#🇹🇷 💬 Turkish
1 messages · Page 4 of 1
@honest bloom düzeltmeye çalışıyorlar, en azından minimuma indirmek icin
Yaşadığınız sorunları mümkün olduğunca video ile nama gönderin lütfen
Birde şöyle bi sıkıntı var ne olursa olsun yang ve exp drop ları biraz artmalı benim naçizane fikrim bu çünkü belirli seviyeye gelince exp kasması baya zorlaşıyor şuan için oyunda exp veren yüzük veya herhangi bir materyal olmadiği için sorun yaşıyoruz.
@terse gulch #1045359452221603851
👍
@rancid abyss herkese tek tek cevap vermeni takdir ediyorum ama bence hepsi boş en önce oyunda optimizasyon lazim mekanikler düzelmeli oyun öyle çok daha keyifli olur geri kalan bı şekilde olur bence optimizasyon ve mekanik konusunda biraz öncelik verilmeli
@rustic lance oyun oynandikca geri bildirimler doğrultusunda geliştirilir #1045359452221603851 öneri varsa buraya yazın görüşler onemli
İngilizce daha iyi olur
Tamam
Türkçe yaziyorsaniz da imla kurallarına uygun olsun ki çevirisi düzgün olsun
@rancid abyss yazılı kontrol edermisin
Genelde gramer dili kullandığım için mecbur çeviri programı kullandım tabi Google translate kullanmam asla başka program kullanıyorum
Kırmızı bayrak türkiye loncası kimin?
He Abi ya
+siz var ayarlayalim istersen
**
The Cursed Land - Open Beta LIVE!
🥳 Available on:
-
Windows ✅
🚧 Steam - Coming Soon (Windows)
Enjoy Landers! 🕹️
⬇️ Play Now! **
**
The Cursed Land - Open Beta LIVE!
🥳 Available on:
-
Windows ✅
🚧 Steam - Coming Soon (Windows)
Enjoy Landers! 🕹️
⬇️ Play Now! **
Bakalım akşam bende az var @honest bloom belki daha çok vardır onda
Bendede 1 tane sanırım farmdan cikti
Ayilardan düşüyor ztn onu farmlayablrsn anila
Ben bı 20 olayım kılıçtan hancere dönebilirim asas olarak
Farmda +4 kritik taşı lazım farma devam edebilirim
Yok şu mavililer hariç yatmıyorum eline saglik sayende bu hale geldik
Estağfurullah hacım çok da bsi yapmadk
Yapamadk daha doğrusu
15 lik armor atmiyor assasinin
Paso sura savaşçı
Aynen idareten devam
İnşallah
Optimizasyon için geri bildirim yaptım umarım ciddye alirlar
Oyundan soğutucu faktör bunlar
Kesinlikle
Öncelik verilmesi gereken konu oyun mekanikleri ve optimizasyon bence. Haritalarda donma, slotların görünmemesi gibi sorunlar yaşanıyor. Bazen oyun zevkimiz azalıyor maalesef üzülerek söylemek isterim ki oyun oynamak Bu şekilde keyifli olmuyor. Oyunun düzeleceğini umarak devam ediyoruz, lütfen bu konuya öncelik verelim.
Bunu ingilizce yazdim
Önem verirler umarım slotlara şu hasar vermeme olayı falan oto olayı daha çok şey var
oyun geliştirme aşamasındadır, anlıyoruz, oyunu geliştirmek için elimizden geleni yapıyoruz! Teşekkür ederim 🤝
💯
We are waiting because we know this, but we wanted to prioritize this issue.
tmm
There are definitely a few issues that need to be addressed first.
Ama şu pelerine de bi fiyat düşürme yapsalar
Slot topla topla
Yada tek olmasa 50li falan olsa
Aynen pelerin 50 veya 100 lü satılabilir.
2k hp li kolye düştü max 2k mı bilgisi olan var mı
Max sanirim
Tamam
2hafta önce oynadgmz bu oyun bir degil
Eski hesapta 20,m para kasmstr dizmistim şimdi i hesabada gremiyorm wrong deyip duruyo ilgilenende yok
Eski hesaplar silindi beta 0 dan başladı tekrar kayıt olmalısın
Bildiğim kadarıyla hayır
İnan oyunu oynamaya korkar olduk
Şimdi sifrdan para kas vs İrem yap baya zorlicak
Ninja char açtım kullanmadgnz itemlerinizi bana verirmisnz varsa yerden düşen giyrbilecegim şeyler 1,lvlde
Ekran görüntüsü atarmisin
Giriş yaptın mı?
