câte am înțeles, nu există nicio aplicație de administrare în acest moment.
Mod
Gelecekte mümkünse, başvurunuzu ne zaman açacağımızı duyuracağız.
Application to become a mod or what do we need to do to become a mod?
ne zaman olacağını açıklayacağız
well thank you
şu anda henüz bir gereksinim listemiz yok.
Sometimes there are no Turks who are active. Most of the time I am active. If there are Turks who come, I am interested.
In such a case, you can tag me
Vă mulțumesc că ați răspuns la întrebările mele astăzi.
memnuniyetle!
pazarimdaki esyayi alamiyorum. envanterinde boş yer yok hatasi veriyor. Alamadigim item +9 dragon sword.
@rancid abyss
Mrb
Oyuncu arkadaşlar, hepimiz emek veriyoruz , vaktimizi harcıyoruz oyun için , oyuzden sizi de uyarmak istiyorum . Pazarlardan item kopyalama yapılıyor , nereden anladigimi söyleyeyim ,pazarda 2 tane +9 dragons sword um vardı, hatta pazarın ismi +9 dragonssssss idi. Kılıç'ın bir tanesi kopyalanmış , pazarı kapattıktan sonra kopyalanan kılıçi envanterime alamıyorum . Envanterinde boş yer yok hatası veriyor. Ne para geldi ne item geldi , bunun için destek SAĞLANMİYOR, kopyalayan kopyaladigi gibi kâra geçiyor mağdur da zarara uğruyor , itemi elden gidiyor , okadar emek ve zaman harcıyoruz. Diyeceğim PAZAR KURMAYİN , MAĞDUR OLMAYİN. @honest bloom @warped umbra @blazing walrus @lost saddle @sour herald @rancid abyss @quiet kelp @shut fable
Ben pazara koyduğunda 35 ortalama olan kılıç , pazardayken 49 ortalama olmuş, demekki pazardayken birisi bu itemi kopyalayarak elde etmiş.
Teşekkür ederiz, kopyalama tespit edilir edilmez çözümlendi, mevcut klonların kaldırılması için çalışmalar yapılıyor. Artık klonlanamaz. Teşekkür ederim! Bu konuyla ilgili duyuru yapmıştım.
#╭📣・news message
📰 [GÜVENLİK GÜNCELLEMESİ] 📰
🔍 Dolandırıcılık ve Hata İstismarı Hakkında Önemli Duyuru
Merhaba herkes!
TERİMLER VE KOŞULLARIMIZI ihlal eden herhangi bir dolandırıcılık veya hata istismarını otomatik olarak tespit eden yeni bir sistem sunmuş bulunmaktayız. Bu sistem, oyun ekonomimizin bütünlüğünü ve dengesini korumak için tasarlanmıştır.
⚠️ Bilmeniz Gerekenler:
Dolandırıcılık faaliyetlerine veya hata istismarına karışan hesaplar ve karakterler silinecek veya oyuna erişimlerinden men edilecektir.
Oyun ekonomisini istikrarsızlaştırabilecek hataları derhal bildirin. Hızlı raporlama, tüm oyuncular için adil ve dengeli bir oyun ortamı sağlamamıza yardımcı olur.
Anlayışınız ve iş birliğiniz için teşekkür ederiz!
Herkese iyi oyunlar ve sağlıklı ve rekabetçi bir topluluk oluşturma sorumluluğunu birlikte üstlenelim! 🌟
@brittle dew lütfen sabırlı olun, her şey yoluna girecek.
@brittle dew bilader adamsın sen
Bende o bahsettiğin markete baktım önceden
Bi kıl olmadım değil yani
Sağol reis sen kralsın 🙂 o pazar benimdi işte 2 hafta önce 4 tane +9 item bastım 2 kılıç , 1 dagger , 1tane de 25 lvl zırh . Kılıcı pazara koydum sonra ne yaptılarsa pazarda kılıcı kopyalamislar.
Peki pazarda kalan itemimizi verecekmisiniz
lütfen sabırlı olun, her şey yoluna girecek.
Oyunda ki hatalari bildirmemenin sonuçları herkesi etkiler
Mağdur olmamak adına lütfen bunları bizden gizlemeyin biz er yaşa geç tespitini yapıyoruz, sonuç olarak kaybeden siz ve oyuncu arkadaşlar oluyor .
Lütfen hatalar konusunda hassas davranıp bizi bilgilendirin .
Selamun aleykum
AGA SAKIN OLUN OYUN OL DEDIGINOZ ZAMN HEPSI HEMEN OLMUYOR SABRETMEK GEREK SABRIN SONU SELAMETTIR DERLER BEN BU OYUNUN ARKASINDAYIM BEN BUNLARLA AXEL VE RAKYAIL ILE BURDA TAM 5 6 SENEMI VERDIM SUAN ASKERDEYIM PEK BIRSEY YAPAMIYORUM OYUNA PEK GIREMIYORUM BEKLEYIN GORUN GUZEL BIR MMORPG OYUN OLACAK
DON'T WORRY ABOUT THE NETWORK, BE A GAME, IT DOESN'T ALL HAPPEN RIGHT AWAY, YOU NEED TO BE PATIENT, THE END OF PATIENCE IS PEACE, THEY SAY, I'M BEHIND THIS GAME, I GAVE 5 OR 6 YEARS HERE WITH AXEL AND RAKYAIL, I'M IN THE MILITARY RIGHT NOW, I CAN'T DO MUCH, I CAN'T GET INTO THE GAME, WAIT, SEE IT'S GOING TO BE A GOOD MMORPG GAME.
👆👆👆👆
Hem ingilizcem hem tturkce okuyabilirsiniz
Translate yaparak turkceye donderin anlarsiniz neden i giliace adam romanyali nasil turkce yazsin turk oyuncu kitlesi bu tur oyunlari oynamiyor pek diye adam da dil yok olsa adam yardim eder onun yüzünden Rakyail bize yardim ediyor turkceye cevirip #1179401440217808906 diye yaziyor
@quiet kelp
Do you think I'm wrong?
BU ADAM BAK OYUNDA NE KADAR OYNARSAN NFT YAPARRSIN VEYA USDT ALIRSIN OODULLER VAR PARA ODULLERI ADAM DAHA NE YAPSIN SIZLERE SOYLE BI GENEL CHAT I OKUDUM DA GERCEKTEN SACMA SEYLER YAZMISSINIZ
Benim böyle bir kopyalamanın varlığından haberim olsaydı zaten pazar kurmazdim itemleri pazara koymazdim , neden bile bile itemimi riske atayım ki @rancid abyss
🤜🤛
Haberin olduğunu söylemedim muhtemel olanları soyledim
Lvl 20 +9 kılıç alıyorum özel mesaj ve resim bekliyorum
Oyunu bilen türkler varsa yardımcı olabilir mi yeni başladım wild dog falan nerde
5 dk da bir oyun donuyor
Ben de telefondan oynayamiyorum telefonum donuyor , bilgisayardan oynuyorum , telefondan pazarlara fln bakıyorum .
