#Hattrick
1 messages · Page 2 of 1
Pitäis myydä pari pelaajaa taas ku kerkeis keskittymään ollut hässäkkää täs pari viikkoa
Jaa että pelipäivä
tällä mennää
Ellen sitten testopäissä tee viimehetken muutosta 2-5-3 taktiikkaan
Perus
😂
Vieraskentällä 45min 0-2 ja oliko 62% pallonhallinta meikälle
Vastustaja suoran tippujan paikalla itse juuri karsijan paikalla
Taidan saada kostettua viime viikon tappion korkoineen
Mutta en kyllä ymmärrä missä katsojat... Sarjakärki vastassa ja oma joukkue esiintynyt hyvin viime aikoina, keli hieno, ja katsomo vain puolillaan... Ihme porukkaa, onkohan parkkipaikan hinnoittelu mennyt väärin vai onko väki jäänyt kotiin kun YLE lähettää ottelun livenä
Jaa me pelataan taktisesti 4-2-3 muodostelmalla. Melkein muistin MPO:n jälkeen tääl EO:ssa laittaa käskyt 😂
1-0 voitto kotona. 3 pelaajaa loukkaantui mutta 1 viiko niin peli kunnossa. Säikähin eka selostajan juttua kun arveli 6-7 viikon taukoa yhdelle
Erikoiset ei juuri käytä laitoja tänään. He suosivat hyökkäystä keskeltä, ja titaaninen (15) on oikea sana heidän taidoilleen siinä.
vaikea uskoa tuota, kun paikoja on tullut yksi oikealta, yksi vasemmalta ja kaksi muuta hyökkäystä...ei ainuttakaan keskeltä
Mutta ei Hattrick oo oikeen ollu mun kanssa samaa mieltä muutenkaan
mulla näyttää että sulla ois kolme keskeltä
Joo, nyt on tullu kolme, mut noi neljä muuta tuli ensin ni näytti irvokkaalle 🙂
saispa jotain aikaan.. tämä fraud sarjakärki paikka aina kummasti paljastuu kun on Erikoiset vastassa
jaaa..
taas sarjakärkeä vastaan tasuri tunnelmissa
ainoa kenelle on menettänyt pisteitä o mun jengi:D
kiusaanko taas?
aina kannattaa kiusata
On teillä aika hyökkäävät kokoonpanot molemmilla
jaa no, en tiiä.. tää ainakin helpottaa mun suoraa säilymistä 😄
jos nyt tuon lisäajan jaksaa sätkiä
ok
Sarjankärkeä vastaan voitto
😄
3-5
paikat 8-5
vastustajalle hallinta 52%
Itsellekin ihan positiivinen tasurin ryöstö sarjakärjeä vastaan, oli laskelmoitu ihan suoraan 0p ja rennolla pelillä mentiin.
Taktiikka oli 451 painostus ja rentopeli + vastustajan kärki miesvartioinnissa. Hirveä ryöstöhän tuo tasuri silti oli. Paikat sarjakärjelle 8-0, hallinta sille molemmilla puoliajoilla 67% mutta tosiaan 0-0 tasuri.
Iso piste ja kelpaa hyvin.
En pelissä onkin sitten isot pisteet tarjolla eli sarjan nelonen (itse viides) tulee vierailulle kotiluolaan ja voitto pitäisi ottaa että pystyy vielä tuon nelossijan ottamaan joka tarkoittaisi suoraa pysymistä.
Sinänsä positiiviset asiat että joukkuhenki on riittävän ylhäällä ja alkukaudella voitin hänet vieraissa joten luulisi että nyt kotonakin olisi paukkuja voittoon.
Minkälaista henkilökuntaa teillä on käytössä?
