#Hattrick
1 messages · Page 3 of 1
Pelipäivä, rentolla katsotaa miten tänään päättyy, hyvillä ollaan suoran nousun kanssa
oliko joku 350 parasta sarja ykköstä nousee ja oon jossain alle sata sijalla
givi gova Gawin vastassa, tän pitäs olla lähtötilanteeltaan tasasin ottelu mitä tässä sarjassa tulee vastaan
muutama jengi karannu vähän turhan koviksi
Nasu vastassa: erikoiset tulee saamaan pitkästä aikaa voiton. Toivottavasti reilun, kun itseluottamus on ollut huono.
Puolen tunnin jälkeen jo 4-0, ei mennytkään niin väännöksi. No kerkeää tää kääntyä tästä vielä
8 paikkaa ja 8-0 peli 🙂
hallinta 89-11
10 paikkaa ja 10-0
91-9 hallinta
kaks kaveria tehnyt hattutempun
11-0
tais olla isoin voitto sarjapeleissä
Seuraaavat pelit olisikin sarjan kakkosta vastaan jolla onkin maaliero ainoa mun lisäksi plussalla.. onkohan kahden viikon jälkeen? 😄
+19 on vielä tällä hetkellä
Suoran nousijan viivalle on matkaa itsellä sellaiest 16 maalia
Saatoin Vectorama-reissulla unohtaa laittaa kokoonpanon. Onneks oletuskokoonpano oli siedettävä, vaikka tulostaulu on karu
7-0 nasusta. Unohdin laittaa picin. Itseluottamus edelleen huono. Jospa se muuttuu vasta päivityksessä.
Jaahas, hyvin menee. Kaksi parasta keskikenttäpelaaja saikulle ja tappio tulossa, kiitos
Huhhuh... Kumpikin vain viikon saikulla, ja Nasu vastassa ens viikolla. Ja voittomaali 91 minuutilla. Hyvin kävi
Itselle karvas tappio vaikka hallinta ja paikat taas itselle. 0-1 tauluun ja samalla nousuhaaveet alas joten muutetaan lennosta suunnitelmaa. Uusitaan joukkuetta ikömiestä pois nuorempaa sisään treeniin täysifokus ja loppukausi vastistaktiikalla.
Koitetaan nyt sarjapaikka säilyttää ja ehkä ensi kaudella voi taas iskeä
Ensimmäinen titaaninen taitotaso nykyjoukkueen ekasta treenattavien erästä 
ei perkele tän hattrickin kanssa taas... sain hyvä joukkueen kasaan ja lähdin yllättämään vierasmatsissa, ni mitä tapahtuu...ensin paras puolustaja suoralla punaisella ulos, sitten paras keskikenttämies kentän laidalle, sen jälkeen toiseksi paras puolustaja myös saikulle... mä en niin jaksa tätä enää...
Ei taida hirmuisesti kiinnostaa enää Hattrick disco-väkeä. Sarja päättymässä, vain tämä merkityksetön peli jäljellä. Järjen mukaan Erikoisten pitäisi voittaa Winelake kotonaan, mutta ei tämä aina mene järjen mukaan. Kunhan ottelu on ohi, niin joukkueesta potkitaan pois turhia jannuja ja mietitään hetki mitä treenataan ensi kaudella. Joka paikkaan tarvittaisi täydennystä, mutta ehkä pitää vain katsella mille paikalle on eniten junnuja ja treenata sitä.
Kyl täällä kiinnostaa, mutta tulee höpöteltyä harvemmin nykyään ku tuntuu olevan yleinen kiinnostuskäyrä alaspäin
Kyllä mä pelaan edelleen mutta ei oo kerrottavaa ku kausi oli voitosta voittoo ja oliko 94 tehtyä maalia ja nolla päästettyä 😱
Joo täälläkin kiinnostaa vaikka kausi oli lopulta farssi ja jöi maalin päähän se että olisi tippumiskarsintoihin päässyt nyt ainakin hetkeksi hakemaan vauhtia alempaa ja treeni etunenässä.