@rustic lance @honest bloom abiler
Düşerse rica etsem siz yine de depoya atsanız sizden alsam olur mu
Ayılardan düştüğünü biliyorum zor düşüyor abiler
20 lvl swordu +7 yapana kadar bayaa ayı kestim
Bitane attı o hançerden
Bayaa zor düşüyor
Mining malzemeleri satan Varmi diamond ston olur yada maden kitabı
Her ne olursa
Fiyatı nedir bilmiyorum ki 😀
Hiçbir şeyin fiyatı belli değil ztn
Kristal keserek elde ediliyor
Çok da pahalı olacağını düşünmüyorum
Ver bi fiyat sen
Bilmiyorum inan
Hi Admin 😀😀
Tane fiyatı söyle bişey uyarsa al git derim
30 uygun mu
Haha😀
Kırmızı gel vereym
Geliyorum
Blacksmith gel
Saolasn
500hp li 1 lvl bilezik satılır
2k HP li takılar alınır + lı + sız fark etmez
Estağfurullah hacım sknti yok
Bizim ev de kalabalk bu gün
Kenar köşelere kaçıyorum
Bu happy hours şey değilmi yukleme yapinca ekstra veriyor
İnan hiç bilmiyorum
Sabah 4.30
#┊🎉・old・events✨
👉 #┊🎉・old・events✨
there are all details
also in game
Beyler bu 20 lv hançer olan varmı
Scrool of dragon kutsama gibi bişey mi?
Ejderha parsomeni
Axel
Happy hour da sanırım + basma %10 şans artmjs
Evet demirci de %10 artmış
Kutsama çıkarırız sana ona denersin bence
Ben 2 tane yelpaze yaktım 8 e
Metal bende var
2 tane 7 ye zırh yandı
Hacı kılıcı 9 yapsam götürür ya
Aynı sorunu bende yasadm
Yakarsan yedek varmi
İşte ona göre girmek lazm o kumara
Mekanik ve ikinci köy acil çözülmeli bence
İkinci koy açılsa kasılıriz orda
Valla lvl kasılıcak ta pelerin sıkıntı slot toplamakta sıkıntı ancavseri kristal ile exp toparlanıyor
Hey bro
Opened exp event 😀😀 2 hour 3 hour 😀
Bu ortalama hasarlı itemler slotlara çok etkiliyor mu takan var mı yüksek ortlu silah
Kaç lvl
Undead statü olarak sura mantığı ile aynı dmi statü vit veriyorum ben de
10
Hicbi fikrim yok yalan yanlis konusmiim
Fiyatı ne kdr
1.8m
Adminler de ingiliz bilgi alamıyoruz 😀
Türk yetkili var
Şu an etkinlik kovalamaktan daha önemli meselem var 🙂
2 çarla farmlıyom
😀
pc den çok atıyor
Şarj dayanmıyor telefonda o yüzden sadece tabletten giriyorum
20 lvl sandık içeriğini bilen var mı
Dostlar 15 20 adet kutsama parşömeni satmak isteyen olursa yazsn
Yani blessing scroll ve scroll of the dragon
Tamam bro olursa haber ederim
Eyvallah kardeşim
Ayrıca moonlight chest ve uprage metal de alablrm
Adette snr yok
Ne kdr olursa
Çikiyor
Sandıktan çıkıyor ztn sadece
Yüksek armorlara basn derim parşömeni o öyle zatturi zuttiri itemlere basmayn basicaksanzda
Saticaksanz da bana dönüş saglarsanz çok müteşekkir olurum
Hım kutsama mantığı anladım
Aynen öyle
+6 20 lik yelpazem var 7 denerim birazdan belki
ne zaman bteck etkinlik bilsigi olan
Gece
3 falan heralde
50 sandık kassam yeter
Aynen
Blessing scroll
Scroll of the dragon
Add bonus
Change bonus
Moonlight chest
Uprage metal
Alınır PM
Ben sana uprage metal veririm elimde olduğu kadar @honest bloom
2 char mı
Çok iyi
asıl çara az ttı,
İyi iyi olsun
20 dakka daha kasarım yarın toplu açarım tahmini 120 olsa yeter
Eyvallah kardeşim saolasn
Musaitsen ses geçelim
Müsait olan varsa buyursun live sese
Şu an biraz meşgulüm sese gelemiyorum
Slot kaçırma bugu olmuş bu 😀😀
Hiç sorma ağa ya hshshshs
Dün bende yaşadım buna benzer gir çık yapınca düzeldi
@warped umbra @honest bloom abiler kusura bakmayın aniden çıkmak zorunda kaldım telefon geldi
Estağfurullah babus ne dmk
Sende tam Mardinli sesi var
Nerelisn
Buy dragon sword max price 1.1kk
Urfa büyükakziyaret ve kısas taraflarında çok iş yaptim
Afyon'un neresi
Sandıklı
İki yil uzaykentte kaldım ablam orda arada gelirim merkeze
Bizim belediye başkanımız sandiklili
Haber ver gelirken ağırlamak isterim
İnsallah
Gazligole gittim
Çoluk çocuk yok bendede eşimi alıp gelirim 😃
Paşa gönlün nası istiyosa
Gelirsem haber ederim
Tamam kardeşim
Şu an biraz kalabalık ve yoğun bi yerdeyim o yüzden sese ve oyuna gelemedim
Eyw bu gece zor gibi
Sağlık olsn
Yaw hacı gunlerdir kafamda yer etti
Instagram'da bı elaman var
Gemici
Ona accayip benziyosun ya
Eğer oysan yatarim burda gülmekten
Ben gemici değilim 😃 imkan verseler olurdum
Ben memur adamım 🙂
Şükür
Royale hesabımı satsammi ama ya bura yarın kapatirsa
Güzel
Gelirim hacım niye gelmiim
Çayını kahveni içmek isterm
Nasip olursa
Gel gardasim çay kahve köpegin olsun
Atım öldü😭
14 madalyonmu ne var asker at olur çok rahat
Bu at olayını bı anlamadm hacı ya
Paso binek aldığım için
Pek de ihtiyaç duymadm ztn
Bizde paso binekliyiz binek %30 exp veriyor
Ama asker at olursa onun ustundende vuruyorsun böyle vurmuyor
Bu ne zaman nasıl oldu
@rustic lance
if you will send any photo with any other game in chat
there will be punishment.
