#🇹🇷 💬 Turkish
1 messages · Page 3 of 1
olur
25lvl monsters is max ?
Hesap buga girmeseydi tiktik yayını yapacaktım gece ne güzel 😦
Seni yeni bir karaktere geçmekten ve dizide oynamaktan kim alıkoyuyor?
@rancid abyss
20 levele kadar kas itmeleri diz sonra yeni karaktere geç hevesim yok
Gece reststart atılınca denecem
@timber wigeon
gelecek hafta türkçeyi öğreneceğiz
öğeleri seviyelendirebilir, yükseltebilir, öğelere bonus ekleyebilir/değiştirebilir, silahlara ve zırhlara Kristal ekleyip kaldırabilirsiniz
birçok
Oyuna ne zaman bakım olacak
İsmin ne kardeşim
BenERO oyun nick
Bugün konuştuk sohbet ettik dc de
Peki benim hesabım
Anladım
+6 20 level silah yapmıştım içler full +5
Araç kullanıyorum 1 saate eve gelirim müsait olursan gel ses gecelm
Makine gibi vuruyordu hesap da buga girdi hesap slot gelmiyor yanıma
Hareket et tekrar vur
Olmuyor mu
O da olmazsa yukarda sağda öldür kendini
Teleport at tekrar dene
20 lvl sword satan varsa bana ulasablr mi
Ne yaptıysak olmadi
Bakalım resttar atacakmis gece
Belki o zaman
Düzelmese salarim gibi oyunu
Her türlü düzelir
Salma derim
Patlar bu oyun daha gelişme aşamasında pek de takılma
Yavas yavaş yerine oturturlar
Saman açtım hasarı düşük lwl kasamıyorum. Pot alamıyorum
Kardeşim musaitsen grup kuralım
30 dk da toparlarsn
Sese geçelim
Aynen
Bende yardım ederim arkadaşa
Nasıl yapıcam nasıl topluca
Sürekli ölüyorum anlamadım bi türlü
Woolf fur görevi var öldügüm için görev istemi düşünemiyorum
Sese gelin Yeni başlayanlar grup la kasayim sizi
Suan gelemem çalışıyorum anca yarın geliri.
Harika
Ortalama da 15-20 olaymış
Tadından yenmezmiş
Ona bi güzel +4 kritik taş atıcan
Yapıştır
Oyunla alakalı görüş öneri her türlü isteği bana yazın lütfen!! Biz görüşlerinizi önemsiyoruz!
Sana direkt mesaj atılmıyor dostm
Ekleşmemiz lazm
Zar zor 5 lwl oldum 🤣
O TikTok yayını yapan Romanyalı da GM yardımı var
4k efsun nesnesi kasmasi imkansız
8k metal kasmis
9 levelde ??
@rancid abyss reis eklermisin tek Türk gmmiz sensin
@inland moth
@quiet kelp privaye
Oyunu nerden indiririm
S.a
as
Yayın izledim az önce tiktokta
Hoşgeldin
Hocam şu tr desteği gelirse piyasada bir numara olur oyun
İlerleyen günlerde eklenecek
Yozgatlimisin admin
Evet
Neresinden
Cekerek
Bı yanim yerkoylu hanımdan dolayı 🙂
Betaya girip denemek istiyorum yardımcı olurmusun
Oluruz reis
Royalciyim orda 70 lvlim ama baya para döktüm dahada dökülecek ama ben istemiyorum
Şimdi oyunu indircekmiyim
selamın aleyküm pc için indiircem d link atabilir misini
Selamlar undead da skil nasıl açıyoruz
Asasin ve shaman class çıkıyor bunlardan hangisini seçicez
windos pc için indirilemiyor diyor
@terse gulch hazır değil saman ve ninja
Google Chrome ile acin
öyle yaptım şu an aynı hatayı veriyor
Nasıl yani
Eskiden playstore uygulamamız oyun içi tcl kazanmak için kullanılıyordu aynı şirket üzerine oyunu kurduğumuz için bu şekilde yorumlar
@terse gulch sadece şaman ve ninja akiller aktif ancak undead şaman skili kullanabilirsiniz tanı yelpaze kullanmanız gerek
bişey srocuma keskinlik sura can çalması çalılıyor mu oan görekeskinlik açarım seri seri aksarım
Oyunu indirdim nasıl giriş yapacam burdanmi kayıt olcam direk girismi yapacam
Sura için skiller aktif değil önümüzdeki ki günlerde gelecek
Oyun içinde register yazan kisimdan
