#Hattrick

1 messages · Page 2 of 1

whole canyon
#

Ainakin karsintapaikka alaspäin ehkä rupee oleen omissa käsissä

#

Pitäis myydä pari pelaajaa taas ku kerkeis keskittymään ollut hässäkkää täs pari viikkoa

normal rune
#

Jaa että pelipäivä

#

tällä mennää

#

Ellen sitten testopäissä tee viimehetken muutosta 2-5-3 taktiikkaan

whole canyon
#

Perus

#

😂

#

Vieraskentällä 45min 0-2 ja oliko 62% pallonhallinta meikälle

#

Vastustaja suoran tippujan paikalla itse juuri karsijan paikalla

dire swift
#

Taidan saada kostettua viime viikon tappion korkoineen

#

Mutta en kyllä ymmärrä missä katsojat... Sarjakärki vastassa ja oma joukkue esiintynyt hyvin viime aikoina, keli hieno, ja katsomo vain puolillaan... Ihme porukkaa, onkohan parkkipaikan hinnoittelu mennyt väärin vai onko väki jäänyt kotiin kun YLE lähettää ottelun livenä

bitter prairie
#

Jaa me pelataan taktisesti 4-2-3 muodostelmalla. Melkein muistin MPO:n jälkeen tääl EO:ssa laittaa käskyt 😂

white hawk
#

1-0 voitto kotona. 3 pelaajaa loukkaantui mutta 1 viiko niin peli kunnossa. Säikähin eka selostajan juttua kun arveli 6-7 viikon taukoa yhdelle

dire swift
#

Erikoiset ei juuri käytä laitoja tänään. He suosivat hyökkäystä keskeltä, ja titaaninen (15) on oikea sana heidän taidoilleen siinä.

#

vaikea uskoa tuota, kun paikoja on tullut yksi oikealta, yksi vasemmalta ja kaksi muuta hyökkäystä...ei ainuttakaan keskeltä

#

Mutta ei Hattrick oo oikeen ollu mun kanssa samaa mieltä muutenkaan

rough rampart
#

mulla näyttää että sulla ois kolme keskeltä

dire swift
rough rampart
#

saispa jotain aikaan.. tämä fraud sarjakärki paikka aina kummasti paljastuu kun on Erikoiset vastassa

whole canyon
#

jaaa..

#

taas sarjakärkeä vastaan tasuri tunnelmissa

#

ainoa kenelle on menettänyt pisteitä o mun jengi:D

#

kiusaanko taas?

dire swift
#

aina kannattaa kiusata

dire swift
whole canyon
#

jaa no, en tiiä.. tää ainakin helpottaa mun suoraa säilymistä 😄

#

jos nyt tuon lisäajan jaksaa sätkiä

#

ok

#

Sarjankärkeä vastaan voitto

#

😄

#

3-5

#

paikat 8-5

#

vastustajalle hallinta 52%

normal rune
#

Itsellekin ihan positiivinen tasurin ryöstö sarjakärjeä vastaan, oli laskelmoitu ihan suoraan 0p ja rennolla pelillä mentiin.

Taktiikka oli 451 painostus ja rentopeli + vastustajan kärki miesvartioinnissa. Hirveä ryöstöhän tuo tasuri silti oli. Paikat sarjakärjelle 8-0, hallinta sille molemmilla puoliajoilla 67% mutta tosiaan 0-0 tasuri.

Iso piste ja kelpaa hyvin.

#

En pelissä onkin sitten isot pisteet tarjolla eli sarjan nelonen (itse viides) tulee vierailulle kotiluolaan ja voitto pitäisi ottaa että pystyy vielä tuon nelossijan ottamaan joka tarkoittaisi suoraa pysymistä.

Sinänsä positiiviset asiat että joukkuhenki on riittävän ylhäällä ja alkukaudella voitin hänet vieraissa joten luulisi että nyt kotonakin olisi paukkuja voittoon.

old drift
#

Minkälaista henkilökuntaa teillä on käytössä?

#

Mulla on nyt kaks apuvalmentajaa ja yksi kuntovalmentaja

#

Vielä olisi yhdelle tilaa

dire swift
#

Noilla mä oon menny, tuskin mikään ihan optimaalinen kokoonpano, eli ei kannata ottaa mallia. Vähän hihasta ravistelin joskus ja nuo tuli

whole canyon
#

Näillä itse mennyt jo tovin

old drift
#

Noniin, eli ehkä lääkäriä kaipais tuohon lisäks

#

Mietin toista apu- tai kuntovalmentajaakin, mutta taitaa sitten tulla liikaa loukkaantumisia

dire swift
#

Mää sit niin tykkään tästä pelistä, tässä saa onnistumisen kokemuksia joka viikko. Kaveri tuli 8 viikon saikulta ensimmäiseen peliinsä... "Kun taistoa oli takana 82 minuuttia, Janne Takala revätti nivusensa. Jos kyseessä ei olisi ollut uusiutunut tapaus, hän olisi saattanut pystyä jatkamaan ottelua, mutta nyt se ei tullut kuuloonkaan." 2 viikkoa lisää saikkua.

#

Puolitoista miljoonaa maksoin ukosta, joka on saanut pelattua kaksi ja puoli liigaottelua koko kauden aikana

#

Lienee turha sanoa, että kunto on tällä hetkellä kehno (3), joten oikeasti ei pysty vahvistamaan joukkuetta vielä moneen moneen viikkoon

whole canyon
#

Ihana peli ❤️

normal rune
#

Pelipäivä

dire swift
#

Aina hankala Sipoo vastassa taas luovalla pelillään. Ei voi tietää kuinka käy.

normal rune
#

Voittoa tosiaan haetaan MOTS pohjassa joten kaikki muu kuin W on pettymys tönään

whole canyon
#

Jengi vastassa jolta otin turpaan ekalla kierroksella joku 0-8

#

Tosin taisin pelata sen kakkosmiehistöllä koska CUP

rough rampart
#

13min pelattuna, 2 rankkari maalia jo

whole canyon
#

Unohdin laittaa rennon päälle

normal rune
#

37 pelattu 2-0 johto ja taktiikka muuttui 352 -> 442

Piti kyllä muuttua 451.. erikoista

dire swift
#

Mulla on huuhkaja lentänyt kentälle jo kahdesti. Maalivahti saikulle tällä kertaa.

normal rune
#

3-0 voitto

#

Ihan ok

#

Nyt saumat viel ottaa se neljässija ja varma säilyminen täsaä vaiheessa toki jo varmistettu ettei suora putoaja ainakaan olla

whole canyon
#

Tällä viikolla pitäis voittaa sit!

#

meikä viides ja vastustaja maalieron turvin neljäs

#

alkukaudesta voitin 2-4 nyt onneksi kotipeli tulossa, pitäisi olla voitettavissa mutta aina Hattrickin temput voi yllättää

#

mulla on sit sen jälkeen helpompi loppukauden ohjelma kuin tuolla, sillä on top2 jengiä vastaan vielä matsi eli hyvältä vaikuttais oma säilyminen suoraa jos voitan lauantain matsin

#

hyvä ku tuo kuka on sarjan kärjessä on hävinnyt ainostaa mulle ja pelannut sen yhden tasurin myös mua vastaan

normal rune
#

Itsellä seuraavana sarjakärkivastassa, ehkä JH kikkailulla joukkuhenki ylös ja yrittää siitä raapio jotain pisteitä. Loppu kauden vikat pelit pitäisi ennakkoon sen jälkeen olla voitettavissa, mutta vähän näyttää pahasti siltä, että jos haluaa olla sarjan 4, pitää myös sarjakärjeltä jotain pisteitä kaivaa.

rough rampart
#

Mitä kikkoja joukkuehengen nostoon ois tarjolla? Mulla on äijät raivona

#

Psykologin palkkasin ja laskin hetkeksi reenin intensiivisyyttä

normal rune
#

Jos treeniä varaa uhrata, niin harjoittelun intesiteettiä alas, se nostaa samalla JHta ylös

#

Hyvä kikka jos tarvitsee oikeasti JHta, huono jos treeni on elintärkeä asia

normal rune
#

tänään mennää sarjakärki tulee kotiluolaa vierailulle

whole canyon
#

Kohta alkaaa

whole canyon
#

Hyvin lähtenyt käyntiin nyt jo 2-0 mulle

#

Pallonhallintaki 58% minulle

normal rune
#

1-1 ja hallinta ekalla jaksolla itselle 54%

#

negaa että 1mv loukkiin ja nyt maalissa surkea kaveri

#

paikat itselle 3-1 & varmaan johtaisin 1-0 ilman ykkösmoken loukkia

whole canyon
#

Tässä katselin sarjataulukkoa nii mähän voin nousta vielä top3 jengiksi 😳

normal rune
#

itsellä 2-1 johto tällä hetkellä ja paikat itselle 5-1

whole canyon
#

No tarvis sitä että tuo kolmos jengi ottais tukkaa tänää tai pelais tasan nii helpottais

normal rune
#

hallinta edelleen 54 itselle ainoa harmi tuo moke loukki ja luottoa tuuraajaa ei ole

#

kun ei ole 2mv vaan pr treenike nii jos vastus toisen paikan saa todennäköisesti reppu heiluu

#

joo itsellä 4 paikan metsästys ihan ok näyttöö tulokset just nyt

#

miten se sarjakolmosen otteet nyt? @whole canyon

#

tuon pelin jälkeen siis, helppo ohjelma vai vaikes

whole canyon
#

Mua vastaa sillä on peli seuraavalla kierroksella

#

Eikun tarkistan

#

Hävisin sille alkukaudell tokassa pelissä 0-7

#

Toki pelasin kakksomiehistöllö ku oli cupis mahdollisuuksia mennä jatkoo

#

Veikkaan että ykköstykeillä vieraissa voi olla sauma

normal rune
#

kunnon murskajaiset sulla menossa

#

Itselle paikat jo 6-1 mutta kun ei ne tee, el edelleen 2-1 johto ja kunnon kusisukassa jos sarjakärki saa edes yhden paikan varmaan omissa soi

#

Kauden huonointa viimeistelyä omalta ryhmältä toki sarjakärjen puolustus jne voi asiaa vaikuttaa

whole canyon
#

Nyt rupee vaikuttaa siltä että suora sarjapaikka rupee hieman varmistumaan sit voiki ruveta vahvistaan jengiä ens kaudelle

#

En vaan tiiä mistä aloittaisi 🧐

#

Yhden kärjen jo ostin tuossa ekalla puoliskolla mutta ei oo mennyt yksikään kärki kaupaks vaikka kahta oon yrittänyt myydä, yritin ehkä liian kovaa hintaa molemmista.. nyt ei oo uskaltanut myydä ketä ettei mee joukkueen sisäiset asiat solmuun myyntien takia

#

Ku sarja rupeen lähetymään loppua nii laitetaa yks kärki luiskaa ja hankitaan puolustaja

normal rune
#

Ei nuolaista ennekuin tipahtaa mutta näillä tuloksilla nousisin neljännelle sijalle ja vain 3p päähän 3sijasta

whole canyon
#

Nyt se kolmos jengi ottanut maalin omii ja o tilanteessa 1-1

#

1pst eroa sijasta 3

normal rune
#

Sarjakärki nurin 2-1, check
Sarjanelokseksi nousu, check
Sarjakolmonen vain 3p päässä

Hyvä kierros kaikkiaan, pienet saumat nousta jopa sarjan kolmanneksi itselläkin

#

Tosiaan tänää oman sarjan kolmonen ja nelonen hävisi joten mahdollista oman nousun neljänneksi ja lähelle kolmatta

#

Huonot asiat maalivahti 4vko sivussa joten pakko hankkia maalivahti

muted geode
#

Mullakin meni maalivahti mutta onneks on paikkaaja.

#

Eikä tullut kuin 1 viikko.

normal rune
#

Oma loppuohjelma näyttää siltä että tuo 3sija hyvinkin mahdollinen jäljellä siis kaksi peliä. Ensi viikolla vieraissa itsellä peli sarjan kolmanneksi vikaa eli kuudetta vastaan ja vikalla kierroksella sarjajumbo kotona. Eli lähtökohtaisesti voitan molemmat pelit ja näin omissa käsissä paikka neljänjoukossa.

Kiitos eilisen voiton myös kolmossija otettavissa. Sillä sarjan kolmonen kohtaa ensi viikolla sarjakärjen vieraissa ja lähtökohtaisesti häviää, täten oltaisiin vikalle kierrokselle tasapisteissä jos ja kun itse hoidan oman pelini kunnialla. Vikalla kierroksella sitten sarjakolmonen kohtaa tuon sarjan tämän hetken vitosen eli joukkueen jonka ohitin viime kierroksella. Siinä pelissä mikä tahansa tulos mahdollinen mutta tasuri ehkä ennakkoon todennäköisin mikäli noin ja itse edelleen hoidan omani kunnialla, niin periaatteessa se voisi riittää sarjan kolmostilaan.

dire swift
#

Meillähän on ihan tiukka taistelu, kun kolme joukkuetta vielä joilla mahdollisuus voittaa sarja. Erikoisilla on omissa käsissä jos voittaa wannaben vieraissa ja winelaken vieraissa, mutta tappio kummasta tahansa muuttaa tilanteen. Keskustelulla ja metsällä keskinäinen peli viimeisellä kierroksella.

normal rune
#

Kauden tärkeimmät pelit lähenee, oma pelisuunnitelma mennä kauden kahteen vikaan peliin Mots - Mots, toki vika kannattaa aina motsata kun joukkuehenki kuitenkin nollataan kauden vaihteessa. Kaksi voittoa jos saan, se riittää säilymisen varmistamiseen ja mahdollistaa vielä nousun myös kolmanneksi

dire swift
#

mä taidan säästellä joukkuehenkeä vielä ja katon sitten pääsenkö karsimaan, ja sen jälkeen mietin haluanko nousta vai en, toki riippuu vastustajastakin. Mutta sitä ennen pitäisi voittaa nää viimeset pelit piccaamalla....ei mitenkään sanottua

whole canyon
#

Ainiin peli

#

Just kone auki ja voiskin seurata sekä juoda jaffan

dire swift
#

"Tehdäänpä selväksi, että joukkueen Erikoiset pelaajat pelaavat selvästi alle tasonsa.
He selvästi aliarvioivat vastustajaansa." Arvasin että pojat lähtee takki auki tähän matsiin. Sen verran hyvä voittoputki menossa

whole canyon
#

45min pelattu tai vähän enemmän mutta vedetään tilastot ekalta 45min tähän

#

3-1 vastustajalle

#

3-4 paikat

#

52% pallonhallinta mulle

#

3 maalia pitäis tehdä toisella puoli ajalla että menis johtoon 😮 😮 😮

#

pitäis vaan tehdä maaleja niin ei tulis kauheesti takkii maalierossa ku voi jäädä siittäki kiinni sitten vikalla kierroksella joutuuko karsimaan vai ei

#

tasuriki riittäisi sillä varmistaisi sijan 4

normal rune
#

0-2 johdossa mennään ja vitonen on tappiolla, joten mikäli nämä tulokset pysyisi suora säilyminen varmistuisi tänään