🤝
Dün oldu
Bir şey yoktu kesiyordum
Sonra birisinden bir şey almak için karşı bayrağa uçtum
Ondan sonra böyle oldu
@hallow hare gordum
fast.com@hallow hare
Buradan hız testi yapıp bana gonderirimisin
33 tane flower chest satılır
Moon sandığı satan varsa fiyat yazsın beyler
beyler hangi karakteri oynamamı önerirsiniz sıfırdan başlıyorum
Savaşçı ninja şaman
Oyunda ninjayla şamanın isimleri farklı
Beast ve elf diye geçer kardeşim
@hasty wind
Undead karakteri sura nın aynısı sadece oyunda şuan sadece ninja ve şaman skilleri aktif her karakter her skili kullanabiliyor şuan ben undead ım şaman skili ve yelpaze kullanıyorum öyle yapabilirsin
Kardo pazara attım fiyatı hatırlamıyorum şuan valla eve geçince bakayım satılmamış olursa fiyatı hallederiz
Hangi bayraksn bakım uygunsa gidip alim
Kırmızı
Pazar ismi Flover chest Minimg bok diye geçiyor
Tmm
Maliyeti kurtarmıyor😀😀😀
Bana ceza verceklermis 🤔
Olmadı bu şimdi
Tamam offical DC başka oyun paylaşmam doğru değil ama zaten yaptiginiz oyunun aslını paylastim bilinen bir oyun ve bu şekilde uyarmak doğru değil
Çocuk uyarır gibi ceza veririz falan demek bana göre değil 34 yaşında adamım ben
Hayırdır
Sorun ne bro noldu
Onun fotoyu paylaştım
Başka oyundan foto paylaşırsan ceza verilecek denmis
Offical site olsada böyle yaptırımlara gelemem ben
En fazla oynamam olur biter
Bu yaptırım buraya has bişey değil ama hangi sw dc sinde yaparsan yap bu tarz tepki alabilirsin sonuçta burası beta da olsa oyuncu çekmeye çalışan yeni bi oluşum bi emek sarf ediliyor ortada onlarada hak vermeliyiz nolursa olsun.
Ben bu tarz biseye gelmem uyarilir ama ceza veririz demek bana uymaz
Haklısın oda senin görüşün dostum bişey diyemem
Yaptırım uygutmam kendime
Az önce bir oyuncu kaybettiler mesela
Ben takarım böyle şeylere kafama takılır
Cezaylami korkutcaklar benk
Karar ve tercih sana ait saygı duyarım.
