#🇹🇷 💬 Turkish
1 messages · Page 5 of 1
kendime nufçu açtım slotlara vuruyo slotlar kaçıyor
bide drop aşırıdüşük be abi metinler geç atıyor geçen hafta güzel ay ışığı kastım bu sefrr yok
#┊🎉・old・events✨
@quiet kelp Texts are few and drops are low in village 1
İlgilenen kimse yok galiba aşıri laf var droplar az yeni çar açtım slotlara vuruyorum slotlar geri kaçıyor oyun sürekli atıp duruyor lagtan internet hızım 99 MB ona rağmen böyle
item uprage eventi ne zaman bugün mü yarın mı
Oyun loglarından kaynaklı galiba sürekli ms drop yiyor event için giriyim dedim bugün oynancak gibi değil 2 dakikada bir attı internetimle alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü farklı oyunlarda 0 sıkıntı ile oynuyorum neredeyse
Her pazar muratcm
Bu envanterı neyle acıcaz
Seni gebe 2 dakikada atmış beni sürekli atıyor netten olsa sıkıntı netim 99 MB çekiyor telefonla giriyorum adama etiket atıp cevap bekliyorum cevap yok bari oyunu güncelle bakıma al drop yok sürekli atma yapıyor ws
Bu gün oyundan soğudum o derece çift farm atarım genelde ben çift farm atamadım 100 ay ışığı kastım ki geçen hafta 600 adet kasmistim
Sunucu sahipleri yabancı olduğu için türkler açısından sıkıntılı bir sunucu her türk İngilizce bilecek veya anlayacak diye bir kural yok sonuç olarak iletişimimiz bu yüzden zor oluyor ayrıca sorunları ilettiğimiz de de farklı cevaplar alıyoruz sorunlardan alakasız şekilde ben 4 5 gündür oyundan zaten soğumuştum beta süreci tamamlanıp herşey tam anlamıyla oturana kadar girmeme kararı almıştım bugün girince kararımın ne kadar doğru olduğunu anladım beta official sürüme dönene kadar beklemede ve takipte kalıcam ara sıra girip denicem düzelme varsa devam ederim yoksa gerek yok zaman kaybetmeye.
Yok zaten iliglenmiyorlar ilgilendiler düzgünce cevap verirler en azından biseyler demeleri lazım yok var gene türk admin de oda saldı galiba
@honest bloom reis aktif olunca yazsana 100 e yakın yumurta topladım deneyelim olmadı
Bugün gün içinde aktifim kardeşim
Ping atarsn bana
Baya yumurta birikim yaptı
Ay ışığı bı 300 yumurta 150 şer
Onu gene bı yayında açarım aksama
Ah droplar kötü olmayaydi ne kasardim
@honest bloom @warped umbra @terse gulch
Sunucu ile alakalı sorunlar olduğu doğru bunlar giderilmeye çalışılıyor şuan ilerleyen zamanlarda daha iyi olacak
#┊🎉・old・events✨
@rancid abyss reis o kadar yazıyoruz hani sorun olabilir her oyunda olduğu gibi de ilgilenen olmayınca da oda sıkıyor insanın canını
@warped umbra
Her sorunuzu yanıtlamaya çalışıyoruz
Nasılsın bir ilgiliden bahsediyoruz ?
Dün benle bilrikte sorunları yazanda oldu kimse cevap vermedi ki yeni sen versin
@warped umbra
Sabah görür görmez yanitladim
Üzerinde çalışıldığını bildirdim
Yani bunlar bir süreç ve zaman alan şeyler
Zaten sunucu hazır olmadığı için eksikler olduğu için beta süreci devam ediyor bunlar tamamladığında resmi bir şekilde açılışı yapacağız.
@dark pawn hayır siteden indirebilirsiniz #┊🔽・genesis
tamamdır
ıdnırıyım
oynıyım
@rancid abyss
oyunu ındırıyım oynayalım
kas benı az
😄
şifremi unuttum
kullanıcı adım aklımda
e postayı da bılıyom da
e postanın şifresını bılmıyorum
🙂
@dark pawn
Eppsta şifresini bulursan yardımcı olabilirim onun dışında ki tek seçenek yeni hesap acmak
o kolay
e postayı bı bakım
gerı alırım ya
şifreyı buldum
@rancid abyss
e postama şifre sıfırlama yollarmısın
e postaya gırış yaptım
@dark pawn
Kullanıcı adını hatirliyormusun?