#

sarjan kolmonen myös tappiolla, näillä tuloksilla tasapisteisiin nousisin kolmannen kanssa, nyt oma peli itselle 0-3

whole canyon
#

66min kohdalla 3-6 paikat

#

3-1 peli

#

saaatana

#

3-2

#

aikaa on 14min

#

3-3

#

9min vielä

#

riittäiskö vielä yhteen maaliin

#

tää tulos varmistaisi mun suoran säilymisen

#

3-3 hyvä nousu

#

ja sarjapaikan säilyttäminen suoraa

dire swift
#

Olipas nihkee voitto, vaikka kaikki arvosanat oli mulla reilusti paremmat. Vastustaja sai 5 paikkaa, joista rokotti kahdesti, mulle 7 paikkaa, joista 4 sisään. Saapa nähdä uskallanko pelata rennosti winelakee vastaan....

normal rune
#

0-4 voitto, mutta valitettavasti sarjan 5 käänsi lopussa oman pelinsä 1-0 tappiosta 1-2 voitoksi niin suora pysyminen ei vielä ratkennut. Lisäksi sarjan kolmonen kampesi tasurin, joten olen pisteen päässä sarjan 3 tilasta.

dire swift
#

Suomi24 on repinyt maalieron sen verran suureksi, että jos häviän viimeisen matsin, en voita sarjaa... pic, mots vai normaali ensi viikolla...siinä miettimistä

whole canyon
#

Eikö kauden vikaa voi laittaa aina hanat

#

sen oppinut nyt tässä

dire swift
#

Ei jos aikoo voittaa nousukarsinnan

normal rune
#

Huomenna edessä kauden tärkein peli tähän asti ja samalla toki kauden viimeinen (toivottavasti) voitolla varmasti sarjan 4 ja suora säilyminen, mutta myös erittäin isot todennäköisyydet että tulisi sarjan kolmostila

dire swift
#

Vaikea vieraspeli viimeisenä, mutta ei nyt laiteta vielä ihan kaikkea peliin. Säästellään mahdolliseen nousukarsintaan. Voi olla että joutuu sit säästeleen vielä useemman kauden, kun häviää tän, mutta eipä tuo ole vaarallista 🙂

whole canyon
#

Itsellä tähtäimessä se sija 3

normal rune
#

@dire swift hyvin lähtenyt sinulla käyntiin

dire swift
#

Joo näyttäis olevan mulle tulossa tää peli

#

Muistaakseni laitoin pelin normaaliksi, säästelin vielä match of the seasonia siis

bitter prairie
#

Mä varmistelen "ei viimeistä sijaa"

whole canyon
#

Ooooooon häviöllä saatana

#

Nyt tasan ei vaan riitä

whole canyon
#

Johdan

#

Sija 3 täältä tullaa

normal rune
#

voitto tulossa, mutta myös sarjan 3 johtaa, joten taitaa joutua tyytymään sarjan nelossijaan

whole canyon
#

Myin viikolla vielä mun ykköskärjen pois ku rupes oleen ikää liikaa mun jengiin

#

ja nyt loukkaantu pelissä kakkoskärki näköjään 😄

normal rune
#

Oman laiturin sarjan maalipörssin voitto lähellä 7 maali tällä kaudella ja jaettu kärki ellen väärin katsonut

#

olisi kyllä yllätys kun maalintekotaitoa tai odotuksia itsellä häneen ei ole ollut

whole canyon
#

ennen vikaa kierrosta

#

vähän eri setit

muted geode
#

Tuulennopeet taitaa olla sarjakärki 😄

whole canyon
#

joo ne nousi sinne oli vähinnyt sarjakakkoselle

#

ja mähän voitin sen jengin ku voitti tuon Tuulennopeat

#

ja pelasin tasan niin tippu sit kakkoseksi

normal rune
#

Pelaaja Joukkue Maalit

1. Niikko Riihijärvi IFK Svartsmark 7
  2. Massimo Minicucci Reilut Urpot 6
  3. Milo Morgansson Märyn Palloseura 6
  4. Juan Luis Puche Grandes Lutakko United 6
  5. Pietro Antonio Micheletti Märyn Palloseura 6
  6. Timo Äijälä Joe Mama FC 5
  7. Crijn Cappuyns Reilut Urpot 5
  8. Jonatan Marins Märyn Palloseura 5
  9. Paul-Antoine Herbe Joe Mama FC 5
  10. Sami Rohula IFK Svartsmark 5
#

tosa ennen vikaa oman sarjan tilanne

#

tasaisesti kaikken joukkueiden pelaajat maaleja tehnyt, hieman erikoista kyllä

#

Näyttäisi tosiaan että voitti jaetusti maalipörssin oli saumat voittaa yksinkin, nimittäin tuhnuili tänään rankkarin ja ei tehnyt

whole canyon
#

joutuuko tässä laajentaa stadionia vielä tauolla 😮

normal rune
#

paljon vetää?

#

itsellä 70k tänään oli 52k paikalla

#

mutta odotuksiin ja tilastoihin peilaten onnistunut kausi. Kannattajat odotti suoraa tippumista ja tilastojen mukaan olin sarjan viidenneksi paras joukkue. Hyvää venymistä nelossija ja suora säilyminen ja oltiin vielä vikalla kiessillä haastamassa kolmatta sijaakin

whole canyon
#

Kapasiteetti 52 052

dire swift
#

mullakin on stadikka ollut puolityhjä koko kauden, vaikka voittoja on napsunut koko ajan.

whole canyon
#

pitäisköhän ruveta stäkkäämään vitosdivaria tälle servulle 🙂

dire swift
#

karsintapeli kutsuu... ilmeisesti vieraspeli?

normal rune
dire swift
#

tuleva vastustaja pelannut kaikki pelit joko 442 tai 532, reilun kympin puolustus, mutta heikohko keskikenttä

#

eli vastahyökkäyksiä tulossa, ei auta MOTS mitään kun se parantaa vain keskikenttää

#

Mut kyllä mulla pitäis olla saumat

whole canyon
normal rune
dire swift
#

juu, onhan se noin

normal rune
#

tai ehkä 40-60 parempi jos ja kun huomioidaan vastistaktiikan ominaisuus että itsessään pienentää keskikenttää

dire swift
#

ei sen hyökkäyskalustokaan näytä mitenkään kovalta, eli tuskin tulee saamaan joka vastiksesta maalia

normal rune
#

joo

normal rune
dire swift
#

Mä luulin että vain alimmalla sarjatasolla voi vaihtaa sarjaa

normal rune
#

voi ylemmilläkin, ei ole mitenkään estetty. Suorien putoajien ja nousijoiden paikalle ainakin aiemmin noita vaihtajia laittaneet

#

sieltä vain merkkaa @dire swift tuo V.56 toivesarjaksi niin ehkä saat voittaessas siirron tuonne karsijan tilalle

#

pienet saumat olisi saada samaan siten meidät kolme

dire swift
#

Sinua edellä jonossa on 2 aikaisemmin rekisteröitynyttä joukkuetta, joten heidän vuoronsa on sinua ennen. Koska kaikki edelläsi olevat joukkueet eivät välttämättä pelaa tällä sarjatasolla seuraavalla kaudella, saatat vielä päästä jonossa eteenpäin.

normal rune
whole canyon
#

Itseki yllätyin kuinka hyvin meni sarja vaikka en vahvistanut jengiä ku yhdellä vara kärjellä, joka pelas vaan vikassa pelissä ja cupeissa

#

Odottelin että pääsen karsimaan alaspäin ja välttelen suoraa tippumista vastaan mutta loppusijoitus 3 on sit jo hyvä

#

En vaan tiiä mille osa-alueelle hankkisin ny pelaajan, ehkä puolustus/keskikenttä. Ens kausi mennää joko maaliteko tai puolustus treenillä. Katsotaa kumpi ny tulee

white hawk
#

VI.367 itse pistin toivesarjaksi niin 4 jouduin jonossa

whole canyon
#

yks 20v tuli jengii

whole canyon
#

ihan ok hankinta muutama pelaaja nyt nuorennettu muutamalla vuodella.. luultavasti kohta jengi ihan sekaisin ja tipun sarjasta 😄

dire swift
#

Nuorilla kavereilla usein kokemus puuttuu ja uutena jengissä myös oliko se uskollisuus tms. Ja ne heikentää pelisuoritusta

whole canyon
#

Juu niin tais olla mutta pikku hiljaa jengiin sisään

#

oli tarkoituksena

#

on kuitenkin ok kärkiä nii tuota pystyy ajaan mukavasti sisään vaikka CUP pelien kautta

dire swift
#

Mun tätä kautta varten hankkima pelaaja, joka loukkaantu alkukaudesta, on jo päässyt pelaamaan pari harkkamatsia...vielä on matkaa ennen kuin voi oikeasti nousta avaukseen, kunto:Kehno...

#

kerkesi pelata kolme kisamatsia ennen loukkia alkukaudesta

#

huonolla tuurilla ei kunto nouse vielä ensi kaudellakaan

muted geode
whole canyon
#

@muted geode minkä tyyppisiiä tai taitoisia pelaajia noihin junnu MJ jengeihin pääsee?

muted geode
#

Maailman parhaita tietysti!

whole canyon
#

no se

muted geode
#

Se on aika tarkkaa iän ja erikoisuuksien suhteen mutta on sinne mahdollisuus treenatakin jos tahtoo valmentajan päivittää vitostasolle.

#

Tuossa on oiva työkalu omien junnujen priorisointiin

whole canyon
#

ei taida toimia

#

ehkä

#

eiku nyt toimi

muted geode
#

JA tuota kautta jos laittaa omat pelaajat julkiseksi niin maajoukkueen skoutit voi ottaa yhteyttä lupaavan junnun tapauksessa.

whole canyon
#

okei!

muted geode
#

Tuossa mun ainut sinne päinkään oleva junnu ja voi olla hankalaa nopeana päästä mukaan kun pelipaikka olisi luontaisesti keskikenttä.

whole canyon
bitter prairie
#

Mul oli aikanaan vanhal jengil akatemiasta nostettu ja ite treenattu U20 ykkösveska

muted geode
# whole canyon

Yksi tähti junnuja ajatellen iästä, siellä on rajattu aika treenata niin tuskin on mitään mahdollisuuksia vaikka saisikin taidot täyteen.

whole canyon
#

okei, laitoin tuon vaan sen takia just että pitiki kysyä mitkä on hyvät arvot milletkin

rough rampart
#

tommone hampuusi tuli mutta ei oo mitää erikoisuutta

whole canyon
#

tuossa kaks parasta

muted geode
#

Tuolta kun painaa selaa pelaajia maailmalta niin näkee vähän mitä sieltä voi tuurilla löytää. 😄

#

Tuossa Suomen kovimmat pisteet

#

Luultavasti hyökkääjätiimi on ollut Jeremian omistajaan yhteydessä ja jatkosta on jo sovittu.

#

Toivotaan ettei tarvitse siirtää koska hinta tulee olemaan suolainen.

#

Ei tarvitse siirtää ja melkoinen pelaaja omien poikien treenaajalle.

#

Siinä samalla esimerkki scouttien vuoropuhelusta

muted geode
whole canyon
muted geode
#

About tuolta näytti mun hyökkääjäpojut kun pelasivat viimeisiä junnupelejään.

normal rune
#

samassa sarjassa ollaan @whole canyon

#

@dire swift karmea ja ikävä karsintapelinnloppu sinulle, olit parempi mutta aina se ei riitä

dire swift
#

Mä oon tottunut siihen että Hattrick vihaa mua. Ei mitään uutta. Toisaalta jos jaksaisi panostaa tähän edes minuutin viikossa niin ehkä muistaisin laittaa rankkarikisaa varten rankkarin vetäjät. Kone oli arponut varmaan kentän paskimmat potkaisijat kentälle. 🙂

whole canyon
#

Mä en tiiä miten tämä voi olla mahdollista tuossa meidän sarjan karsintapelissä

#

Empil on Skefelen pelaaja tehnyt maalin ilman vetoa tai maalipaikkaa joka on kuitenkin vastustajlla

whole canyon
dire swift
#

Eli puolustavan joukkueen erikoistapahtuma

#

Painostus on ollut toimiva taktiikka

whole canyon
#

Näköjään. Maalipaikat 8-0 ja peli 0-1 😂

normal rune
whole canyon
#

Vaihtuu jengi kyl kivasti ku kummastaki päästä vaihtuu jengiä

#

50% vauhtivuus oli nyt

normal rune
whole canyon
#

Mullaki yks tuossa mietintälistalla, kypros u21 pelaaja karkas itseltä ku loppu rahat kesken, jäi 500k vajaaksi

whole canyon
#

Tälläinen pelaaja tuli hankittua, eiköhän tuo mahdu kokoonpanoon kauden aikana kun tulee uskollisuutta lisää

#

Tai jotain sellaist

dire swift
#

Ihan käypänen pelimies

whole canyon
#

nuori

normal rune
whole canyon
#

kyllä sitä olisi tarkoitus ottaa treeni kiertoo mukaan

dire swift
#

Mulla on treeni vähän hakusessa taas. Pidin kauden taukoa pakkitreenissä, vaikka pakkikalusto oli vielä treeni-ikäistä. Nyt nekin alkaa vanheta käsiin, eikä ehkä viitti toista kautta putkeen treenata maalivahtejakaan. Kaikki muut paikat alkaa olla jo vanhoja ukkoja täynnä. Vedän nyt tän viikon erikoistilanteita ja sit ens viikolla alan miettii mitä teen ens kaudella. Haluanko vielä kokeilla sarjanousua, vai jatkanko pakkitreeniä.

normal rune
#

Itse jatkan PR treenillä vaikka sen ja sarjassa pärjäämisen yhdistäminen on kohtuullisen haastavaa

bitter prairie
#

Jahas. Oikea laitapakki vaarallinen pelipaikka. Loukkaantu tänään kolme oikeaa laitapakkia ystävyysottelussa

whole canyon
#

👍

#

näköjään CUP kaaviot tullut, olisi mahdollista jopa edetä kolmanelle kierrokselle jos nyt ei tuo ensimmäinen vastustaja saa oikeaa ihmismanageria tässä viikossa

dire swift
#

Mä katoin kanssa, että jos voitan ekan matsin, niin toisella kierroksella tulee vastaan bottijoukkue, kun ainakin tällä hetkellä molemmat siitä toisesta otteluparista on botteja

white hawk
#

Itsellä tuli vähän tasaisempi vastustaja mitä viime kaudella

muted geode
#

Mulla on vastassa ylivoimainen materiaali mutta se pelaa hassusti ja jää mahdollisuus voittaa. Olis toki kiva jos itellä olis pakki tai pari lisää. 😄

normal rune
#

Jahas ottelohjelma nyt luotu ja tullut myös sarjaan, alustavat käskyt luotu jo sisään avauspeliin

#

Kohta mennään

whole canyon
#

onko sponsori valinta mennyt automaatilla teillä muilla?

#

itsellä o valinnut jonkun vaan eikä koskaan ollut valintaa juuri tänään aamulla katsoin että ei oo valittavana ja nyt illalla lukittu 😄

nimble cobalt
#

Menny automaatil joo

#

Ei ollu vaihtoehtoja

dire swift
#

Ai niin, enpäs oo muistanu koko juttua. Kuha joku on.

whole canyon
#

Varmaan sit rikki

dire swift
#

Universal Import Trading
Saat kiinteänä korvauksena 70 000 € joka viikko.
Saat 37 500 € jokaisesta pelatusta sarjaottelusta.
Sopimus päättyy: 6.1.2025 01.00

#

Näköjään mun cup-kaavio on muuttunut. Jos voittaisin ekan matsin niin viimeks kun katoin ni olis varma botti vastassa toisella kierroksella. Nyt on tulossa joku nelosdivarin porukka....

normal rune
#

Perustarjoukset tänä vuotena kaikilla, ensi kaudelle pitäisi valinnat palata. HT uudistaa tuota ja samasta syystä tällä kaudella vain perustarjous kaikille

whole canyon
#

aivan niin olikin

dire swift
#

näyttäis olevan voitto tulossa cupista, joten kone kiinni ja kattelemaan josko kohta jaksais ruveta nukkuun

bitter prairie
#

Mulla vastassa about saman tasoinen tiimi. Johtoasemassa ollaan, mut saa jännitellä kyl varmaan loppuun saakka

whole canyon
#

itsellä myös voitto tulossa

#

45min ja 0-5 KePalle

#

eli seuraavalle kierrokselle

whole canyon
#

Mulla tuli vielä heikompi jengi siitä vastustaja parista

#

tässä oli se peli

#

misät tuli vastus

nimble cobalt
#

Jaahas ollu vähä tapahtumia, mutta voitto!