@quiet kelp bazı kişiler aşıır hızlı hareket ediyor hız hilesi var mı acaba oyunda
Hareket hızını kontrol ettin mi? bilgi için üzerlerine tıklayın.
i'm making a bird for another guy my 2 times the speed, which I'm not slow
Sa referans codu nerede acil dönüş yaparmısınız
@quiet kelp
Bir kaç kişiyle oynayacağız oyunu referans kodu varmı oyunda
LANDER23 diye hatırlıyorum
Oyun içinden bakabiliyor muyuz koda
@rancid abyss e sorabilirsin
Ben BTC ile pek ilgili değilim
Teşekkür ederim
LANDER yazabilirisj
oyunda vikins loncası eğer size dalarsa direk beni çağırın oyundaki adım Rookie farketmez sizi rahatsiz eden olursa gene gelriim
Arkadaşlar ben red bayrağa geleni kesiyorum , bizmkilerden biri gelirse haberim olsun dokunmam . AssassinShadow
Yani chatten selam veriyorm anlamiyorsa daliyorum
😄
Blue da gıcık olduğunuz varsa keseyim 😄
Vikingsler düşman mı , onların cristallerine ks ariom ozman
Ben onları kesiyorum tilt oldum onlara kırmızı bı Romanya loncasini ellemiyom
Bide yeni gelen kişileri
Oyunda mısınız yeni başladım ben de klan varsa gelirim kırmızı bayrak
CeoinTR nick ekleyebilir misiniz
Ben loncada değilim ama maviye geçmeyi düşünüyorum , bizimkiler mavideymis
Selamün aleyküm
aleykümselam
10 lwl item satan var mı
#┊🎉・old・events✨ message
Atack damageleri ekranı kaplıyor karakter görünmüyor , nereye vurdugumu göremiyorum <@&1045756286186291342>
Selamün aleyküm 😄
Böyle vuruş boype hiz yok ben diyorum hızlı gitme eş hilesi var mı diye
Bu adam hile değilse oyunu silerim
Bu hesap acık ve net hile kullanıyor hız hilesi atack hilesi duvar hilesi benzeri oyun yönetiminin acil ilgilenmesini bekliyorum
Bazen duvar içinden benim çar da geçiyor
Böylesine ilk defa denk geldim bune la böyle
@quiet kelp
There is no hack, the update will come and will fix that bug
Biz yapınca ban yiyoruz başkası yapınca sorun yok
Ne güzel
Adamlar hile kullanıyor nasıl gittiğine ws baksan uçuyor adam bizdede item var saldıri hızı ws ama nedense yetişemiyorum
Bu hesapta hile var bu bir bug degil
@quiet kelp @rancid abyss bu güncelle kısa sürede gelmez ise ben oyunu bırakıyorum saatlerce emek verip kastığimiz lvller olsun boşuna adam hile ile kısa bir sürede bizlere ulaşıyor biz space tuşuna biseyler koyup kasildigimiz zaman ise ban sebebi oluyor başkalarıni görmüyorlar burda ben ırkçılık seziyorum adam gelmiş açmış spped hack dağa taşa gidiyor herkesin elinde kanıtı var bunları görmüyorsunuz veya ilgilenmiyorsunuz
Oyunda hile yok bag olabilir ama hile yok.
Açık ve net hile o adam herkesin elinde videolu bir sekilde kanıt var
Adam uçuyor itemle alakalı desek bizim de herseyimiz efsunlu ve +9
İtemle alakası bile yok
Barona adam nerden vuruyor
Bir tane video olsa neyse tamam hadi bag olmuştur derim
Ve bu at ustunde giderken vurma olayı ban sebebiydi
Biz bu yüzden ban!! Yedik
Adamlar yapıyor aynısı ne bir uyari bile verilmiyor adamlara
Ben tek tek çekerek kasiliyorum adam at üstünde vura vura gidiyor biz ne için ban yedik ki o zaman ırkçılık var
Reis neye göre yok ya yani bukadar emin konuşuyosun ne kanıtın var düne kadar oyun icinde gm lerin yardımı söz konusu degil dedin admin acık acık ben yardım ettim ama bundan sonra etmiycem dedi neye göre bunu söylüyosun adamlar baris ırkcılık yapıyo biz boş yere banlandık adamlar item kopyalama yapıyo hile kullanıyo bizim modaröterler destek cıkan acıklamalar yapıyo yanımızda durmuycaksanız türk mod olmanızın bi mantıgı yok adamlar at koşturuyo zaten
Bag niye anlamı istemiyorsunuz
Bag hile degil
Hile yok
Biz geçen bu bagtan dolayı ban yedik
Sonra bu yasak diye kendi soyledi yabancı modaretor
Yasak dediği halde halen yapiyorlar bu bir ırkçılıktir
Bu bag sade bi kişide oluyosa cözümüne bakın arkadaş adamın zırhında hız taşı bile yok bukadar hızlı gitmesinin bi acıklaması var oda hile kullanıyor incelensin zormu bukadar bize burda cvp yazacagına adamı kontrol edin biz üzerimize düşeni yaptık kac tane vdo kanıt gösterdim size atın üzerinde atack ban sebebi dediniz girin haritalara bakın bunu yapmayan yok oyunda hepsini vdo aldım ben
Video tek Beron degil bende bir kaç kişi de aynı şekilde video aldı bizim de itemlerimi, taş basılı efsunlu ama adam uçuyor
Ben adama yetişemiyorum
Ben tek tek elim ile çekiyorum adam at üstünde vura vura slot çekiyor ne anlamı kaldı benim verdiğim saatler emeğim adam daha iki üç gün önce kaç lvldi şimdi beni lvl de geçti
banızıı kaldırdık ama dımı tekrar aynı hata bır başkası ıcın mı olsun istiyorsunuz =?
İstiyoruz değil öteki admin buna yasak dedi biz birsktik
Boype yapmayi tek tek slotları çekip kesiyoruz
O admin sonra yasak dedi
Bız sonra bunun tekrar etmedik
Bunu onlar.yapti ırkçılığa giriyor bu
Otoclik degil ki o
Adminin bize yasak dedigini onlar yapıyor
yururken vurmak mı ?
Baron dedi ben yapacak oldum yasak yapma ban yeriz diye kendisi de soyledi
Abi FPS çok düşük k bı çözümü olan var mı
Benim attığım videoda binekte yürürken vuruyor
merhaba kalıcı binek satan var mı
Oyuna bayadır girmiyordum bugün girip bi bakayım dedim dün ki arkadaşların söylediği gibi 2 kişi gördüm hem çok fazla hızlı koşuyolardı hemde binek üstünden seri atak yapıyorlardı neye dayanarak kesinlikle hile yok diyebiliyorsunuz anlam veremiyorum milyon dolarlık mmorpg serverlerinda bile deli gibi hileler kullanılıyor o kadar koruma olmasına rağmen siz korumanızın varlığı yokluğu belli değil kendinizden çok emin bi şekilde hile yok diyorsunuz bir kanıtınız dahi yok.
@terse gulch Bir sonraki güncellemede bu hata çözüldü ve artık bunu yaptıklarını görmeyeceksiniz.
Hile yok bug var bunlarda güncelleme ile çözülür.
Hile olmadığına nasıl bu kadar emin konuşuyorsun açıklsana bize
Anlatmaya çalışsam anlayacakmisiniz
Zira burada saatlerce anlattığım şeylere rağmen ısrarla anlamamakta diretip kendi tezinizin doğruluğunu ispat etmeye çalışıyorsunuz
Hile değil bug .
Şu egoist tavrı bi kenara bırakıp öyle oyun yönetin kardeşim
Egoistlik yok
Elinde bi done yok hile değil bug diyorsun bende sana ispatla o zaman diyorum
Doğru olanı söylüyorum ısrarla anlamamakta diretiyorsunuz
Bu bir bug diyorum hala hile diyorsunuz
Bu bug ise sen de bende yapabiliriz ispatla bana bu bugu yaparak o zaman hadi.
Sana bugun nasıl oluştuğunu anlatıp daha sonra sende digeri ve diğerine aynı bugu kullanıp işi çıkılmaz bir noktaya mi getirelim
@terse gulch oyun hile yazmak için önce kaynak dosyalarını erisebilmeleri gerek oyun kaynak dosyalarını eristikten sonra tersine mühendislik ile hileler yazılır ( oyun beta test aşamasında olduğu için ve çok ileri düzeye gelmediği için kimse bunu yapmak için zaman ve emek harcamaz) ayrıca sunucuya yetkisiz erişim veya saldırı olduğunda bunj farkedersiniz bizim sunucu için böyle bir durum söz konusu degil.
Bu işide yazılım bilmeden yapamazsın şuan ko mevcut durumda hile yazıp.ne yapacaklar niye yapacaklar ??
😀😀 kullanmak istesek emin ol çok uğraşır bir bug bulur kullanırdık biz adam gibi oyunu oynamak istiyoruz fakat görüyorum ki ne yönetiminiz ne de oyun geliştiriciniz bu konuda bi adım atmıyor karakter skilleri hala yarım yamalak oto atak desen hala pasif durup durup sürekli nft reklamı yapmaktan başka bişey bilmeyen bi yönetim var ortada neyse ilerde oyun gelişir ve tamamen düzelirse gelir oynarız belki size kolay gelsin.