hatırklıyom
tamam abı
yaptım
gırdım
5 level hesabıma
mutluyum
kim kasacak şimdi benı
70 dakka oynamışm
hayde looo
yokmu kımse
@rancid abyss,
gelecenmı köye
@dark pawn çalışıyorum
Hala aynı muradım
Gel liveye
Bu tamamen senin şansın Babuş 😄 ben sadece vesile oldum
Bu Arada armora 2 kristal basılabilir olduğu öğrendim
ıtemın lvl yukseklıgıne gore basılıyor 2 -3
@frank cedar
@rancid abyss
Hacı sinana bı dönme şansın varmı özelden
Hiçbir yere yazamiyormus
Oyun fln takılı kalmış
İstek attı sana şimdi
Aloooo
Akşam müsait olurlar kardeşim genelde
Seftali cekirdegi istiyo onu nerden bulcam bide rakyail @rancid abyss bu x portal hesabini bagladim ve 2. Hesabi baglamak icin lander felan yaziyor yapiyoeum kabul olmuyor
@honest bloom eywallah tamamdir
Hangi bayraksiniz
Bende donderiyim bayragi
Kirmiziyim ben herhalde
Mavi
120 dakka oynayıp 2 lvl nasıl oluyorsun kardeşim
Görev falan yaptim
O yuzden gec felan kaldim
Ttakildim
Bide itemler kotu o yuzden
Lvl almak zor hasar yok
49 avare damege kilic var 1 lvl +6 o var tek digerleri cop
@honest bloom
@dark pawn itemlerin +3 yap baya dayanirdin oyuna başladığımda böyle yapmıştım
Eğer metal eksiğin varsa bende yardımcı olurum
İç itemleri basmayı dene
Öyle oyun başı da ahım şahım hasar bekleme karakterden
Bilmiyorum daha önce bu tarz oyun oynadnmi
@honest bloom kanka axelin oyununu ben ilk gunden beri oynuyorum diller cok farkli turkce bi yana ingilizce bi yana
Farkli geliyor
@warped umbra dun aynen itemleri biraz yukselttim
Metal eksik te baya
Bugun ic itemlerden baslarim kilici zirhi kalkani basabildim tek
Yapacak bise var gprwv yapmadan surekli spot kesip itwm yukseltmek guzel olur da ben gorev yapmayi seviyom diye geri geri kalıyorum
@dark pawn oyuna girebilirsen vereyim metal sana
En azından ++ basarsın işini goruru +3 +4 yapsan bile götürüyor baya
Tamam nabiyim bende
Köye gel depocuyu biliyor musun
@warped umbra
Ortamim musaitnsegil warehausenin ordayim
Allah Allah giremiyorum seni
Mavi bayragim kirmizi bayragin burda ne isim var snsjjsjs
İngilizce de anlaşılıyor o gene
Item envanterini en üst kısmı sol.kosede
@hollow jolt çanta işaret ordan
Gene anlatamadım
Çantayı acınca
1 . Çanta envanterlerı acık
2 3 4 envanterlerı kilitli
Onları açmak için oyunda bişe varmı
@rancid abyss
@warped umbra
Satılık item varmı knk 9
+9 ninja itemleri alınır efsun önemli degil
bu human skiillerini nasıl alıyoruz ya
Slm
a.s
@hollow jolt maalesef
@final moon Reis geçen seni yatırdığım için kusura bakma yabancı admin sandım türkmüşsün
önemli degil reis
@quiet kelp When will it be completed
soon
In next update will can finish
For now is the latest quest and cannot be completed
@frosty condor
Thank you 🙏
En iyisi söyle atayım sanki küfür ediyoruz göndermiyor mesajı
Oyunun en çok sıkıntısı lag
Millet gir çık yapmak zorunda kalıyor
@rancid abyss
isteği kabul et
bu sorunlarla ilgili olarak çalşiliyor
şuanda yaılacak başka bır işlem yok ne yazkki
ya bu savascı skıllerını nasul alıcaz *
@wide beacon
Savaşçı skilleri henüz aktif değil ninja ve şaman skillerini kullanabilirsiniz
Sa bu kullanıcı adı ve parola değiştiriyorum fakat gine hatalı diyor sebebi nedir
@rancid abyss @rancid abyss
Hemen hemen 1 saaten fazladır böyle yapıyor
Slotlara vuruyorum kaçıyor metinden slot çıkmıyor
Sorun giderildi mi ?
Bu sorunlarla alakalı çalışmalar devam ediyor
@final moon
Babuş sen oyuncuyla yer kavgası neden ediyorsun ki
Kendine bunu yakıştırabiliyor musun
Bide sana oyun içinden yazıyorum görmemezlikten geliyosun
moderatörler oyuncudan farksızdır
sadece dıscortta sizlere yardımcı olmak ıcın varlar
dıger turlu oyuncular
Discorddan soracağım şeyi oyun içinde aktif olarak gördüğüm için oradan dile getirmek istedim
Herneyse
reis ben yer kavgası yapmam ben kasiliyorum normal oyuncugibi ben slotları kesrken arkads gelip bana daliyor
Birde beni yabancı saniyolar ingilizce yaziyolar bende anlamadığım dan cevap veremiyorum
Yeni başladım neler yapmam lazım nasıl ilerliyebilirim oto saldırı yapamıyormuyuz
@rancid abyss reis bu kuruuclar everyon yapıp biseyler paylaşıyor sende bunun Türkçesini buraya paylaşır mısın anlasilmiyor o ingilizce bilen tek tük insan var
@jolly vigil itemlerin +3 yap lvl kas en azından idare eder baya seni onlar
Hepsini 3le
Oto saldırı yok kendi emeğinle kasiyorsun
when is a new event coming?
@frosty condor tonight at 00:00
🤝👍
BARON ? buarada mi mesaj atabilir misin , oyundan düşüyorum göremiyorum çünkü ,( alıntı yanlış oldu)
Arkadaşlar depolardaki itemleri 5 efsunlulari , bekletmeyin pazarlara koyun alalım , depolardaki itemleri pazara atın arkadan gelen oyuncular için lazım onlar , çürüyor depoda itemler 🤩
#┊🎉・old・events✨
Zenginledin heralde eventte 😄
Kastım 150 e yakın ama açmadım var 3 , 5m bisiler yapmaya çalışıyorum :))
3 de geliyor dedim ya Süleyman
Aleyküm selam
#┊🎉・old・events✨
selamın aleyküm
Aleykümselam
As
Mrb
Mrb herkese
Bugün 3tanen9 item bastım 🙂 +9 dragon armour bastım ama bana +9 dragon Suit lazım :))
30 lv silahları gelecek mi , nezman gelecek acaba ?
Bana ulas
@quiet kelp good morning bro
noldu la oyun gitti
Eoll burda isen gördüğüm yerde kesicem seni
- koydeki metinlerden efsun dusuyomu
keşke düşşse
The Cursed Land Topluluğuna Katılın! 🎮
Oyunumuzun dünya çapında genişlediğini paylaşmaktan heyecan duyuyoruz! 🌐
Avrupa'dan başlayarak artık dünya çapındaki oyunculara ulaşıyoruz! 🌎
Amacımız her yaştan ve cinsiyetten insanı bir araya getirmektir. İster sıradan bir oyuncu olun ister sıkı bir oyuncu olun, herkes için bir şeyler var!
İşte bizi özel kılan şey:
🛍 Harika şeyler için uygulama içi satın alımlar! (yakında gelecek)
🎁 Aktif veya sakin bir oyuncu olduğunuz için ödüller kazanın!(web3 ödülleri yakında)
💰 Hepimiz sağlıklı ve eğlenceli bir Web3Gaming ekonomisi oluşturmak için varız!
Macera ve eğlence dolu bir dünyaya dalmaya hazır olun!
🌟Daha fazla güncelleme için bizi takip etmeye devam edin!