Uusi kausi ja vanhat kujeet. Cup-ottelu takana ja ykköskärki 3 viikon saikulle, kakkoskärki laastarille. Jatkoajan jälkeen Erikoiset sai kuitenkin punnerrettua 1-0 -voiton kun vastustaja oli laittanut kaikki panoksensa puolustukseen. Erikoisilla taas koko kalusto hyökkäsi. Jälkeen päin ajatellen vastustaja munasi, sillä se voitti keskikentän selkeästi, ja olisi taatusti saanut muutaman maalin kun olisi ottanut toisenkin kärjen peliin.
Mullahan oli CUP ottelussa hassu yhteensattuma että ekalla kierroksella tuli vastaa viime vuoden lohkon viimeinen
Voittohan sieltä tuli
Dunkkuun tuli cupissa. Lohtu cupit saa toimia harkkamatseina. Koitetaan joku täsmähankinta painaa kauden alkuun, heti kova vastus Erikoiset vastassa lauantaina
Tavotteena sarjan ylempi keskikasti ja olla vähän sotkemassa kärkijoukkueiden pistesaalista
Muutenhan meillä sarjan väki pysy samana mutta rikkemon toi uuden foorumijoukkueensa kiusaamaan kasuaaleja
Itsellä on paha, nousun jälkeinen ensimmäinen ottelu ja cup ottelu, tehoarvioiden mukaan itseni pitäisi voittaa molemmat, ykkösmiehistöllä.. mutta mitä tekee vastustajat?
Lähdenkö sarjaotteluuun kakkosmiehistöllä ja luotan siihen että menee loppukaudesta pelit ristiin ja saa tarvittavat pisteet kasaan
itte ainakin piccaan kaikki alkukauden matsit niin kauan että henki nousee tappin. Sitten mennään fiiliksen mukaan jatko
Joo vaihdoin lennosta heikommat sisään, toinen alkoi olla jo turhan kova.
Meillä vaihtuu treeni seuraavan 1-2 viikon sisään, joten hieman samalla muutoksia joukkueeseen muutenkin. Mielenkiintoisia aikoja
Treeni vaihtuu sit ku muistan laittaa myyntiin pari hyökkääjää että saadaan kassaa ostaa treenattavia junnuista nostettujen rinnalle 😄
Myyminen on kyllä hankalaa, ikinä ei muista kun pitäisi.
Vaikka tuossa tuo ajastus onkin nykyään
Tänään olin silleen et nyt isketään lihoiks, kunnes tajusin et jos isken ne nyt myyntiin ni deadline on sarjapelien aikana ja sillon kukaan osta ku puolet infosta piilossa 😄
Kauden avaussarjassa tänään itse odotan tappiota ja sarjassa muutenkin tavoite lähinnä säilyttää paikka kun uusi treeniohjelma ja sukupolvi sisällä nii ei tässä menestyspaineita ole
Mä oon hieman pahoillani Stimbyn puolesta 😄 😄
Se laitto koko pakiston keskelle ku mä just vaihdoin laituri-treeniin ja hyökkään ekaa kertaa ikinä laidoilta. Ja se pelaa vastahyökkäyksillä ku mun avauksen pelinrakentaja saikulla ja koska laajensin stadikkaa ni kassa ei riittäny et oisin voinu ostaa jonkun eläkeläisen tilalle joten en varmaan saa hallintaakaan itelle 😄
Peli jota mun ei ikinä pitäs voittaa on yhtäkkiä voitettavissa
Enpäs olis uskonut että Erikoiset yltää tasapeliin. Tappiota odotin, mutta tää kelpaa hyvin.
Meikä on painanu vaa defaultil 🤣
cupin toinen kierros menossa, haaveita jatkoonpääsystä muilla? Itse rennolla pelillä liikkeellä ja vastahyökkäyksillä, keskikentän annoin suosiolla vastustajalle mutta minun pitäisi muut osat voittaa joten ainakin itse odotan voittoa
Meil on lohdutuscupissa muutama debytantti. Joten uutta treeniä pukkaa
Ja onnistuin myös tekemään jonkinlaisen aivopierun. Piti varmistella jatko lohtucupissa ja laittaa kolme vaihtoa jos ollaan yli yhden maalin johdossa noita vaihtomiehiä kentälle. Olin laittanu et jos ei olla yli yhden maalin johdossa sen sijaan ni kolme vaihtoa ekal minuutil 😄 😄 😄
Erikoisia vastaan tulee taas joku pakittaja... hirmunen alakerta, mutta keskikenttä ja hyökkäys pelkkää kuraa. Pelaa kaukolaukauksila ja osaaminen siinä tasolla kurja... niin vaan taidetaan olla jatkossa tästäkin matsista, kun jo yksi maali saatiin taiottua luovalla pelillä 🙂
Sarjapelistä tuli maalin tappio ku panostin tähän cup peliin toivottavasti tulee VOITTO!