Onlara oyuncu, sana oyun çok haklısın sende kendince
@honest bloom geldim onla bı istişare yaparim ona göre karar veririm üstünde emeği çok onla konuşmadan gidersem ayıp olur
Peki hayırlısı
@rustic lance lütfen başka oyunlar hakkında burada konuşmayın özelden konuşabilirsiniz ancak burası sadece tcl discordu
Oyun tekrara düşmeye başladı 2.köy ve exp drop hakkında hiç bir açıklama hala yapılmadı sura skilleri de hala aktif edilmedi bu konular ile ilgili bir bilgi gelicek mi bizlere? İleride ileride deniliyor ama ne kadar ileride 1 hafta mı 3 gün mü 1 ay mı 3 ay mı bunları belirtmeleri lazım
2 3 güne bir güncelleme gelebilir . Hazırlıklar devam ediyor
Bana bunu dese zaten eyvallah derim
Benim dediğim başka oyun değil ceza verilir cümlesine takildim
Bu şekilde sadece uyarı verilse haklı diyip susarim
Ama konuşursan ceza verlir demek ne demek ekmeğini vermicek suyumumu vermicek o benim amirimmi müdürümmu
Bekliyelim bakalım
Dil desteği gelmedi hala gelecek dendi
Tımur çok konusuyo girip kesıcem onu 🙂
Beklerim gardasim 😃
Exp olayını çözmeleri lazım ya pelerin de pahalı belli bi yerden sonra elle kasmak bayıyor
Oto av da şuan sıkıntılı zaten mobilde
@rancid abyss tiktoktan size yazdım dc den ulaş dediniz kullanıcı adı şifremi hatırlayamıyorum tam olarak
Oyuna giremedim bi türlü
ozelden maılı yazarmısın
** Kimin özel mesaj gönderme konusunda yardıma ihtiyacı var 👉 @quiet kelp **
😀😀
We want exp event😀😀😀
weekend
U made me sad😭😭😀😀
😀😀😍😍
Ne eventi gelecek @quiet kelp
Bunu everyon yapıp paylaşır mısın reis ben oyuna girince öğrendim event olduğunu
Everyon ne yagu
Everyone demek istedin heralde
Ben takılırım takilmam beni yargılamak sanami kaldı ayrıca arkadaş kendibk savunmuyorda senmi devreye giriyorsun
Girdigin gibi çık o zaman
@rancid abyss
Benle alakalı işlere burnunu sokmamalisin
Ping için pardon kardeşim
Elamanin gosterdigi yumurtalar var mı oyunda
Yoksa test fln mi yapıyor marius
gelecek
Ne çıkıyor onlardan
glecek olanlar
Kullandigi binek mesela
Sanane mübarek adam takıldığı kişiyle muhatap olsn
Sen niye avukatlk yapiyosn
Avukatlk yaptığımı düşünmüyorum güzel kardeşim
@rancid abyss etkinlik için belirli bı gün söylendi mi dostm
@rancid abyss bakın benim sorunum halen devam ediyor
İnşallah bir şey yaparsınız diye düşünüyorum
Axel bsi dedimi Yusuf
Yok abi ya
Abim oyunda mısın
@quiet kelp yardımcı olur musunuz lütfen ?
?
** Kimin özel mesaj gönderme konusunda yardıma ihtiyacı var 👉 @quiet kelp **
Buyur dostm
Mavi bayrak farm pazarı kuruldu 10x crsytal sandıkları çiçek sandıkları mining kitabı ve 1000x metaller pazarda.
Şu binekler gelsede alsak abi oyunun verdiği binek kaplumbağa gibi gidiyo
Aynen
Bunlar ne zaman aktif olucak?
Teşekkür ederim
Online artsa güzel oyun da online artmıyor pazar dönmüyor 😀 o sıkıcı biraz 😀
Güncelleme ve oyuna reklam şart yoksa 10 20 kışı anca oyun
Evet seri şekilde güncelleme ve reklama girmeleri gerekiyor bence de
Güncelleme bugün veya yarın verilicekmiş reklam da büyük bi anlaşma yapıcaklarmış profesyonel bir şirket ile onu da yaptılar mı biraz canlanır inşallah oyun
Bunlar zaten aktif diye biliyorum
Xportal üzerinden
Yok değil yeni güncelleme ile aktif olucakmış bu günlük görevler listesine o sandık eklenicekmiş sanırım o sandıkları biriktirip burada alabilicekmişiz falan tam detay anlatılmadı
Ben nıye pazar kuramıyom
You cant trade items dıyo ne demek istiyo bu
Lv mi yrtmıyo
Kapat aç yap bi bro oyunu bazen buga düşüyor bazı itemler
Biriktir bence bu gece ay ışığı açılabilir hafta sonu eventi ya o
Toplu açmak daha güzel olur 😀😀
200 adet var zaten gene açarım gene etkinlik gelirse yaparim
Çift carla yapiyorum zaten gene düşürrun bı sekil
Gelicek diye biliyorum bu gece veya yarın sabah açarlar
Öylesine acicam belki güzel şeyler xikar
Çıkıyor ya ben 130 tane açtım güzeldi 😀
Darısı başıma bakalimm
İnşallah 😀
Knk bu oyun ne zmn acıldı
Türkce gelmeden girilmez ya
Adam 2 hesap dıyo
Ben lagdan tek hesap oynayamıyom 🙂
19 Nisan'da acıldı reis
Reisim bişe anlamadım bare Türkçe olsaydı gene yapıyoduk bişeler
Bende sıkıntı çekiyorum Türkçe kısmında ondan bişey basıp kullanamıyorum
Yanlız değilsin bide bendede kasıyor bazen aşırı şekilde
Türkce gelecek bende kasmayok 29lvle kastım bekliyorum
Reisim artı nerde bascaz
Portaldan çıkıp spawna geldiğinde sağında blacksmith solunda depon var kardeşim
Eyw
@honest bloom son 10 dakika gelicem
Ay ışığı ne zaman açılıcak yav 😀
Gelicem birzdan yayın acar
Açarım
İsim var da ondan dolayı girmeiyorum.