<@&1153255617755095121>
@quiet kelpEarn rewards for being an active or calm player! (web3 rewards coming soon)
We are active most of the time, I wonder what kind of rewards this will bring?
@rancid abyss ries çoğu zman bir kaç kişi aktif bunun ne gibi ödülleri olacak acab
eventler başladıgı zaman aktıf ve oyunda olanlar bunlara dahıl olup oduller kazanacaklar
tıpkı alpha surumde oldugu gıbı,
endde güzel oldu işte
bide şu m etinlerden bişey atsa içim dışım sandık oldu ef sun ws şeyler güzel olurud
#1045359452221603851 @warped umbra
buraya ıngılızce olarak istek ve önerıde bulunabılırısnız
Lag lar gidecek mi
@dark pawn
Lag yaşadığınız durumları video alarak #1045357793470849094 paylaşın lutfen
Aleykümselam
Trade başlığına yazdım ama size de bir sorayım , dagger satan var mı yüksek ort güzel bonuslu , +9 dragon sword takası da yapabilirim
PC güncelleme ile birlikte item.silindi ben bu durumu yazdım ilginenen yok
itemın kendı kendı kendıne sılınmesı olası bır durum değğl söz konusu dahıl olamaz
Bende de itemlerin bonuslari kaybolmuştu eski güncelleme den sonra , ama o akşam tekrar girdim baktım düzelmişti.
bire bir aynı
@warped umbra Üzgünüm ama kontrol ettim, sunucuda herhangi bir kayıp yok.
Eğer yanlışlıkla sildiyseniz kusura bakmayın, yazıyı geri veremem.
Burada Beta'da hata yapabilirsiniz, burada oyunu öğrenirsiniz.
Oyunu güncelledikten sonra oyunu kapatıp tekrar açmanız tavsiye edilir.
@rancid abyss ☝️ please remember this to players which saying there are problems after update about Items/Texts/Bonuses
oky
❤️🔥
Selamın aleyküm
Reis sen bunların dilinden anlıyor musun
Evet
Seste mi
Evet
Fazla oyuncu yok sanırım oyunda
Sesliye girip demeyim mi ula siz ne konuşuyorsunuz😂
event zamanları daha cok oluyor onun dısında dedıgın gıbı
onlına sayısı harıta ustunde yazıyor
Selam aleyküm beyler
as
Aleykümselam
As
Aleyküm selam
I can't change classes, I don't have a book.
Skilleri depoya koymuş olabilir misin , veya yere atmış? Ben yer kaplıyor diye skilleri depoya koymuştum kabul etmedi , sonra onlar envantere aldım , kabul etti
Mrb
Ve aleyküm selam
Mrb! Becerilerimiz var, Sınıf Öğretmenine gidin.
☝️ @rancid abyss eğer ona açıklayabilirsen, teşekkürler kardeşim!
Evet yere atilior depoya koyuluyor 🤩 envanterde skillerim yoktu class / meslek değiştirmedim ben yan karakterde
Karekterim baga girdi
ozel mesaj
@rancid abyss
@nimble crown ALOOOOOO
I said OZEL MESAJ
5 times
you do not see my text?
@rancid abyss please help him
he doesn't want my help I see
@nimble crown axele özelden yaz dostum
Ordan halledicem diyor karakterindeki sorunu
@honest bloom I did not received any message in DM
I sent him message and friend request
he no action made.....
I must say : ALOOOOOOOOOOOO
Said he sent you a message bro
I just talked to him
This might offend him
I think you should remove this
@nimble crown
General kısmına gel de ekran paylaş dostum
Beraber bakalım
Ah
he was in air
Reset
yeap
Lmfao
Tenkkkyuuu
Selamün aleyküm
@brittle dew as
Grafik kaliteleri biraz daha dusurulebilir halde guzel olabilir
Ve aleyküm selam
Ve aleyküm selam
Aleyküm Selam
@warped umbra 10 dk gelcem
öylesine sohbet eden felan olur diye girdim de
@warped umbra he anladım tamam 😁
SA sese bazen giren varmi?
as evet girenler oluyor sese
şu an sesteyim
Gece 12 den sonra mı ay ışığı sandığı başlıyor
saat 03:00
Skills Challenger, Skills'i TEST'e tabi tutuyor, hiçbir şeyi atmayın.
@warped umbra
@rancid abyss
@warped umbra skilleri denemek için konuldu
skil denemelik bişey dedğil da daha önemli şeyler koyulsa daha güzel olurud
sav sklilleri yok güncellemeden bi haber yok aynı mobil 2 gibi bekletecekler galiba
yakında gelecek gelecek diye
@warped umbra
#╭📣・news
#┊📜・release・notes
haber olmadığını nasıl söylersin? Haberin tamamını okudunuz mu?
ingilicze bilen yokki
genelde türkler burda olduğu içi burda olduğu için burdan haberleşiyoruz
@warped umbra Ben Rumence konuşuyorum, sen Rumence biliyor musun?
keşke bilsem sadece türkçe
@warped umbra kısaca her gün yenilikler getirmek için çalışıyoruz diyor
Herkesin anlayabilmesi için İngilizce iletişim kurmanın daha iyi olduğunu söylüyorum, anlamayanlar için Google Translate var.
@warped umbra
evet hatta bizimkilere haber vereyim
@honest bloom @upbeat breach @blazing walrus abilerimm güncelleme tarihi felan gelmiş
Seninle konuşmak için Google Çeviri'yi kullanıyorum. Sen de aynısını yapabilir misin? bana Rumence yaz.
@warped umbra
tabiki
În general, majoritatea dintre noi nu cunoaștem limba turcă. Ar fi grozav dacă postările ar fi distribuite în limba turcă.
și mulțumesc că vorbești turcă
Oyunun bu kadar iyi olacağını hiç düşünmüyordum hepiniz eline sağlık tebrik ederim 🤝👍🎉🎉
🤝
Oyunun tamamını Türkçe yapmak için çalışıyoruz, böylece oyunun tamamını daha kolay anlayabilirsiniz!
🤭
Am tăiat mult text, doar textul este decupat din text, plănuiți să faceți planuri în acest sens?
Poți fi sigur că nu există nimeni care să taie mai multe texte decât mine.
Ar fi bine dacă ar fi incluse și alte lucruri în afară de geanta de text.