Mulla on nyt kaks apuvalmentajaa ja yksi kuntovalmentaja
Vielä olisi yhdelle tilaa
Noilla mä oon menny, tuskin mikään ihan optimaalinen kokoonpano, eli ei kannata ottaa mallia. Vähän hihasta ravistelin joskus ja nuo tuli
Noniin, eli ehkä lääkäriä kaipais tuohon lisäks
Mietin toista apu- tai kuntovalmentajaakin, mutta taitaa sitten tulla liikaa loukkaantumisia
Mää sit niin tykkään tästä pelistä, tässä saa onnistumisen kokemuksia joka viikko. Kaveri tuli 8 viikon saikulta ensimmäiseen peliinsä... "Kun taistoa oli takana 82 minuuttia, Janne Takala revätti nivusensa. Jos kyseessä ei olisi ollut uusiutunut tapaus, hän olisi saattanut pystyä jatkamaan ottelua, mutta nyt se ei tullut kuuloonkaan." 2 viikkoa lisää saikkua.
Puolitoista miljoonaa maksoin ukosta, joka on saanut pelattua kaksi ja puoli liigaottelua koko kauden aikana
Lienee turha sanoa, että kunto on tällä hetkellä kehno (3), joten oikeasti ei pysty vahvistamaan joukkuetta vielä moneen moneen viikkoon
Ihana peli ❤️
Pelipäivä
Aina hankala Sipoo vastassa taas luovalla pelillään. Ei voi tietää kuinka käy.
Voittoa tosiaan haetaan MOTS pohjassa joten kaikki muu kuin W on pettymys tönään
Jengi vastassa jolta otin turpaan ekalla kierroksella joku 0-8
Tosin taisin pelata sen kakkosmiehistöllä koska CUP
13min pelattuna, 2 rankkari maalia jo
Unohdin laittaa rennon päälle
37 pelattu 2-0 johto ja taktiikka muuttui 352 -> 442
Piti kyllä muuttua 451.. erikoista
Mulla on huuhkaja lentänyt kentälle jo kahdesti. Maalivahti saikulle tällä kertaa.
3-0 voitto
Ihan ok
Nyt saumat viel ottaa se neljässija ja varma säilyminen täsaä vaiheessa toki jo varmistettu ettei suora putoaja ainakaan olla
Tällä viikolla pitäis voittaa sit!
meikä viides ja vastustaja maalieron turvin neljäs
alkukaudesta voitin 2-4 nyt onneksi kotipeli tulossa, pitäisi olla voitettavissa mutta aina Hattrickin temput voi yllättää
mulla on sit sen jälkeen helpompi loppukauden ohjelma kuin tuolla, sillä on top2 jengiä vastaan vielä matsi eli hyvältä vaikuttais oma säilyminen suoraa jos voitan lauantain matsin
hyvä ku tuo kuka on sarjan kärjessä on hävinnyt ainostaa mulle ja pelannut sen yhden tasurin myös mua vastaan
Itsellä seuraavana sarjakärkivastassa, ehkä JH kikkailulla joukkuhenki ylös ja yrittää siitä raapio jotain pisteitä. Loppu kauden vikat pelit pitäisi ennakkoon sen jälkeen olla voitettavissa, mutta vähän näyttää pahasti siltä, että jos haluaa olla sarjan 4, pitää myös sarjakärjeltä jotain pisteitä kaivaa.