giiyorum çara
gelecek olan varsa yayın açıcam
Geliyorum kardeşim
@terse gulch gelecekmisin
Güzel drop almışsın koy kenara ileri yatırım😀😀
Bide az oynadım ona rağmen ay ışığı az kastım müsait olsam üff
Aynne öyle ilerisi için hazırlık zaten 15 20 lvller değil de 30 lvl dolu tarzı bişey varsa oyunda
Dolu gibi bişey yaparım zırh felan sonra gene birikim
Başlangıç daha
Scrollari boşa kullanma 30 a çek kendini
Orda diz setini
30 dan 40 a bayaa maratonlu geçer ztn
Burada her silaha ortalama basılıyor ona göre ayar verirsin ileride
Ben 25 e atınca 2.köyü beklicem kasmıcak 1 köyde 30 a atmak zulüm gibi olur 23 zor olduk 😀
Sa oyunda olan var mı
Güncelleme gelene kadar girmedim 4 gün oldu
3 te chest eventi başladı aktif olan varsa bilginiz olsn
Aleyküm selam yunus
#┊🎉・old・events✨
Turkish announce pls don't understand
@rancid abyss
if you can send it here in Turkish
Thanks
Yakında geliyor - Hazır mısınız? 🔥
Oyun öğeleri büyük bir yükseltme alıyor - yakında TCL jetonları ile damgalanmış NFT'ler haline gelecekler.
Bu, oyun içinde sahip olabileceğiniz, paylaşabileceğiniz ve ödüller kazanabileceğiniz anlamına geliyor! 🚀
Bu yeni olanaklarla oyun deneyiminizi yükseltmeye hazır olun!
@terse gulch
📣 Mutlu Cumartesi - Etkinlik Başladı!
🗓️ Bitiş Tarihi: [2024.04.28]
🕛 Bitiş Saati: [00:00] UTC (03:00 🇹🇷 )
✨ Etkinlik süresince şanslar artırıldı! 🆙
💫 Öğe yapma için mükemmel zaman! 🚀
✨ İnşa zamanı. 🚧
🔹 Yaratıklar daha fazla öğe bırakma olasılığına sahip 
🔹 Yaratıklar Ayışığı Hazinesi bırakma olasılığına sahip 
▶️ #┊🔽・genesis ⬇️
Teşekkürler @rancid abyss
Welcome👑
😀 zirvedeyiz
Bazı oyuncular da farklı binekler var nasıl elde ediyorlar? @rancid abyss
@warped umbra @terse gulch
Nft itemler
Alpha test aşamasında etkinliklerden kazandılar
Tamam tşk ler
Axel i banlayın ben 1 e gireyim😀😀
Şimdi sıralama m etin veya m ob zorlaması gibi mi
1.olursak binrk mi veriyor
Sıralamada yokum ben hep farm yaptığım için sıralama kasarim gene
Gene 200 ay ışığı yaptım
Sıralama konusunda bilgim yok herhangi bi ödül var mı bilmiyorum
Abi onda bizde vardık biz niye kazanmadık acaba
But xportalda sorunlu bu arada karekod vermiyor @rancid abyss @quiet kelp
Oyunu komple kapat sonra xportalı aç ardından oyuna gir code ekranında 5 10 saniye kadar bekle kod geliyor ben böyle yaptım oldu
3 adet add bonus alınır satan fiyatını yazıversin
Abi şu bineği bu adam nasıl almis
Bizimki kaplumbağa gibi gidiyor onunkisi baya hızlı
Emek ve sonuç
Alpha sürümde kazanmışlar bineği
Önceki sezon yani beta gibi düşün
Herkes alphadan betaya geçişi beklerken bu arkadaşlar o süreçte oyanayarak eventlere katılarak bizlere destek olup suan kı aşamaya gelmemizi sağladılar bu yuzden ortada haksızlık yok emek verdıler kazandıalr
Emeğinin karşılığı herkese verilsin sorun yok.
Genel olarak bir tavsiyem var sen tr temsilcisi olarak yönetime iletirsen sevinirim.
Oyundaki karakterlerin genel olarak sistemden hareket hızı arttırılmalı çok ağır kalıyor charlar ayrıca marketteli pelerin ve yeşil mor iksirler çok pahalı bunların fiyatları düzenlenmeli bunları yönetime İngilizce bir dil ile iletirsen seviniriz.
Güncelleme ne zaman gelicek yahu 1m exp istiyor 26 lvl e 1500 exp geliyor en iyi slottan 1 tanesinden bu şekilde lvl kasmak çok dert oluyorm
F VGBHÇ<.
Küpe ve 26 lık bileziklere hp efsunu geliyor mu?
