#March 10 - Stockholm - Annexet

1055 messages · Page 2 of 2 (latest)

scarlet flicker
#

I mean last year, this year the guards asked us to leave right after

#

I stayed a bit as I assumed there would be an encore as there usually is, but the guard came up to me 😂

steady pecan
scarlet flicker
#

De hade ju liksom förra gÄngen och alla konserter jag varit pÄ har haft det hittills

steady pecan
#

Jag vet inte om jag vart pÄ... en enda konsert utan det?

#

Och frÄn dÀr jag stod sÄg publikhavet ÀndÄ ut som en taggad publik, Àven om det kÀndes lite intensivare förra Äret

scarlet flicker
#

Nej det hĂ€r var första 😂

steady pecan
#

SĂ„ antar att det kanske bara var planerat utan det...

#

Aja ska upp för jobbet om ca 6 timmar sÄ det Àr vÀl lika bra...

scarlet flicker
#

Var inte samma ifrĂ„n dĂ€r jag stod, folk gungade som mest med huvudet lite typ och strĂ€ckte upp hĂ€nderna nĂ€r de blev ombedda. Är mest orolig för att The Rose inte ska kĂ€nna sig uppskattade och hoppa över Sverige i framtiden 😔

steady pecan
#

Det tror jag inte de kommer göra!!! Tredje gÄngen i rad Ätminstone de Àr hÀr eller hur?

scarlet flicker
#

Jag hoppas verkligen inte det, men det ser ju ut som de lyckas fÄ större publik i vÄra grannlÀnder

#

Hade blivit sÄ ledsen om de inte kom tillbaka

steady pecan
#

Vi fÄr vara positiva! FrÄn dÀr bak bÄde lÀt det som att folk skrek och sjöng med och sÄ, förhoppningsvis sÄg det likadant ut frÄn scenen

#

Det Àr ju inte sÄ mÄnga som regelbundet kommer hit, dÄ vill man inte förlora det..

scarlet flicker
#

Jag stod först i mitten men gick lĂ€ngst bak nĂ€r jag blev besviken pĂ„ att folk var sĂ„ ohypeade 🙈

serene yew
#

Hopefully, maybe next tour

scarlet flicker
near spoke
#

Jag hoppas verkligen de kommer tillbaka men att det inte gör nĂ„got om det Ă€r mindre arena😅 dĂ„ kommer de som verkligen ville ha biljetterwoosungisperfect

scarlet flicker
#

Tror nĂ„gonstans att det bara Ă€r mycket sĂ„ mĂ„nga Ă€r, de vĂ„gar liksom inte slĂ€ppa loss lite och visa vad de kĂ€nner trĂ„kigt nog 🙈

#

Vi vet inte hur man syns eller hörs hĂ€r i Sverige 🙈

#

Det Àr ju najs med mindre arena för sjÀlviska skÀl men för deras skull sÄ önskar jag ju att de fyllde Friends eller Globen

steady pecan
#

Jaaa har vÀl vart pÄ smÄ venues dÀr folk ocksÄ Àr lite döda och tvÀrt om ÀndÄ, bÄde i Sverige och svets delar av Europa.

scarlet flicker
#

Jag har varit i London och Seoul utöver Stockholm men kommer inte ihĂ„g om det var samma dĂ„ för det var över 11 Ă„r sedan 😅

rapid mango
#

Jag stog vÀldigt lÄngt fram.men jag tyckte folk var rÀtt taggade. Skrek mycket, sjöng med mycket och dom som hade lightsticks viftade en del med dom

steady pecan
#

Var pĂ„ oneus i höstas och under en remix dĂ€r det verkligen var ravestĂ€mning var det en rĂ€tt bra andel som stod stilla 😅 men resten hoppade och dansade och hade kul, och man fĂ„r tĂ€nka att folk njuter av musik gör fet pĂ„ olika sĂ€tt!

near spoke
#

NÀr slutade konserten? (behövde gÄ innan)

shadow mantle
#

Typ 21:40-21:45

near knoll
#

gud vad bra cosmo var.........

#

😭😭

#

dags att gÄ till sömns med glÀdjetÄrar

rapid mango
#

SÄ jÀkla bra! SÄ glad att jag fÄr se dom igen om nÄgra veckor

compact edge
#

ÄLSKADE KONSERTEN SÅ MYCKET VAR DÄR TIDIGT TYP 08:20 OCH FICK NUMMER 83 SKIT BRA VAR EN AV DEN FÖRSTA 100 SOM FICK KOMMA IN EFTER VIP😭😭

#

sÄ lycklig stod precis efter VIP och VVIP för tredje gÄngen har sÄnn tur assÄ

#

DET VAR SÅ KUL FICK SÅ MÅNGA BRA BILDR OCJ VIDEOR OCKSÅ. Filmade mycket eftersom dessvĂ€rre sĂ„ stod det en vĂ€ldigt bred kvinna framför mig sĂ„ hade vĂ€ldigt svĂ„rt att se Ă€ven fast jag hade mina PLATFORM SHOES LIKSOM

#

sÄ jag njöt sÄ mycket jag kunde nÀr dem liksom rörde huvudet eller nÀr The Rose kom nÀrmare och sen sÄ filmade jag sÄ jag kunde se genom mobilen och fÄ bra konsert videor och bildrr

#

sÄ jag tycker ÀndÄ att min taktik var bra fick en liksom balanserad konsert upplevelse

near spoke
rapid mango
#

Jag ska spara för VVIP nĂ€sta gĂ„ng 😀

compact edge
#

SAMMA!!

cerulean lake
#

I'm happy that so many new people came, that means they are growing and that will bring them back for another Tiktok fan meet 😆 Probably why so many people were quiet, first time seeing them live, maybe just heard a few songs. I saw an older couple who apparently got a tip from friends in the States to go see them live but had never heard The Rose music before.
I purposly stood so far back it was possible without being in the bar. Then when it started I walked to the side and got almost at the front with an amazing view on the right side of the stage. 👌

compact edge
#

not to brag but, I LOVE THIS PIC I TOOK

#

They should hire me as their photographer already lol

#

I'm actually going to print out some of the best photos I took and hang them up on my wall 😊

rapid mango
#

I can't post pictures here, but I got some good ones, though I recorded more than I took photos. One photo of Jaehyeong that I really like. I'm glad I got a new phone before going to the concert

dim nebula
swift pecan
rapid mango
steady pecan
rapid mango
#

This is one of my favorites of the pictures I took

swift pecan
#

amazing pics everyone