Mitä kikkoja joukkuehengen nostoon ois tarjolla? Mulla on äijät raivona
Psykologin palkkasin ja laskin hetkeksi reenin intensiivisyyttä
Jos treeniä varaa uhrata, niin harjoittelun intesiteettiä alas, se nostaa samalla JHta ylös
Hyvä kikka jos tarvitsee oikeasti JHta, huono jos treeni on elintärkeä asia
tänään mennää sarjakärki tulee kotiluolaa vierailulle
Kohta alkaaa
1-1 ja hallinta ekalla jaksolla itselle 54%
negaa että 1mv loukkiin ja nyt maalissa surkea kaveri
paikat itselle 3-1 & varmaan johtaisin 1-0 ilman ykkösmoken loukkia
Tässä katselin sarjataulukkoa nii mähän voin nousta vielä top3 jengiksi 😳
hanaa vaan
itsellä 2-1 johto tällä hetkellä ja paikat itselle 5-1
No tarvis sitä että tuo kolmos jengi ottais tukkaa tänää tai pelais tasan nii helpottais
hallinta edelleen 54 itselle ainoa harmi tuo moke loukki ja luottoa tuuraajaa ei ole
kun ei ole 2mv vaan pr treenike nii jos vastus toisen paikan saa todennäköisesti reppu heiluu
joo itsellä 4 paikan metsästys ihan ok näyttöö tulokset just nyt
miten se sarjakolmosen otteet nyt? @whole canyon
tuon pelin jälkeen siis, helppo ohjelma vai vaikes
Mua vastaa sillä on peli seuraavalla kierroksella
Eikun tarkistan
Hävisin sille alkukaudell tokassa pelissä 0-7
Toki pelasin kakksomiehistöllö ku oli cupis mahdollisuuksia mennä jatkoo
Veikkaan että ykköstykeillä vieraissa voi olla sauma
kunnon murskajaiset sulla menossa
Itselle paikat jo 6-1 mutta kun ei ne tee, el edelleen 2-1 johto ja kunnon kusisukassa jos sarjakärki saa edes yhden paikan varmaan omissa soi
Kauden huonointa viimeistelyä omalta ryhmältä toki sarjakärjen puolustus jne voi asiaa vaikuttaa
Nyt rupee vaikuttaa siltä että suora sarjapaikka rupee hieman varmistumaan sit voiki ruveta vahvistaan jengiä ens kaudelle
En vaan tiiä mistä aloittaisi 🧐
Yhden kärjen jo ostin tuossa ekalla puoliskolla mutta ei oo mennyt yksikään kärki kaupaks vaikka kahta oon yrittänyt myydä, yritin ehkä liian kovaa hintaa molemmista.. nyt ei oo uskaltanut myydä ketä ettei mee joukkueen sisäiset asiat solmuun myyntien takia
Ku sarja rupeen lähetymään loppua nii laitetaa yks kärki luiskaa ja hankitaan puolustaja
Ei nuolaista ennekuin tipahtaa mutta näillä tuloksilla nousisin neljännelle sijalle ja vain 3p päähän 3sijasta
Sarjakärki nurin 2-1, check
Sarjanelokseksi nousu, check
Sarjakolmonen vain 3p päässä
Hyvä kierros kaikkiaan, pienet saumat nousta jopa sarjan kolmanneksi itselläkin
Tosiaan tänää oman sarjan kolmonen ja nelonen hävisi joten mahdollista oman nousun neljänneksi ja lähelle kolmatta
Huonot asiat maalivahti 4vko sivussa joten pakko hankkia maalivahti
Oma loppuohjelma näyttää siltä että tuo 3sija hyvinkin mahdollinen jäljellä siis kaksi peliä. Ensi viikolla vieraissa itsellä peli sarjan kolmanneksi vikaa eli kuudetta vastaan ja vikalla kierroksella sarjajumbo kotona. Eli lähtökohtaisesti voitan molemmat pelit ja näin omissa käsissä paikka neljänjoukossa.
Kiitos eilisen voiton myös kolmossija otettavissa. Sillä sarjan kolmonen kohtaa ensi viikolla sarjakärjen vieraissa ja lähtökohtaisesti häviää, täten oltaisiin vikalle kierrokselle tasapisteissä jos ja kun itse hoidan oman pelini kunnialla. Vikalla kierroksella sitten sarjakolmonen kohtaa tuon sarjan tämän hetken vitosen eli joukkueen jonka ohitin viime kierroksella. Siinä pelissä mikä tahansa tulos mahdollinen mutta tasuri ehkä ennakkoon todennäköisin mikäli noin ja itse edelleen hoidan omani kunnialla, niin periaatteessa se voisi riittää sarjan kolmostilaan.
Meillähän on ihan tiukka taistelu, kun kolme joukkuetta vielä joilla mahdollisuus voittaa sarja. Erikoisilla on omissa käsissä jos voittaa wannaben vieraissa ja winelaken vieraissa, mutta tappio kummasta tahansa muuttaa tilanteen. Keskustelulla ja metsällä keskinäinen peli viimeisellä kierroksella.