Adam güncelleme ile çözülecek diyor.
Kolay gelsin bro.
Beta test aşaması bitmiş oyun gibi davranmayı bırakın lütfen.
Hatalar olacak. Bunlar çözülecek.
Teşekkür ederim.
Selamun aleykum
Nabtiniz oyun nasil oldu vomen karekterinin becerileri geldimi
Everyone
Ve aleyküm selam
Okçu becerileri eklendi yenilik olarak
Mrb! Yakinda
normalde güncelemme bu hafta gelcekdi galiba
tarih veya zamanı bellimidir güncellemenin
Sen üstüne tıkla yine
Neyın üstüne knk
Kullanıcı adının
Galiba benim çocuk hesabı silmiş
Çünkü sılmek çok kolay
Sıl dıyosun direk siliniyo
Şifre felan istemiyo
Üzüldüm onada bi çözüm bulurlar
Şifreli yapmaları lazım bildirirmisin
Çok büyük problem
Benım için yapçak bişe yok
ARKADAŞLAR BANA POT PARASI VS VEREBİLECEK VARMI
Kurıyım tekrar
Bildiririm sorun yok
Eyw
Sen kur yardım eden olur
Kurdum şehir ortasındayım
Auto clicker yasak degılmıs galıba üsteki yazılardan onu anladım dogrumudur
Dogrudur
En iyisi türkce olduktan sonra oynamak takıpteyım
Şuan bıse anlamıyom ztn bıda boşuna hasmıyım türkce olunca gelırım
Mavi
@quiet kelp güncelleme hakkında bi gelişme var mı acaba tarih veya günü belli mi artık lvl de kasamıyoruz çoğu şeyleri yaptık item lvl yapcak bişey kaladı
those days, yakinda
teşekkürler
Abiler selamın aleyküm
Oyunda ne Türk değişiklikler yapıldı hemen hemen 1.5 aydır yokum
Günaydın
Herkese Merhaba,..
Oyun içinde yaptığınız her türlü etkinligi Görüyoruz hiç kimsenin zarar görmemesi adına lütfen bulduğunuz tespit ettiğiniz hataları bizlere bildirin hızlıca çözüme kavuşturalim bulduğunuz ve bildirmediginiz her hata oyunun gelişim sürecini baltaliyor ve güncelleme sürecini aksatiyor biz bu hataları kimlerin kullandığını tespit edecek sisteme sahibiz ve tespit ediyoruz şuan ve geçen zamanlarda olduğu gibi sizden ricam bulduğunuz hataları tarafıma bildirmeniz bu süreci baltalamak yerine lütfen bizlere destek olup işimizi kolaylaştırın ... hataları kendi lehine kullanan tüm oyuncuların hesapları silinir
Bu hesapla bağlantılı tüm hesaplar silinir bu sebepten ötürü kimseyle hesap paylaşmayın hesap paylaştığınız kişi oyunda ki hataları kendi lehine kullanırsa bunun sonuçlarından sizde etkilenirsiniz bug kullanmamış olsanız dahi .
<@&1153255617755095121>
@blazing walrus
@quiet kelp
Neden benim hesabımı silip duruyosun
Test sürümü degilmi
Bırakta oynıyım
Madem bug yaptıgımı düşünüyosun bugu düzelt
Nası olduğunu ne olduğunu biliyosun fakat düzeltmeyi bilmiyosun sana fikir verebilirim
Ama böyle hesabımı silmekle hiçbişeyi düzeltemezsin
Bidaha da girmem alın oynayın
Hi 🤝 @hollow jolt ,
The game is still in development, and the Beta server is a permanent one. Even if we develop and test together, problems need to be reported to be solved. You didn't report the problem; we detected it and have resolved it. The system deleted all the characters who abused the bugs.
However, we must keep the game's economy safe. The problems have been solved, and you can test the game again. If you encounter any other issues, please contact us and share your experiences so we can resolve them as soon as possible.
Merhaba 🤝 @hollow jolt,
Oyun hala geliştirme aşamasında ve Beta sunucusu kalıcıdır. Birlikte geliştirip test etsek de, çözülmeleri için sorunların rapor edilmesi gerekir. Siz sorunu bildirmediğiniz için biz tespit ettik ve çözdük. Sistem, hataları istismar eden tüm karakterleri sildi.
Ancak, oyunun ekonomisini güvende tutmalıyız. Sorunlar çözüldü ve oyunu tekrar test edebilirsiniz. Başka sorunlarla karşılaşırsanız, lütfen bize ulaşın ve deneyimlerinizi paylaşın, böylece en kısa sürede çözebiliriz.
Mrb
Mrb
Merhaba nasılsınız
Merhaba
Şükür seni sormali
İyidir kardeşim sağol
@rancid abyss reis müsait olunca vi vakar mısn
Selamün aleyküm
Ve aleyküm selam
Beyler oyun ne durumda
Günaydın.
ses kanalında kaliteli zaman geçirebilirsiniz.
<@&1153255617755095121> 👉 https://discord.com/channels/988932184087875684/1246390706621386834
@rancid abyss
Mrb
Sa
As , mrb
Bunu hem Türkçe hem İngilizce olarak paylaşım yapılsa dah güzel olur sadcee 1 dil olunca
Adamın bunu çeviri yapailmesi için oyundan çıkması gerekiyor herkes PC başında değil
@warped umbra I was talking to romanian if they want come Voice General Discord.
Wasn't any News.
Do not worry about that.
Nu toată lumea poate traduce pe un computer ca mine.
No problem.
anlamaynalr için romanyalılar için konuşma yeridir demiş
Selamın aleyküm
Aleykümselam
Mrb
Nasılsınız
geç kaldık sanırım
karakterler sıfırlanacak mı ?
diğerlerine arkadan ulaşabilirsiniz
olmayacaklar.
şu an bilgisayar yüklemeye çalışıyorum fakat uygulama yüklenmiyor
Kalıcı bir Açık Beta Sunucusudur
arşivi açmanız gerekiyor
@fallow sparrow hoşgeldin yetisebilirsin , güzel etkinlikler var haftasonlari , şu anda ayışığı sandığı ve artı basma etkinliği var
@fallow sparrow
auto mu oyun yoksa elle mi kasmak gerekir?
Elle kasiyoruz oto sistemi yok
Otomatik düğmesi var ama bu sadece canavarlarla savaşırken işinizi kolaylaştıracak bir şey.
Hem PC hem mobile girebiliyoruz , offline pazar var birde
eğer bir canavar seçmezseniz saldırmaz.
@fallow sparrow
Ekip bunun üzerinde çalışıyor, yakında üretime başlamadan önce test edebileceksiniz!
❤️🔥
Yakinda
daha şu anlık nft vesayre para kazanma olayı yok zaman doğru mudur?
Bunlar sizinle birlikte uygulanacak, test edilecek ve daha sonra piyasaya sürülecek!
hangi karakter wizzard/staff gibi isim verebilr misiniz?
herhangi bir karakter/ırk herhangi bir silahı donatabilir, test edebilirsiniz.
hiçbir karakter belirli bir silahı kullanmakla sınırlı değildir.
@warped umbra if you can explain better
any character can use any weapon they wants
Güzel acikladin
Atin üzerinde vurmak için ne yapmam lazım?
@fallow sparrow
At şuan yok kullanımlık binekler var üstüne çıktığında vurabiliyorsum(at ileride nft olarak satin alinabilecek)
otomatik gold toplama var mı
herhangi bir tuşu fareyle mi toplamak lazım illiak P
?
Mıknatıs sembolü ona tıkladığında otomatik olarak toplar
tyy
Selamun aleykum tünaydın herkese
Bir sorum var bu oyun mobil telefonda neden bu kadar kasma yaratiyor internet felan hersey güzel cekiyor asiri lag var biliyorum çalışmalarınız gercekten cok hizli geciyor grafikleri en dusuge aliyorum yine kasma mevcut ozellikle camacarlara gidince kasiyor human beceriler ne zaman gelecek
I have a question, why does this game create so much contraction on the mobile phone, the internet is blah, everything is good, I know there is excessive lag, your work goes really fast, I put the graphics on the lowest, there is contraction again, especially when you go to the laundry, when will the human skills come?