👍
Ne zaman gelicek güncelleme yahu 1 2 gün dediniz 2 gün bitmek üzere
Bonus add alınır
Asasin level 20 hançer alınırrrr
Oyun tekrara düştü ve hala güncelleme ile ilgili bir açıklama yok dünden beri adminlerde kayıp 😀 kurumsal firmalar gibi hafta sonu ve pazar günleri çalışmıyolar sanırım ses seda yok 😀
Yav bu oyunu bu kadar karmasık
Yapmanın ne anlamı var
Binek nerde satılıyo arkadaşlar bılen varmı
Bıde benım hesaba ex gelmiyo
Ex gelmesın dıye bı yüzük varmı oyunda
Kutsama kagıdını gördüm
War reis markette satılıyor onumu taktın
Onu nası cıkarcam
Ne işe yaradıklarını anlamıyom ing tınne reisim
Ex yüzügü sandım 🙂
Surutleyerek envantere koyamıyormusun
Suan marketlerde yok
#┊🎉・old・events✨
Warda marketteyok
Ayısıgı sandıgınfan cıkıyo
Eewet
Saol reısım ben sandık kasım o zmn
Reis türkce gelene kadar kasın bende pek anlamıyom
Flower chest dostm
Kristallerden düşüyor
Yada pazarı gez ucuza koyan oluyor tanesi 20 den
Alr kullanrsn yada ileriye stoklarsn
Ay ışığından başka event yok mu yahu😀
Id şifre yanlış diyor kabul etmiyor nasıl düzeltirim
Flower ve moon chest alınır sınır yok
@ancient drift
Evet
@rancid abyss kral bu balina bineğine bizde sahip olabilir miyiz oynamaya başlasak
satışa cıkmadan biz oyun ici elde edemicek miyiz
şuan ıcın hayırilerde eventler duzenlenırmı gecmıs dönemde kı gıbı emın değlim hep bırlıkte bekleyığ göreceğiz
şuan açık betadayız demi hesaplar durucak artık silinme falan olmaz
olmayacak
ben hala eksiklerin oldugunu düşündügümden başlamıyordum da yavaştan başlayalım bakalım
eksıkler tabı kıde var ama oynanmayacak kadar değil tabı kı oynamak ıcın oldukca yeterlı
gerısı guncellemeler ıle ılave edılecek
beklemek sadece zaman kaybı
millet level kasma da zorlanıyor sanırım 2.köyün eksikligi vs gelcek mi
suan lvl sınrıı 29 lvl... tabı kı dıger harıtalar geecek level sınırı genısleyecek
sınır 29 ise kasılmaması normal anladım
kesınlıkle
pc çok ısınıyor telefonda aynı
grafik ayarnı birisi atabilir mi hangisi iyidir
bu telde neler oynadım bu akdar donma ısınma olduma
@warped umbra
Optimizasyonlar devam edecek
Ben aynı cihazda hem film izleyip hem oyunu oynuyorum
Bir sorun yaşamadım
Cihazın ne ?
@warped umbra internet cihaz doğru orantılı olarak etkiler
Ama dediğim gibi bu optimizasyonlar yapilacak
@warped umbra hersey düzelecek gelişecek daha yeniyiz
bir yandan sizde haklısınız zamana ihtiyac var
Anlayış için teşekkürler 😶🌫️
Aynısını bende yapıyorum
@honest bloom sorunn çıkarıyor mu
Zevkli oluyor farmlamasi
Metinde sorun yok
Daha önce de yazmstm sana
Sadece moblari toplarken kasıyor
O da optimizasyon sorunu
Düzelecek dediğin için şimdilik idare ediyoruz
@honest bloom grafikleri düşürmeyi deneyebilirsin
Axelle yaptk
Ekran paylastm
Tm
Ayarlar iyi
oyuna gir
oyun da giriş ekranında
kayıt ol kısmı var oraya tıkla
kayıt ordan olabilirsin
Ordan olmuyor reis
Heyecan verici haberler var! 🎮
Oyunumuzun parasal yönünü öğrenmek ister misiniz, The Cuesed Land? 💰
Endişelenmeyin, sizin için düşündük! MMORPG dünyasına Web2 ve Web3'ün en iyisini nasıl getirdiğimizi görmek için ekonomik modelimize dalın!
🔍 Oyunu daha eğlenceli ve ödüllendirici hale getirdiğimizi keşfedin!
🚀 Detayları kaçırmayın!
📎 Tweet
<@&1153255617755095121>
@wary scarab
Efendim kanka
Gel liveye musaitsen
Şu an değilim kanka yoldayım
Eyvallah
This is ready?
Ne zaman güncelleme
50k dan +4 kristaller 1k ph li armor ve takılar satlr çok fazla birikti isteyen PM göndersin
So, will we be able to get mounts from the event? broski
Hi bro
Are you planning to announce the update date now?