#

No ens viikolla ei pitäis olla mahista

white hawk
#

Itellä eka puoliaika hyvää tekemistä 0-1 häviöllä vain. Toisella puoliajalla näkyi selvästi kokemus ja paremmuus vastustajalla 0-5 lopputulos. Vastustajan laitahyökkäys taktiikka jumalainen (+1) (21). Mulla sama yliluonnollinen (14)

normal rune
#

Itselle myös solidi 0-5 voitto rennolla pelillä. Seuraavalle cup kierrokselle samalla reseptillä.

whole canyon
#

Huomenna ois sarjan avaus, nyt en tiiä kumpaan panostaisi kunnolla sarjan avaukseen vai cup peliin

#

Kun molemmissa on voitto mahdollinen, ehkä CUP pelissä kakkosmiehistölläki vois olla sauma pärjätä

dire swift
#

Paat ykköset molempiin

whole canyon
#

Eihän siin oo järkee

dire swift
#

On siinä sen verran, että voitat molemmat ja parhaat pelurit saa lisää kokemusta.

normal rune
#

kokemus etu ja treeni tappio tosiaan jos ykkösillä molemmat

dire swift
#

Treenaa mokkee viikon ni vain 1 menettää, tai sit käyttää kakkosmokee toisessa

whole canyon
#

Luotan kakkosmiehistööni myös 🙂

normal rune
whole canyon
#

No on siellä kärjet vähän miksattuna ja yks puolustaja ei kerkee täksi päiväksi tervehtyy ehkä tiistaiksi ja keskikentällä on omia kasvatteja jotka melki mahtuis ykkösmiehistöönkin että sillein CUPissä on nippu

dire swift
#

Mä oon treenannu pari viikkoa erikoistilanteita ni kaikki kentällä käyneet on saanu treeniä

whole canyon
#

Tsemppiä kaikille sarjaan!

whole canyon
#

Puoliaika 1-1 mutta hallitsin palloa 65% että eiköhän siel voitto tuu… ehkä

dire swift
#

Kyllä mäkin luulen nyt ton voittavani. Vähän säikäytti kun Takala loukkasi TAAS itsensä. Et tuleeko toinen missattu kausi peräkkäin. Kovin montaa ei enää voi missata, on sen verran iäkäs ukko kyseessä. No, laastarilla selvis vielä tuosta, ja se tulee muistaakseni vaihtoon jonkun ajan päästä, kun ei vanhuksella kunto kestä koko peliä.

bitter prairie
#

Me ollaan otettu tukeva niskalenkki Nasu Clubista tuol häntäpään derbyssä. Eipähän jäädä viimesiks

normal rune
#

57min pelattu 1-4 johto

#

hallinta 65% mulle tähän saakka ja paikat 1-6

nimble cobalt
#

Ite kakkoslinaril ottamas vaan 2-0 turpaan

#

Unohin laittaneeni harkkalinarin hah

rough rampart
#

Kits

nimble cobalt
#

🤧

#

Hemmetti

bitter prairie
#

Ja taas tuttu nimi ekan kierroksen jälkeen sarjan kärjessä orum

whole canyon
#

2-2 näköjään päätty saakeli vieköön mutta tasasita

normal rune
#

1-4 voitto enemmänkin ois voinut tehdä tais olla 9 paikkaa itsellä mm hukattu pilkku. Sarjajohto tässä vaiheessa kun avauskierros pulkassa

#

Rennolla pelillä mentiin kuten cupin avauksessakin, viikon Cup pelii varmaan jatketaan rentopeli komennolla

normal rune
#

Kovaa ajoa

whole canyon
#

Tästä on hyvä jatkaa kautta, luultavasti tuo AFC pommi on se kuka vie kaikki pelit tällä kaudella

dire swift
normal rune
normal rune
whole canyon
#

CUP päivä! Kuka menee jatkoon? Kuka menee jäähdyttelee alempii CUPeihin

bitter prairie
#

Oon jo jäähdyttelemässä 😄

dire swift
#

En hirveen tarkasti jaksanut tutkia vastustajaa, joten katotaan miten käy

dire swift
#

Näyttäisi siltä, että tulee tappio cupissa. Keskikentän saan, mutta puolustus ja hyökkäys ei ole samalla tasolal kuin vastustajalla. Jätin muutaman avainpelaajan penkille, ja se maksaa nyt. No, kaksi cup-matsia on jo ihan OK, ei tarvii siihen jatkossa panostaa.

dire swift
#

Ja tajusinpas juuri, että jos vaikka sattuisin päätymään tasuriin, niin en muistanut taaskaan laittaa rankkarien vetäjiä 🙂 ja jos oikeasti oisin jaksanut panostaa, niin olisin laittanut vaihtoja siltä varalta, että olen tappiolla toisella puolikkaalla, olis voinut laittaa vähän terävämpiä kavereita kärkeen. No, ens kaudella sitten.

whole canyon
#

menin kiiressä äsken katsoon paljos peli päätty

#

niin vittu 1-0vastustajalle

#

5-10 paikat

#

35-65 hallinta

#

moti

dire swift
#

Mullakin hallinta ja paikat 7-4. Vastustaja teki neljästä paikasta 3 maalia, mä seitsemästä yhden.... Mutta mulla oli kakkosjoukkueen varamies kärjessä, paras keskikenttä penkillä, kakkosmokee maalissa ja tusinamiehet laidoilla, ni en voi valittaa, oma valinta.

normal rune
#

0-3 jatkoon cupissa, ens kiessillä kattoo riittääkö eväät. Kutosen tiimi vastassa joo, mutta aika pätevän oloinen nippu ja vaikea sanoa miten panostavat cupiin tiputtivat 4dirren joukkueen ulos

#

Itselle ei vielä panostus cupiin kuitenkaan mene vaan ns 2silla mennää

#

Pari kiessiä eteenpäin nii ehkä pamostus siirtyisi

normal rune
#

Tänään taas mennään onko pelisuunnitelmat selvillä? Itselle vielä kuviot mietinnässä ja vaihtoehdot auki picin ja pinnin välillä

dire swift
#

Rennosti vaan, ei oo varaa tuhota joukkue henkeä kun ei valkun johtajuus ole enää ihan huippua, toisaalta sen verran sitä on vielä jäljellä, että luultavasti saan paremman tuloksen piccaamalla kerran viikossa kuin pelaamalla normaalia koko ajan.

whole canyon
#

Kyllä se voitto edellä lähdetään eli ykkösillä mennän sarjanousijaa vastaan

dire swift
#

On tuo Hattrick aina niin kiva mulle. Puoli tuntia pelattu ja yks ukko punaisella kortilla pihalle ja toinen ambulanssilla

whole canyon
#

On kyl ihme peli

#

1-4 paikat ja maalit 1-0 viholliselle

rough rampart
#

8-1 paikat ja 0-0 mennään

#

Eiköhän vihu vielä loppuun jonku ripulin laita maaliin 😤

normal rune
#

On kyllä hallinta avaut 70 - 30 mulle paikat 7-2 ja peli 2-2

No just 3-2 johtoon mutta ompahan aikamoista taas..

#

Viimeiseen noin vitoseen tullut 4 maalia, molemmille kaksi...

#

Ja samalla vastustaja kk miehelle punainen ja minuutti tästä itse 4-2 maali

#

Nyt minuuttien 69-79 välillä viisi maalia, mulle 3 ja vastuatajalle 2

normal rune
#

Näemmä ihan lopussa @whole canyon kaivo voiton myös.

normal rune
#

Ensi viikolla onkin sitten vastassa sarjan ennakkosuosikki

bitter prairie
#

Jos joku tarttee maalinteko-treeniin junnua ni eilen nous (ei meidän sarjassa pelaavasta) mun toisesta joukkueesta ihan mukiinmenevä junnu akatemiasta ylös: https://imgur.com/cLX6rZx

#

Itellä puolustustreeni sen verran kriittises vaihees et ei voi vaihtaa treeniä yhden oman junnun takia

normal rune
#

tällä hetkellä näyttäisi, että cupissa painetaan neljännelle kierrokselle. 3-0 johto tässä vaiheessa

normal rune
#

matka cupissa tosiaan jatkuu neljännelle kierrokselle 5-1 voitolla rennolla pelillä

bitter prairie
dire swift
#

Eikös se ollut ilkeä, epärehellinen, täysin arvaamaton, voimakas ja kokematon? 😁

bitter prairie
#

Kaikki supertähden ominaisuudet

whole canyon
whole canyon
#

ainii tipuin vielä alemmaksi cupissa

normal rune
#

säälicup?

#

Anteeksi lohdutuscup se taitaa olla nimeltään

whole canyon
#

Nimessä on kuitenkin sana cup

rough rampart
#

Ai että, kokoonpano asetettu mutta unohtu vaihtomiehet. Keskikentällä loukki ni loppu pelataanki vajaalla

normal rune
#

pelipäivä ja pelithän jo menossa, omassa pelissä vielä 0-0. Kärkimatsi ja suurin ennakkosuosikki vastassa, yritetään vierasvoitto yllätystä

whole canyon
normal rune
#

Olisihan ton voinut voittaakin hallinta itselle noin 55 ja paikat 1-5… 0-0 tasuri…

whole canyon
#

Tiukkaa on, sarjakärjessä molemmat

normal rune
#

@whole canyon ostin sun nuoren hyökin reserviin + ehkä treenii

whole canyon
#

Juu näin, ihan ok hinta molemmille

normal rune
#

Pääsee huomenna cup pelissä irti

whole canyon
#

CUP päivä

#

Joka vedolla maali, molempii päihi

normal rune
#

Pelipäivä, ei mitään odotuksia illan peliin varmaan 3-5-2 taktiikalla isketään mutta jooh

dire swift
#

Mikäs peli mulla ees on... Tais olla Sipoo vastassa. Pannaan parhaat kentälle ja katotaan mihin riittää..

whole canyon
#

Itse pitäis raapia voitto tän päiväisestä pelistä viime kaudella voitto ja tasuri kun oli sarjakärkenä

#

Nyt valahtanut sarjataulukon alapäähä

#

Toki sarja on alussa ja tasainen että taitaa olla yksi piste eroa kärkee orum

normal rune
#

ehkä menenkin 4-5-1 kun cupissa peräpää vuoti niin paljon että laitetaan sitä paremmaksi

normal rune
#

4-5-1 rentopeli suunnitelmalla lopulta mentiin, ekan jakso jälkeen 1-0 johdossa, paikat itselle 4-0 ja hallinta noin 60 pinnaa

whole canyon
#

jaaaa, vikoilla minuuteilla häviö

normal rune
#

Aika karu oli tuo sun tappio. Paikat voitit selvästi ja peli oli ns hallussa

normal rune
#

ja pelit käynnissä

whole canyon
#

Kyllä

#

Ei palaa

#

Tänäänkää

whole canyon
#

näköjään tasottunut

normal rune
#

Sulla hallinta paikat tasan, maalit tällä hetkellä mulle 1-2 mutta aikaa vielä kääntyä

#

Ennakoin kyllä häviäväni hallinna joten vastiksilla liikkeellä

bitter prairie
#

Ollaan erikoisia vastaan 0-1 johdossa. Nyt on jymypaukku lähellä

#

Paikat 8-1 erikoisille heatenings

normal rune
#

1-3 voitto itselle lopulta

#

Paikat meni tasan 6-6

whole canyon
#

joo, ei riitänyt tällä kertaa

normal rune
#

harmittaa edelleen pommittajia vastaan tasuriinjääminen kun tilastoiltaan oli minun peli lopulta..

bitter prairie
#

Me otettiin täys yllättysvoitto

dire swift
#

Olin sit unohtanut laittaa joukkuetta peliin... Kone oli arponut kokoonpanon... Kotipelissä 0-1 tappio. Olipa kiva...

#

Ottelun alkaessa Erikoiset oli vailla manageria, jonka olinpaikasta ei ollut tietoa. Joukkue sai ohjeistukset apuvalmentajilta. Tilanne oli epäoptimaalinen, mutta tärkeintä on, että ottelu saadaan pelattua.

bitter prairie
#

Meille tuo kelpas kyllä

#

Vedettiin viel rennol pelil ku ei tuos ennakkoon ollu mitään mahdollisuuksia

bitter prairie
#

Tänään näyttäs kyl olevan aika tärkeitä ottelupareja sarjan kärkipään sijoitusten kannalta

dire swift
#

Ai, kukahan mulla oli vastassa.. nyt muistaakseni laitoin jotain ukkoja kentälle

whole canyon
#

Itsellä pitäis olla varma peli mutta viime viikon lopun sekoilun jälkeen uskalla sanoa mitää

normal rune
#

rennolla pelillä mennää 3-1 johto juuri tällä hetkellä

dire swift
#

Mulle hattrick vittuilee taas ihan normisti. Mulla keskikenttä, parempi puolustus kuin vihun hyökkäys ja hyökkäys parempi kuin vihun puolustus. Paikat 3-3 ja jokaisesta paikasta maalit. Eli eiköhän mä tuu tämänkin häviään

dire swift
#

Jaa, voitin mää sittenkin. Näytti ekan puolikkaan jälkeen pahalta

normal rune
#

3-2 win

#

olisi kiva jos @whole canyon sais ens pelistä poimittua pisteitä

#

auttaisi siis omia nousuhaaveita

whole canyon
#

Yritän ottaaa

#

11 miestä maaliviivalle seisoon 90minuutiksi

dire swift
#

Jossain vaiheessa Erikoiset lähtee takki auki peliin... Siitä ei hyvä seuraa. Edes yksi tappio ei saanu joukkuetta maanpinnalle. Alkaa valmentaja olla jo uransa loppupuolella...

normal rune
#

Samaa pelkään, joukkuhenki tapissa, itseluottamus onneksi vain liioiteltu... Fanit seitsämennessä taivaassa, joten heidän ajatajukatoaa... Dominanainen... Eiku täh

bitter prairie
nimble cobalt
#

Hyvin unohtanu sopia ystävyysotteluita ja fiksaa niihi linareita XDDDD

#

voi muna

dire swift
#

Joo, vähän meinaa hyytyä meikäläisenkin hattrick

normal rune
#

Pelipäivä kai @whole canyon taktiikat kunnossa?