@rancid abyss @quiet kelp
the game is not yet optimised for Mobile & PC, we will do that as soon as possible when the moment will come (after a few more updates with in game content, warrior and wizard skills will coming soon.
Thank you very much, I wish you good work, my dear.
How many years have you been playing together this year?
@quiet kelp
It's been 5 years, we've all been together
💯
Wow, how much time has passed
yeap
Let me ask you how you are doing, we couldn't ask, how is life going?
I'm in the military, I'm very limited, but I'm still playing the game in a limited way.
If he throws it, I go to my hometown after 85 days and my military service ends
nişanlım yanımda, yakında benimle evlenecek
çok çalışmamdan hoşlanmıyor ama hayat bu
super!
May God bless you, I wish you happiness for a lifetime, my brother, when the wedding can come, I will come, God willing.
@quiet kelp
in 1-2 years wedding
😁
I will annouce you
thank you!
Same problem 😃
🥳
Thank you
I broke up with the girl I have loved for 4 years 1 week ago, or rather, she left me💔😔
@quiet kelp
Durum nedir oyun ne alemde gelişme varmı
@dark pawn live your life, don't be sad.
Bad things happen and give space for good one
💯
#┊🔽・genesis
#╭📣・news
#┊📜・release・notes
@gray ginkgo
we are here and working everyday.
Hatat is really bad, never mind, people like us can't be happy
I forgot my username, how can I find out?
DM
@rancid abyss
evet
Engin axelle uğraşıyoruzda e posta doğru kullanıcı adı doğru fakat hesap şifre veya kullanıcı adı hatalı diyor
şşifrenı yenılee
İşe yaramıyor
oyunun dılı ıngılızce mı
Sıfırladık fakat durum aynı
Türkçe
ingilizce yapıp tekrar sıfırlamayı dene
Deniyorum hemen
@rancid abyss it's a strange issue, i didn't saw to anyone else, I'm trying to figure it out.
he changed a few times the password, saying wrong
i will try help hım
how?
what ı can
Sıfırladım fakat gene olmadı ilk sıfırladığımda kullanıcı sözleşmesi çıktı önüme 3 kutucuguda onayladım fakat sonra tekrar giremedim hesap önemli değil yeni bir tane kurabilirim fakat niye böyle saçma bir hata oldu onu anlamadım
ekran paylaşabılırmısın ??
Paylaşayım
selamın aleyküm
as
oyuna baslıcamda bi tanıdım varmı bakmak ıstiyorum
sesteyım
@rancid abyss
❤️🔥
Oyun güzel arkadaşlar haftasonu etkinlikleri var ayışığı artı basma , sandıklardan efsun ekleme /değiştirme, kutsama kağıdı vs cikiyor
İtemlerimizi dizebilir , pazarlardan çekebilirsiniz , oflline pazar var
Crsystal taşları kesip sandik kasiyoruz , sonra içinden çıkan taşları satıp para kasiyoruz , artı basma metali dusuyor slotlardan markete de satılabiliyor
❤️🔥
Selamün aleyküm
Ve aleyküm selam
TOKEN SATIŞLARI BAŞLIYOR.
THE CURSED LAND - $TCL Token - Halka Açık Satış 🎮
İşte bilmeniz gereken önemli tarihler:
KYC ( KIMLIK DOĞRULAMA) Başlangıç: 4 Haziran 08:00 UTC
🔴KYC( KIMLIK DOĞRULAMA) Bitişi: 10 Haziran 19:00 UTC
📝KYC'nizi tamamlayın
🗓Takvimlerinizde yaklaşan tarihler'İ işaretleyin:
Bilet Satın Alma: 12 Haziran 06:00 UTC - 13 Haziran 15:00 UTC
Bilet Al: 13 Haziran 16:00 UTC
Katılımcılar, bilet kazanma/kaybetme karşılığında TCL/EGLD tokenlari talep eder
📝Desteklenen Para Birimi: yalnızca EGLD
📝Geri ödeme politikası: İndirimin tükenmemesi durumunda katılımcılara maksimum 3 iş günü içinde tam para iadesi yapılacaktır.
THE CURSED LAND muhteşem bir maceraya hazır olun!
#╭📣・news LİNK NEWS KANALINDA
@rancid abyss reis müsait olnca seslide bi anlatabilir misin
veya saat verirsen o saate sese geliriz
tamam
nothing sir, who can just join the voice on Turkish
😁
#1045359452221603851
Merhaba.Şimdi oyun içi belli yöntemler ile coin veya nft item kazanamiyor muyuz. Coin satın almak zorunda mıyız. Bunun cevabı önemli benim için.
Bu durum ilerleyen günlerde netlik kazanacak
Etkinlikler ile kazanma olasılığı olabilir ( kesin olmamakla birlikte ) böyle bir çalışma yapilabilir
Loncalara özel sesli sohbet kanalı alcmamizi isterseniz bizimle iletişime geçin
Discort aktif olarak kullanıyorsanız iletisim için iyi bir yöntem
Aktif en az 10 üye gerekli
Lonca Liderlerinin Dikkatine!
Size loncanız için yalnızca lonca üyelerinin erişebileceği özel bir kanala sahip olma fırsatını sunmak istiyoruz!
Başvurmak için lütfen aşağıdaki talimatları izleyin.
Gereksinimler:
- Loncanızın oyunda en az 10 üyeye sahip olması gerekir.
- Discord'da sesli sohbette** 10 aktif üyeniz olmalıdır.
Nasıl başvurulur:
Bu kanalda aşağıdaki bilgileri içeren bir gönderi oluşturun:
- Loncanızın adı.
- oyundaki lonca üyelerinin sayısı.
- Özel kanala erişim rolünü alması gereken lonca üyelerinin Discord adlarının bir listesiyle birlikte @quiet kelp adresinden bana özel olarak ulaşın.
Talebinizi aldıktan sonra doğrulayacağız.
Loncayla ilgili güncellemeler için lütfen @quiet kelp adresinden benimle özel olarak iletişime geçin.
Not: Yalnızca bu gereksinimleri karşılayan loncalar özel kanal almaya hak kazanacaktır.
Başvurularınızı sabırsızlıkla bekliyoruz!
İyi şanslar ve mutlu oyunlar! 🎮
@polar crane git o modaretörüne ilet zoruna gidecekse bıraksın bu işi saçma salak ban atıp durmasın oyundan ban sohbetten ban yönetimin bu şekildemi
? DM
The problem is not with you, I had to write from here
if I can help you, just DM me
Thank you 😘
@gray ginkgo sorun nedir
Sorun yok rakyail bu arkadaşla özel bir işim var
@polar crane özele gel bi
Selamün aleyküm
As
Selamun aleykum
ve aleyküm selam
Selamın aleyküm
Aleykümselam
#┊🎉・old・events✨
Selamün aleyküm
@brittle dew as
Yeni guncelleme tarihi , yani yeni haritalar , yeni silah ve zırhlar , nemzan gelecek bell i mi acaba ? Modum @rancid abyss
@brittle dew bunun için net tarih vermek doğru olmaz ama hazırlıklar devam ediyor çok yakında yayinlanacak
Teşekkürler
@brittle dew rica ederim yakında gelecek ama hazırlıklar yapılıyor
@rancid abyss müsait olunca yazar mısın reis
sese gelebilir misin
Tabi
İyi geceler
@polar crane azcık delikanlı olda gel özelde konuşalım neden ban yedim neden kaybolan itemi vermediniz gel kardeşim
🎮 The Cursed Land - $TCL Token - Bilet Satın Alma Aşaması Şimdi Açık 🥳
MultiversX'teki MMORPG oyunu için $TCL token'ının halka açık satışına katılmak isteyen tüm meraklılar, biletlerini 13 Haziran 15:00 UTC'ye kadar satın alabilirler.