@honest bloom@terse gulch
we are waiting for Google and Apple to publish
when they will publish
will announce update
What I'm wondering about right now is the mount you're sitting on.
Ok bro
@quiet kelp
Sa bro +4 hız taşı var mı
bunny mount
it's jumping around
Will we be able to do it at the event?
Ve aleyküm selam kardeşim olması lazm 1 tane
Oyundaysan alabilirim
Warehouse gel bı bakalm
Mavi bayrak mı
Ewt
Geliyorum
Ben girmiyorum oyuna saldım güncelleme ye kadar
when is the update @quiet kelp
when Google and Apple will publish!
❤️🔥
we will announce
when is ready
Okey ❤️
+9 helm var 5 efsunlu almak isteyen kardeşlerim PM atablr
Buy & Sell channel ❤️🔥 #1234862401065586725
@rancid abyss
@covert pasture@terse gulch@honest bloom
Thanks bro
Thanks bro
Selam arkadaşlar sesli konuştuğunuz Dc kanalı var mı ?
Kaç arası aktif oluyor burası
Belliolmuyor 24 saat aktif
Şu oyuna artık bu güncelleme atın Allah aşkına kaç hafta oldu sabır sabır da bı yere kadar altı üstü map getirip bug düzeltceksiniz
1 saate geliyor gibi hadi bakalm
Sunucu şu anda yükseltme için bakımdadır.
Lütfen yaklaşık 1 saat sonra geri dönün.
Yükseltme sonrasında yeni bir oyun güncellemesi mevcut olacak.
Anlayışınız için teşekkür ederiz!
<@&1153255617755095121>
#┊📊・status
Binek olayı harika olmuş çar uçuyor resmen
@rancid abyss yeni itemler geldi mi dostm oyuna
Yeni maptaym farmlıyorum şuan rast gelemedm
Türkçe problemi çok News kısmı sadece yabancı dil oluşu Türk oyuncular için sorun
Ben mümkün oldukça çeviriyorum
Türk chatta
Drop bilgileri bana ulaşmadı henüz
Mesela o News kısmında Türkçe de olsa demek istiyorum
Global sunucu olduğu İngilizce olması gerekiyor
Türkçe yapılırsa her dile yapılması gerej
Acaba madenden fln mi yada metindenmi
Metinde yok denedim
Mobda da atmıyor
Aktif oldu diye yazı geldi ama chate
@rancid abyss
will be announced on #┊🎉・old・events✨
also
will start at 00:00 UTC
02.05.2025
@honest bloom bu gece aktif olacak
Neden chat 2 dil ?
Ve chat te ki dilde oyunun dil desteği yok
@wary scarab Oyunculara özel chat kanallari
Ama duyuru kanalları global
Türkçe dil desteği oyun için eklenecek
Beyler benim bonuslar gitti itemlerin modum ne yapcaz @rancid abyss
Düzelmiş arkadaşlar sorun yok 👍
İlk guncelledikten sonra bonuslar kaybolmuştu ama şimdi tekrar oyuna girdim hepsinin bonuslari gelmiş tekrar , ortalamalar fln silinmisti silahin
@rancid abyss
Türkce'yi oyununuz ileri gitmek yerıne geri mi gittik demek istemiyorum
Dil gelicekmi
Beta süreci devam ediyor , çevirisi yapilacak
Cünkü anlamayan insanlardan biriyim
#1045359452221603851 Türkçe dilin daha çabuk entegre edilmesi için bu kanala taleplerinizi bildirin.
Nereye yazacağız kanka ben translate ile onlara çok güzel şekilde oyunun oynanmaz olduğunu beta süreci başladığı halde Türkçe diline entegre edilmediğini anlatacağım .
Yalnız değilsin kanka o yüzden ben sildim oyunu . Oyuncu kaybetmelerinin ve oyuncu kazanamamalarının en büyük sebebi .
Diğer oyundakiler tüm oyuncuları çok güzel şekilde kazandılar .
Bırakmak yada silmek çözüm degil
Toplu olarak talepleri iletmek çözüm sağlar
Binek dışında karaktetlerin kendi koşmalarına da müdahele edilmesi gerekiyor devamlı binekte olamıyoruz buf skili basmak için inmemiz gerekiyor bu durumda da sürekli binek ten in bin yapamayız birde buf süreleri çok ama çok kısa bunların uzatılması gerekiyor bu konulara da müdahele edilmeli
binekler için düzenlmeme gelecek ayrıca bu gece kı gelecek olan eventte kalıcı bınek kazanma sanısınız olacak
Birde exp konusuna hala müdahele edilmedi edilmicek gibi görünüyor ayrıca cesaret pelerini fiyatı çok pahalı ya adeti artsın ya da fiyatı uyguna çekilsin
Bu Türkçe'ye ne taktınız bilader la
Çok mu zor foto çekip okutmak
Oyunun nesi karışık
Türkçe konusu çok önemli değil fakat oyunda grafiksel olarak bir sıkıntı var 2 cihazım da işlemci vs olarak çok iyi olmasına rağmen en düşük ayarlarda bile çok ısınma oluyor
Metinlerin yeniden doğma süreleri artmış, çok canm skldi , vakit geçiriyordum ya ne guzel
Oyunun belli ki beta süreci çok sıkıntılı geçicek bu nedenle de tam anlamıyla bazı şeyler oturana kadar uzun bir ara veriyorum dc de olup gelişmeleri takip edicem ara sıra girip düzenlemelere bakıcam tam anlamıyla istenilen düzeye gelince görüşmek üzere herkese kolay gelsin.