Tamam bı deniyim ilk bakış yapalım bi
💥💯💫
Anladım peki şaman açarsak sonra nasıl geri undead dönebilicez mi
@terse gulch evet istediğiniz zaman ogretmenden değiştirebilirsiniz
Tamam bro teşekkürler
Rica ederim
Girdim
Hocam oyun çok karışık ve nedense lag var gibi kontroller falan çok zor bana göre daha çok gelişmesi optimizasyon yapılması oyun kontrolleri biraz daha kolay olabilir
geliştirelecek tabı kı ama oynadıkca alışıyorsun
oyun bakıma girdi galba da tğrkçe olmayınca çoım zor
gelecek
görev ws olsun satacak veaya satılyacak şeyleri bilmediğimiz anlamadığımız için zorlanacaz
ne zaman açlışacak oyun bakıma girdi
görevler var
İngilizce biliyorum ama oynadığım oyunun Türkçe olmasını istiyorum
oyun acık tekrar gırın
sende gene var biz ne yapalım
Türkçe d
önemlı ve gelecek ilerleyen günlerde
Ben böylede oynarım dile çok takilmam gelmesede olur çoluk çocuk girmez en azından ama oyunda kabuk görmek için dilimiz olmasi lazim
Kabul görmek için dil sart
İkinci olarak oyunda optimizasyonmu eksik sürekli takılıyor gibi değişik bı koşusu var karakterin grafiklerden dolayimi
Biraz daha deneyim
Yeni oyuncu paketi olsa iyi olurdu köpekler hp bitiriyor
@rustic lance
Efendim
Türkçe benim için çok önemli değil dediğim gibi ama oyunda belli bir kitle olması için dil olması şart diyorum akıl vermek haddim değil fikir veriyorum
nakit atılıor mu bari oto pot ilr bienk alalibelim
- seviyede sandığı açarsınız ve size hayatınızı otomatik olarak yeniden şarj eden Güneş İksiri verir.
Biraz daha köpek keseyim ben 😅
lvl up 2 😄
Gerçi ise gitcem gece nobette oyunu çözümlemeye ozumsemeye başlarsam yarın buraya baslarim
Royaldeki hesabı satar belki
Satarım belki
Nedense suda başladım çıkamıyorumda
ooh potlat .ok pahalı çıktı
Aha enselendik 😅
harac parası pot :F
Çıktım oyundan borcum olsun 😅
5 potla zor aksılcaz
Ben cozcem o işi gece bı gireyim adate olduktan sonra hallederiz
Adapte olmam lazim
Parti kurup üst seviye slotlara gitmek kazanç açısından daha iyi olabilir
şu an sne 10 olman alzım ki aşırı zor pot dayanmaz
Kasil sen akşam gelcem bakalım bı hal careye
sen geleen kadar 10m olu ben seni kasarım,.D
çok öldük yaw
Görevlerin ne olduğunu çözemedim bununla ilgili bi bilgi verebilicek var mı mission 1 ve 2 ile alakalı
pc den inridebilen varsasöylebilir mi ve reis bende aynı sen gibiyim gr
görevleri ws bilmiyorum full ingilicze n eyapıcaz ne eidcez grem bilgi uok
evet
#┊🔽・genesis
@warped umbraPC'de aynı hesapla giriş yapın
tabi 2 dakikde bekler misiiz
Tamam
bi önemi var kmı acaba indirmesek bişey değişir mi
o zaman indilirie nerden indiriyoruz 😄
ilerde nft token sıstmı ıcın kullanılacak
Sormam iyi olmuş 😀😀
playstore ve appstore
hemen indiriyorum pot parası çıakr
İndirince nabıcaz
Tm
Uygulamada hero tagi oluşturduktan sonra yapin
ben üye oldum da ingilizce olduğu için yapamadım yapan var mu yardımcı olabilir mi
S.a
@vast crow kaç oldun
@warped umbra dicektim karisti
Oyuna girip bı adapte edeyim kendimi
5
öldm
xportal uygylaması var indir
onu kayıt ol oyun kod felan okut eri var
kodu okut 250 k veriyor
en azında bi iki item ++ basan pot aın da ben beceri alma yerini bulamadım
Köyde class teacher var
Ona git
Onla uğraşirmiyim bilmiyorum baktım onada
Oyun konusunda kesin karar vermedim daha
Şu an açık yetkili kim var burda
?