#

Toki pitäisi itsekin osata suorittaa ja ottaa vierasvoitto

whole canyon
whole canyon
#

En vaan tiiä vielä kummassa päässä 💁🏻‍♂️🤷‍♂️

white hawk
#

Kauden avausmaali ja mikä tuuletus

normal rune
#

omat taas tuhnuilee viisipaikkaa yksi maali…

normal rune
#

kahdeksan tonttia yksi maali, eiköhän vihu jostain yhden paikan saa ja tasoita…

normal rune
#

joopa joo kymmenen paikkaa yksi maali ja nyt oma pelaaja otti naurettavan punaisen. Hyvin menee mutta menköön

nimble cobalt
#

Mulla 8 paikkaa, 1 maali

#

Onneks @bitter prairie ei tehny maalia siitä ainoasta paikastaan

bitter prairie
#

Joo hyvin jakautunu paikat kyl

#

54-46
8-1
1-0

nimble cobalt
#

Mun vasemmalla laitapakilla ollu joku 3 paikkaa

#

ihmekkö ei tee

normal rune
#

punaisesta huolimatta paikkojen tulo ei lopu, olenhan parempi joukkue mutta eipä se maalisarakkeessa auta… Ja paikatkin pääosin tullut hyökkääjille + pari laiturille joka voitti viime kaudella pelatun vitosen maalikuninkuuden

bitter prairie
#

Ja tasoihin illan toisesta paikasta

nimble cobalt
#

...

normal rune
#

@whole canyon vaikka sulla ei palaa tänään kiitän että pistit 4vk loukkiin pommittajien parhaan laiturin

#

luojan kiitos 0-1 voitto sentään paikat 1-12, pallonhallinta rennolla pelillä vajaa 60pinnaa. Nousu unelma elää

dire swift
#

Näköjään olin unohtanut taas laittaa vaihtomiehiä😁 onneks ei haitannu

whole canyon
rough rampart
#

Mitä hittoa, mulla lähteny jengi 4-4-2 pelaamaa mitä en oo ikinä käyttäny, sekaannus 13. Minuutilla ja 8-0 kuokkaan gg 😄

#

No tappio sieltä ois jokatapauksessa ollu tuleman mutta ohan toi ny törkee

normal rune
#

oisko @whole canyon ensi viikolla kotona paukkuja haastaa enemmän?

whole canyon
#

Tuskin

normal rune
#

No ota ainakin muutama tyyppi siltä saikulle uli

normal rune
#

Pelipäivä!

whole canyon
#

Niin on! Ainii täyyyy laittaa rentous pääälle

normal rune
dire swift
#

Pärjäisinköhän rennosti vai täytyykö panostaa.

#

Ei meillä oo sarjassa enää ilmaisia voittoja tarjolla

whole canyon
rough rampart
whole canyon
#

Pidän tärkeempänä taistella seuraavista peleistä voitosta ku panostaa tuohon että saisit @normal rune etua sarjavoitosta 😓

bitter prairie
#

Viime viikol munkitettiin Stimbyltä piste, tällä viikolla varmaan palataan maan pinnalle

normal rune
#

Kaksi kärpästä yhdellä autat mua ja otat voiton @whole canyon

bitter prairie
#

Laitettiin vähän "all-in" taktiikka tälle illalle pallonhallinnan ja oikean laidan hyökkäyksen kautta (kun normaalisti menty hyökkäys keskeltä). Hallinta hienoisesti meillä ja 1-0 maali oikean laidan hyökkäyksestä

normal rune
#

1-1 nyhjäys mutta ei muuta isoa kuvaa miksikään.

dire swift
#

Kun kattoo oman matsin arvosanoja ja lopputulosta ni onhan siinä taas jotain outoa, mutta siihen on jo totuttu

normal rune
# normal rune 1-1 nyhjäys mutta ei muuta isoa kuvaa miksikään.

Iso kuva siis se, että sarjavoitto ainoastaan mahdollista jos pommittajat häviää. Eli isoin katse sen suhteen keskinäinen joka minun kotona siinä pakkovoitto.

Muttajoo kyllähän tuo 1-1 nyhjäys huvitti, katoin piruuttani että jos simuloi 20x miltö tulokset nöyttää. Antoi 19x voiton, ja kerran tasurin joka tuli nyt.

Muutenkin nämä tupla pelit tätä vastaan varsin oudot ja vastustajalle edulliset paikat yhteenlaskettuna itselle 19-3 & maalit 2-1 (1-0 voitto ja 1-1 tasuei siis)

Hallinta itselle molemmissa peleissä noin 60pinnaa vieraissa vähä alle kotona reilut

#

Toki nyt ei ole varaa sitten tasureita pupeltaa vaan voittoja napsuttava tasaisesti loppuun asti

#

Olisi kuitenkin oikeus ja kohtuu pommittajillekin tulla pupelluspelejä sillä tähän asti olen jokaisessa ottelussa ollut selvä ennakkosuosikki, mutta niin vain kaksi peliä kääntynyt tasureiksi.

Pommittajia vastaan vieraissa taktiikka onnistui täydellisesti ja minun olisi pitänyt voittaa mutta siitäkin tasuri kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti

normal rune
#

Jahas se taas pelipäivä, vieras peli sarjan toista ennakkosuosikkia vastaan. Voitto olisi otettava taikka omat nousuhaaveet alkaa olemaan siinä

dire swift
#

Mä vaan odottelen millon joukkue lähtee takki auki. En edes muista ketä vastaan peli on. Samat ukot kentälle ja odotetaan lopputulosta

normal rune
#

Itsellä tässä pelissä ei pitäisi takkiauki riskiä olevan vaikka JH sekä itseluottamus melkein tapissa, kun lähtökohtaisesti kotijoukkue on ennakkosuosikki. Toki takkiauki efekti tullut jo sen verran monesti, että en yllättyisi jos nytkin jne

#

En siis motsaa jolla saisi efektin pois otettua

dire swift
#

Niin monta tiukkaa peliä vielä edessä ettei viitti motsailla. Rennosti vaan. Harmi että jäi pic pois siitä yhdestä 8-0 -voitosta.

normal rune
#

Juurikin näin, ei tässä varaa vielä ole motsailla

normal rune
#

Pelkkää pettymystä tänäänkin näyttää tulevan ja pikkuhiljaa voi laittaa nousutavpitteet roskiin kuten käteen mätänevän joukkueenkin jos nousua ei tule

whole canyon
#

Hattrick yrittää että lopettaisin tän pelaamisen ku joka viikko vituttaa tää sarjapeli

normal rune
whole canyon
#

Ei oo ensimmäinen kerta ku tuollein kävis

normal rune
#

@whole canyon ens viikolla keskinäiseen taas pic diiliä?

whole canyon
#

En mää tiiä, leave leaugue

normal rune
normal rune
#

Farssi 1-1 tasuri tänne ja farssi 0-2 tappio @whole canyon

Kiitos taas HT!

#

Samalla nousu ei itsellä olekaan enää omissa käsissä vaikka voittaisin kaikki loput pelit

#

Jokaiseen otteluun lähtenyt suosikkina jokaisessa voittanut paikat ja hallinnan, silti jo kolme x pitänyt tasuriin tyytyä ja sarjavoitto alkaa olemaan sitä myöten mahdoton saada

#

Sylettää kyllä @whole canyon puolesta sun tämän päivän matsikin 0-2 sulle turpaan ja paikat oli vissiin sulle 11-3 & hallinta sulle 80pinnaa

whole canyon
#

Jeeep! Minkäs vittu tässä taas voi tehdä 🤷‍♂️

dire swift
#

Kävinpäs lukemassa kelvottoman otteluraportin. Aika synkkä tarina. Valitettavasti paikoista vain yksi tuli keskelle. Vastustaja oli saanut laidat tukkoon.

normal rune
#

Jaha pelipäivä ja taas aika masentua @whole canyon pic diilillä eteenpäin?

whole canyon
#

Jooooo, masennuin jo viikko sit nii pahasti tästä että meinasin unohtaa laittaa kokoonpanot

normal rune
#

Ajattelin muistuttaa ettei mene ihan perseilyksi

#

Mutta eipä tässä enään lieemmin tavoitteita kaudelle ole kiitos HT päähän hakkaamisen..

#

Mietin että laittaisi joukkueen kokonaan lihoiksi ja aloitteilisi taas jälleen kerran uutta projektia

whole canyon
#

Suoran tippumisen ku välttää nii hyvä

#

Karsinnoissa luulen pärjääväni, ehkä

normal rune
#

Kyllä sanoisin, itsekin pitäisi sarjapaikka olla jo aika varma, ajattelin että katsoo tämän viikon + ensi viikon pommittajat pelin jos ei realistista saumaa nousuu, niin joukkue lihoiksi

#

Eli siis sanoisin, että sinun pitäisi pärjätä karsinnoissa jos sinne joutuisit

whole canyon
#

Vähän ku Kärpät - HPK pelin alku

bitter prairie
#

33% pallonhallintaa ja saatiin 5 maalipaikkaa ekal puoliskol kekw Neljä vastahyökkäystä

#

Myöskin molemmilla on oikea hyökkäys heikoin hyökkäyksen osa-alue ja pelin maalipaikoista 60% on tullu oikealle laidalle 😂

dire swift
#

Jaahas... Erikoisilta paras keskikenttä saikulle. Ja vastustajalla varmaan jo viisi vastahyökkäystä. Eka puolikas 0-0, mutta vähän näyttäis toisella helpottavan

normal rune
#

5-1 voitto, mutta ei paljoa lämmitä kun pommittajat jatkaa voittoisaa peliä

bitter prairie
normal rune
#

pelit menossa ja täällä nukutaan

whole canyon
#

näyttää taas pahalta

#

5-0 paikat ja johdan vaan 1-0

#

63-37 hallinta

dire swift
#

Kattelen snookeria telkasta, mutta hyvin on pojat näemmä pärjänny sipoota vastaan

bitter prairie
#

2-1 johto. Taistelu top-3 sijasta yhä elossa!

#

Kuitenkin viime kaudella sijoitus oli 7.

whole canyon
#

VITTU TÄTÄ PELIÄ

#

olin jo jesh nyt taas onnistuu

#

MUTTA EI

dire swift
#

Sait puolet paikoista keskelle ja niistä puolet toi maalin. Hyökkäys vastaan puolustus oli 12/12, joten ihan normaalilta kuulostaa. Sun laidoilla ei ollut mahiksia. Vastustajalla taas oli parempi hyökkäys kuin sun puolustus

#

Veikkaan että olisi ollut paremmat saumat jos olisit pelannut hyökkäykset keskeltä

whole canyon
#

nin mutta lähinnä tuo tapa että johtaa sitten kusee vaan lopus

#

jopa tappioon asti

#

noita vetoja ennen 9-0 tilanteet 😄

#

mutta nää on näit

dire swift
#

Jep mulla on kokemusta siitä miten Hattrick voi viedä hermot 😅

normal rune
#

Normi 1-4 voitto rennolla pelillä, yllätti kyllä että vastustaja luovutti keskikentän kun ennakkoon olisi sen nimittäin ennakolta voittanut. Sillä itsellä väärä taktiikka eli vastikset mutta voitto tuli joten se on ok.

Ensi pelissä sitten määritetään laitetaanko joukkue heti lihoiksi vai ei, jos saan kotivoiton pommittajista yritän voittaa loputkin pelit ja toivoa että pommittajat kokee jonkun pistemenetyksen ja näin itse pystyisin voittamaan sarjan.

Mikäli tulee tasuri tai tappio, joukkue laitetaan ensi pelin jälkeen lihoiksi.

#

Sapettaa kyllä nuo kauden aikana koetut kolme tasuria jos niistä voitot olisi tullut kuten olisi pitänyt, niin ensi pelissä voisi käytännössä varmistaa sarjavoiton ja suoran nousun, nyt homma ei ole omissa käsissä

#

Ja parhaimmillaankin tie vie karsintoihin ei suoraan nousuun

normal rune
#

No tämän viikon peliin lyödään kaikki mitä löytyy, eli motsilla mennään kotipeliin pommittajia vastaan ja koitetaan kaivaa voitto ja sitten toivotaan toivotaan, että pommittajat kärsisi jossain pistemenetyksen joka valitettavan epätodennäköistä

dire swift
#

laitat kaikki ilkiöt kentälle ni jos ne vaikka telois vastustajan 🙂

normal rune
#

ei oikein löydy tarpeaksi kovia, kun voittokin pitää ottaa. Muuten olisi erinomainen liike

normal rune
#

Pelipäivä, juhlapäivä

bitter prairie
#

VI.367 eletään jännittäviä aikoja sijoitusten kannalta, sillä jokainen top-4 joukkue kohtaa bottom-4 joukkueen. Etenkin 3. ja 5. olevien Metsän Puolelta ja Winelake matsi ratkoo paljon, sillä joukkueiden välillä on yksi piste.

dire swift
#

Erikoisilla Nasua vastaan vieraspeli. Jos ei nyt lähdetä takki auki niin ei koskaan. Pitäisi silti riittää, ja rennolla pelillä lähdetään

whole canyon
#

Ainii kokoonpanot

normal rune
normal rune
#

Toki olet suosikki

whole canyon
#

Juu pitäis painaa maalit tötttööörööö

normal rune
#

sarjakärkeä vs ekan puolisjan jälkeen 4-1 johto ja näyttää että ei saa laittaa vielä tiimiä lihoiksi vaan katottava loppukausi. Ja odotettava et pommittajat kokee muuallakin pistemenetyksen

#

toki paikat 4-3 vain itselle hallinnan ollessa 55pinnaa, että voihan tämä vielä kääntyä toisin.

#

katsojiakin lähes täysi tupa tänään Katsojamäärä: 64 638 (92%)

whole canyon
#

Rupes vituttaa heti ku avas hattrickin heatenings

#

Voitin silti ku voittomaali tuli ajassa 89min

#

😮‍💨😮‍💨

normal rune
#

7-1 annettiin kyytiä pommittajille, ikävää toki ettei tämäkään riitä vaikka voittaisin loput jos pommittajat ei koe muita pistemenetyksiä

bitter prairie
#

Otettiin rutiinivoitto Kytiksestä ja tartuttiin kynsin ja hampain kolmossijaan

normal rune
dire swift
#

Erikoiset varmisti sarjan voiton. Voidaan siis picata stimbyä vastaan viimeinen matsi. Katotaan sit mitä tulee vastaan nousukarsinnassa. Haluanko nousta... Ehkä en, voittaminen on kivempaa kuin häviäminen, enkä jaksa panostaa peliin

whole canyon
#

Hyvät saumat on säilyä suoraan sarjassa jos oikein pelit menee lopussa ja jos vaan voittaa

normal rune
#

rennolla pelillä mennään lauantaina

whole canyon
#

Huomenna taas mennään, pitäis voittaa nii olisi hyvä juttu

#

kivasti myös päävastustajilla on vaikeat pelit tällä kierroksella

#

Lutakko ja Pommittajat.. sekä tottakai minua vastaa sillä yhdellä 😄

#

ns 6pst ottelu huomennaki

#

sitten viimeisellä kierrosella nämä neljä joukkuetta vastatkain ristiin

bitter prairie
#

VI.367 mestari on jo ratkottu, mutta muut palkintosijat ovat yhtä hyvinkin auki. Huomenna ratkotaan paljon.

Tällä hetkellä tilanne:
2. keskustelu.suomi24.fi - 24
3. Wannabe Tactical Force - 20
4. Winelake FC - 20
5. Metsän Puolelta - 18

Suomi24 kohtaa huomenna lähimmän uhkaanjansa WTF:n ja viimeisellä kierroksella mestaruuden varmistaneen Erikoiset. Joten etumatkalla oleva Suomi24:llä on vaikein mahdollinen otteluohjelma viimeisille viikoille.