@quiet kelpȘi mi-am dat seama că doar tu și Rakyail sunteți în mare parte interesați, mulțumesc pentru asta.
🤝
mutlaka iyileştirmelerle geleceğiz!
Vă mulțumim încă o dată pentru interes și înțelegere.
Oyunda sıkıntı mı var
Moblara vuruyorum moblar başka bir yöne gidiyor
Sürekli buga giriyor char
Ve oyundan çıkıp tekrar giriyorum 2 dk sonra aynı
Ara sıra böyle yapıyor ama geçiyor şey dene sen misal kırmızı 1 de mi kasılıyorsun mavi 1 e isinlan ordaki slotları kes ben öyle yapiyordum@spare pagoda
Yapıyorum yine aynısını yapıyor
Kanka giriyorum 10 saniye sonra buga giriyor char
Gidemiyorum ışınlanmaya
Bendede oluyordu ben böyle yapıyordum sonra geçti gitti zaten bug derken
Kendi kendine mi vuruyor
Vurmuyor bazen vuruyor mob benden kaçıyor vurunca
O zaman şöyle yap oyuna girip sana videolu şekilde aticam bunu yap
Sonra oyundan atıyor
Oyundan atıyor giriyorum tekrar bu sefer denizin ortasında buluyorum kendimi
Şimdi sol üst köşede x işareti var ya ona bas çek bir kere
Sonra onun yaninda hediye kutusu gibi bişey var onun yanındakine tikla
Olduğun yerde ölürsün köye isinlanirsin
Denizin ortasında olursun veya gidemezsin bagta kalırsın bu dediğimi yap
@spare pagoda oldu mu ?
Benle yapıyorum
Sol üst köşedeki x bir iki kez bas çek yap harita kapatma anmlemi
Sol üstte zaten hediye kutusu gibi bişey var sese gel anlatayım istersen
@open tangle sizi burda görmek şaşırtıcı
Ha sonra
Öbür tarafa
Tekrar gir
Tamam
Ara sıra böyle şeyler olabilir denizde olursun veya bagta kalırsın o dediğim gibi yap portalda takılı kalırsan da oyundan gir çık yap düzeliyor
Geçtim öbür tarafa
Bayrağı değiştirmek için nerden ısınlancam
Portalin az ilerisinde köprü başında isinlayici var
2 seçenek sunuyor zaten 1. Kırmızı 2. Mavi bayrak
Bulamadiysan videolu göstereyim
Buldum yaptım aynı ama
Aynı bayrakta olabilirsin başka bayrak dene
Sen aynı bayrağa gitmiş olabilirsin ama
Allah Allah ben böyle yapınca oluyordu bende karşılaştım 3 4 kere
Telefonda sorun var desem 14 pro maxle oynuyorum zannetmiyorum telefonla alakalı olsun
Başka oyunlara giriyorum bir sıkıntı yok
Olabiliyor bazen düzeliyor ama istersen şey yapıyorsun ya ışınlanma da bı bayrak seçip gidiyorsun bayrak seçince 3 seçenek sunuyor en son seneceg gidebilirsin
Sorun yaşıyor bı bakar misin
Ben kendi çözümün ise yaramadi
Slotlara vurunca slotlar geri gidiyor sorunu
@spare pagoda reis burda isen bı bak
Burdayım
Müsait değilim reis suan
Tamamdır reis birazdan ilgilenirler senle gene uğraş da senin için dedim hafta sonu etkinlik var biraz ay ışığı kasarsın
Tamamdır eyw
@warped umbra şuan çalışıyorum
Özelden yada buradan yaz
Yardımcı olmaya calisayim
Tamamdır reis tekrardan kolay gelsin
Teşekkür ederim
Tamam reis sen şifreyi felan göre biliyorsun girip bakabilirsin
Selamün aleyküm benim telefonda da aynı sorun var , biraz araştırdım redmi telefonlarda çok donma oluyormuş , ondandır diye düşündüm çünkü diğer oyuncularda böyle bir şikayet yok gibi , o yüzden PC den oynuyorum artik
@quiet kelpÎmi poți trimite linkul jocului, îl voi trimite la grupurile wp.
#┊🔽・genesis
@warped umbra
Mulțumesc, ne vom crește populația, voi aduce câțiva oameni.
Selamın aleyküm ben indirecek yeri bulamadım bilgisayara yardımcı olurmusun
https://www.thecursedland.com/ adresinden Windows için indir.
Mrb! #┊🔽・genesis
Am invitat câteva persoane și l-am invitat și pe acest nou venit.
31 online
❤️🔥
Sa
Eşya satıyorum özelden tekliflerinizi bekliyorum
@gritty aspen #1234862401065586725
@hallow hare ve aleyküm selam
Auto click kullanmak yasak lütfen auto click tarzı uygulamalar kullanmayın!
Sigara Pakedi koyuyorum spaceye sayılmazdır zaar bide muz
Oyunda bir problem mi var giremiyorum
#┊📊・status
Şunları keşke Türkçe olarakta yazsanız
@spare pagoda sunucu bakımdaydi ve açıldı
@spare pagoda katılıyorum yabancıları bizden dsha çok düşünüyorlar ve burda çok aktif olan oyanayan Türkler sıralama ilk 3 zaten türk
Ben oyunun açıldığını burdan değil gruptan öğreniyorum mesela
Global server global dil İngilizce adamlar Rumen yabancıları yada kendilerini düşünecek olsalar rumence paylasirlar
Global da reis bizi düşünen yok
Basit bit yöntem. Kopyala Google çeviriye yapıştırın
Üşeniyorsunuz Türk milleti genel sorunu
Herseyin kolayını istiyoruz ....
O zaman Rumenleri Fransızlari italyanlarida düşünen yok
Biz kimi düşünüyoruz?