Meraktan sordum 🙂 oyunda optimizasyon çalışması olcakmi
Evet
Oyun daha yeni ilerleyen günlerde hatalar cozulecektir
Yeni oyunda elbet hatalar olur yavaş yavaş oturur umarim
Kontrol ettiğimde en çok mesaj atan Romanya sonrasında biz varız bu potansiyele dil desteği getirilmesse yazık olur
Gelecek kesin
Yiğidin harman oldugu yerdensin sende yalan olmaz 😅
Bende gececegim
Bana şu ödül konusunda biri yardım etsin xportal indirdim
Ama ikisi arasında geçiş yapamıyorum yada aralarında bir baglanti kuramıyorum
@rancid abyss
Bı dakika drive yedekleme yapıyorum
Hero tagini oluşturduktan sonra yapabilirsin
Hedef tahtasına tıklayınca sağa doğru bakan Ok var ona tıkla qr çıkacak qr çıktıktan sonra aprove yazması lazım onu tıkla xportala girdikten sonra işlem tamamlanir
Hayır
Selamın aleyküm
Oyundaki demi
Kullanıcı adı gibi düşün hero tagini
Farketmez ne istersen
Basit birsey yap ilerde oyuncular o hero tag ile
Sana kripto nft token gonderebilecekler
Herotagi aldim
@rustic lance tamam şimdi dene
Şimdi oyuna girip claimmi dicem
Deniyim oyun arka planda direk kapanıyor
Xportalami baglicam QR kod veriyor onu oyunda nasıl okutcam
Oyundayken
Okutma
Android
Alta buton var ona tıkla sadece@rustic lance
APK or Google Play Store?
Play store
Unistall Game, Install again
Why
Apkmi indirmemi istiyor
just try.
maybe old cache
do not know if you delete only cache/all data
will work
so
@quiet kelp he dindn't try yet
just reinstall the game
I shouldn't say it first
if QR CODE is not loading => just reinstall the game
Like I can solve it without deleting it
I see the QR Code
can we go Live ?
I will try now
Ok
@rustic lance
Efendim
Girmedim oyun altta kapanıyor direk olarak
Neyse hayırlı geceler
Deneyim bı girip
Timur
Efendim
Konu dışı ama
@rancid abyss let me know if he connected xPortal in DM
Müsait bi ara
I'm going offline
Tam karar vermedim bu oyunda biraz zaman geçirmem lazım
See you
Hızlı bineği nereden alacaz
we slept so less in the latest nights
@north cipher lvl 10 olunca sandıktan çıkar
good night!