🕹 Token Detayları
Token Adı: TCL
Token Kimliği: TCL-fe459d
Hard Cap: 30.000 USD
Toplam Token Arzı: 1.000.000.000 TCL
Başlangıç Token Arzı: 7.700.000 TCL
BHero Launchpad'e Ayrılan Toplam Token: 5.000.000 TCL (Toplam Token Arzının %0.5'i)
Halka Açık Satış Token Fiyatı: 1 TCL ≈ 0.006 USD
Halka Açık Satış Bilet Fiyatı: 1.77 EGLD ≈ 60 USD
Toplam Kazanan Biletler: 500
Token Satış Formatı: Çekiliş
Fonlama Para Birimi: EGLD
🕹 Önemli Tarihler
Çekiliş Biletleri Satın Alma: 12 Haziran 06:00 UTC - 13 Haziran 15:00 UTC
Kazanan Biletler İçin Çekiliş: 13 Haziran 16:00 UTC
Kazananlar TCL Tokenlarını Talep Ediyor: 13 Haziran 16:00 UTC
Kazanan Bilet Başına Tahsis: 60 USD (10.000 TCL)
Desteklenen Para Birimi: Yalnızca EGLD
👇 Tüm bilgiler
https://mvx.bhero.com/token/thecursedland
📎 Tweet
<@&1153255617755095121> 👉 #┊🎉・old・events✨
@dark pawn as çalışmaya devam
Reis müsait olursan akşama bunla ilgili konuşalım mı tam nasıl olacağını bilmiyorum a
Da
🚀 Heyecan Verici Haber The Cursed Land! 🚀
📅 TCL Token Zaman Çizelgesi:
1️⃣ 12 Haziran 06:00 UTC: BHero Launchpad - Bilet Satın Alımı
2️⃣ 13 Haziran 18:00 UTC: xExchangeApp'te Topluluk Tokeni Olarak Listeleme
3️⃣ Belli Değil: Metastaking
4️⃣ 20 Haziran 16:00 UTC: NFT Mintleme, NFT Etkileşimleri, Ödüllerin Açılması (Testnet)
5️⃣ 27 Haziran 16:00 UTC: NFT Mintleme, NFT Etkileşimleri, Ödüllerin Açılması (Mainnet)
#╭📣・news
@warped umbra tm
Bende anlamadım
@quiet kelp he don't like this player 😀 cyb
😃
I don't like it either, it interferes with everyone, let it be time to update it, I won't pick it up.
Şu emoji ne kdr aşağılayıcı la
@rancid abyss
@honest bloom
Bana atsa çok güzel cümleler kurardım ona
Olaya nasıl baktığınla alakalı bir durum
🚀 Duyuru: TCL Tokeni xExchange'te Listeleniyor
Merhaba topluluk! TCL tokenimizin yakında xExchange'te listeleneceğini duyurmaktan büyük heyecan duyuyoruz! 🎉
⚠️Önemli: Yeni listelenen tokenlerin yüksek volatilite gösterebileceğini hatırlatmak isteriz. Dikkatli olmak ve bilinçli kararlar vermek çok önemlidir.
⚠️ Dikkat: $TCL tokenleri sadece TheCursedLand oyununda kullanmak amacıyla satın alınmalı ve kâr elde etme amacıyla spekülatif olarak satın alınmamalıdır.
Sürekli desteğiniz için teşekkür ederiz ve bu yolculuğa birlikte çıkmayı dört gözle bekliyoruz! 🌟
A highly scalable, fast and secure blockchain platform for distributed apps, enterprise use cases and the new internet economy.
The Cursed Land is a Web2, Web3 and AI cross-platform Massively Multiplayer Online Role-Playing Game (MMORPG) developed by PopuGames for mobile devices and PC.
Oyun ekosistemi xExchange üzerinde büyüyor 🎮
100.000'den fazla kayıtlı oyuncuya sahip olan The Cursed Land adlı sürükleyici MMORPG'yi güçlendiren TCL token, Topluluk bölümüne geliyor.
💱 Swap ve likidite sağlama etkinleştirildi
📎 Tweet
TCl token sadece TCl oyununda kullanılıyor galiba öyle anladım sanki , yani TCl alındığında sadece oyunda harcanıp, gerisin geri paraya cevrilemiyor değil mi @rancid abyss
@brittle dew şuan için evet
#┊📊・tcl・token
@rancid abyss reis alım ws olunca haber et de pek bilmiyorum ya haberleşiriz
#┊📜・release・notes
Yardıma ihtiyacınız olursa lütfen bugün ve yarın bana özel mesaj gönderin!
Sürüm 2024.06.13 ✨
Düzeltildi: iOS'ta QR kodu yüklemede takılı kalan xMission 1 sorunu.
Düzeltildi: xMission 2'de, işlem tamamlandıktan sonra kullanıcı arayüzü güncellenmedi ve Talep Et düğmesi etkinleşmedi (Talep Et düğmesi yalnızca yeniden giriş yapıldıktan sonra etkinleşiyordu).
Düzeltildi: Kayıt ve xMission 2'de davet kodu otomatik olarak büyük harfe dönüştürülmüyordu.
Düzeltildi: Seviye 15'in altındaki oyuncuların krallıklar arasında saldırıya uğramasına izin veren hata.
Düzeltildi: Hız x2 ile binekleri daha hızlı donatma ve çıkarma hatası.
Düzeltildi: Posta Kutusu'na erişildiğinde yeni fısıldama sayfası ilk gösterilen sayfa oluyordu.
Düzeltildi: Envanterden yükseltilen öğeyi kullanarak yükseltme işlemi sırasında mobilde yere bırakma penceresi görünüyordu.
Düzeltildi: 25'ten fazla tüketilebilir öğeyi açmak bağlantının kesilmesine neden oluyordu. Bu geçici olarak devre dışı bırakıldı; tüketilebilir öğeler birer birer kullanılabilir veya aksiyon çubuğuna (slotlar) yerleştirilip dokunarak/tıklayarak/bir tuşa basarak kullanılabilir.
Düzeltildi: Giriş hesaplarının yanlış görüntülenmesi.
Düzeltildi: Karakter Bilgisi'nde, diğer bir karakterdeki öğelerden gelen bonusların görsel hatası.
Düzeltildi: Günlük aktivite hatası.
Düzeltildi: Lonca etkileşimi üye pop-up hatası.
Düzeltildi: Bağlı öğeler artık depoya yerleştirilebilir.
Düzeltildi: Aksiyon çubuğundaki/slotlardaki öğeler artık kullanılamıyordu.
Düzeltildi: Öğe seçeneklerinden hareket işlevlerini kullanırken, öğe artık kilitlenmiyor.
Düzeltildi: Kilit, seçilen öğe üzerinde sürükle ve bırak işlemine engel olmuyordu.
Düzeltildi: Araç ipucu üzerinden öğeleri çıkarma işlevi artık çalışmıyordu.
Düzeltildi: Mağaza/posta yoluyla alınan öğeler, yeniden giriş yapılana kadar bonusları göstermiyordu.
Düzeltildi: İçinde öğeler olsa bile postaları silebilirsiniz.
Düzeltildi: Bazen mini harita düğmeleri çalışmıyordu; X tuşuna iki kez basmanız gerekiyordu.
Düzeltildi: Savaş Parşömeni kullanırken +3 üzerindeki öğeler için yükseltme penceresi artık görünmüyor.
Düzeltildi: Otomatik hedefleme, bazen ölü bir yaratıkta kalıyordu ve bu yaratık kaybolana kadar devam ediyordu.
Düzeltildi: Kazma aksiyon çubuğuna yerleştirilebiliyor ve kullanılabiliyordu.
Düzeltildi: Kötü internet bağlantısı yaşanırken ticarette ve depoda öğe yerleştirirken öğelerin çoğaltılması sorunu.
Düzeltildi: Depoyu kullanarak öğeler üzerinde sonsuz bonus ekleme/değiştirme hatası.
Düzeltildi: Binek birden fazla karakter arasında transfer edilip kullanılabiliyordu.
Düzeltildi: Krallık değiştirme öğesi, bir loncaya sahip olsanız bile kullanılabiliyordu ve bekleme süresini etkinleştiriyordu.
Düzeltildi: Bazen yere düşen öğeler alınamıyordu.