WTF pelaa huomenna Suomi24 vastaan ja tarvitsee voiton pitääkseen mahdollisuudet kakkossijaan elossa. Viimeisellä kierroksella WTF kohtaa sarjan heittopussina toimineen Nasu Clubin.

Winelakella on edessää helpoin mahdollinen otteluohjelma, sillä se kohtaa huomenna Nasu Clubin ja päätöskierroksella toiseksi viimeisenä majailevan Sipoon Hurjat. Tämän myötä Winelake on suurella todennäköisyydellä keräämässä pisteitä molemmista otteluista.

Metsän puolelta on pienessä takaa-ajo asemassa, mutta myös se kohtaa kahdesti alapuolellaan majailevan joukkueen. Huomenna Sipoon Hurjat ja viikon kuluttua FC STIMBY:n.

Jos kaikkien ottelut päättyvät nykyisen sarjataulukon osoittamassa vahvuusjärjestyksessä niin lopullinen sarjataulukko olisi:
2. keskustelu.suomi24.fi - 27
3. Winelake FC - 26
4. Metsän Puolelta - 24
5. Wannabe Tactical Force - 23

Mutta kuten me kaikki hyvin tiedämme, Hattrick osaa tehdä temppuja ajoittain ja mikään ei ole näiden neljän kesken varmaa! Jännittäviä hetkiä edessäpäin!

dire swift
#

Täytyy miettiä viimeiset matsit että mikä kokoonpano kaipaa harjoitusta... Puolustava 541 vai jotain muuta

normal rune
#

tappio tullee kun heti iskee ylimielisyysefekti

whole canyon
#

Et saatana häviä

normal rune
#

haisee tappiolta tai tasurilta, toivottavasti ei ja voitto tulee, mutta ei ole nyt positiivista sanottavaa

#

kaverin painostus taktiikka hyydyttää viimesetkin omat yritykset kun ylimielisyys päällä

normal rune
#

no yksi paikka itsellä ja se laitettiin pussiin joten 0-1 johdossa ensimmäisen puolikkaan jälkeen, aivan alakynnessä toki muuten..

whole canyon
#

voisin vaikka tehdä yhden maalin, kiitos

normal rune
#

karsea peli taktiikat meni vihkoon, ja ylimielisyys iski mutta silti 0-1 voitto

whole canyon
#

1-1 😐

bitter prairie
#

Huoh.... 0-2 tappioasemasta taktiikkamuutoksella tasoihin, mutta rikkemonin klaani vetäs takataskusta vielä yhden ja se tarkottaa about sitä että WTF jää palkintopallin ulkopuolelle tällä kaudella. Toki parannusta viime kauden 7. sijaan, mutta silti pettymys ku oltiin koko kausi top-3 vauhdissa.

normal rune
#

vikalla toiveissa, että Brändökungarna venyy kotonaan vähintään tasuriin, niin jos itse hoidan kotipelin niin sarjavoitto olisi siinä. Valitettavasti taitaa olla todennäköisintä että pommittajat voittaa vieraissa brändön. Itse uskon toki että itse kaadan Kallion useammalla maalilla motsilla kuitenkin mennään kun ei mitään takeita että karsintapelihin pääsiis ja jos niin onnellisesti kävisi sitten kikkailaan intesiteetillä JH takas ylös

whole canyon
#

voitolla olis ehkä karsinnat välttänyt mutta nyt ehkä karsintoihin joutuu menee

normal rune
#

@whole canyon katsoin joo että voitolla olisit varmaan varmistanut tuon, onhan se vieläkin mahdollista jos otat voiton ja pelit menee muuten sopivasti

rough rampart
#

Onks tää se ku hattrick tekee temppuja

dire swift
#

Ei kun se on Sipoo joka pelaa luovaa peliä

rough rampart
#

Kikkailevat peijoonit

dire swift
#

Olilhan Sipoolla aika paljon paremmat arvosanat puolustuksessa kuin sulla hyökkäyksissä. Olisi silti odottanut että noin monesta paikasta edes yksi menis maaliin asti.

normal rune
#

Meidän sarjan vikan kierroksen veikkaus

Viimeinen kierros:
Lutakko United - HC Kallio 5-0
Skefelefe FC - Kaarinan PK 2-1
Ogeli Stars - Kelvoton Pallo 0-1
Brändökungarna - AFC Pommittajat 3-3

normal rune
#

Katselin arvosanoja viime kierroksilta, ja jos/kun Brändo ja Pommittajat molemmat motsaa, niin Brändön pitäisi voittaa kotona arvosanat kauttaaltaan niukasti. Pommittajien kärkipelaajat kuitenkin parempia joka tasoittaa tilannetta. Tasuri varmaan aika todennäköinen, vaikka HTn tietäen ja oman tämän kauden epäonnen jossain määrin, niin. Pommittajat voittanee pelin kaikesta huolimatta

whole canyon
normal rune
#

Omissa käsissä itse maksimoisin hyödyt karsintapeliin jo

#

lähtökohtaisesti sinun se toki pitäisi voittaa en usko että sieltä kovempaa tulisi vastaan, mutta joo

dire swift
#

jos vaikka pääset mua vastaan karsintamatsissa 😄

normal rune
normal rune
#

Parit varaukot myyty ja yks olisi vielä listattuna jos jollekin maistuu ja jos ei pysyy hyvin omassa rungossakin mukana.

Ens kaudelle olisi kuitenkin käytettävissä hyvin rahaa vaikka typerä johtokunta nykyään toki suurimman osan piilottaakin hallituksen taakse. Loppukausi eli viimeinen sarjapeli lähinnä näyttää kannattaako tässä rahalla panostaa tulevaan kauteen vai maksimoidaanko treeni

normal rune
#

Jaha huomenna mennään todennäköisesti viimeistä kertaa tällä kaudella panoksellisia pelejä joko ukot on valmiina ja taktiikat hiottu

dire swift
#

Ei oo panosta. Laitoin ukot väärille paikoille, ettei tulevan karsintamatsin vastustajan ois liian helppoa lukea tilannetta.

whole canyon
#

Pelihetki

dire swift
#

Erikoiset tulee häviään tän pystyyn. Jos vielä karsintamatsistakin tulee turpaan ni voi olla ettei fanit tykkää. No, ei voi mitään, valinta on tehty.

normal rune
#

Ei hyvältä näytä, itse toki johdan muttei se riitä

bitter prairie
#

Meillä on ylijuoksu menossa molemmilla klaaneilla, joten toivotaan vaan että vanhukset pysyy terveinä ja treenattavat ei menetä treeniä

#

Kytis vois tehdä pari maalia ni sit noustais palkintopallille viel

dire swift
#

No niin. siinä sitä taas ollaan. Meni valmistautuminen kartsintamatsiin sit paskaks kun ainoa hyvä hyökkääjä kahdeks viikoks saikulle heti otelun alkumetreillä. joskus mä mietin oikeesti et miks mä jaksan tätä peliä.

normal rune
#

Niin vain tuli kammettua itseni takaisin sarjan kärkeen ja voittoon, kun itse kaadoin vastustajan 7-0 & Pommittajat koki 3-1 tappion. Nousukarsintoihin pääsee siis kääntymään

#

Itseasiassa näyttää juuri suoraa nousua mutta tähån en jaksa ùskoa

dire swift
#

Onnittelut tuosta. Vähän olit sitä mieltä muutama viikko sitten, ettei ole enää saumaa, mutta Hattrick osoittaa että mitä vain voi tapahtua

bitter prairie
#

Onnittelut

dire swift
#

Mä yritän saada jonkin joukkueen karsintamatsiin kasaan, vaikka vähän kyl heikottaa kun syömähammas joutu lasarettiin

bitter prairie
#

Meillä saatiin hyvä ehjä kausi pelattua. Kolmas kausi takas pelin parissa ja WTF on joka kausi parantanut sijoitustaan meidän ihan älyttömän kovatasoisessa sarjassa. 8. -> 7. -> ja nyt 4.

normal rune
# dire swift Onnittelut tuosta. Vähän olit sitä mieltä muutama viikko sitten, ettei ole enää ...

Joo ei tuo HT perseelle potkiessa valoisalta näyttänyt, pyrkinyt hoitaa oman tontin kuitenkin kunnialla ja ei liikaa keskity muihin, vaikka tilanteen tiedostaa. Näytti että Pommittajat tuhosi oman joukkuehengen minua vs ja kun sain siitä voiton niin homma näytti paljon valoisammalta itseltä kun kaksi sarjan vikaa oli jälellä niistä normi voitot ja pommittajat hävisi sitten tänään keskikentän sarjan kolmoselle ja lopulta ottelun.

Hyviä käänteitä kieltämättä ja ylipäätään nousu karsintoihin maistuisi. Nyt näyttää jopa suoraa nousua johon en itse enää pitkään aikaa uskonut kun katseli noita suoria nousuja ja mitä siihen vaaditaan. Mikäli tuo tilasto totta ja suora nousu tulisi niin muissa sarjoissa on kyllä vika kierros pelattu ristiin, muuten tuo ei olisi mahdollista

#

Katsotaan vielä kun tarkentuu onko kyseessä nousukarsinnat neloseen vai peräti suora nousu

bitter prairie
#

Ens kausi on mielenkiintoinen, sillä täytyy tehdä valintoja mihin asti ukot pyörii treenissä. Kärkimies hivuttautuu lähelle unohtumatonta pikkuhiljaa, joten rajallisesti on mahdollisuuksia maksella kundeille palkkoja pitkässä juoksussa kutosta pelaamalla, mutta sit samalla haluaa laittaa äijät sellaseen tikkiin et voidaan pelaa ylempänäki

normal rune
#

@whole canyon ainakin tippumiskarsintoihin joutuu.

normal rune
whole canyon
#

Yks viel karsinnoissa nii helvetti

normal rune
#

Kai JH tapissa tai oot kikkailut tehnyt että saat tappiin ja motsilla siihen kii. Nii eiköhän tuo ole sulle win

dire swift
#

Pikainen vilkaisu näyttää siltä, että Erikoiset ei tule nousemaan. Vastustaja on saanut piccailla viimeiset pelit ja kotietu varmistaa sen, että tulee viemään pelin kaikki osa-alueet. Ei voi mitään. Pitää ehkä laittaa myyntiin kalleimpia pelureita karsinnan jälkeen, kun tällä hetkellä talous on ollut koko ajan negatiivinen.

normal rune
#

Pakko kait se uskoa epäuskoisin ajatuksin miten tämä mahdollista, mutta siis sarjanousu 4dirree lienee tosiasia kun sarjavoittobonuksien lisäksi tuli nousurahat ja bonukset.

#

Hieno päätös kaudelle ja täysin odottamaton, ilmeisesti muissa sarjoissa vedettiin vikalöa kierroksella tarpeeksi ristiin ja oma 7-0 murskavoitto tuli tsrpeeseen ja maalieron turvin ylöspäin.

Omat odotukset oli että jos nyt karsintoihin jotenkin sätkitään noiden lukuisten pistemenetyksien jälkeen mutta kuten sanottua HT osaa yllättää välillä positiivisestikin.

Joukkuetta pitää vahvistaa jos sarjapaikan edes teoriassa haluaa säilyttää, pitää katsoa minkälainek sarja lopulta tulee ja tehdä vahvistukset sen mukaisesti

#

Tai toki tarkennus vielä rahat ei tulleet, mutta jo kerrottu mitä kaikkea tulee. Seuraavassa viikkopäivityksessä ne pitäisi siis normaalisti tulla.

#

@dire swift joo et ainakaan ennakkosuosikki ole, JH varmaan sulla kuitenkin tapissa. Ei prosentit sun puolella mutta voihan yllätyksiä käydä ja yrittää tuohon yksittäiseen otteluun saada kaikki prosentit mitkä mahdollista sulle

#

Ns viimeinen iltahuuto ja jos kun ei eiitä, sitten myyntiin kalleimpia ja uutta verta ja ajatuksia jatkoon

dire swift
#

On mulla joukkuehenki maanpäällinen paratiisi, mut valkun johtajuus alkanut rapistuu ni ei säily otteluun asti. Ja tosiaan kun hyökkäyksessä iso aukko mulla ni melkeen pitäis laittaa 541 ja painostus päälle, odotteleen sit vaan erikoistilannetta

whole canyon
#

Perintienen joulu ja unohdus, vetäsin ykkösmiehistöllä tietokoneen valitsemana harkkapelinkin 😨🫣

normal rune
#

Ei toki itselläkään halua päivystää pyhinä htssä koko aikaa joten ei tämäkää optimaallista ole

#

Nyt pystyy jo toki yleisesti vahvistaa puutteita mutta kun uusi sarja selviää näkee mihin niitä täsmävahvistuksia tarvitsee

dire swift
#

Kappas vaan, Erikoiset johtaa karsintamatsia. Arvosanat vihulla, mutta painostustaktiikka puree toistaiseksi. harmi että paras keskikenttämies loukkaantui...voi vielä kääntyä matsi...

whole canyon
#

Maalipaikat 8-1 mulle, johdan sentään 2-1

#

Mutta kauanko nii vittu en tiiä

whole canyon
#

Selvisin

bitter prairie
#

GZ

dire swift
#

jaa...mulla meni jatkoajalle...ja arvatkaas oonko taaskaan muistanut laittaa rankkarien potkijoita...no EN OLE 😄 mä oon sit kans yhen sortin....

#

Ei menny rankkareille, hävisin jo jatkoajalla. Loukkaantumisiin kaatu pyristely tällä kertaa. En ole yllättynyt.

normal rune
#

Kovalta tuo nelonen näyttää, mutta sarjapaikan säilytys kuitenkin mahdollista mutta vaatii työtä ja onnea

#

Pohja jo hyvö olemassa mutta nyt myynnissä katsotaan jos saadaan sillå rahastettua ja koottua vieläkin parempi ryhmä kasaan

dire swift
#

Mun tarvii miettiä mitää teen joukkueen kanssa. Alkaa vanheneen käsiin nää jannut, jotka ostin sen jälkeen kun lopetin pelkillä omilla kasvateilla pelaamisen, eikä ole selkeää treeniporukkaa edes. Rahaa taitaa tällä hetkellä mennä enemmän kuin tulla. Ehkäpä laitan lihoiks taas noi turhakkeet kunnei niistä ollu mihinkän.

muted geode
#

Mulla on vähän ongelma mihin rahan laittaisi. En tiedä onko sille nykyään mitään hyvää säilöntätapaa.

dire swift
#

Mullon kaikki ostomiehet myynnissä. Osa meni jo, loput laitoin uusiks, jotkut nollalla ni menee varmasti. EN mä sillä rahalla mitään tee taaskaan, kun jatkan omasta junnujoukkueesta nostetuilla. VIimeks kun tein niin ni kengu pääs nouseen ylempään sarjaan. Kukahan ens kaudella nousee? Erikoiset ei ainakaan.

#

lauantaiaamuna menee loputkin. Tai jos ei mee ni annan kenkää.

normal rune
#

Ostin sulta yhden pois kuleksimasta reserviin/vaihtomieheksi.

normal rune
#

Vielä pitäs pari vahvistusta löytää ja mielellään avauksen ukkoja ei vaihtopelaajia, mutta riippuu markkinoista, ylihintaa ei viitsi maksaa

normal rune
#

Kausi alkaa CUP peleillä, itselle botti vastassa joten rentoillaan ja pitäisi olla läpihuutojuttu

bitter prairie
#

Turpaan tulee, mut koitetaan hakea yllätysvoittoa taktisella ylivoimaisuudella ja viikoksi lisää cup-tuloja

dire swift
#

Ai nii n, se on cup. Pitäskö ees kerran jaksaa laittaa rankkarit...äh, ei jaksa. En ees kattonu millainen vastus

#

Otan tosta picin talteen. Olisihan se hienoo saada ens viikollekin mutta

dire swift
#

vastahyökkäyksillä mennään. Vastustaja näemmä vain yhdellä kärjellä, enpä usko että se maalia saa aikaiseksi. Toivottavasti Erikoiset saa.