Washer artık okadar upgrade metal kasamicam hehehhe
Kasarsn kasarsn
Takma sen milleti aban babus müsait oldukça
Al güzelce yerini
Buradan ara ara yazıyorum müsait olan ses gelsin diye
Elden geldiğince yardımcı olurum herkese
Basit yani oyun
Son güncellemeyi yüklediğinizden emin olun! Paskalya boyunca kristaller Yumurtalara dönüştürülüyor!
☝️ <@&1153255617755095121> @rancid abyss
⬇️ **Play Now! **
try to cancel and login
Is it obtained from somewhere else or just from crystals?
around 2/3 in morning Turkish time
Oh it hasn't been released yet
yeap
Lol
I broke eggs almost 15 times
Aaah okay
in 3 hours
Sa
Güncelleme geldi mi
Güncelleme iosta olmuyor @quiet kelp
@rancid abyss
@quiet kelp
Rabbit mount mükemmel ya
Sa
Çalışmaya devam sen ne yapıyorsun
Bende askerdeyim oyle uğraşıyorum
Aarada oyuna giriyorum
I t problemlide olsuny
Yine giriyorum
güncelleme detaylarını nerden öğrenebiliriz ?
#┊📊・status
#┊🎉・old・events✨
@quiet kelp güncelleme yapılmıyor
ozel mesaj
oyuna neden girmiyor bakım mı var
@quiet kelp
He keeps leaving the game
Also, a lot of lag and MS problems started to occur.
I talked to 3 of my friends, not just me.
They all have the same problem
@honest bloom
right now the game is working in normal parameters
How fast is your download speed? In seconds, FAST.com's simple Internet speed test will estimate your ISP speed.
do a test
close all apps from recent tasks
Internet connection is good
I don't know man, so I hope you find a solution to this.
photo
Why does the game keep getting stuck?
we are working on some fixes
and we restart the server
you can login right after the server throw you back to login
it's ok
Bunny Pet UNDER DEVELOPMENT
@honest bloom now it's working well?
Good for now bro
Are there any prizes for 1st and 2nd place? 😄
right now not
The crystal stones spawn time is too long, please do as you did before. We get bored in the game
too fast farming if is 1 minute
everyone's become rich too fast.
sell items to NPC/Players
There is no player, I can't sell
Do you understand me ?
At this rate, you will lose this player base as well.
I have nothing else to say
I sell to NPC for a maximum price of 6k
Total number of players: 70 people
To Whom Should I Sell?
It's okay if you buy it
I will put it on sale
Is it okay ?
Muhtemelen etkinlikten banada perma tavşan binek çıktı
Ama bu kaplan bineğini ilk defa görüyorum
198 players played the game in the last 24h
so there are more than 70.
right now are 23 online
@short meadow
bende etkinlik yapıyorum yapmıyor değilim ama bazı kişilerde farklı farklı binekler var
Over 2k unique users in the last 30 days.
@short meadow
now is your chance to win a mount from Bunny
The opponent's mount is a tiger
you need xPortal
also to have EGLD Token
the Tiger is web3 item
I see you have xPortal connected
that's good
yes
for 48h
in this night at 00:00 UTC Time the event will start
@warped umbra
good news, thank you for your efforts
Live dayım gelmek isteyen buyursun
Onur var dostum bunlar yapacak bişey yok 😂
Emülatör de oynatmyan var mı arkadaşlar ben ldplayer denedim yuklemedi oyunu
Hangi emülatör kullaniyorsunuz
Globale beta ne zaman çıkıyor Haziran da mı
you do not need emulator.
You can download for Windows
#┊🔽・genesis
#┊🎮・game
@brittle dew
Thanks 🙂
Hacı telefondan oynayan varmı dedi bende var kardeşim yazdım
Dedim heralde bsii dicek
Elaman kardeşim mi ? Diyip, atıp kesmeye başladı
Komedi çocuk ya
kim bu ki
@quiet kelpWe have to wait for texts in the 1st village, the minutes of the texts are long and we cannot catch up when there are many people and the drops are very bad.
@quiet kelp
Slots run away from me when I hit them, how do I do an event or how do I level up the lvl?
@honest bloom oo reis erkencisin