Düzeltildi: Karakter adının sonunda "Shop" kelimesi olduğunda seviye görünmüyordu ve isim mağaza gibi sarı renkte oluyordu.
Düzeltildi: Oyuncular binek üzerindeyken savaşabiliyordu.
Eklendi: Özel dükkanın sahibinin adı, dükkan adının altında gösterilecek.
Eklendi: Arıtılmış Cevherlerle aksesuarlara bonuslar eklendi.
Eklendi: 20 Haziran güncellemesi ile Web3 test ağı, Mint NFT, Etkileşimler, Açık Ödüller test edilebilecek.
Bu yeni düzeltmeler ve eklemeler, oyun deneyimini daha stabil ve zengin hale getirmeyi amaçlamaktadır.
#┊🔽・genesis #┊📜・release・notes
<@&1153255617755095121>
Baya şeyler olmuş yeni hatiralar gelecek mi acaba onu ben görmedim de
Güzel baya bir bug düzeltilmiş
@warped umbra yeni harita lvl sınırı genislediginde gelecek
hadi inş bide bu token fekn işi haber verirsin veriz ü c beş bizde alvıırz
hazırladık herşeyi
@warped umbra
Evet
Şuan satin almak isterseniz alabilirsiniz bunu göstereceğim ama
Bayramdan sonra anca muhtemelen misafirlikteyim
Tabi olur bı 10 dkaikaya
Müsait olurum.uygunmudur
Şimdiden hallederiz en azından dursun kenarda
@rancid abyss geldim
FrZzZ , frozenica burada mı acaba oyundan yazdım ama ulaşamadım, tanıyan var mı
Selamın aleyküm herkesin bayramı mübarek olsun
Sevdiklerinizle birlikte nice mutlu huzurlu bayramlara inşallah
Hayırlı bayramlar
@rancid abyss reis müsait misin
evet
henuz transfer işlemının nasıl gercekleşecegını bılmıyorum yanlıs bırsey yapmak ıstemıyorum kendım test ettıkten sonra yardımcı olacagım
olur reis haber edersin bişey olursa
@rancid abyss we send TCL Tokens on TestNet to test the Mint and NFTs interactions on 20 june
tell them to send the EGLD wallet address ...erd1 from xPortal receive button
the second biggest step will take place soon!
🚀
@warped umbra egld xportal wallet adresinini gondermelisin
#1252252479480004669 bu kanala
pek bilmiyorum da bunu yapmayı
#┊🎉・old・events✨
🚀 Heyecan Verici Haberler! 🚀
📢 The Cursed Land oyunundaki yükseltilebilir ve donatılabilir NFT'ler için minting, yükseltme ve daha fazlası için fiyatları duyuruyoruz!
💎 Bu NFT'lerin dinamik on-chain özellikleri vardır ve TCL, potansiyellerini ortaya çıkarmanın anahtarıdır:
Mint: 1.000 TCL
Yükseltme: 150 TCL
Bonus Ekleme: 300 TCL
Bonus Değiştirme: 150 TCL
Kristal Ekleme: 300 TCL
Yuva Ekleme: 150 TCL
Arıtma Ekleme: 150 TCL
Depolama Ekleme: XXXX TCL
🗓️ 20 Haziran: Testnet'te test edin
🗓️ 27 Haziran: Mainnet'te aktif olun
Ekipmanınızı geliştirmek, oyuna hakim olmak ve ödüllerinizi artırmak için TCL kullanın! 🎮✨
#┊📊・tcl・token
📎 Tweet
#┊🎉・old・events✨
TCL Tokeninin Kullanımını Test Edin!
📅 20 Haziran, 16:00 UTC: NFT Basımı, NFT Etkileşimleri, Ödülleri Açma (Testnet)
👥 Sesinizi duyduk! Birçoğunuz EGLD cüzdan adreslerinizi gizli tutma isteğinizi dile getirdiniz.
Bunu karşılamak için, EGLD cüzdan adresinizi gizli olarak göndermek ve Testnet üzerinde TCL tokenlerini almak için lütfen bu Google formunu doldurun: https://forms.gle/gXP5D8xSKJEH6d849.
🔗 xPortal’ınızı https://testnet-wallet.multiversx.com adresinde bağlayın, Menü’ye gidin - Araçlar altında - Faucet - xEGLD Faucet. Her 24 saatte bir 30 xEGLD talep edebilirsiniz - Ben robot değilim’i işaretleyin ve Token Talep Et’e basın.
ℹ️ xEGLD, MultiversX blok zincirindeki EGLD coin’in testnet versiyonudur, işlemleri simüle etmek ve testnet üzerinde işlem ücretlerini karşılamak için kullanılır, gerçek fonlar kullanılmaz.
🎮 27 Haziran, 16:00 UTC: NFT Basımı, NFT Etkileşimleri, Ödülleri Açma (Mainnet)
TCL tokeninin yeni işlevlerini deneyimleyen ilk kişilerden biri olma şansını kaçırmayın. Strateji geliştirmeye başlayın ve TCL Token deneyiminizi en üst düzeye çıkarın! 🚀
Takipte kalın ve $TCL yolculuğuna hazır olun! 🌟
📎 Tweet
A highly scalable, fast and secure blockchain platform for distributed apps, enterprise use cases and the new internet economy.
Test the Utility of the TCL Token!
📅 June 20th, 16:00 UTC: Mint NFT, NFT Interactions, Open Rewards (Testnet)
👥 We heard your voice! Many of you expressed a desire to keep your EGLD wallet addresses private.
To accommodate this, please fill out this Google form
@brittle dew şuan hazır değil test aşamasında
Oh oke 👍
Testler bittikten sonra mümkün olacak
Tamamdır teşekkürler
@rancid abyss reis bu sayın alma işlemini gösterecektin de
@warped umbra bu akşam ayarlayalım
Tamamdır reis haber edersin
@quiet kelp hi
@quiet kelp can you look at the message
@rancid abyss reis bu gün yapaım müsait olursna
suleyman parayı bınance tr atarız egld alırım ama egld xportla trasfer etme ıslemı hakkında henuz yeterı bılgıye sahı degılım
#┊🎉・old・events✨
#╭📣・news
AssassinShadow was deleted 🙂 . Bari itemi silseydiniz niye komple sildiniz. @quiet kelp
#┊🎉・old・events✨
<@&1153255617755095121> Voice Channel #1246390706621386834 Rakyail testing web3 Tokens & NFTs
#┊📊・status message
The Cursed Land için OPEN BETA Sunucusuna Katılın!**
OPEN BETA sunucusu, EUROPE sunucusunun resmi olarak başlamasından önce en son sistemlerin ve özelliklerin uygulanacağı kalıcı bir test sunucusudur. OPEN BETA'ya katılarak yeni özelliklere ve geliştirmelere özel olarak erken erişim sağlayabilirsiniz.
Bu, değerli geri bildirimlerinizle nihai sürümü etkileme şansınızdır. Oyunun resmi lansmanından önce oyunu öğrenme fırsatını elde edecek, mekaniği, stratejileri ve sistemleri ustalıkla kavrayabileceksiniz. OPEN BETA'ya katılarak oyunun evrimini ilk elden görecek ve oyunu geliştirmeye adanmış tutkulu bir topluluğa katılacaksınız.
Bu benzersiz fırsatı kaçırmayın—şimdi OPEN BETA'ya katılın ve geliştirme sürecinde kilit bir oyuncu olun!
⬇️ Şimdi Oyna!
📱 Mobil ve PC 💻
https://www.thecursedland.com/
Güzel dursun kenarda
Sura karakteri hangisi oluyor
Beyaz saçlı olan
Eyvallah
Selamın aleyküm
📣 Yoğun Saat Etkinliği!