Saatana
1-1 lukemissa mennään, ei tää nyt ihan ruusuillatanssimista ainakaan ole. Katsotaan miten kääntyy.
Ihan hyvältä siellä tilanne näyttää
Joo näköjään ruvennut uppoamaan
Tän tötöilyn ansiosta meillä muodostelmana täl hetkel 3-3-2 😄 😄 Kaks loukkia ja vaihdot käytetty minuutilla 1 😄 😄
Onneks ei oo oikea cup kyseessä
yks suora puneinen mutta vikalla minuutilla tuli 1-2 voittomaali ja cupissa jatkoon
No niinhän siinä kävin kuinka arvelinkin. TOInen puoliaika ilman mitään tapahtumia käytännössä, ja se yksi erikoistilannemaali toi voiton cupissa. Turhaan ei oo harjoiteltu erikoistilanteita monta viikkoa... nyt jo kaksi kotipeliä voitokkaasti cupissa, seuran ennätys.
Mulla on sama että ennätyksessä mennää cupin saralla mutta taitaa tuo 3divarin jengi olla liikaa, ehkä cupiin kakkosmiehistö.. tai katsotaa minkölainen vastustaja on sarjassa
Sielläki täytyy voittaa ettei jää tippumispaikoille liikaa heti alussa
Mitenkähän tuo nykyisin menee, mikä joukkue saa kotipelin....kun takavuosina se taisi määräytyä sen mukaan miten kova joukkue oli... mutta nyt mulle napsahti vieraspeli etukäteen kovempaa joukkuetta vastaan...taitaa nykyisin mennä arpomalla... ei ollut ennen niin
No, tappio on tulossa cupista, joten ei tarvii siitä huolehtia, ja toisaalta kolmas cup-matsi tulossa jo, niin joukkuehenki alkaa olla ihan hyvä jo, joten ei väliä, cup on tehnyt tehtävänsä
Nykyään menee jotenkin ennalta määritetyn kaavion mukaan ei siis arpomalla ja täten voi välillä tulle oudosti kova kpukkue vastaan ja vieraissa
Ennen tosiaan aina heikompi joukkue etukäteen oli kotona
Näyttääpä lupaavalta 🤔
Ihan mainio alku. Jaksaisinkohan mäkin alottaa taas junnujoukkueen..kun Lotosta nousee pelkkää kuraa ja jossain vaiheessa pitäis nuorentaa porukkaa
Tääki tullut vähän vahingos
0-0 mennään kun kakkosmiehistö rentoilee kentällä, ihmeenä pidäm jos tasurin kaivavat tää peli suoraa allokoitu tappioksi
no ei saada tasuria silla 89min vastustaja tekee kyllö ihan oikeutetusti 1-0 johto ja todennäköisen voittomaalin vaparista
Yllättäen Erikoiset otti 5-0 voiton vieraissa vaikka hävisi keskikentän selvästi. Ehkäpä Stimbyn vastahyökkäystaktiikka ei olltu ihan osuvin kun sai kuitenkin pallonhallinnan. Ei ollut varautunut siihen, miten heikko Erikoiset on vieraskentällä.
Ne vetää oletustaktiikkana vastiksia
Ei ihan riittänyt karhu haastajacupissa FC Espoo tigersiä vastaan. 2-3 häviö. 3-10 paikat. Tulin vielä lopussa tasoihin, mutta heti seuraavalla minuutilla tuli loppulukema. Suomen cupissa kävi vähän samalla lailla viikko sitten 4-5 häviö silloin
Erikoiset olis voinut pärjätä ykkösmiehistöllä cupissa, mutta se ei tuntunut nyt järkevältä, eikä olisi ollut mitään takeita, että olisi voittoa tullut, joten säälicupissa jatketaan ensi viikolla. Eipä haittaa mitään. Tärkeämpää olis saada junnuille treeniä, mutta en oo osannut vieläkään päättää mihin treeniin keskittyisin tällä kaudella. Voi olla että tuun vaihtamaan sitä useinkin. Myyntiin en kuitenkaan treenaa yhtään pelaajaa, niin ei ole niin nuukaa mitä treenataan, kunhan jotain.
