#March 10 - Stockholm - Annexet
1055 messages · Page 2 of 2 (latest)
I stayed a bit as I assumed there would be an encore as there usually is, but the guard came up to me đ
Yeah I understood! Vi stod kvar en stund med men hela folkmassan började verkligen röra sig och det var vĂ€l dĂ„ vi fattade đ đ
Ja jag mĂ€rkte att folk började gĂ„ men jag var helt sĂ€ker pĂ„ att de skulle missa encore som ALLTID Ă€r, men som sagt, nĂ€r vakten kom sĂ„ lĂ€mnade jag vĂ€ldigt förvirrad đđ
De hade ju liksom förra gÄngen och alla konserter jag varit pÄ har haft det hittills
Jag vet inte om jag vart pÄ... en enda konsert utan det?
Och frÄn dÀr jag stod sÄg publikhavet ÀndÄ ut som en taggad publik, Àven om det kÀndes lite intensivare förra Äret
Nej det hĂ€r var första đ
SĂ„ antar att det kanske bara var planerat utan det...
Aja ska upp för jobbet om ca 6 timmar sÄ det Àr vÀl lika bra...
Var inte samma ifrĂ„n dĂ€r jag stod, folk gungade som mest med huvudet lite typ och strĂ€ckte upp hĂ€nderna nĂ€r de blev ombedda. Ăr mest orolig för att The Rose inte ska kĂ€nna sig uppskattade och hoppa över Sverige i framtiden đ
Det tror jag inte de kommer göra!!! Tredje gÄngen i rad Ätminstone de Àr hÀr eller hur?
Jag hoppas verkligen inte det, men det ser ju ut som de lyckas fÄ större publik i vÄra grannlÀnder
Hade blivit sÄ ledsen om de inte kom tillbaka
Vi fÄr vara positiva! FrÄn dÀr bak bÄde lÀt det som att folk skrek och sjöng med och sÄ, förhoppningsvis sÄg det likadant ut frÄn scenen
Det Àr ju inte sÄ mÄnga som regelbundet kommer hit, dÄ vill man inte förlora det..
Jag stod först i mitten men gick lĂ€ngst bak nĂ€r jag blev besviken pĂ„ att folk var sĂ„ ohypeade đ
Hopefully, maybe next tour
Usch vad synd đŠ
KĂ€nde mig typ som en alien som faktiskt stod och strĂ€ckte upp armen/hoppade utan att bandet bad om det liksom đ
Jag hoppas verkligen de kommer tillbaka men att det inte gör nĂ„got om det Ă€r mindre arenađ
dÄ kommer de som verkligen ville ha biljetter
Tror nĂ„gonstans att det bara Ă€r mycket sĂ„ mĂ„nga Ă€r, de vĂ„gar liksom inte slĂ€ppa loss lite och visa vad de kĂ€nner trĂ„kigt nog đ
Vi vet inte hur man syns eller hörs hĂ€r i Sverige đ
Det Àr ju najs med mindre arena för sjÀlviska skÀl men för deras skull sÄ önskar jag ju att de fyllde Friends eller Globen
Jaaa har vÀl vart pÄ smÄ venues dÀr folk ocksÄ Àr lite döda och tvÀrt om ÀndÄ, bÄde i Sverige och svets delar av Europa.
Jag har varit i London och Seoul utöver Stockholm men kommer inte ihĂ„g om det var samma dĂ„ för det var över 11 Ă„r sedan đ
Jag stog vÀldigt lÄngt fram.men jag tyckte folk var rÀtt taggade. Skrek mycket, sjöng med mycket och dom som hade lightsticks viftade en del med dom
Var pĂ„ oneus i höstas och under en remix dĂ€r det verkligen var ravestĂ€mning var det en rĂ€tt bra andel som stod stilla đ men resten hoppade och dansade och hade kul, och man fĂ„r tĂ€nka att folk njuter av musik gör fet pĂ„ olika sĂ€tt!
Sant

NÀr slutade konserten? (behövde gÄ innan)
Typ 21:40-21:45
SÄ jÀkla bra! SÄ glad att jag fÄr se dom igen om nÄgra veckor
faktiskt fjĂ€rde gĂ„ngen đ för dem var först hĂ€r i 2018 sen 2 gĂ„nger förra Ă„ret pĂ„ fryshuset sen pĂ„ Svenska lollapalooza och sen nu igĂ„r pĂ„ Annexet
ĂLSKADE KONSERTEN SĂ MYCKET VAR DĂR TIDIGT TYP 08:20 OCH FICK NUMMER 83 SKIT BRA VAR EN AV DEN FĂRSTA 100 SOM FICK KOMMA IN EFTER VIPđđ
sÄ lycklig stod precis efter VIP och VVIP för tredje gÄngen har sÄnn tur assÄ
DET VAR Sà KUL FICK Sà Mà NGA BRA BILDR OCJ VIDEOR OCKSà . Filmade mycket eftersom dessvÀrre sÄ stod det en vÀldigt bred kvinna framför mig sÄ hade vÀldigt svÄrt att se Àven fast jag hade mina PLATFORM SHOES LIKSOM
sÄ jag njöt sÄ mycket jag kunde nÀr dem liksom rörde huvudet eller nÀr The Rose kom nÀrmare och sen sÄ filmade jag sÄ jag kunde se genom mobilen och fÄ bra konsert videor och bildrr
sÄ jag tycker ÀndÄ att min taktik var bra fick en liksom balanserad konsert upplevelse
Jag var ocksÄ under 100
men min kompis mĂ„dde inte bra sĂ„ vi behövde gĂ„ utâŠ. Skicka gĂ€rna bilder!đ„č
sÄg dem förra Äret men hoppas verkligen de kommer tillbaka, ska börja spara för VIP-biljetter heh
Jag ska spara för VVIP nĂ€sta gĂ„ng đ
SAMMA!!
I'm happy that so many new people came, that means they are growing and that will bring them back for another Tiktok fan meet đ Probably why so many people were quiet, first time seeing them live, maybe just heard a few songs. I saw an older couple who apparently got a tip from friends in the States to go see them live but had never heard The Rose music before.
I purposly stood so far back it was possible without being in the bar. Then when it started I walked to the side and got almost at the front with an amazing view on the right side of the stage. đ
not to brag but, I LOVE THIS PIC I TOOK
They should hire me as their photographer already lol
I'm actually going to print out some of the best photos I took and hang them up on my wall đ
I can't post pictures here, but I got some good ones, though I recorded more than I took photos. One photo of Jaehyeong that I really like. I'm glad I got a new phone before going to the concert
OMG! That's an Awesome pic!!
You can post pics now! đ„
Great! đ
That's beautiful!!!!
This is one of my favorites of the pictures I took
amazing pics everyone