🗓️ Başlangıç Tarihi: [2024.06.24]
🕛 Başlangıç Saati: [19:00] UTC (22:00 🇷🇴)
⏳Güncel UTC zamanı
✨ Etkinlik süresince şanslar artırılmıştır! 🆙
💫 Eşya inşa etmek için mükemmel zaman! 🚀
✨ İnşa zamanı. 🚧
🔹 Demirci %10 Bonus Şansı 
🔹 Yaratıklar daha fazla eşya düşürme şansına sahip 
🔹 Yaratıklar Ay Işığı Hazine Sandığı düşürme şansına sahip
(Eşyalarınızı geliştirmek için Bonus Ekle/Değiştir düşürür)
🗓️ Bitiş Tarihi: [2024.06.24]
🕛 Bitiş Saati: [20:00] UTC (23:00 🇹🇷)
▶️ Şimdi oyna ⬇️
<@&1153255617755095121>
S.a
as
as
📢 The Cursed Land 🎮 oyununda Donanabilir NFT'lerin Basım Kuralları
Oyunumuzda günlük ödüller kazanmanızı sağlayacak donanabilir NFT'lerin yakında basılacağını duyurmaktan heyecan duyuyoruz! 🏆
🔹 Basım, katı bir 10 dalgalı dağıtım kuralına göre yapılacaktır:
- Dalga: 300 NFT
- Dalga: 200 NFT
- Dalga: 140 NFT
- Dalga: 120 NFT
- Dalga: 80 NFT
- Dalga: 60 NFT
- Dalga: 40 NFT
- Dalga: 30 NFT
- Dalga: 20 NFT
- Dalga: 10 NFT
🔹 Toplamda 15 koleksiyonumuz var, her biri 1000 NFT içeriyor ve seviyelere göre dağıtılmıştır. Eşyaların seviyesi ne kadar yüksekse, o kadar nadir olur. Seviye 1 eşyalar önce basılacak ve bir önceki dalga tükendiğinde bir sonraki dalgaya geçilecektir.
🔹 Basım, yalnızca TCL token ile yapılır. Bir NFT'nin maliyeti 1000 $TCL'dir.
🔹 NFT'ler, bonuslar, kristaller ve arıtma ekleyerek ve kalitelerini artırarak yükseltilebilir.
🔹 NFT'lerin seviyeleri ve dağıtımı:
- Zırh: İnsan (Zırh), Canavar (Kıyafet), Ölümsüz (Zırh), Şaman (Giysi) - Seviyeler: 1, 15, 25, 35, 45, 55, 65, 75, 85, 95.
- Silah: Kılıç, Hançer, Asa, Yelpaze, Yay - Seviyeler: 1, 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90.
- Kalkan: Tüm Irklar - Seviyeler: 1, 19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 99.
- Miğfer: Tüm Irklar - Seviyeler: 1, 17, 27, 37, 47, 57, 67, 77, 87, 97.
- Kolye: Tüm Irklar - Seviyeler: 1, 14, 24, 34, 44, 54, 64, 74, 84, 94.
- Bilezik: Tüm Irklar - Seviyeler: 1, 16, 26, 36, 46, 56, 66, 76, 86, 96.
- Ayakkabı: Tüm Irklar - Seviyeler: 1, 13, 23, 33, 43, 53, 63, 73, 83, 93.
- Küpe: Tüm Irklar - Seviyeler: 1, 18, 28, 38, 48, 58, 68, 78, 88, 98.
Bu fırsatı kaçırmayın ve oyun deneyiminizi geliştirin! 🚀
📎 Tweet
reis
bu ödül herkese veriliyor mu
@rancid abyss şimdi müsait ortamda değilim uygun zamanda oyun ile alakalı bilginize başvuracağım, şimdilik kendim öğrenmeye çalışıyorum
musaıt oldugunuzda yazarsınız seste konusuruz her sorunuza yanıt vermeye calısacagım
Eyvallah 15 levele kadar geldim az çok öğrendim ama ilk sorumu sorayım depo varmı oyunda
her zaman
depo var wearhouse yazar
Üstümde malzeme çoğaldı oyunun bazı kisimlara hala İngilizce olduğu için pek anlamıyorum
@south fable
Satıcıya satabilirsin gereksiz olanlari
İhtiyacın olanlari depoya atarsın depo kasılma yerinden gelirken sol tarafta kaliyor
Eyvallah
Selamın aleyküm
as
item basacak olan arkadaşlar yüzde %10 item basma oran şansı var item basın
📣 Hepsi Bir Arada Etkinliği!
🗓️ Başlangıç Tarihi: [2024.06.26]
🕛 Başlangıç Saati: [16:00] UTC (19:00 🇹🇷 )
⏳ Şu anki UTC saati
✨ Etkinlik sırasında şans artırıldı! 🆙
💫 Eşyalarınızı geliştirmek için mükemmel zaman! 🚀
✨ İnşa etme zamanı. 🚧
🔹 Demirci %10 Bonus Şansı 
🔹 Düşmanlar daha fazla eşya düşürme şansına sahip 
🔹 Düşmanlar Ay Işığı Hazine Sandığı düşürme şansına sahip
(eşyalarınızı iyileştirmek için Bonus Ekle/Değiştir düşürür)
🗓️ Bitiş Tarihi: [2024.06.26]
🕛 Bitiş Saati: [20:00] UTC (23:00 🇹🇷)
▶️ Şimdi oyna ⬇️ Türkçe
event aktif edildi !
<@&1153255617755095121>
Mrb
Günaydın
#1179447113646620734 message
Selamın aleyküm herkese günaydın hayırlı cumalar
@warped umbra as hayırlı sabahlar
Sa
hg
Hb
#┊🔽・genesis buradan ındırenılırısız
rica ederım
Bu gün saat gece 03:00 da ay ışığı etkinliği var en azından girip düşürün kendinizi geliştirirsiniz hafta sonları oluyor sadece kullanmak lazım bunu
@rancid abyss müsait misin başkan
evet
#┊🎉・old・events✨
@foggy kite buraya yazarsın
Selamün Aleyküm kayıt oluyorum gmail adresime herhangi birşey gelmiyor yardımcı olabilirmisiniz
ozel mesaj
Sese gel
Event unutuldumu acaba ?
gece 3 de başıyor etkinlik
#┊🎉・old・events✨
00:00 yazıyor demekki +3 eklemek gerekiyor 🙂
Başladı
📣 Mutlu Cumartesi Etkinliği!
**🗓️ Başlangıç Tarihi: [2024.06.29]
🕛 Başlangıç Saati: (03:00 🇹🇷 )
⏳UTC'de güncel saat **
**✨ Etkinlik sırasında şanslar artar! 🆙
💫 Eşya inşa etmek için mükemmel zaman! 🚀
✨ İnşa etme zamanı. 🚧
🔹 Çetelerin daha fazla eşya düşürme şansı vardır 
🔹 Çetelerin Ay Işığı Hazine Sandığı düşürme şansı vardır
(eşyalarınızı geliştirmek için Arttırma/Değiştirme Bonus düşürün)
🗓️ Bitiş Tarihi: [2024.06.30]
🕛 Bitiş Saati: (03:00 🇹🇷 )
▶️ Şimdi oyna ⬇️ **
☝️** Event Live** 🟢
@everyone
S.aleykum ahali nasilsiniz
Aleykümselam kg
@sage yoke
@brittle dew
As teşekkürler
Oto av var mı
Tam sürüm net tarihi belli mi
Güncelleme kaç günde bi geliyor belli mi Şuan oynanılabilir gibi görünmüyor iphone11 için ekran hassasiyeti çok kötü dinamikler iyileştirilmeli
no, Savaşta otomatik hedef sistemi var ama bu sadece savaşta size yardımcı olmak için, tek başına savaşan, görevleri tek başına tamamlayan bir sistemimiz yok ve olmayacak.
Güncellemeler geldiğinde 2 kanalda duyurulur.
#╭📣・news
#┊📜・release・notes
#┊🔽・genesis
Savaşçı skilleri kullanılmıyormu
henuz gelmedı
nınja bıcakcı ve okcu + şaman sıkllerı mevcut suan
Oyunda adminler bizi kesiyor zaten kalici binek yok olunce binekte gidio altimizdan
Kalıcı binek yokmu
isim ?
kalıcı binekler yakında gelecek
Yunus baligina binio adini unuttum
Bir mod banada aynısını yaptı mesele değil ama binekler ölünce gitmesi güzel değil
Bineksiz kasilmiyor evet gidince valla kasasim gelmiyor 😅
Hocam nasil oyuncu hesabi o adam 2800 vurdu bana
lvl yuksektır
Yaw zaten mesele o deil bizim setler kasili deil binek olayi sikinti
@sage yoke Moderator is just a player with a tag MOD, they do not have any admin panel ori items from the team, they build their items themselves.