Mavi bayrak aç
Good night
Çıkıyor da hızlı değil ki
We are here
Gelirsin demi eray
Kasariz
Iki tane binek var bende beyaz aslan var adamda penguen gibi bişey
Çok hızlı gidiyor penguen aslan çok yavaş
@rancid abyss
Aynen onu nereden aliyolar
Onlar nft binekler
Bulamadm
Nerden alabiliriz
Alpha sürümde çekilişten kazandilar
P2w varmı oyunda ona göre bütçe koyalom köşeye
Şuan yok
Yok be sanmıyorum
Süresiz mi
Ama scrollar gelirse o ruletteki
Süresiz
Gelir gibi kimse babasının hayrına oyun yapmaz 🙂
Reis öylede şimdi mesela yetenek kullancaz mecbur inecez o attan tek seferlik binekler
Kesinlikle
Harbi rakyail bi soylesen de şu tek kullanimlik meselesini halletseler
Pelerinde çok pahalı 100k
İki kod yaziverin 😅😅
#1045359452221603851
Süresiz jet gibi binek var adamlarda
Hersey istediğiniz gibi olmayabilir
Bide yeni map gelsin artık
Modlar varken üstüne alınmamıştır 😃
Talep değerlendirilir uygunsa yapilir
Daha dün bu gün 2 sabır 😃
Oyun yeni yavaş yavaş olur gibi sakin olalım 🙂
Yol haritası var uygun şekilde aşama aşama ilerleyecegiz
Acele etmeden sakin yeni problemler çıkarmadan dikkatlice
Onlar yavaş yavaş olurda binek olayına çözüm gelsin gercekden
Konuşacağım
- basarken mecbur binekden iniyoruz yetenek kullanırken mecbur iniyoruz
Ben oyuna geçeyim yavastan
Bende yatacağım sorun ve soru olursa öğleden ulaşın bana müsait olunca dönüş yaparım mutlaka
Selametle ben sabaha kadar nöbetteyim nasilsa
Eyvallah iyi geceler
Müsait olursan 1-2 saate eve geçicem ses geçelim
Ver yetkisi simarani banliyim 😃
Sohbet muhabbet sarar oyun
Aynen
10 kişi oyun oynuyoruz zaten neyi banlacan 😂
Bı dur
EGLD ILE BINEK ALINIYOR
EGLD ?
ancak elden sahip olunması gerek
Nasıl alacaz onu gösterin alalim
Aynen
Yok la eray bu gün 70 kisiyo gördü oyun
Bi elaman var tiktokta yayın açtı
Doluştu millet
Ben o yayından geldim
Daha gelirler gelişir bu oyun
En umut ettigim şu oto attack
O bi duzelse harika olur
Oyuna bı giriyim bişey dicekseniz ricam isim etiketi atin
Aynen
insanlar sahip oldukları nftleri belirledikleri fiyatlara satıyorlar
Ben bı deneyim
Bileğe sahip mesela veya başka bir nft iteme
Oyuna bağlayamadım
Xportal bende yapamadim
Bumu kendi belirledigi fiyata satışa çıkarıyor
Yarın bir yayın açacağım hepinize göstereceğim ancak şuan geç oldu
Çok iyi olur dostm
Yayın değil de bu konu bir vıdeo ile youtube eklenip sabitlenirse güzel olur
Bunlara nasıl sahip olacaksiniz
Nasıl satacaksiniz vs
İlerleyen günlerde daha cim detay paylaşacağım
Henüz yeni başlıyoruz
Eyvallah
Sıkıntı yok bro emeğinize sağlık başlangıç için güzel başlangiç
Eyvallah
Sadece sabır anlayış ve zaman
Güzel birseyler başarmak istiyoruz
Bu oyun ilerde her oyuncuya çok şey kazandırabilir
Size tavsiyem
Binance ve binancetr uygulaması indirin üye olun ve hesabınızı doğrulayin ileride çok ihtiyaç duyacaksınız yararınıza olacak
Ayrıca binance ve binance tr hesabınızı birbiri ile eleştirin
Yarın bir gün nft itemlerinizi satarsınız bu yolla paranızı kendi hesabınızı aktarabileceksiniz
Herkese İyi geceler yarın görüşürüz