Adam sizinle iletisim kurmak için Türkçe çeviri kullaniyor
Siz iki satır yazıyı çevirmek için ugrasmiyorsunuz
Türklerin tek ingilizcesi yok oda tek tük insanlar onların İngilizcesi var adamlarin bazıları PC değil mobil girip çıkması lazım çeviri yapabilmesi için oyun atacak ws sini geçtim
Ben emek gösteriyorsam bu oyun için onlar da bı zahmet emek gösterecek
Adam güncelleme paylaşımı yapmış tarih 5 30 u
Bazı adminler yediremmis galiba
Banlamislar otoclik değil o PC dr oyo clik olmaz 😂😂
Bu adamların yapacağı iş böyle olur bilip hilmeden
@rancid abyss baron
Bu mu ban sebebi
Eğer buysa ban sebebi hakkın helal degidlri
Adamalr bilerek ban attı birisi oyun 1. Baron 2. Ben oyun 3.yum sabah akşam gotumuz çıka çıka kastik
Bende ban yedim oto clin fln da yok space sıkıştırıyoduk afk farmlıyodu bumu ban sebebi oyun nick BARON
Yazık günah o kadar emek vermiş insanlarız
Bı spaceye bişey koyduk diye oto clik uygulaması
Böyle oyun görmedim ben ömrümde
KONUYU GÖRÜŞÜP BILGI VERECEĞİM
Sacmalık arkadaş böyle bi ban sebebimi olur
Valla saçmalık adamlar bide ırkçılık yapıyor bana göre
Araştırsınlar bi uygulama yazılım bişey varmı diye space tuşunu sıkıştırmak ban sebebimi olur bu nasıl bi sacmalık
Videolu kanıt da attım bende
Evet
@blazing walrus
@quiet kelp Administratorul nu joacă în același grup cu ceilalți jucători sau nu oferă suport. În ce joc ați văzut așa ceva?
prima data cand l-am vazut in acest joc
Puteți coopera cu alți jucători și îi puteți apăra.
Îl folosești împotriva turcilor care muncesc din greu aici și ies în evidență în clasament și ai dreptate.
Acesta este un joc de competiție, există 2 hărți, fie albastre, fie roșii.
Bakım yapıyorsunuz eyw ama oyunda ne değişikliği var onlarına yazın Türkçe olarwkta iletin bize bizde anlayalım
Su 2 sorunu çözerseniz iyi olur
Administratorul stabilește o breaslă și colaborează cu alți jucători. Cum pot raporta acest lucru autorităților superioare?
sorun bu değil. Artık kimsenin otomatik tıklamayla oynamaması için bazı kısa önlemler aldım.
@rancid abyss @blazing walrus
@spare pagoda
yasağı kaldıracağız. @blazing walrus
Okey
bunu oyuncuları banlayarak mı aldınız
artık hiç kimse uzaya veya otomatik tıklamaya konan şeylerle oynamayacak.
@quiet kelp ROOKİE
@rancid abyss
oky
tamamdır benim için farketmez
teşşekürler
Space yasaklandımı ?
Mantıklı olanı yapmış
alanı kullanabilirsiniz, ancak artık canavarlar artık size saldırmayacak.
Bazı moblar yanından geçince geliyordu suan gelmiyor
Ve şu mobil ödemeyi açın oyuna ep tartzı birşeyler getirin insanlar ordan birleyler satın alsın
Sorun degil space basılı tutmak yasaklanmadı sanırım cünkü bu bir hile sayılmamalı
Haziran ayında satın alımlar için ItemShop'u uyguluyoruz.
@spare pagoda @warped umbra
evet
yasak değildir.
Bir sorun olursa lütfen ilk benimle iletişime geçin
Evet
canavarlar artık saldırgan değil, artık saldırmayacaklar
Dil farklılığından yanlış anlaşılmalar olabiliyor
Suan ki sorun bir bakım olduğu zaman ne değişikliği yaptınız ve bunu Türkçe olarak paylaşmanızı istiyoruz
Rakyail knk söyle oyunculara müdahale etmesinler admin oyun yöneticisidir oyuncuya müdahale veya yardım etmesi bizim acımızdan olumsuzluga yol acıyor ben itemlerimi savaşmak icin yapıyorum
evet admin dediğimiz adam oyuncularla savaşmaz gdip lonca kurup adamlarla gelmez
ben ilk defa bu oyunda gördüm
bu işbilriği deslekmektir
Aynen bende görüyorum adamlar ful +9 la geziyor adamlarda gold bile çok fazla nasıl elde ediyorlar anlamış değilim
Adamlarda bi ton efsun nesnesi var
@spare pagoda@warped umbra@blazing walrus@rancid abyss
Oyuncularla takılmayı bıraktım, hepsi bu. Sorunlar çözüldü. Sorun ben değildim çünkü oyuncuların yanında oturuyordum.
Yardım etmeyin abi oyunculara
admin adam oyuncularla aynı loncaya girmesi veya desteklemesi olmamalı bence hiçbir oyunda görülmemiştir
Biz bu oyundan zevk almak icin oynuyoruz eşit bi oyun istiyoruz ırkcılık yapmaları durumunda bu oyunu türkler yada farklı bi ırk olmaz herkes icin eşit bi oyun olmasını istiyoruz
✅
✅
aynen öyle bu bir ırkçılık sayılır
Oyuna yararlı olcak şeyler yapın event yapın birleyler ve ya her gün bi ayşığı gibi etkinlikler olsun her gün birşey olsun ki oyuncular sıkılmasın sadece hafta sonu olduğu zaman insanlar sadece hafta sonu yönelmesin oyuna
✅
Bu konuyu konustuk
Oyunculara yardım ediliyor farkındayız kimsede salak değil
Ben +7 item yapana kadar canım çıkıyor adamlar ful efsun artı 9 larla gezenler var
Bu durum söz konusu degil
Garantisini ben veriyorum
Haksızlık varsa karşısında ben dururum
Nasıl ki bugün yanınızda durdum yine dururum
Bi adam paylaşmıştı Sanada dedim bunu adamda 300 gibi bir efsun nesnesi ve 150 200 civari kritik bunun gibi şeyler vardı ve çok şey adamlarda gold bile Fazla
Nasıl kasıyorlar bu goldü
Yeter ki siz dürüst olun
Yayıncılar verilenler yayın için kullanması adına sizlere bunlarla müdahale edemezler
Bizde yalan yok reis gördüğümüz şahit olduğumuz şeyleri söylüyoruz
@rancid abyss bu konuda teşşekür ederim çünkü emeğimiz var dı destekledin
Rakyail axel 3-4kişi kendi loncasından adamlara exp kastırıyo gördühüm bi cok şey var bunlar olmasın yönetim oyuna müdahale etcekse bizim acımızdan yararlı şeyler üretsin koca haritada tek exp veren bölge yapılmış ordada exp kasamıyoruz
@rancid abyss@spare pagoda@warped umbra@blazing walrus
LEGENDS loncası dağıtıldı. Artık oyuncularla birlikte olmayacağım. Tavsiyeniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz. Her şeyin yolunda olmasını ve tüm oyuncular için sağlıklı ve güzel bir ortam olmasını umuyoruz! Çok teşekkürler!!!