#

"Imran Roshan saa pallon keskellä kenttää ja arvioi vaihtoehtojaan.
Kahden vastustajan lähestyessä hän yhtäkkiä kääntyy ja syöttää kauas kohti joukkueen maalivahtia.
Pallo lentää maalivahdin yli maaliin!"
no niin, vastustaja teki oman maalin 🙂

#

Saatan olla toisellakin kierroksella mukana cupissa

normal rune
#

Ja oletkin

dire swift
#

Ja niin pitäis nyt päättää panostaako sarja-avaukseen vai cupiin. Vai molempiin, tai ei kumpaankaan. Yks PIC on pohjalla, vois kyl ottaa kaks lisää ni jospa se säilyisi. Tosin pitäis valkku vaihtaa, alkaa olla tolla johtajuudella jo melko turhaa piccailu. Mut odottelen että Kuivinen nostaisi vielä pykälän kokemustaan ni tekisin siitä seuravan valmentajan.

whole canyon
#

Jep, tässä juuri kumpaan panostaa mutta tais mennä aika 50-50 luotan siihen että jompaa kumpaan vastustaja tulee paskemmalla kokoonpanolla 😄

normal rune
#

Huomenna sarja-avaus picillä mennään, vaikka ei varmaan olisi järkevää katselin että voitettavissa oleva, muttta ehkä tasuri haisee avauksesta vieraissa. Olisi kyllä ns päävastustajia joka pitäisi voittaa jos sarjapaikan säilytystä haluaa, mutta kyllä nyt priona nostaa JHta ylös

rough rampart
#

Ei saakeli kausi alkaa parin tunnin päästä ja möin mun veskarin ku ei saanu mitään kiinni

#

Äkkiäkös sinne joku reissumies löytyy parin tunnin aikana

normal rune
#

Kohta mennään

#

Itse juuri ostin 2mv ihan vaan varmuudeksi jos ykkönen tass hajoaisi kuten aika monesti käynyt. Tarkoitus myös cupissa sätkiä pisemmälle nii saa siellä minuutteja ja vaikka pappa on niin muuten ihan pätevä

normal rune
#

Tervetuloa neloseen alku.. eka paikka vastustajalle ja heti soi kun 3min pelattu...

dire swift
#

Minkäs takia Erikoisilla on noin kova keskikenttä...unohdinko laittaa rennon pelin??

normal rune
#

yhtä päätyä 54-46 prosentit vihulle ja paikat tällä hetkellä 3-0, verta kyllä kinusin nenästä kun rennolla lähdin..

dire swift
#

Jaahas, hyvin alkaa kausi kun paras keskikenttämies sai potkun haaroihin ja joutu sivuun.

#

Juuri junnujoukkueesta nostettu jannu tilalle....

nimble cobalt
rough rampart
#

juu.. myyntiin

normal rune
#

2-0 lukemista tauolle, paikat vihulle 6-0 ja prossat 52-48. Kohttuttamat lukemat ja kohtuuton paikkajakauma sanon minä. Tämä ottelu lienee jo hävitty, mutta katsotaan mitä toisella puolikkaalla tapahtuu

dire swift
#

Mä vähän ihmettelen että sain paikat 5-0, ja niistä 2 maalia...keskikentällä tosiaan taidottomia junnuja mulla, pallonhallinta 57%

#

voipi vielä kääntyä kunhan ottelu etenee....

#

vastustajalla kuitenkin puolustus- ja hyökkäysarvosanat parempia

normal rune
#

@novel solar ainakin hurjastelee

dire swift
#

Nasua vastaan ei iso ihme 🙂

normal rune
#

se toki

#

ei vieläkään itsellä yhtään paikkaa otteluun. Aikamoista

#

Vastustajalle toki jo parit.. ei sentään lisämaaleja

#

onko meillä peli, eka paikka ja siellä soi 2-1 kavennus 66min pelattu

#

korjaan 2 paikkaa ja kaksi maalia, mitä täällä tapahtuu. Nyt siis 2-2 ihan sekunneissa taas ht käänty. 67min pelattu

normal rune
#

2-2 tasuri taktiikkavirheiden jälkeen ihanhyvä lopputulos ja enemmän mitä tauolla odotin

dire swift
#

Mulla paikat 10-0... Hattrick on tullut hulluksi...

bitter prairie
#

Vastahyökkäyksillä pelaten 0 vastahyökkäystä. Ois voinu mennä paremminkin

whole canyon
#

2-2 aloitus päävastustajaa vastaan

#

vieraskentällä

#

olikin sellainen semi panostus liiga peliin samainen ku CUP peliin

normal rune
#

Seuraavaan cup ja sarjapeliin molempiin hyökätään jälleen picillä ja ennakkoon molemmista silti pitäs tulla voitto

normal rune
#

kohta mennään

dire swift
#

Ei mitään toivoa

whole canyon
#

ainii

#

töyt

dire swift
#

Hauskaa, molemmat joukkueet on laittanu kentälle PAINOSTUS-taktiikan 😄 😄 Vastustaja ei oo selvästi kattonu mitä Erikoisissa tapahtuu. Se vei ekalla puolikkaalla keskikentän 75%. Ja peli 1-1 . Harmi etten taaskaan muistanu laittaa rangaistuspotkujen laukojia.

bitter prairie
dire swift
#

Jos Erikoiset selviää tsätä matsista ni tässä pelissä ei oo mitään järkeä. Joka ainoa arvosana vastustajalle, ja reilusti. Eiköhän ne tee viimesillä minuuteilla vähintään 5 maalia.

bitter prairie
#

Mulla säälicupissa vihu ei oo laittanu ollenkaan kokoonpanoa ni kuritan 1-5-2 taktiikallista vihua. Ois vaan päässy pois ni voi pelaa vaan omien joukkueiden kesken ystävyysotteluita

normal rune
#

Täällähän on tämän päivän peleille kiima ollut käsin kosketeltavissa eiku..

dire swift
#

"Erikoiset -valmentaja esittää melkoisen kannanoton tänään.
Jokainen kokoonpanoon valittu pelaaja on seuran oma kasvatti.
Tämä jos mikä on kotikasvatettu kokoonpano."
Tällä teemalla mennään ainakin alkukausi.
Tän illan otteluun näyttäisi taktiikka osuneen hyvin Erikoisilta. Vastahyökkäykset kun keskikenttä menee kotijoukkueelle, ja keskellä vahva puolustus, ja siitä vastustaja yrittää tulla läpi. Voi olla saumoja jopa voittoon. 0-1 lupaa hyvää

rough rampart
#

Täällä paino keskikentän luigi hatullisen viiteen minsaan

normal rune
#

2-0 peli hallussa, sitten oma pelaaja ottaa suoran punasen ja kk pelaaja…

#

Tämä ei nyt näytä hyvältä. Tuomari on puhaltanut sen merkiksi, että LutU -pelaajaa rikottiin...
Vastustajien mielestä kyse on filmauksesta! Joshua Hudson joutuu keskelle torikokousta...
Joshua Hudson käy nyt todella kuumana...
Hän läpsäisee vastustajaa, joka putoaa kentän pintaan kuin lekalla lyötynä! Koko Kanuunat -joukkue hätkähtää!
Tuomarilla ei ole muuta vaihtoehtoa, Joshua Hudson saa punaisen kortin.
Historia ymmärtää.

#

10 pitäs kestää kk ukko vajaana

dire swift
#

Erikoiset johtaa 0-3. Paikat tasan 8-8... Ei voi montaa paikkaa enää tulla, eiköhän tää klaarata. Ens viikolla pitäis olla sairastupakin tyhjänä

normal rune
#

2-0 voitto, mutta yksi suora punainen ja 1mv loukkaantui lopussa onneksi vain 1viikko

#

yllättäen ollaan tässä vaiheessa sarjakakkonen, todennäköisesti ens pelin jälkeen ei kun ylivoimainen suosikki vastassa

muted geode
#

Majuvalkku anto luvan myydä pelaajat, niin tuli ykkösillä neljän ja puolen vuoden projekti päätökseensä.

#

450101458 Siitä tekemään tarjousta ensimmäisestä lähtijästä!

#

Typerät tilastot ei anna samanlaista listaa tehdyistä maaleista

#

Mutta hauskasti uralla tehtyjä maaleja on 210, 209 ja 208 kappaletta

normal rune
#

wtf ht hetket jälleen 10 min ennen cup pelin loppua katoin tilanne 2-0 vastustajalle jahas tää hävitty. Ottelun lopputulos 2-5 voitto varsinaisella peliajalla. Ok

#

80, 82, 87, 88 ja 90 minuuteilla maalit mulle

whole canyon
#

Hyvä lopetus 😂😳🥶

normal rune
#

joo kaikkea sitä näkee

#

ensi kiekalla taitaa taas laulu kutsua kuten viimekin kaudella

normal rune
normal rune
#

Taas mennään illalla liigapelit

whole canyon
#

Nii oiiiis

#

Vois vaikka voittaa tänää, katsotaa ny

dire swift
#

Mun kyl pitäis

normal rune
#

tappio tulossa mutta kuinka monella maalilla on päivän sana nyt kolme paikkaa vihulla ja kolme maalia

#

tähän siis laskelmoitukin tappio ja yritin lukemat pitää pieninä, ei näytä onnistuvan 550 painostus ja rentopeli että jh pysyy ylhäällä niihin otteluihin jotka voitettavissa

whole canyon
#

Joo tappiota on tulossa, kyllä tää tästä! 🙂

#

Vähän haetaan taas uutta tulemista mutta täytyy hieman rullata

dire swift
#

Reilu voitto mutta kaks ukkoa ambulanssilla

normal rune
#

4-0 naamaan ehkä 2-0 olisi ollut oikeutetumpi mutta samapa se, nollaa pistettä odotin ja se tuli

whole canyon
#

Pelaajamyynneistä lipsahtaa melki 3milj nii vois taas katsella nuorta pelaajaa rosteriin

#

Kierräättää taas nuoremmaks jengiä, kaks kautta meni ilman myyntejä jengi nii jos nyt taas vaihtais nuorempii

#

Eli 24+ melki kaikki saa pikku hiljaa lähtee

normal rune
#

Itse odotan uuden kultaisen sukopolven kypsymistä akatemiassa ja sitä ennen vedetään lähes papoilla

#

Varmaan puolen - kauden sisällä pääsee uuden sukupolven nostamaan ja niillä sitten treeniä

dire swift
#

Mulla on useammalle paikalle peluri tai kaksi joita vois treenata, mutta ei oikeen osaa päättää mitä touhuais... ja vanhimasta päästä alkaa treenattavat olla jo liian vanhoja ja kankeita oppimaan mitään

#

Tulee sit vaihdeltua treeniä vähän päivän fiiliksen mukaan

#

onneks on nuorehkoja molareita, ne voi aina laittaa treenaan jos ei muuta keksi. Paljon joustavampia kuin esim pakkitreeni, jossa on oltava aina se 5 ukkoa pohjalla... pelaa siinä sit hyökkäävästi

#

ois helppoo jos treenais rahan kiilto silmissä, pitäis vaan samaa treeniä viikosta toiseen, mutta kun ei oo aikomusta ostaa mitään ni ei oikeen rahallekaan ole tarvetta

whole canyon
#

Sarjapeli

#

Halo

bitter prairie
#

Mulla on automaattivoitto Nasu Clubista, joten ei paljoa hypeä nostele. Mut toinen joukkue kilpailee mahdollisesti pahinta uhkaajaansa vastaan sarjavoiton kannalta joten katseet on mulla siellä

dire swift
#

Stimbyä vastaan vieraissa.menetin keskikentän mutta muuten olen niskan päällä, ja pallonhallintakin taitaa kääntyä. Voin voittaa.

rough rampart
#

Helppo 1-0 ku sipoolaiset kävi vieraana. Paikat 11-0

normal rune
#

4-0 kotivoitto ja sarjakakkosena nelosessa taas, yllättää kyllä. Sarjavoittoon ei mitään palaa mutta koitetaan muuten rinpuilla

#

Sijat 2-4 tavoitteena hyvän kauden alun jälkeen joilla saisi sarjapaikan uusittua ilman karsintoja

whole canyon
#

pelit muuten menossa

bitter prairie
#

Näinhän se ois. Meil on Skutsin kanssa tahtojen taisto 0-0 menossa

rough rampart
#

Tasaiselta näyttää toistaseksi, pitäs mennä sulle ellei käy hattrickit

dire swift
#

Ai niin, katotaas... Näemmä oon saanut kolme maalia Sipoota vastaan. Aika hyvin!

bitter prairie
normal rune
#

Mitkäs askelmerkit tänään?

bitter prairie
#

Stimbyltä turpaan ja sit voiki alkaa kattelee ens kautta

whole canyon
#

saispa paikkoja edes

#

😄

rough rampart
#

Semmonen pelikirja että ottelun jälkeen bebanthenia arkoihin paikkoihin ja nukkumaan

#

Turpaan lähdetään ottamaan siis

dire swift
#

Ei oo erikoiset ihan täydessä iskussa, laastarimiehiä kentällä. Jännä matsi tulossa joka voi päättyä miten vaan

normal rune
#

kokoonpano peliin selviää avoinna olevien siirtojen päättymisen jälkeen. Rennolla pelillä kuitenkin lähdetään

bitter prairie
#

Ainaki luettiin Stimbyn taktiikat oikein

dire swift
#

Just niin tiukka peli meillä kuin arvelin. Oon saanut 2 vastahyökkäysmaalia. Puolustuksen pitävyydestä kiinni loput

bitter prairie
#

Meil on Stimbyn kanssa menossa perinteinen molemmat hyökkää keskeltä ja 3/12 paikoista tullu keskelle 😄

normal rune
#

10-0 kotivoitto rennolla pelillä nelosessa. Ok

dire swift
#

Katos vaan, voitin niukasti ja vain kaksi ukkoa laastareille.

rough rampart
#

Olipa kyllä, ois ollu vähä kuivempaa ruutia ni ois ollu otettavissa

dire swift
#

Mut nyt mulla on tuplaottelu winelakea vastaan. Ne ratkaisee paljon sarjassa

bitter prairie
dire swift
#

Winelake on selkeästi picannu Sipoota vastaan vieraissa. Mä luulen ettei nää mun kotikasvatetut riitä sitä vastaan tällä kaudella... Mut täytyy yrittää jotain kieroa

dire swift
#

Jännä matsi tulossa, Erikoisilla ja Winelakella keskikenttä melkeen tasan ja kummallakin parempi hyökkäys kuin vastustajan puolustus. Alkuun näyttäisi, että Erikoiset saattaa voittaakin, mutta Hattrickistä ei koskaan tiedä...yksi loukki ja tilanne on heti toinen, ja tasaiset pelit voi muutenkin päättyä miten vaan.