Ajattelin että meni sarjapeli huonosti ku pelas 2-2 tasurin nii myös kaks muutaki päätty tasapeliin ainostaa yksi peli ratkes seki oli sarjakärki vs viimeinen
Nasua vastaan neljä!!!! loukkaantunutta. Voihan sanonko mikä... ja mikä pahinta, en musitanut edes pelata rentoa peliä...helevetin dementia
Mä hävisin 1-0 maali tuli 2minuutin kohdalla, eli tylsä peli! Nyt ollaan toka vikana sarjassa
Maalin tappiota taitaa olla kaikki
mikä siinä onkin että nasua vastaan aina tulee loukkeja
giwi gowa gawin kaatui onneksi 1-0, paikat 9-1
Onko nasulla paljon ilkeitä periksiantamattomia ja tulisieluisia pelaajia?
Ok, nyt kyl yllättä hattrick
Rennolla pelillä sarjakärjestä 3-1 voitto
Kerranki näin päin 😅
Ainoat maalit jotka vastustaja on päästänyt sarjassa
Oon varmaan voittamassa sarjan, mutta ei taida nousua tulla vieläkään. Joka ottelussa joku avainpelaaja saikulle. Pitäis vissiin pudottaa treeneissä tehoja mutta en viitti. Ja miks mä muka haluisin nousta, täällä on kivaa.
Oot kyllä ottanu niskalenkin koko sarjasta, välillä nelkeen pysty laittaa kapuloita rattaisiin mutta enää ei palaakaan
Hassua kun en kuitenkaan ole ostanut ainuttakaan pelaajaa lisää ja treenannut vain keskinkertaisia laitureita. Ehkä sitten pelaajien kokemus on karttunut, mutta alkaa tulla seinä vastaan ja taidot kohta putoamaan
Mun toinen, ei meidän sarjassa pelaava tiimi, nous just vitoseen. WTF sit ens kaudella perässä 😉
Ei erikoisilla ollut mitään saumaa karsinnassa. Jatketaan siis kuutosessa.
Kelvottomat nousi vikalla sarjakierroksella suorantippujan paikalta karsijan paikalle ja karsintaottelu olikun sit selkee itselle
Mullakin olis voinut olla jotain mahiksia kotipelinä, mutta kun nousija joutuu pelaan vierasmatsin, niin vähän vaikeaks menee.
Ite taklasin tän kilpikonnapuolustuksella ja vastahyökkäyksillä. Vihulla 12 maalipaikkaa ja 1 maali 😄
Kaverilla oli sen verran kova hyökkäys ja keskikenttä, ettei oie auttanu kilpparikaan, ei mulla oo niin kovia pauolustajia. Pitäis pari kautta treenata niitä lisää, mutta ikävästi alkaa vanheta käsiin mun pakit.
en jaksanu skoutata sen paremmin vastustajaa, mutta kokeilin hyökkäävämpää taktiikkaa siltä varalta et se ois motsannut viimesen sarjapelinsä.
Blaah, Sipoon tilalle on tullut joku bottijoukkue. Eikö löytyis mitään muuta?
rip in bieces
saako tuon kaapattua kuka vaan vai tuleeko tohon randomilla tilalle joku jos tulee
sarjatauko nyt joten voi vaihtaa sarjaa, botin tilalle ei pitäis olla ongelmaa päästä, tai voi aloittaa uuden joukkueen sarjassa tms
jos ei kukaan vaihda tänne niin randomilla voi tulla kuka vaan tai jos ei ketään ni botti pyörii niin kauan että tulee joku
Onneks meil niin kovatasonen sarja ettei sinne kukaan vapaaehtoisesti siirry
no ei tää nyt hirveen kovatasoinen ole kun erikoiset on voittanut moneen kertaan sarjan ja pelkillä omilla junnuilla, eikä kertaakaan ole ollut lähelläkään päästä nousukarsinnasta läpi
66/1024 on sarjan ranking. Eli erittäin kovatasoinen kutoseks
Erikoiset on kova koville
Enemmänki tuon rankingin nostaa se ettei oo bottijengei. Niin suuressa osassa kutosia on useampia bottijengejä et sielt saa haettua helpompaa nousua
Ja niihin porukka hakeutuu
Eikös @normal rune pelaa kutosessa? Sehän pystyy vaihtamaan sarjaa halutessaan?