Oyuncu hesabı sizin hesabınızdan farksız degil
Kendi emeğiyle yapar benim yaptığım gibi
Sen nasil oynuyorsan
Adamları kaçtıktan sonra item yaptıktan sonra yapsan nolvsk dostum
bummar tmama kkn sakin
Oyuncu hesabıyla birlikteydim dostum, sorun ne, oyunculara bir şey yapmayacağıma dair mesajlar gönderdim. Bitti, lütfen anlayın!
Adamlar charı dizdi kastı ne kaldı sanki
Ama bundan sonra herhangi bi yardım destek olmasın biz bu oyundan zevk alcaksak herkez eşit olsun lütfen
Herkes eşit
Admin de oyuncuda
Sinirleniyorum kanka yardım ediyorlar insanlara
Bizde boş boşa emek vermiş oluyoruz
Benim sizden bir farkım yok
Sana bi dediğimiz yok reis zaten
Zaten eşit, sorun ne?????? bu bir yönetici hesabı değil, bir oyuncu hesabıydı. Konu kapanmıştır, defalarca söyledim, sanki kendi kendime konuşuyormuşum gibi.
Anlaşıldı mı??? @rancid abyss @blazing walrus @spare pagoda @warped umbra
Tamam axel bundan sonra herkez icin eşit bi oyun olmasını diliyorum anlayışın icin teşekkür ederim kardeşim 🙂
Kardeşim bu saatten sonra eşit olsa Nolcak bunu demeye çalışıyorum ben adamlar item yaptı charı yaptı
teşşekür ederiz ilgilendiğiniz için bummer sen mavi bayrak mısn
Kendi emekleriyle yaptı kardeskm
Yani neyi anlamıyorsun??
Kimse kimseye yardım etmedi
Bitti, etkinliğin tadını çıkaralım!
Kardeşim kendi oyuncu hesabi
Oldu sende bi admin char yap gel bizi kas ozaman
Hiç bir admin kendi oyuncu hesabına takviye yapamaz
Zaten var
Admjn hesabım ama seni kalamam item veremem veya başka birseu yapamam
Neyi anlamiyorsjn
bummer tamam dostum bişey olursa zzten rekyil ilgileniyor
Oyuncu hesabım var istersen gelim onla kasim?
Tamam reis biz boşa konuşuyoruz emeğinize teşekkür ederim
Eyw reis sağolasın
Ben boşa konuşuyorum
Anlamak istemiyorsun
Nft item sende alabilirsin
bu başka bişey olabilir bnede yeni götdüm
tammadır reis teşşekürler
Rica ederim
Bide su hatayı söylemek istiyorum sağ sola dönüş yaparken karakterde hareket ediyor sağ sola dönüşlerde o yöne tıklıyor karekter onu çözme ihtimaliniz varmı ?
2 ci konu envarter 2 3 say açılcak mı ?
Wizrail reis
Yani ?
56 Online!
Yeminle ben efsun nesnesi bulamıyorum bu santıktan çıkan değiştirmek için olan Allah razı oksun bi arkadaş +6 efsublu bi item verdi 8 yaptım o
O arkadaş buradaysa teşekkür ederim yeniden
Bir kişi yok mu ya bana bi at vercek üstünde vurmak için
Su en iyi kasılma yeri beresi oluyor
83 online! <@&1153255617755095121>
24
24 mü itemlerin az çok iyise 2. Köy sonuna godebilirsin
İyi sayılır ne köyü ne iyi
Nerden ısınlanıcaz reis
Şimdi sana vizeolu şekilde aticam
Tamam reis eyw
Burdan haritanın sonuna kadar fit 33 lvllik slotlar karışina çıkar zaten
Onlar seni kasar
2 - 1 mi ışınlanıyorsun
?
Oyuna fps getirmenizi öneririm mobileden oynuyan olarak söylüyorum bir slota vuruyor bagda kalıo ve dier slota geçmio bir slot bir slot keserekmi ilerleme sağlıyacağız biz slotlar üstümüze geliodu neden kapattınız şimdi pelerin satıcıdan almaya kalkacaz 150 k tanesi slottan süşen para 2 5 6 lütfen düzeltmenizi öneririmi
Oyuncu çekmek istiyorsanız oyuncu tavsiyesi ve görüşlerine önem veriniz .
Su oyunun buglaeını bi halleder misiniz cidden
Bide su pelerin makül bir fiyat olsun
Bunları düzeltmek çok bir sürenizi almaz
15 20 dk kapatın serveri bi düzenleyin
Fps 30 çünki oyunun kalitesi yüzünden oluyor 60 90 fps olması lazım hızlı olsun oyun
1 Pelerin fiyatı makul fiyat olsun 2 şu sağ sola dönerken char o yöne gidiyor şunları bi düzeltin lütfen3 envarter olayı
Yok şu kadar oyuncu gelmiş felan diye paylaşım yapmayında su yazdıklarımızı bir dikkate alın
Oyunda Buglar var çözüm yok ama bakım yapıyorsunuz yarım yamalak
yakında geleck bizice umuypruz
Kanka yapmak zor birşey değil ki neden yakında ?
Bakıma alıyorlar ama dediklerimizi yapmıyorlar ki
Hala aynı buglar var
Moda takılı kalıyor adama tıklıyorum takılı kalıyor
Sağ sola dönüyorum char oraya gidiyor
M e ti n kesiyorum c an yarı ya geliyor
Oyundan atıyor geri giriyorum
Me yin yok
@spare pagoda Ekip ayrıca sorunlar üzerinde de çalışıyor. Artık benden nefret etmemeye çalış.