Kauden tärkeimmät pelit lähenee, oma pelisuunnitelma mennä kauden kahteen vikaan peliin Mots - Mots, toki vika kannattaa aina motsata kun joukkuehenki kuitenkin nollataan kauden vaihteessa. Kaksi voittoa jos saan, se riittää säilymisen varmistamiseen ja mahdollistaa vielä nousun myös kolmanneksi
mä taidan säästellä joukkuehenkeä vielä ja katon sitten pääsenkö karsimaan, ja sen jälkeen mietin haluanko nousta vai en, toki riippuu vastustajastakin. Mutta sitä ennen pitäisi voittaa nää viimeset pelit piccaamalla....ei mitenkään sanottua
"Tehdäänpä selväksi, että joukkueen Erikoiset pelaajat pelaavat selvästi alle tasonsa.
He selvästi aliarvioivat vastustajaansa." Arvasin että pojat lähtee takki auki tähän matsiin. Sen verran hyvä voittoputki menossa
45min pelattu tai vähän enemmän mutta vedetään tilastot ekalta 45min tähän
3-1 vastustajalle
3-4 paikat
52% pallonhallinta mulle
3 maalia pitäis tehdä toisella puoli ajalla että menis johtoon 😮 😮 😮
pitäis vaan tehdä maaleja niin ei tulis kauheesti takkii maalierossa ku voi jäädä siittäki kiinni sitten vikalla kierroksella joutuuko karsimaan vai ei
tasuriki riittäisi sillä varmistaisi sijan 4
0-2 johdossa mennään ja vitonen on tappiolla, joten mikäli nämä tulokset pysyisi suora säilyminen varmistuisi tänään
sarjan kolmonen myös tappiolla, näillä tuloksilla tasapisteisiin nousisin kolmannen kanssa, nyt oma peli itselle 0-3
66min kohdalla 3-6 paikat
3-1 peli
saaatana
3-2
aikaa on 14min
3-3
9min vielä
riittäiskö vielä yhteen maaliin
tää tulos varmistaisi mun suoran säilymisen
3-3 hyvä nousu
ja sarjapaikan säilyttäminen suoraa
Olipas nihkee voitto, vaikka kaikki arvosanat oli mulla reilusti paremmat. Vastustaja sai 5 paikkaa, joista rokotti kahdesti, mulle 7 paikkaa, joista 4 sisään. Saapa nähdä uskallanko pelata rennosti winelakee vastaan....
0-4 voitto, mutta valitettavasti sarjan 5 käänsi lopussa oman pelinsä 1-0 tappiosta 1-2 voitoksi niin suora pysyminen ei vielä ratkennut. Lisäksi sarjan kolmonen kampesi tasurin, joten olen pisteen päässä sarjan 3 tilasta.
Suomi24 on repinyt maalieron sen verran suureksi, että jos häviän viimeisen matsin, en voita sarjaa... pic, mots vai normaali ensi viikolla...siinä miettimistä
Ei jos aikoo voittaa nousukarsinnan
Huomenna edessä kauden tärkein peli tähän asti ja samalla toki kauden viimeinen (toivottavasti) voitolla varmasti sarjan 4 ja suora säilyminen, mutta myös erittäin isot todennäköisyydet että tulisi sarjan kolmostila
Vaikea vieraspeli viimeisenä, mutta ei nyt laiteta vielä ihan kaikkea peliin. Säästellään mahdolliseen nousukarsintaan. Voi olla että joutuu sit säästeleen vielä useemman kauden, kun häviää tän, mutta eipä tuo ole vaarallista 🙂
Itsellä tähtäimessä se sija 3
@dire swift hyvin lähtenyt sinulla käyntiin
Joo näyttäis olevan mulle tulossa tää peli
Muistaakseni laitoin pelin normaaliksi, säästelin vielä match of the seasonia siis
Mä varmistelen "ei viimeistä sijaa"
voitto tulossa, mutta myös sarjan 3 johtaa, joten taitaa joutua tyytymään sarjan nelossijaan