Vai oliks se joku muu joka Lutakkoa ohjastaa
Kyllä se kiuru taitaa olla
Ai himputti, täällähän potkastiin jo uusi kausi käyntiin
Kyllä!
Itel arkkivihollinen Stimby WTF:llä ja eka vitosdivarin peli toisel jengil. Hype-ilta!
Ai niin, käydääs kattomassa
Jännä tilanne meidän pelissä. Keskikenttä melkein tasan ja molemmilla saumoja hyökkäyksessä. Paikat 2-4...
Toinen upottaa toinen ei
Veskari remontissa ni mulla on maalissa omankylänpoika joka sattu olemaan leikkaamassa nurmikkoa kentälle ni pistettii tolppien väliin
On meillä kova taso kun botti johtaa sarjaa 😁
Mun toisella, vitosen, tiimillä lähti treeni vaihtoon. Ollu aktiivinen viikko siirtohaun kanssa
https://imgur.com/xUxqlnB
On muuten meidän ja tavattoman matsissa tapahtumia koko rahan edestä 😄
82 pelattu, 7 maalia, 2 punasta korttia, 2 loukkia 😄
joo, tää oli tällänen peli
Oon tainnut jo varmistaa sarjavoiton, nyt vaan pitää päättää haluanko nousta vai en
Hyvä ku jään karsintoihin alaspäin 5divarissa vaikka pisteitä on melki saman verran ku lohko ykkösellä 😄
varmaan vielä tipunki jollain vahinko pelillä
Mulla saattaa olla maaliero sen verran kova, että pitäis ottaa taktinen tappio ens lauantaina että sais karsintamatsin
https://imgur.com/cyRbHU6
Ihan kohtalainen junnu nousemassa ylihuomenna edustukseen
Oho! ei oo tollasia näkyny
Tilastot on jänniä. TSI ja palkkatilastoissa Erikoiset on sarjassa ihan keskivertojoukkue. Sitten kuitenkin sekä puolustuksessa, keskikentällä, että hyökkäyksessä parhaat arvosanat. Oliskohan sitten vain vanhoja ukkoja niin paljon, että niillä on kokemusta, joka nostaa pelitaitoja. Mielenkiintoista. Jossain vaiheessa voi tulla seinä vastaan kun ikää tulee liikaa. Toki uskollisuus seuralle on kanssa jumalainen kaikilla kun on vain omia kasvatteja joukkueessa.
Yritin ettiä missä on tietoa sarjanoususta, mutta sitä en jostain syystä löytänyt mistään.
Kyllä mä yritin nousta, mutta ei riittänyt.
eipä mittää, jatketaan harjoituksia
Ja näköjään saatiin paluumuuttaja sarjaan... Kissamäki, joka neljä vuotta sitten hallitsi tätä meidän sarjaa, ja nousi suoraan, on nyt tullut ryminällä alas. Kävi kolmosdivarissa asti ja on nyt tullut joka kaudella pykälän alas. No...meidän sarjaa alemmas ei voi joutua...
Ja näköjään itse halunnut siirtyä meille..."Hattrick Football Association hyväksyi seuran johdon pyynnön siirtää Kissamäki Rangers sarjaan VI.367."
Se ois taas uuden kauden aika!
aijai heti kauden alku unohtu laittaa kokoonpano erikoisia vastaan
Stimby on ollu meidän kilpailija palkintopallin suhteen viimeiset kauden, joten tässä ekassa pelissä heti panokset kohdillaan
Joten on vaan luonnollista että avauksen keskikenttäpelaajan peli kestää 7 minuuttia ja seuraavan kerran nähdään kentällä joskus kauden puolivälin tienoilla
Miltäs teillä näyttää sarjassa paikat? Onko sinne mitään mahdollisuutta päästä siirtymään jos tekis (taas vaihteeks🤣) paluun?