Ha Real world trade serbest yani
Anlattığım şekilde sadece
Evett
Oyunla portali bağladım ama claim aktif olmuyor
Telefondan ekran oluyormu
Oluyor
Hangisi oluyo o
Sura beyaz saçlı olan
Desene boşuna yaptık
@inland moth satarsin
Nasıl satcam
Pazar aç babus yada chate yaz
Satıcidan pazar torbası al pazar kur
- kac
7
Efsun varmı
Yok düz
Dün 2 tane gördüm düz +7
500-600 arası gider
Ama level önemli
O gorduklerim 15 di
Valla iyi olur reisim
Nerden + bascam yahu
General merchin altı reis
Eyw
Bakalım bi
Reisim bekliyorum seni o zaman oyunda
TAMAM REİS + basmanın ordayım
Mavi bayrak msn
İlerleyen zamanlarda 30 lvl silahları gelince
Wasser nerdesin reis
Sürpriz var güzel ve özel kılıç bıçak yay ve yelpazeler
İsim ne oyunda
SIKINTI
Mavi bayrak msn sen
Bakman içinde ayarlara gel
Chance karakter de
Oradan bakarsn
Tamam
Blacksmithdeym
Knk senin adın ne oyundakı
Knk ben kırmızı bayrağım nasıl yapcaz
@honest bloom İnternet bağlantısı kotulestiginde bu oluyor
En alttaki mapi seç gel
Bunun üzerinde çalışılıyor
O vardı da satmisim sanrm ya
Kusra kalma yukarda sana öyle yazmstm
Efsun var kanka oyunda
Pembe bi item
Yuvarlak üzerinde kristal var tek ve 2 li olarak
Bunlar da moblardan düşüyor
Moonlight chest var
Onun içinden kutsama olsn efsun olsn
Efsun bastn büyük ihtimalle
Aynen
Baya güzel gelmiş
Şarj bitti iPad'i bekliyorum kaç saatir car kasiyom
Hocam müsaitsen gel
Dinlenim gelirim birazdan
Tamam kardeşim
Efendim
Musaitsen gel sese
Müsait değilim olunca gelecem inşallah
6 lvl oldum ben ama oyun bilmiyorum
Yavaş geldi sanki bana
Hani gerçekten çok gelişmesi lazım bazen görmediğim slotlar bana hasar veriyor ve ölüyorum
Kaliteyi low a çek
Ultrada sağlıklı calismiyor
Hayret halen devam mı ediyor ?
Oyun aksiyon akışı olarak diyorum
Lag donma kasma değil
Oyun mekanigi yavaş geliyor vuruş hissiyati kaybı var
Kesinlikle
Onu bi ayarlasalar
Farm çekemiyorum
Bı kere vur
Öldürene kadar vuruyor moba
Oyunun biraz daha seri akmasi lazim
@rancid abyss
Ping için özür dilerim
Chest elde etme kalkmış sanrm
Scrollar ve change bonuslari elde edebileceğimiz başka bi yer varmı
Valla ben 6 lvl oldum zorlandım çok zor geldi oyun slotlar az exp veriyor göreve değil slota dayali olmalı oyun
Ben görev değil farm yapmak istiyorum
Hiç görev yapmadım
Kılıcı +3 +4 e çek
Seri seri kesersin slot
Yoksa da vereyim hocam
İtem konusunda yardımcı olurum
Timur oyunda mısın
Evet
bir eventtı yıne gelir ilerleyen günlerde
Sadece oradan elde ediliyor demi bu scroll ve change bonuslar
Arkadaşlar bu balina bineği nerden alınıyo
evet şuan için öyle
nft bir binek satışıı yakında cıkacak
Normal paraylamı alınıyo
evet nft itemler bunlar egld ile alınıyor nesne market açilidiğinda detayları paylaşiriz dun gece yukarda bır yazı yazdım detayarı oradan okuyabılırısnız
Fiyat olarak ne kdr oluyo acaba
....burası
fiyatları için net bırsey diyemem ama sızde bu nftlerın satıcısı olabıleceksınız kendı belırledıgnız fıyatlardan satabıleceksınız
Şu oyuna Türkçe dil desteği gelse çok Türk gelirde