dire swift
#

o niin, 4-2 voitto. No kyllä se kotona pitikin voittaa. Ensi viikolla voi olla vaikeampaa kun sama matsi vieraissa.Saatan siellä hävitä keskikentän. Tosin piccasin tänään ja mulla on ehkä varaa pelata normaalina tuo vierasmatsi, vaikka kovia otteluita on tulossa jatkossakin. Saapa nähdä...jos antaisin keskikentän suosiolla ja laittasin pakit pelaamaan....vastahyökkäyksillä on voitettu tällä kaudella hyvin.

bitter prairie
#

Me napattiin tärkeä voitto ja puolen välin kiinnitys kolmossijaan!

whole canyon
#

Meilenkiitoisia aikoja eletään kyllä munkin sarjassa, kärki karannut mutta keskikasti ihan nipussa

#

Viime viikolla olin ennen peliä vielä vikana ja nyt pari pistettä top3 jäljessä

normal rune
#

Tasainen nippu täälläkin olisi pitänyt voittaa lauantaina, mutta HT sanoi ei ja 2-0 vierastappio tuli ja samalla sarjasijoitus tippui muutaman sijan, ensi viikolla samat kohtaa nyt mun kotona joten taas pitäisi voittaa, mutta katsotaan mikä lopputulos tällä hetkellä. Näyttää siltä että minimitavoite alkaa olemaan lähellä saavutettua ja en olisi suora tippuja

#

Vielä toki olisi hienoa varmistaa paikka sarjassa ilman karsintoja, mutta tuossa niin tasainen nippu että käytönnössä sarjakärkeä ja tippujien paikkaa lukuunottamatta sijat täysin auki

dire swift
#

Karsinnoissahan on hyvä käydä voittamassa, saa lisää kokemusta ja katsojatuloja

normal rune
#

Totta, mutta kun sieltä voi tulla koviakin vastustajia vastaan ja sitten onkin mahdollista että sormi suuhun ja menolippu alaspäin

#

Tulojen ja toki kokemusten kannalta (pelaajat kuin manageri) karsinnat plussaa

normal rune
#

Mites huomenna mennään?

whole canyon
#

Kovalla yrityksellä ja vaaran tunteella

#

Toivon voittoa joka helpottaisi, vähän

dire swift
#

Saas nähdä miten kostokierroksella käy. Enää ei oo varaa picata, enkä tiedä riittäisikö normikaan. Keskellä kautta ei kuitenkaan ole varaa motsata, vaikka kauden tärkein matsi onkin kyseessä. Taktiikka tulee joka tapauksessa olen eri kuin viikko sitten.

bitter prairie
whole canyon
novel solar
#

Aijai, vieläkö ehtii vaihtaa parhaat kentälle

bitter prairie
#

Käy nyt ainaki kirjautumassa ni ei lähde joukkue alta

novel solar
#

Oon aina käyny ku ne on laittanu sähköpostin 🤣

#

Pari klikkiä kokoonpanoon ja taas on pariksi kuukaudeksi hyvä

dire swift
#

Olipahan taas Hattrick... Mulla parempi puolustus ja parempi hyökkäys. Keskikentän hävisin niukasti. Paikat 7-2 vastustajalle ja tulos 3-2. No ei tarvii nousta sarjassa tälläkään kaudella joten hyvä tulos 🙂

whole canyon
#

1-1 peli multa, kummankaan voitto ei ois ollut vääryys

bitter prairie
#

Me kairattiin Kytiksestä voitto, mutta tää kauden puolivälin double header vei kolme avainpelaajaa sairastuvalle 😦

normal rune
#

3-2 voitto tuli tällä kertaa, vaikeaksi tuokin meni mutta 1-2 tilanteesta lopussa nousu maalin voittoon. Sarjaohjelmaa kun katsoo edelleen käytännössä mikä vain 2-6 sija mahdollista.

Harmittava se viime viikon 0-2 tappio joka arvosanojen mukaa olisi pitänyt voittaa. Mikäli sen oliis voittanut olisi vielä pienet saumat sarjavoittoon. Nyt käytännössä se mahdotonta

whole canyon
#

vittu ku tapahtuu pelissä, ei mitään 😄

whole canyon
#

0-1 vieras tappio kärkijengistä

#

tai yhdestä niistä

dire swift
#

ai niin hattrick...kävinpäs kattomassa ja on kyllä mennyt tiukille peli. kotipeli, keskikenttä mulle ja puolustusarvot joka paikassa tuplasti paremmat kuin vastustajan hyökkäys, ja mun hyökkäys 2/3 parempaa kuin vastustajan puolustus ja vaivaisella yhdellä' maalilla voitin...no voitin kuitenkin

#

Näköjään paikat jakautunu vastustajalle 5 ja mulle 4 😄

normal rune
#

Minkälaista kyykeittoa huomisiin peleihin luvassa

whole canyon
#

jollain ilveellä pitäis sätkiä jonkun näköinen tulos pelistä

#

viime kerralla hävisin 1-0

#

nyt ois kotipeli, toisko se pisteet kotio.. edes tasurin

#

kun on sillein tasasta:

#

itse en oo hävinnyt 4viime peliiin

normal rune
#

Lähes täsmälleen sama, tasaista sarjassa on ja viimeksi hävisin tulevalla vastustajalle 1-0, nyt kuitenkin kotipeli niin pisteitä tarvitsisi raapia, toisaalta joukkuehenkeä pitäs saada ylös joten pitänee käyttää pic...

#

Hauska muuten tuo sarjan ranking alkukaudella oli 2/64 nyt tuo 63/64 sarjakilpailussa sarja tällä hetkellä sijalla 4/28

#

Sarjan viimeisen ainoa piste btw minua vastaan kauden avauksesta. Olisi pitänyt voittaa mutta lopulta tasurikin oli torjuntavoitto kun vihu johti sitä jo 2-0

#

Ilman epäonnea olisi tälläkin kaudella sarjavoitosta pelattu nyt ei siihen saumaa mutta yritetään pelata suora säilyminen

dire swift
#

Pitää alkaa kohta luottaa erikoistilanteisiin:"Terve, pomo! Huomasin viikon aikana joukkueessamme joitakin muutoksia. 21 pelaajaa nosti tasoaan"

dire swift
#

Jaahas, erikoiset on lähtenyt takki auki Sipoota vastaan vieraissa... Eikö ne torvet oo oppinut miten siinä käy. Ennenkin tullut tappioita näistä peleistä. Saapa nähdä, 1-0 vielä...

whole canyon
#

1-0 johdan

#

1-1

#

Eiköhän tää viel käänny vastustajalle

nimble cobalt
#

Hetkone

#

Neljän ottelun voittoputki

#

🥴

dire swift
#

Voitin mutta samaan aikaan winelake kylvetti nasua 8-0 ja meni sarjakärkeen kahden maalin erolla

#

Eli mun pitää ryöstää stimbyltä saman verran ens lauantaina...

normal rune
#

Itsekin voitin 2-1 rennolla pelillä ja säilyin sarjan toisena, ensi viikon peliin lähdetään myös rennolla ja toivotaan että riittää vierasvoittoon

bitter prairie
#

Meil on 4 sarjapeliin 4 avainmiestä saikulle. Täl hetkel kaikki näistä yhä lasaretissa (ja yks uran loppu)

#

Joten menee aika rypistelyks loppukausi ku tilin saldo ei oo kauhean mairitteleva ennen ku saa treenattavat tovin päästää myyntiin

rough rampart
#

Koko kauden teema ollu että yhden maalin tappio vaikka paikat menee itelle

#

Pitää varmaa uudistaa tulivoima osasto

#

Gawinia vastaan esim

dire swift
#

Kyllähän toi siltä näyttää että hyökkäyspäässä ongelmaa. Osaisiko sun keskikenttä pelata hyökkäävänä?

rough rampart
#

On siellä yks kaveri jota oon alkanu pelaa nyt hyökkäävänä, mutta kyllä tässä on ostoksille lähdettävä

bitter prairie
#

Mun puolustajisto

#

Skutsi laitto Wedden pakettiin

rough rampart
#

Sori siit😂 joutaahan tuo jo eläkkeelle

nimble cobalt
#

Haha

#

Aika raffia

whole canyon
#

tuon siit saaa kun pelaaa vanhoilla 🙂

dire swift
#

joo, siinä on tuo riski aina, vaikka toki jos pysyvät kunnossa niin ne osaa kyl pelata ja saa halvalla

bitter prairie
#

Joukkueen ollessa 3-4 kautta vanha on vaihtoehdot hieman rajalliset millä pelata

dire swift
#

Mä kans alotin kehäraakeilla, niillä pärjää alussa hyvin. Sit myin kaikki muut pois ja jätin vain kotikasvatetut joukkueeseen. Niistäkin alkaa vanhimmat olla kohta seniori-iässä

whole canyon
#

Montas meitä löytyy?

#

ajattelin jos tekis turnauksen meille missä kaikki sekoilijat samasssa

#

Minä vois maksaa ensimmäisen turnauksen ku on liikaa credittejä kertynyt

#

@nimble cobalt @novel solar @bitter prairie @normal rune @muted geode @rough rampart @dire swift oliko muilla vielä jengejä?

#

8 on minimi ehkäpä mitä tarvis, kahtena päivä viikossa pelit ja 2 kertainen sarja

#

kutsut tullut perille tielle jotka tägätty

#

tosiaan ei maksele teille nyt tää eka mitää 🙂

#

joku muu maksaa seuraavan 😉

normal rune
#

Hyväksytty kutsu

#

Ilmeisesti @dire swift @nimble cobalt ja @novel solar vielä hyväksymättä kutsunsa

nimble cobalt
#

oho

#

Painoin väärästä nappulasta XD

whole canyon
whole canyon
#

@novel solar enää jonka pitäis hyväksyä

#

toki jos on joku toinenkin niin saa ilmi antaa itsensä

novel solar
#

Mukana

whole canyon
#

Huomenna sitten mennään!

whole canyon
#

Turneen ensimmäinen kierros kohta ohitse!

bitter prairie
#

Auto hajos tien poskeen ni siin hässäkäs unohtu iskee kokoonpano ni pelattiin taktisesti 3-3-3 taktiikalla

#

Ei maksellu

normal rune
#

onko taktiikat päivän otteluihin jo selvillä

#

täällä mentäneen 352 ja rento peli ja yritetään pinnistää vieras voitto, ei välttämättä riitä rentoilulla

whole canyon
#

Tänään voi tulla kylmää kyytiä mut yritetään nyt sätkiii

dire swift
#

Stimby on näköjään lähtenyt tosissaan haastajan erikoisia. Saapa nähdä miten käy

normal rune
#

tilanne oli 1-1 mutta sitten vihu loukkaannutti mun mv ja ykköspakin niin oli helppo työ sen latoa maaleja 7-1 naamaan…

#

molemmille 2viikon loukki

nimble cobalt
#

Kokoonpanoon ei oo koskettu kuukauteen

#

Puoliajalle näköjää 1-0 tappiolla ja sit peli päätty 5-0

dire swift
#

Menee loppukausi jännäks winelaken kanssa. Yksi maali eroa. Erikoisilla Nasu vastassa ensi lauantaina. Siitä pitäis saada maksimit. Toki pari muutakin peliä on vielä jäljellä.

normal rune
#

En peli sarjakärkeä vs ja ei mitään palaa joten rento 550 painostus ja treeneikkeillä mennään tappio tilee ja iso mutta koitetaan säästää kärkihevosia loukeilta

rough rampart
dire swift
normal rune
#

Eilen mentiin junnuilla ku sarjakärki ja varma tappio tiedossa, mutta ensi viikolla ykköset alle motsia kehiin ja toivottavasti voitto. Vikalla kierroksella pitäisi tulla voitto ja jos 2x voiton otan pitöisi riittää suoran sarjapaikan säilyttämiseen

dire swift
#

Katsopas, mun tuleva valmentaja, jokohan vaihtaisin... "Terve, pomo! Sinun voi olla hyvä tietää, että Rami Kuivinen on kypsynyt pelaajana. Se tuli selväksi tässä ottelussa. Nähdäkseni hänen kokemuksensa on nyt erinomainen(8). Kuten olen aina sanonut: jokainen minuutti kentällä opettaa pelaajia kantamaan vastuuta!"

#

Viimeinenkin ulkoinen värväys poistuu pukukopista kun saa oman kasvatin valmentajaksi.

normal rune
#

Loppukautta mennää mitkäs ajatukset kaudesta porukalla ja miten vikoihin peleihin lähdetään

normal rune
dire swift
#

Pari todella pahaa peliä jäljellä. Oliskohan tuplamotsin paikka vai vieläkö säästäisin mahdolliseen nousukarsintaan. Sinne ei vain pääse jos tulee yksikin tappio

bitter prairie
#

Sarjan kolmossija omissa käsissä, mutta heikosti. Vastassa vielä molemmat mestaruustaistelussa olevat tiimit. Joten mulla kyl avaimet vaikuttaa isosti mestaruustaistoon

normal rune
dire swift
#

Kahden motsin jälkeen voi olla vaikea lähteä tippumiskarsintaan

normal rune
#

Joo ei olisi paras tilanne

whole canyon
#

Itsellä on taas karsinnan kautta otettava paikka tällä sarjatasolla ei taida olla muuta oikein jäljellä kun edellä olevilla on helpommat otteluohjelmat

bitter prairie
#

Erikoiset ainakin tekee kaikkensa ettei me voida auttaa päätöskierroksella sarjavoiton suhteen 😄

normal rune
#

sellainen tulos, että tehdään suunnitelman muutos, vikalle kierrokselle mennään rennolla pelillä…

dire swift
whole canyon
#

Hyvällä tuurilla meikäläinen voi säilyttää sarjapaikan suoraankin

dire swift
#

Ottelun ensimmäisten minuuttien perusteella näyttäisi siltä, että Erikoiset tulee häviämään tänään ja toisaalta Winelake tulee voittamaan oman pelinsä, jolloin sarjan voitto tulee menemään Winelakelle. Aika vahvastikin näyttäisi siltä. Jos Winelake voittaa sarjan ja etenee karsinnoista ylöspäin, niin sarjaan aukeaisi paikka jollekin disco-joukkueelle. Vieläköhän niitä on?

dire swift
#

Jeps, Winlelake vie sarjan. Ikävästi Erikoisten keskikenttämies punaisella kortilla ulos. Eipä sitten ollut pallonhallintaa. Nää on näitä.

bitter prairie
#

Yritin taistella kaikkeni Winelaken kanssa

normal rune
#

Ei kyllä HT taaskaan ole ollut ystävä. Karsintoihin tie nyt vie kun tasapistein sarjan nelosen kanssa jäin sarjan viidenneksi ja karsintoihin. Tuo sarjan nelosen olisi pitänyt hävitä vika ottelu ennakoiden mutta pelasi sarjakakkosen kanssa 1-1 tasurin vaikka olivat odotetusti ottelussa täysin alakynnessä. Mikäli olisivat hävinneet kuten ennakkoon piti olisin ollut neljäs ja välttänyt karsinnat.

Mitä karsinta vastustajaa katsoin niin ei käynyt siinäkää hyvää tuuria vaan kova nippu kokeneen managerin kanssa vastassa, lähtökohtaisesti hän lienee jopa suosikki niin iso työ pitää karsinnassa tehdä ja saada jopa HTltä hieman onnea että sarjapaikan saa säilytettyä.

Aika isoiksi taas alkaa muodostumaan ne pisteet joita en saanut vaikka olisi pitänyt... no ei voi mitään ja itku ei auta, koitetaan karsinnoissa tehdä psras ja katsotaan mihin riittää

normal rune
#

Lähtökohtana juuri nyt kuitenkin pidän paluuta vitoseen.

