#pbd10932-launched [FULL] - Danish game

1 messages · Page 1 of 1 (latest)

midnight lotus
#

Hej folk!

Er i med på at spille et Total War scenarie med Discordant Stars komponenter (flere nye relics, systemer, AC's, explore cards osv), men med base game factions?

@eager mist
@zinc axle
@stable halo
@stark latch
@midnight lotus
@gloomy moth <- i assume you're danish, correct me if im wrong lol

scenic perchBOT
#

To launch a new game, please run the command /game create_game_button, filling in the players and fun game name. This will create a button that you may press to launch the game after confirming the members are correct.

stark latch
#

Jeg er frisk på at bruge komponenterne fra DS, er det så kun base game uden pok factions? Eller med Pok factions?

#

Og er der nogen ting, som man bør vide ang DS komponenter?

gloomy moth
#

Hejsa 👋🏼 Jeg er dansk 😄🇩🇰

stark latch
#

Hep hey 🫡

stark latch
#

Tænker jeg også, men i vil jo spille alt muligt mærkeligt. Så hva ved jeg 😁🤷🏻

#

Det velkendte DS component solo base game factions + scenario meta 😅

gloomy moth
#

Har spillet med DS og Uncharted space flere gange - også fysisk - jeg synes kun det forbedrer spillet 😄
Og så er det ret forfriskende at der ikke er fast-etablerede strat guides til de nye factions - giver lidt kreativ og strategisk frihed IMHO 😊

stark latch
#

Har aldrig spillet med DS, så synes det er meget nice hvis vi bare lige easer det ind, med komponenter først.

#

Men kunne godt forestille mig at det giver en helt masse muligheder med de ekstra factions.

gloomy moth
#

Helt fair 😄
Så vi kører PoK med alle codex samt Total War scenarie med Uncharted Space komponenter - er det korrekt?

stark latch
#

Så vidt jeg forstår så ja.

gloomy moth
#

Cool! Er du maestro @midnight lotus og sætter igang når vi er klar?

stark latch
#

Btw, Vi har alle sammen spillet sammen før, vi lavede “gruppen” efter TIDO25 eventet. Bare så du lige ved det.

gloomy moth
#

Tak for heads up! Er der en fast 6. mand eller kan jeg evt joine, hvis vi alle viber godt?

stark latch
#

Vi var 6 i vores første spil, men en faldt fra, så vi er ikke fast som sådan, vi var alle 5 med i andet spil og nu er det her 3. spil med os 5. Så for min skyld ingen alarm ✌🏻

gloomy moth
#

Så går jeg ud fra I alle må kende Martin (en af TIDO arrangørerne)?
Har spillet med ham et par gange IRL og lidt Arcs.

midnight lotus
#

Ja da! Han er sgu en flinker fyr

#

Fik et lift hjem fra TIDO af ham i år 😅

scenic perchBOT
#
bigcityleif used /game create_game_button game_fun_name: DanishDynamite player1: @bigcityleif player2: @fugliodk player3: @brapitlordz player4: @bornholmskebazooka player5: @djboombaby player6: @_nolfi
#

Sorry for the inconvenience!

Due to Discord's limits on Role/Channel/Thread count, we need to create this game on another server.
Please use the invite below to join our AsyncTI4 (Dread Not!) server.
https://discord.gg/xJsepNYS
The following players need to join the server:

@stark latch
@zinc axle
@stable halo
You will be automatically added to the game channels when you join the server.

Note that if for some reason you are not automatically added to the game after joining the server, you can fix this by having one of the other game members run /game ping in the actions channel.

#

bigcityleif pressed the [Create Game] button

#

Sorry for the inconvenience!

Due to Discord's limits on Role/Channel/Thread count, we need to create this game on another server.
Please use the invite below to join our AsyncTI4 (Dread Not!) server.
https://discord.gg/xJsepNYS
The following players need to join the server:

@stark latch
@zinc axle
@stable halo
You will be automatically added to the game channels when you join the server.

Note that if for some reason you are not automatically added to the game after joining the server, you can fix this by having one of the other game members run /game ping in the actions channel.

#

Role and Channels have been set up:

pbd10932

#

pbd10932-launched [FULL] - Danish game