Yanlış tercüme edilmişse Google Translate'i kullanırım.
Sen Apti misin ?
Oğlum bu bugları yapmak zor birley mi sanki ?
Günlerini alcak bir iş değil
Tespitli bir sorun zaten
Tespitsiz bir sorun değil ki söylüyoruz sana ?
Su su diyoruz
Oyunu bakıma alcaksın bir süreliğe ayarlıcaksın
Bakıma alıp mob üstüne gelmeme sorununu yapıyorsunuz eyw elinize sağlık
@quiet kelpSuntem conștienți că aveți de-a face cu unele lucruri, unii jucători sunt puțin nervoși, ne cerem scuze pentru ei.
Ama şu diğer sorunlarıda hallet
Üslubu bu olmamalı bence , daha kibar konuşalım .
@quiet kelp her mesaja bakıyor ilgileniyor , dinliyor , sorunları çözmeye çalışıyor , olayida anlayışla karşıladı .
Ugrasiyorlardir babasının hayrına mi yapıyor adamlar oyunu bundan para kazanacak , sorunlari çözüp para kazanmak istiyorlar bir an önce ,öyle kolay mı , milyon satır kod vardir.
Basit görünüyor ordsn bakınca sanirim
Zor birşey mi ?
5 dk oyunu kapatıp canavarların üstüne gelmesini engelleye biliyorsun
Envanteri açmak bi kaç bugu halletmek zor mu ?
Zor evet , çünkü büyük kod bloğu birbirini etkiliyor , onu degistirince 10lwrca şey değişiyor , hepsini kontrol etmek gerekiyor.
Yav bırak neresi zor ?
@spare pagoda
Bu işi yapıyorsan neyi değiştirince neyin gittiğini bilirsin ?
Bilmiyorsan zaten böyle bir oyun yapmıcaksın milletinde emeğini çalmıcaksın halledicez demicekler
Kardeş sen kışkırtıyorsun, niyetin çok halis değil bence @spare pagoda
kapandı mı oyun
Oyun beta test aşamasında olasi problemlerin olması gayet normal
Günde 55 kere oyunu güncellemek mi istiyorsun ?
Cevabın olmayınca dostum kışkırtmak oluyor benim amacım daha kaliteli bir oyun oynamak emeğine saygı duymak karşılığını almak bu dur kışkırtmak değil
Senin dediğin sistemle gidilirse günde 20 defa oyunu guncellersin
Beğenmiyorsan oynama bence
Buglar belli zaten oyunu belli bir süre kapatırsın halledersin 55 kere yapmana gerek yok yani
Beta test aşamasında sorunlar hatalar olabilir bunları göz önünde bulundurup devam etmek isterseniz sabır gösterirseniz basiminizin üstünde yeriniz var ama niyet sabır göstermeyip olay çıkarmak ise oyunun bitmesini beklemeniz tavsiye ederim
Basit bir insansın sen cevap bulamayınca kışkırtmak dersin beğenmiyorsan oynama dersin yazık sana
Kardeşim bak bilmiyorsun
Dediğin gibi olmuyor o olay neden anlamıyorsun
bummar adamalr da haklı
Ben burda sence olay mı çıkarmak istiyorum ?
Bak sana durumu anlatıyorum yok kolay basit diyorsun bilmiyorsun
biraz zaman lazım bizde sıkıntı yaşıyoruz bazen ama işte devam oynamaya 40 lvl olmuşum
Kardeşim bak bilmiyorsun
Daha kaliteli bir oyun oynayalım demek bugları söylemek çözüm üretmek yerine neden olay çıkartıyorsun diyorsunuz
Anlat bilelim dostum bana güzel bşr açıklama yap ?
zamanla güzel olacak zaten
Bunları bildirirsin güncelleme zamanı çözülür
adamlar ilgileniyor
5 dk çözülsün dersen o iş olmaz
Belli bi kaç bug var onları halletseler diğerleri çözülür bunu demek istiyorum
bende yarıdmcı olmaya çalıştım sana
Kaliteli oyun oynamak için bitmiş resmi sürümü yayınlanmış oyunları tercih etmek gerekiyor bu tarz oyunlarda hatalar olabilie
5 dk diyen yok kapatırsın oyunu çözersin belli başlı şeyleri hepsini bi anda düzeltemezsin surda temel 5 6 şey var zaten onları halledersin insanlar biraz daha keyifli oynar
Bu meseleler için üslubunu bozma sadece ,elestirebilirsin ölçüyü kaçırma gereksiz yere , zaten oyunun giriş ekranına yazmışlar , şu anki oyun nihai kaliteyi yansıtmaz diye ,
Bir sıralama var
Sen ne anlatıyorsun ya ?
Sen ayrı bir dünyada mısın dostumm
bummer sakin
Ben ne anlatıyorum sen gelmiş ne anlatıyorsun
Apti diyorsun , oğlum diyorsun yakismiyor
Bi sus dinle bak burda arkadaşla konuşuyoruz ?
Eleştirme demiyorum ki sana ben
Sana mı kaldı bunları sorgulamak sen ne oluyorsun ?
Bana edebiyat yapma dostum
İlgi alanın olmadığı şeylere ilgin var gibi davranma burda
Bak biz arkadaşla burda sorunlarımızı hallediyoruz tartışmadan ben dertlerimi söylüyorum oda bana acıkmalama yapıyor birbirimizi anlamaya çalışıyoruz
Haklısın birşey demiyorum ama sus bir iki ful şey var onları bi özseniz bizde hevesle oynasak
Küçük sorunlar ama cidden sinir bozucu birşey
@spare pagoda
Git bakalım başka oyunda commmunity managere apti de oğlum de ne oluyor , kimseye söylenmez de yani neyse
beyler skiller nasıl ekleniyor
Bunu konuşacağım geliştirici ekibi ile
bu potları falan kontrol yerine nasıl ekleyecez
Yav sen ne kadar basit bir insansın
Tartışmayın lütfen.
beyler bi yardımvı olurmusunuz
Sen oyunun savunma ekibinde felan mısın avukat mısın nesin oyunda daki vasfın ne senin
Sen git oyununu oyna abilerin konuşuyor burda avukata ihitiyaç yok suan olunca haber verirler sana
Gördüğüm yanlışı söylüyorum ben . Oyunu ben de eleştirdim çok , ama uslubumu bozmadan.