Bana göre herşey den önce Türkçe dil desteği gelmesinlazım
Gelecek dediler
önuümüzde ki günlerde gelecek
Türkçe gelirse daha hızlı büyür çünkü Türkiye ciddi bı pazar
Mobil2 ve royal2 pazarı ortada
Türkçe oyunlar tercih sebebi Türkçe olduğu zaman Türk klanlar ve sayımız artar azınlık olmayız 🙂
Çoluk çocukta olcak malesef
@honest bloom git klan kur katılalım 😃
selam ben geldinm 😄
Hosgeldin
Dahada guzellescek inşallah sayı ve talep ne kadar çok okadar iyi
Yabancı arkadaşlarla tanıştım bı kaç
Onların guildindeym
Samimi insanlar
Orada toplanablrz
Oda olmadı açarız bi guild
Türk klani olmazsa gelmem Türkçe dil desteği olan oyunds
Hehheh hallederiz hocam dert etme
ey gidi eski günler 🙂
Dil destegi olmasa olur ama dilimiz varsa guildde olcak
oyunu öğrendıkten sonra dil desteiğinin bir önemı kalmıyor
ama tabı olsa tadından yenmez
Olacak dediler onu bekliyorum
öyle dedilerse olur ama çevirisi neadar sürer onu tahmın edemeyız tab
Bakalim
eklenecek sadece biraz zaman lazım
Zamandan yana sorun yok oyalanmayalimda
Biraz kassami girip
Akşam arkadasa teker satip kule nöbetine geccem daha çok isim var gibi
Yeni başlayan varda 10 levele kadar seri kasarım
AVAREGONLUM oyun ismim pm atarsınz
doğrudan oyunda Kaydol düğmesine tıklayın
@anila hafta sonu
Abi şimdi hafta sonuna kadar item diyemeyecek miyiz
@hallow hare o zamana kadar metal vs kas
Reis yavaştan artık oyuna geliştirme gelme yeni map savaşçı yetenekleri falan süresiz binek biraz yol katedsek
😄 eray sabır sabır 😄
4 gun oldu
Reis valla yapacak biseyim kalmadı
Bı taş eklemek kaldı o kadar
25lvlde bıraktım exp zor geliyor
Binek kalmadı zaten bineksiz karkater çok yavaş
Can sıkıntısına görüldüğüm yeni oyunları toplayıp 10 levele kasıyorum 😂
Hacı haste al
Speed kristali
Deli gibi gidiyo çar
Bota bas bodye bas
Mining yap elmasla del armorlari
Kristal bas
Uçuyo çar
Rakyail her hafta sonu gelicek mi moonlight chest
@north cipher
Musaitsen ses gel
Dur geleyim
Arkadaşlar şu x işaretini nasıl alıyoz
xportalı
ındrı playsotreden kayıt ol hero tagını olustur
daha sonra oyun hesabını bağla
kripto
İndirelim bakalım 🤔
Kripto işinden çok batan arkadaşlarım var 🙂
Aç gözlülükten
İndirdim x Port oyuna nasıl baglıcamki
kayıt oldun mu hero tagını olusturdun mu
kullanıcı adı gibi oda
pc ile oynayan var mı acaba ben indirdin giriyor sıkıntı yok da kendi kendine vuruyor bne bişey yapmadan
Süleyman sol altta oto atak açıktır
Onu kapatman lazm
baktım da açık değildi oa da baktım
Gir çık yaptnmi babus
Hala oluyosa çek videoyu yapıştır bug reporta
Yukarda sağda mapin yanında hediye kutusu var
120 dk kal oyunda
5 tne atıyor
çok iiy olur öelden arıyorum
Eyvallah
Buy 15lv human sword max price 600k
Ah bide ingilizcem olsa neler yaparım yapıyorum biseyler ama abilkiyorum ne işe yarıyor
Geliyorum hemen
Sen bu işi biliyorsun reis
Bu gece biraz daha adapte olmayı denicem oyuna
@rustic lance kaç oldunn
Bu gecede adapte olamazsam bırakabilirim arkadayim şu anda
Ben 6mi ne oldum çıktım çok slow oyun
Aksiyon düşüklugu sıktı beni ilerde bakalım nolcak