If you need any information you can ask them.
Selamın aleyküm
Is duel/challenge/kill allowed between players & moderators ? YES EVET, because they are just players with a MOD tag.
@sage yoke
Aleyküm selam
Aleykum selam
Yan hesap açtım kendime bir tane lakin onu göremiyorum aynı yerde olduğum halde
Selamın aleyküm herkese günaydın
📣 Mutlu Pazar Etkinliği!
**🗓️ Başlangıç Tarihi: [2024.06.30]
🕛 Başlangıç Saati: (03:00 🇹🇷 )
⏳UTC'de güncel saat **
**✨ Etkinlik sırasında şanslar artar! 🆙
💫 Eşya inşa etmek için mükemmel zaman! 🚀
✨ İnşa etme zamanı. 🚧
🔹 Demirci %10 Bonus Şansı 
🔹 Çetelerin Ay Işığı Hazine Sandığı
düşürme şansı vardır (eşyalarınızı geliştirmek için Ekle/Değiştir Bonusu düşürün)
🗓️ Bitiş Tarihi: [2024.07.01]
🕛 Bitiş Saati:(03:00 🇹🇷)
▶️ Şimdi oyna ⬇️ **
GÜNAYDIN
Gunaydin hocam
Pc ye nasil kurabilirim oyunu windows yazani indiriorm guvenlik uyarisi verior elle indiriorm ama dosyayi acmiyor
bıraz sonra yazarım ekran paylaşırsın bırlıkte yaarlarız
Tmm hocam
@sage yoke musaıtmısın
" dolunay " nick'li arkadaş burada mı acaba ?
@visual portal
Sa
as sese gel ekran paylaş bakalım
<@&1153255617755095121> Kaliteli zaman geçirmek, oyunu öğrenmek, yeni arkadaşlar edinmek için sesli olarak katılın.
@rancid abyss
💯
sa
as
ve aleykü slam
🚀 TCL Token Kullanımı Başlıyor!
NFT Dövüş Binekleri Satın Alın 🐉
📅 Tarih: 2 Temmuz 2024
⏰ Saat: 16:00 UTC
💰 Maliyet: Her biri 2500 $TCL
🔥 Her model için 400 adetle sınırlı!
✨ Bineklerinizi oyunculara TCL karşılığında kiralayın!
🌍 Tüm sunucularımızda kullanılabilir!
🔗 TCL tokenlarınız nereye gidiyor? Buradan öğrenin:
https://whitepaper.thecursedland.com/tokenomics/economic-model
🛒 NFT'leri Lander uygulaması üzerinden satın alın:
https://thecursedland.com/lander
TCL tokenlarını xPortal veya xExchange üzerinden edinin.
$TCL ile yeni avantajların kilidini açın ve oyunda üstünlüğünüzü iddia edin!
📎 Tweet
@rancid abyss reis müsaiy misin
@whole jackal Xportal aktif olarak kullaniyormuydun
Yeni kullanmaya başladım
@rancid abyss binekler kaça reis
@warped umbra 15 -20 dolara tekabül ediyor
Pahalıymış ve normal binege devam
Selamın aleyküm rakyailin paylaştığı öneri istek ordan oyunda eksik olan veya gelmesini istediğimiz olan şeyleri hep birlikte yazarsak daha güzel olur misal binek sistemi ay ışığı işi olan var olmayan var hafta sonu etkinlik yapamayan da oluyor onu yazabiliriz veya binek isteği
🚀 TCL Tokeninin İlk Kullanımı Başladı!
CANLI - NFT Dövüş Binekleri Satın Alın 🐉
📅 Tarih: 2 Temmuz 2024
💰 Maliyet: Her biri 2500 $TCL
🔥 Model başına 400 birimle sınırlıdır!
✨ Bineklerinizi $TCL karşılığında oyunculara kiralayın!
🌍 Tüm sunucularımızda kullanılabilir!
🔗 TCL tokenlarınız nereye gidiyor? Buradan öğrenin:
https://whitepaper.thecursedland.com/tokenomics/economic-model
🛒 NFT'leri Lander üzerinden satın alın:
https://thecursedland.com/lander
Lander'ı kullanma talimatları:
- Lander'a gidin, üstte solda "Menü"ye tıklayın, "Ana ağ"ı seçin
- xPortal cüzdanınızı bağlayın
- NFT menüsünde, sağ üstte "Mint NFTs" seçeneğini seçin
TCL tokenlerini xPortal veya xExchange üzerinden alın
$TCL ile yeni avantajların kilidini açın ve oyunda üstünlüğünüzü ilan edin!
📎 Tweet
<@&1153255617755095121>
#╭📣・news
#┊📊・tcl・token
@quiet kelp where can i see other mount style
Lander uygulamaısnda
bilgisayardan gözükmedi de teşekkürler
lander uygulamaısnı xportala bağlayın oradanda eger tcl tokenınız varsa bınek alabılırısnız
tamamdır bu arada yayıncı arıyorlar mı reklam için 🙂
yayın için axel4ro ile knusabilirsiniz
Güncelleme gelmiş, detaylarını nerede görebiliriz?
paylaşılacak
lander için mi?
Evet
paylaıcalacak detaylar
Tamam
Bosss🥰🤩
bizimkiler fena koydu
diğer maça bakalım yendiler ya burda baya bi havai fişek silah patlama oldu
@rancid abyss nft aldıktan sonra oyun içerisinde nasıl kullanıcaz ?
@warped stone envanteri gelir
Binek aldıysanız sola doğru açılan ok işareti var butonları orda
Orada gözükür
gördüm tamam saol
@warped stone bi özele baksana
#┊📜・release・notes
Guncelleme Notları Versiyon 2024.07.03 ✨
- CANLI: Testnet xInventory'de mevcut:
- NFT Basma: 1.000 xTCL
- NFT Ekipman
- NFT Ekipmanı Çıkarma
- Web3 karakter penceresi ekipmanı
- Yükseltme: 150 xTCL
- Bonus Ekleme: 300 xTCL
- Bonusu Değiştirme: 150 xTCL
- Kristal Ekleme: 300 xTCL
- Soket Ekleme: 150 xTCL
- Arıtma Ekleme: 150 xTCL
- [Testnet İçin Başvur](#╭📣・news message)
- ... daha fazlası yakında
- CANLI: Mainnet tüm TCL Dövüş Binekleri (Basma işlemi Lander app/dapp üzerinde 2500 TCL fiyatla mevcut, binekler oyunda basma işleminden sonra kullanılabilir)
- Eklendi: yeni Beyaz At bineği web3
- Ekonomik Model Testnet ve Mainnet'te CANLI
⬇️ Şimdi Oyna!
📣 All in Etkinliği!
🗓️ Başlangıç Tarihi: [2024.07.03]
🕛 Başlangıç Saati: [09:00] UTC (12:00 🇹🇷 🙂
⏳UTC'deki mevcut saat **
**✨ Etkinlik süresince şanslar arttırılmıştır! 🆙
💫 Eşyalar oluşturmak için mükemmel zaman! 🚀
✨ İnşa etme zamanı. 🚧
🔹 Demirci %10 Bonus Şansı 
🔹 Canavarlar daha fazla eşya düşürme şansına sahiptir 
🔹 Canavarlar Ayışığı Hazine Sandığı
düşürme şansına sahiptir (eşyalarınızı geliştirmek için Bonus Ekle/Değiştir)
🗓️ Bitiş Tarihi: [2024.07.04]
🕛 Bitiş Saati: [00:00] UTC (03:00 🇹🇷 🙂
▶️ Şimdi oyna ⬇️
Testnete cüzdanı bağladıktan sonrasını yapamadım becerebilen var mı
@rancid abyss
neyı yapamadın
Özelden yazayım mı kirlenmesin burası
sorun yok nereden istersne