#

Kassassa olisi rahaa hyvin tehdä karsintoihin vaadittavat täsmäostot, mutta en lähde tekemään... Reilu seitsämän milliä olisi siis ihan käyttörahaakin, loput rahakasat toki johtokunnan takana

bitter prairie
#

Nelossija on tyydyttävä suoritus meidän kivenkovassa fribalohkossa. Ranking 34/1024. Hieno taistelu käytiin vielä viimeisellä viikolla jotta Winelake saatais horjutettua, mutta ihan ei riittäny (etenkään loukkien kanssa). Top-3 oli tavoitteena ja siitä jäätiin vain 3 pistettä.

Mullahan on kaksi joukkuetta, sillä alunperin ku tein joukkueen nyt paluuni jälkeen ni fribasarjassa oli täyttä ja menin odottelemaan toisaalle. Sitten velipoika liittyi myös takaisin peliin ja en viittiny sitä hylätä siirtyessäni meidän sarjaan ni tein toisen joukkueen jolla sit liityin sinne. Tämä toinen joukkueeni etenee nousukarsintoihin voittaessaan ensimmäistä kertaa kutosen nykymuodossaan.

nimble cobalt
#

Tykkään et mun kärki voitti jaetusti maalipörssin

#

11/32 maalista siltä 🤣

dire swift
#

Mä vähän ihmettelin et miten pitkään Erikoiset pysty keikkuun sarjan kärjessä, vaikka joukkue ei oikeesti ollut sen kummempi kuin muillakaan. Muutamassa matsissa kerrankin pallo pomppi meille päin. Aikamoista arpapeliähän HT välillä on.

whole canyon
#

mulle voi tulla karsintojen kautta jopa tippuminen takas kutoseen, mieleenkiintoista nähdä miten joukkue pärjää

whole canyon
#

Karsintapeli

#

30minuutin kohdalla kärjelle punanen, muutenkin jo ykköskärki pelaaja pelikiellossa ku otti punasen viimeisessä karsintapelissä

bitter prairie
#

Meillä kans (ei WTF:llä) karsintapeli menossa. Vihulle kaks loukkia ja me pelataan rankkareita toivoen. Vielä ollaan 0-0

whole canyon
#

Näköjää tie vie takas alaspäin

bitter prairie
normal rune
#

Itse hoidin karsinnan 1-0 voitolla vaikka sanoin etten ketään osta karsintoja vsrten niin viikolla oli entinen pakki myynnissä kohtuu hintaan ostin, peluutin ja hän teki ainoan maalinkin.

bitter prairie
normal rune
#

Hallinta oli reilu 60 pinnaa, olisi voitto helpomminkin voinut tulla kuin maalilla mutta joo ainakin sarjapaikka uusittu. Katsotaan kun ensi kauden sarjan joukkueet varmentuu mitä tässä tehdään ja käydäänkö siirtolistalla hakemassa vahvistusta vai mennäänkö tällä nipulla ensisijaisesti

bitter prairie
#

Rankuilla 3-4 turpaan 😦

whole canyon
#

Jos en pääse discolaisten kans nii veikkaan melko nopeaa nousua takas kyl

bitter prairie
dire swift
#

Ei viittis ees yrittää oikeesti, meillä on hyvä Kutonen missä tasasia matseja

whole canyon
#

Sepä

nimble cobalt
#

”Liian hyvä” kutonen 😂

bitter prairie
#

34/1024. Vielä on parannettavaa

whole canyon
#

Ei mahtunut teidän loistavaa sarjaan, otin jonkun sarjan missä oli kaks jengiä valmiina niin mennää takas vitoseen yrittämään suoraa

whole canyon
#

Vittu ku olen tyhmä! Laitoin eiliselle kunnon kokoonpanon vaikka tiistaille piti

#

No CUP pelistä voi tulla sit tapaan heti alkuun

dire swift
#

Ainahan voit laittaa hyvän tiistaillekin

whole canyon
#

Tottakai voi

dire swift
#

cupin pelit menossa. Erikoiset lähti selkeänä altavastaajana vieraspeliin, mutta kotijoukkue on jostain käsittämättömästä syystä valinnut paninostus-taktiikan. Maaleja tulee siis olemaan vähän, ja erikoistilanteet voi ratkaista. Taas tulee mieleen tää Erikoisten vakio...ei oo laitettu rankkarin ampujia cup-matsiin. No katellaan miten käy. Pallonhallinta vihulaisella, mutta Erikoisilla on aika paljon parempi puolustus...

bitter prairie
#

Mul ei toimi live ollenkaan. Joten ei tarvia tossa kakkosnäytöllä jännitellä pelejä

dire swift
#

tulet voittamaan, vastustajalla on vain 8 kenttäpelaajaa

#

johdat 3-0

bitter prairie
#

Joo siis mulle tulee ilmotukset puhelimen appista maaleista 😄 Joten ainut mitä tiedän on maalit 😄

#

Mut hyvä tietää et vihu unohtanu kokoonpanon, sillä oli aika 50-50 matsi

whole canyon
#

mä menin kakkosmieshistöllä

#

onko kellään tietoa paljon peli

bitter prairie
#

Kerran se on yhä kesken, ni oletettavasti jatkoaikaa pelataan

whole canyon
#

no väliläl nuo jää vittuilee ja rullailee tuonne

#

varsinkin ku o jumis koko sivusto

bitter prairie
#

Mun peli siis näkyy päättyneenä kyl

whole canyon
#

appi anto vilautuksen että ois 2-2

whole canyon
#

Rankkreilla ulos CUPista

#

KePan syöksykierre jatkuu

dire swift
#

Erikoiset hävis maalilla. Ei ehitty saada kotimatsia. No mitäpä me rahalla kun en ostais mitään kuitenkaan.

nimble cobalt
#

Hah ja jatkoon

bitter prairie
#

Molemmat jengit meni jatkoon. Toisen pitiki mennä ja toisen ei, mut vihu päätti pelaa 8 miehel. Kelpaa

normal rune
#

Botti oli ekalla kierroksella vastassa ja 0-7 tupla W, toisella kierroksella tarjoaa yllättävän kovaa vastustajaa mutta jatkoon kait pitäisi siitä etukäteen kuitenkin mennä

#

Liigaavauksesta tulossa tiukka ja etukäteen olen alakynnessä

whole canyon
#

noin nolla tappiota pitäis tulla täällä kutosdivari lohkossa

dire swift
#

Kuulostaa tylsältä, kannattaa nousta suoraan pois

whole canyon
#

Sitä yritän

whole canyon
#

30min pelattu ja 4-0 peli mulle tää taitaa olla kauden tulema

dire swift
#

ai niin, ottelut, en ees muista mitä tuli laitetua kentälle. Winelakella kuitenkin kotimatsi niin varmaankin aloitan tappiolla tämän sarjan. Toivottavasti muistin laittaa rennon pelin.

whole canyon
#

Ainii näit pelejä voiski pelata rennolla

normal rune
#

Rennolla pelillä haettiin yllättäen 0-2 vierasvoitto ja seuraavaan kotipeliin pitäisi olla ennakkosuosikki niin tässähän hyvät jopa erinomainen lähtökohta tähän toiseen kauteen nelosessa tällä yrityksellä.

#

Cupissa pitäisi mennä rentoillen jatkoon ja saada jhta entistä ylemmäs

whole canyon
#

8-0 voitto

dire swift
#

Maalin tappio ja kaksi ukkoa saikulle. Cupista pudottiin jo tiistaina. Olipa hyvä alku. Junnuakatemian suljin myös kun en jaksanut aina olla niille otteluita laittamassa.

normal rune
#

Kauden eka pokaali ht turneen voitolla taskuun ja pakintokaappiin. Kiitos järjestäjä @whole canyon

whole canyon
#

sä järjestät seuraavan 😉

normal rune
#

Voin järjestää seuraavaa mutta ei varmaan heti perään?

whole canyon
#

Ei heti

#

Joskus myöhemmin

nimble cobalt
#

Cupissa kolmannelle kierrokselle

#

Selvä

#

Täytyyki pyöräyttää lotto

whole canyon
#

hävisin jolletkin tehotilaston 400 omaavalle botille säälicupissa 😄

#

ei mee mun CUPit nyt lapaan 😄

dire swift
#

Mä voitin säälicupissa botin 1-0 🙂

whole canyon
normal rune
nimble cobalt
#

Juu katotaa

#

Vois käyttää ton kolme miljoonaa pankista johonki mutta en tiiä mihi

#

Vinkkejä otetaan vastaan

whole canyon
#

Ei pysty antaa vinkkejä ku nää omatki hankinnat on paskoja D:

normal rune
#

lähtökohtaisesti varmaan joku kova pr koko rahalla paras investointi, jos kk on kunnossa sitten varmaan kova hyökkääjä jolla erikoisuus voimakas

#

jos vaa yhtä ukkoa hakee ja budjetti tuo annettu

normal rune
normal rune
#

joo varmasti hyvät extratulot ja muutenkin

normal rune
#

joukkue kyllä lahoaa käsiin ja uusi sukupolvi ei ole valmis vielä muutamaan kauteen, pari kautta ehkä rimpuillaan nelosessa ja sitten haetaan taas alempaa vauhtia. Mahtionnistumisella kertaalleen saattaisi tällä vedolla päästä haistelee myös kolmosen tuulia.

normal rune
#

mitäs sarjapelit rullaa itse 4-1 johdossa kun noin vartti pelaamatta

bitter prairie
#

Me tirvotaan täysin yllättäen viime kauden mestaria Winelakea turpaan oikein urakalla

dire swift
#

Oon voittamassa, mutta yks ukko kahden viikon saikulle

dire swift
bitter prairie
#

Joo siltä vaikutti

#

Ja Winelake iski 3 maalia viiteen minuuttiin ja on nyt tasoissa

rough rampart
#

Hallinta 80% 10-1 paikat ja 1-1 keskutelu.suomi24 vastaan

whole canyon
#

92minuutin kohdalla häviöllä? 🤣

#

Itse 0-5 voittoa ottamassa

bitter prairie
#

Ois kyl kova hävitä tää ku 84. minuutilla johdat 3-0

#

No sentään piste kotiinviemisinä

whole canyon
#

Ehkä kerran pari heatenings

nimble cobalt
#

Kasuaali 0-9 voitot Nasust

#

Ja pelin jälkeen ostoksille

#

Jos sais ton mun 33v ”erinomainen” taitotason laitapakin eläkkeelle Xd

normal rune
#

Cup kierros taas edessä

#

Rennolla mennään ja toivottavasti riittää jatkoon, katsotaan

normal rune
#

Loukkeja tietty ei myöskään mielellään

normal rune
#

no viikko tuli vain, mutta ei tartte kyl ainakaan nyt myydä

nimble cobalt
#

Helvetti

#

Vaikuttas farssilta

#

85-15 hallinta meikälle, 8-3 paikat meikäle

#

ja 0-1 tappiolla

whole canyon
#

Meikä taistelee botteja vastaan 45min jälkeen 1-1 tilanteessa, tuleekohan taas joku haaste suoritettua ku rymyää boteilta turpaa 🤣

nimble cobalt
#

"Pystyyköhän STIMBY vielä kääntämään ottelun kulun...
Aika alkaa loppua, samoin heidän taipaleensa cupissa.
Jos ottelu päättyy näin, he tippuvat tästä cupista, ja Suomen Joutsen-haastajacup kutsuu. Se on vähän vähemmän arvokas kilpailu.
Mutta sopisiko STIMBY paremmin sille tasolle?"

#

-.-'

#

Hallinta 80-20, 82-18

#

Paikat 9-3

#

Maalit 0-1

#

-.'

#

Toki näiden perusteella mun ei ois välttämät pitänykkää voittaa

normal rune
#

0-2 voitto itselle ja näyttäs et tuleva vastus tätä heikompi joten kait vieläkin pitäs jatkaa cupissa

#

@nimble cobalt joo kk selkeäst sulle ja täten paikat mutta joo ei tuo ns totaalinen vääryys kai ollut. Silti erikoinen

normal rune
#

Liigapeliin lähdetään tosiaan normaalilla asenteella hieman sekoitetulla kokoonpanolla hakemaan kauden toista vierasvoittoa sarjassa. Kattelin, että jos vastustaja ei motsaa voittanen keskikentän ja mahdollisesti puolustuksen mutta hyökkäys mennee selkeästi kotijoukkueelle

#

Toiveissa siis että puolustus pitää ja veisin kk ja joku 1-2 voitto tms

bitter prairie
#

Kiireinen minuutti ollu

normal rune
#

Sikäli hyvä vieraspeli, mutta olisi halunnut palkinnon siitä

dire swift
normal rune
#

kiva olisi päästä viidennelle kierrokselle cupissa, mutta sarjatilannetta pitää priota sen verran että rennolla pelillä mennään ja katsotaan riittääkö sitten jatkoon.

normal rune
normal rune
#

2-4 voitolla viidennelle kierrokselle

normal rune
#

Liiga peliin mentäneen taas normi asenteella ja pitää miettiä vähän tuota 5kierroksen cup peliä viimeinkin pääsen kotona pelamaan ja vastus ei näytä merkittävästi paremmalta tullee 550 ja kaukolaukaus taktiikalla sisään joten pitänee itse laittaa painostus ja tylsyttää ne pois. Mietin että uskaltaisiko pelata senkin rennolla ja ns psrantaa samalla saumoja mahdolliselle kuudennelle kierrokselle ja toki liigapelii

normal rune
#

Pelipäivä mites mietteet? Itsellä normi asenne sisällä ja toivottavasti riittää vierasvoittoon. Cupissa taktiikka onnistui muuten mutta omatkaan ei saanut mistään sisään niin meni pilkuille ja lopulta pilkullla häviö ikävä sinänsä kun näytti että olisi ensi kuerroksella ollut heikompi vs vastassa ha saanut cupissa rentoilulla pidettyä jh korkealla. Nyt vaikeuttaatippuminen sarjassa menestymistäkin. Pitää ihmetellä josko jonkun kotipelin uskaltais rentoilla.

dire swift
#

Erikoiset treenaa laitureita, pelimenestystä ei juuri odotella. Vaihdoin omasta pelaajasta valkun ni ei oo enää ainuttakaan ulkopuolista joukkueessa. 💪

dire swift
#

hauskasti taas hattrick jakaa paikkoja. Lopputilanteessa erikoisilla pallonhallinta, parempi puolustus kuin vastustajan hyökkäys ja parempi hyökkäys kuin vastustajan puolustus. Paikat 7-2 vastustajalle! 🙂 no onneksi 1-0 voitto kuitenkin... mutta eihän tässä taas paljon järkeä ollut.

rough rampart
#

Ei mittää järkiä, eivät ossaa maaleja tehä uuvatit

#

Seuran virallinen tiedote päättyy

normal rune
#

arvosanojen ja odotustulosten mukaan olisi pitänyt voittaa noin 12x 20 ottelusta mutta niin vain tasuria 1-1 sieltä tuli ja tämä ei ollenkaan hyvä nousuhaaveiden kannalta

#

kauden toinen liigaottelu jossa ht ainakin jollain lailla pissii nilkoille ja kolmas peli yhteensä tähän kauteen. Voisiko nämä jäädö jo tähän.

whole canyon
#

0-7 voitti

#

Siellä oli näköjää joku piilotettu saavutus, jos oikein ymmärsin niin parkkaat miehet puolustuksessa ei päästänyt yhtään maalia omiia

#

Jos siis pakkit on pelkkiä parkkatkaita