9 oldum bende aslında gene sarıyor biraz da user çoğalsın kendine gelsin oyun
Bakacağız o royaledeki akış burda yok oynanabilirligine gece bakacam
Olur zamanla Royal 1 yıldır beta halrn eksikleri var
#┊🔽・genesis
@rancid abyss changelog kanalını açamadım ben
Undead karakteri statü olarak neye vermeli
Sadece şaman ve ninja hazır şuan
Undead karakteri statü olarak neye vermeli @rancid abyss
Müsait olan varsa ses gelsin sohbet edelim
Yaşayan var mı,😀😀
War
Dragon scroll ve blessing scroll satan yiğitler varsa pm atablr
Undead karakteri statü olarak neye vermeli
As
+3 hancerle +3 zırh yaptım
Geri kalanlar +0
Oyunu tam cozsem herşeyi yaparım da daha tam çözemedim gibi
@honest bloom bana göre satılık item varmı elinde adam gibi kasılayim
Eyw valla geri kalıyor gibi
Sabah 4te eve gitcem geri 8de kalkacam geriye şu yoğunlugum bı bitsin artık istiyorum
+4 kask kalkan zırh yap ölmezsin
İnşallah denerim
Acilen exp ve yang arttırıcı drop oranı arttırılması gerek oyun tıkanıyor çünkü
Destek çıkarım +4 set yaparız sorun değil
Sesemi geçsek acaba
@covert pasture @honest bloom biseyler yapcaz artık
İlerlemeniz lazim
Pt yapaipmi kasilsak hep beraber
Musaitim
Gecelim
Sa var mı kimse
@honest bloom burdamisin
Hayırlı sabahlar kolay gelsin
Eyvallah
Estağfurullah ciğerim
Chat bi sakinledi oyundaki aktiflik azaldı hayırdır inşallah
Oyunda kutsama kağıdı veya büyülü metal tarzı bir + basma eşyası var mı?
Veya oyun içinde +7 8 basabilen var mı😀
+8 basılmiyor diye biliyorum
Denedim bi kaç kez
2 item basabldm +7
Basılıyor +8 de o ruletteki magic metal tarzı bsii var
Ondan lazm sanrsam
Hepsi var
@honest bloom dostum sabah dediğim işleri hallettim yorgun düşüp uyuya kalmışım uyanıncada market pazar falan yaptık hanimla
Anladm babus
Akşam müsait olursan bsiler yapalm
- sıralamadayım gelecz yavas yavas
Anladım
Ben +4 basamıyorum nasıl 7 8 bastılar yav 😀😀
LvL işi sıkıntı ya gittikçe zorlaşıyor gibi 😀
itemlerinizi +basma etkinligi oldugu zaman basın birde kutsama kullanın
Gelirim
@rancid abyss burdamisin reis
@rustic lance
Reisim ikinci köy ile ilgili bir konu varmı 24ten 25 1 milyon exp İstiyor il köyde en yüksek exp veren 800 exp veriyor bu şekilde kasmak can sıkıyor uzun sürüyor ve ciddi manada ugrasasi gelmiyor insanın ikinci köy getirseniz oraya geçse insanlar daha iyi olabilir
Oyun yeni farkındayım ama insanlar kasmakta zorlanıyor artık
Yeni harita yolda
Reis tarih varmı yolda çok ucu açık oluyor yahu
1 hafta bir sıkıntı olmazsa
oyun tamamen ne zaman bitmiş olur
Buna bı zaman birimi söyleyemezler
Ugrasiyo elamanlar
Müsait olan varsa exp konusunda yardımcı olablrm
Biraz farm yapıcam
Metal
Hafta sonları moonlight chest gelecekmiş
Onlardan stokla aç
Adminin dediği gibi beklet scrollarını
Blacksmith eventlerinde kullanrsn
Arkadaşlar zırhta taş nasıl basarım
Soket açmam lazım heralde ama nerden alıp açılıyo
O nerde satılıyo
Satan 1 kişi gördüm onu da ben alıp kullandm
Çok nadir
Oyuncu sayısı az
Kasarsn onu ya basit
Yukarda yazdm görmedin sanrm