Sen ne diyorsun 😂
Hadi git oyun oyna ay ışığı kas biraz hadi
Yanlış yaptım demiyor ki , istediğimi yaparım diyor , abiymis saygı yoksa muhabbette birlik de olmaz
Konuyu kapatin
Sen edebiyat felan mı okudun ? Bu kadar felsefe yapma bana
Kapattım ben modum eyvallah.
Yıkama yağlamaya gerek yok
Sen kimsin ?
Player
Bu ağlamak mı sanıyorsun ?
Botsun yani ?
Yea thats right
İşte basit bir insan daha bu ağlamak değil player dostum burda şikayetlerimi dile getiriyorum senin gibi düz bakmıyorum
Oynayım zaman geçsin diye uğraşmıyorum
Tartışma yok ama sürekli bir laf sokma çabasına giriyorlar cevap veriyorum bende
Kimse kimseye laf sokmasin
Buradan dikenli konuşmakla bu iş olmuyor giricen oyuna emek vericen varsa sorun yazican kayıt alcaksn her sorunu olan buraya yazmıyor bunun bide arka yüzü var
Cocuk değiliz
Hahahahah😂😂
Şakacı şey seni
Sorunları herkes istediği yere yazabilir
Ama çözüm.icin zaman sabır ve anlayış lazim
Neyse uzatmayalım ben şikayetlerimi söyledim sende açıklama yaptın teşekkür ediyorum🙏
Rica ederim
@warped umbra kanka
evet
Özele baksana kanka
selamın aleyküm günaydın hayırlı sabahlar herkese
Aleykümselam
Mrb
Geçen hafta demirci etkinliğinde 4 tane +9 item basmistim. Bu hafta daha çok item topladım ama hiç 9 a geçmedi , bir tane 8 oldu , okadar kötüydü.
@brittle dew şans tamamen oranlar ayni
As
Oyunda boss gibi uniq gibi şeyler yok mu ?
Önemli itemlerin meartellerin düştüğü bir canavar
Bayrak değişimi yapıyorum ama değiş miyor
2 kere mavi bayrak olmak için satıcıdan aldım iki seferdir 12 saat veriyor
Ama hala kırmızı bayrağım
Admin merhabalar öncelikle oyun beta oldugunun farkındayız yıllardır mobile mmorpg oyuncusuyum ve bu oyunda bazı yapılması gereken eksiklikleri sana bildirmek istiyorum oyun ana teması güzel fakat cok eksik oyuna şu yenilikler getirilirse daha oynanılabilir bi oyun ortaya cıkacagını düşünüyorum oyun sadece seviye atlamaya baglı olmuş sisteme şu degişiklikleri yapmanızı tavsiye ediyorum öncelikle uyuncuların extra gelir kazanması icin kristallerden sadece kutu degilde farklı ekipmanlar cıkması durumunda oyuncular daha cok zaman harcıyacaktır ve oyuna zindan ve benzeri yenilikler getirirseniz insanlar boş zamanlarında kendilerini geliştirmek adına bu yenilikler icin zaman harcayacaktır benim ilk ön gördügüm konular bunlar oyuna sadece seviye atlamak icin girenler bir hafta iki hafta sonra bıkma noktasına geliyor ve bu oyun icin user kaybı demektir bu konuları lütfen dikkate almanızı tavsiye ediyorum iyi çalışmalar dilerim…
Adam haklı
Merhaba! Teşekkürler, evet her güncellemeyle birlikte oyunda daha fazla harita, zindan, yenilik, canavar, öğe, sistem vb. yer alacak. Bizimle birlikte olduğun için teşekkür ederiz!
daha fazlası yakında gelecek! Oyun geliştirme aşamasındadır.
Her güncelleme dediğin şey bir ayda bir ayda gelcek birşey mi
Oyunun temel şeylerini yapmıssınız açmıssınız direk
Güncellemeler genelde 1-2 hafta içinde gelir.
#┊📜・release・notes
Siz en doğrusu oyunu 1 hafta 10 gün felan kapatın keyifli bir şekilde insanlar nasıl oynaya bilir neler yapabiliriz gibi şeyler düşün ve yağın sonra açın
Oyun geliştirme aşamasındadır, evet temeli oluşturduk ve sürekli güncelliyoruz.
Bana bunu etiket yapıyorsun eyw teşekkür ederim keşke oraya birde Türkçe olarak yazsanız
Türk arkadaşlar da okusa ne oluyor ne bitiyor
ne yazık ki bu mümkün değil.
Neden mümkün değil ?
Nesne market yok birşey yok
😂😂
global dil ingilizcedır
kopyala yapıstır metodu ıle cevırebılırısınız
resmı turkıye sunucusu degıl
global bır sunucu
Türkçe dil desteği yok mu oyunda ?
Arkadaşlar M isimli pazar bizden birisi mi . Mavi bayrakta havuzun yanında
Oyunda olan şey Discord kanalında yok ama ?
Google translate'e gerek yok EZ çevirici var ekran üzerinde görüldüğü kelimeleri çevirebiliyor yani oyunu kapatmaya gerek kalmadan çeviri yapabilirsiniz
Bidaki güncelle me ne zaman gelcek bi bilgi varmı ?
Ve neler gelcek güncelleme ile
Ne değişiklilik olcak oyunda ?
@spare pagoda benimle Rumence mi konuşuyorsun? Google çeviri ile size yazmaya çalışıyorum. Dilim Rumence olsa bile Google çeviriyi kullanmayı bırakırsam İngilizce olarak daha iyi yazabilirim.
I can very easily to text only in romanian or english.
😁
☺️☺️
Herkese İngilizce hitap ediyoruz çünkü İngilizce bir dünya dilidir.
Ben türküm 😂
😂
sunt român
Güncelleme de ne değişik olcak ve güncelleme ne zaman gelcek ?
Kanallara geldiğinde duyuracağız.
#╭📣・news
#┊📜・release・notes
yayınlayacağız.
Okey okey
s
Aynen mantıklı