Birazdan farm yapıcam
Buyur gel
Bı kahve yapim önce kendime
Nerdesin gelim
Tamam kırmızı bayrağım sorun olurmu
Lvl kaç
16
Sen hangi bayraktın mavi demi
Aynen
Bayrak degişme yokmuki
General merchde vardı sanrm
Degişim olmadı
Pelerin alan var mı beyler @quiet kelp
Sınırsız mı 1 defalık mı
@honest bloom
Abi
Pelerin aldın mı sen
Abi onu değişsinler 100 k ne demek yaw @quiet kelp @honest bloom
@hallow hare 1 defalık mı
Evet çok pahalı değil mi
20 LEVEL ASASIN SİLAHI ALINIRRRR
Dedim ben bu elamana
İplemedi beni
Ustelemedim bende
Kendileri bilir ne diyim
Önemli olan şuan optimizasyonla mekanikler
Moblari topluyorum deli gibi kasıyor
Az önce sorma diye bı arkadaşla farm yaptk
Dün de timurla
Onlarda da aynı sorun
@rancid abyss
Bunu bı iletiver babus ya
Abi daha oyuna çok var ya @honest bloom
Öyle bi anda toparlanmaz açtılar ama daha çok sorunları var
Biliyorum da ilk iş bunlara el atsalar çok daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
Yaw Allah aşkına skill yok ama şebnemler var
Öncelikleri dediğin gibi değiştirmeleri lazım
Ben 1 yıl önceydi
Savaşçının 10 silahı belliydi şimdi nasıl yapamıyorlar bilmiyorum
Her oyunda Şebnem sonradan eklenmiştir hshshshs
Testte hiç kasmıyordu nedense burda aşırı kasıyor
Telefon ve internet gayet iyi
Onlardan desem değil
Yani bilemedim
@honest bloom oyundamisin
Gelebilirim kulaklığı takayım hanım rahatsiz olmasın bari
Tamam
15 olurum heralde dün gece son anda çıkmak zorunda kaldim
İkinci köy olsa ne farm yapılır be orda 36 37ye kadar rahat götürür
Kesinlikle
@honest bloom 5 dakkaya gelcem
Tamam
@honest bloom geldim
Abiler 20 level asasin silahı düşüren var mı ya @rustic lance @honest bloom
Olaki düşürürseniz bana yazar mısınız rica etsem
pelerin oyun içi alınıyor mu
Alınıyor da 100 k 1 tanesi
sadece 1 kere mi çağırıyor
General npc de var
sınırsız mı
Hee
cok pahalıymıs
Öyle
20 level asasin silahı var mı sende ya
20 lvl hancermi istiyorsun
@rancid abyss bu damage ekranı kapatmi olayida düzelecek mi:)
@rustic lance Günaydın evet
Bakımdamı oyun
hayır
Selamun aleykum hayırlı sabahlar
Askerden selamlar
Bu arada
Oyun guzel olmus
@rancid abyss statu ve beceriler nerden aciliyoe
Agabeyi
Sağlansın karakter statü envanteri açtığında alt bölümde
Tamamdir
Internetim full cekmesine ragmen
Mobblarin yanina gittigimde
Kendi kendine vuruyor ping degeri birden 350+ oluyor ama i t full cekiyoe
Selamlar iyi sabahlar
İtemlere ortalama zarar gibi efsunlar nasıl basılıyor bununla ilgili bir bilgi verebilicek var mı acaba?
Birde 10 lvl silahda bile ortalama var sanırım ortalama zarar her silaha basılabiliyor mu
@terse gulch
Ay ışığı sandığından çıkar
Kendi kendine vurup oyundan dusuyoe
Sadece itemin üstüne surukluyorsun
@dark pawn İnternet hız testi yapıp bana atarmisin
@dark pawn 4.5 g önemli değil hızı onemli
Sadece oyunda dusuyor
Fotografta atılmıyor
Askerdeyim diyemi acaba
Santral falan var
Int kesici felanmi var askerde acaba
Atması normal
Muhtemelen bulunduğun bölümde hız düşük
Hacım çoğu kişi bu sorunu yaşar net yani