Myin viikolla vielä mun ykköskärjen pois ku rupes oleen ikää liikaa mun jengiin
ja nyt loukkaantu pelissä kakkoskärki näköjään 😄
Oman laiturin sarjan maalipörssin voitto lähellä 7 maali tällä kaudella ja jaettu kärki ellen väärin katsonut
olisi kyllä yllätys kun maalintekotaitoa tai odotuksia itsellä häneen ei ole ollut
Tuulennopeet taitaa olla sarjakärki 😄
joo ne nousi sinne oli vähinnyt sarjakakkoselle
ja mähän voitin sen jengin ku voitti tuon Tuulennopeat
ja pelasin tasan niin tippu sit kakkoseksi
Pelaaja Joukkue Maalit
- Niikko Riihijärvi IFK Svartsmark 7
- Massimo Minicucci Reilut Urpot 6
- Milo Morgansson Märyn Palloseura 6
- Juan Luis Puche Grandes Lutakko United 6
- Pietro Antonio Micheletti Märyn Palloseura 6
- Timo Äijälä Joe Mama FC 5
- Crijn Cappuyns Reilut Urpot 5
- Jonatan Marins Märyn Palloseura 5
- Paul-Antoine Herbe Joe Mama FC 5
- Sami Rohula IFK Svartsmark 5
tosa ennen vikaa oman sarjan tilanne
tasaisesti kaikken joukkueiden pelaajat maaleja tehnyt, hieman erikoista kyllä
Näyttäisi tosiaan että voitti jaetusti maalipörssin oli saumat voittaa yksinkin, nimittäin tuhnuili tänään rankkarin ja ei tehnyt
joutuuko tässä laajentaa stadionia vielä tauolla 😮
paljon vetää?
itsellä 70k tänään oli 52k paikalla
mutta odotuksiin ja tilastoihin peilaten onnistunut kausi. Kannattajat odotti suoraa tippumista ja tilastojen mukaan olin sarjan viidenneksi paras joukkue. Hyvää venymistä nelossija ja suora säilyminen ja oltiin vielä vikalla kiessillä haastamassa kolmatta sijaakin
Kapasiteetti 52 052
mullakin on stadikka ollut puolityhjä koko kauden, vaikka voittoja on napsunut koko ajan.
pitäisköhän ruveta stäkkäämään vitosdivaria tälle servulle 🙂
karsintapeli kutsuu... ilmeisesti vieraspeli?
kyllä ja olen sun sarjan jo hyvissä aijoin asettanut toivesarjaksi saa nähdä onnistuuko siirto tässä
tuleva vastustaja pelannut kaikki pelit joko 442 tai 532, reilun kympin puolustus, mutta heikohko keskikenttä
eli vastahyökkäyksiä tulossa, ei auta MOTS mitään kun se parantaa vain keskikenttää
Mut kyllä mulla pitäis olla saumat
sit odottelen sun siirtymistä 🙂
kyllä mots auttaa ja penentää vastustajan mahdollisuuksia. Vastisjoukkueelle parasta olisi hävitä prossat mahd pienesti abaut 45-55
juu, onhan se noin
tai ehkä 40-60 parempi jos ja kun huomioidaan vastistaktiikan ominaisuus että itsessään pienentää keskikenttää
ei sen hyökkäyskalustokaan näytä mitenkään kovalta, eli tuskin tulee saamaan joka vastiksesta maalia
joo
toivotaan että katto-organisaatio tekee työnsä
Mä luulin että vain alimmalla sarjatasolla voi vaihtaa sarjaa
voi ylemmilläkin, ei ole mitenkään estetty. Suorien putoajien ja nousijoiden paikalle ainakin aiemmin noita vaihtajia laittaneet
sieltä vain merkkaa @dire swift tuo V.56 toivesarjaksi niin ehkä saat voittaessas siirron tuonne karsijan tilalle
pienet saumat olisi saada samaan siten meidät kolme
Sinua edellä jonossa on 2 aikaisemmin rekisteröitynyttä joukkuetta, joten heidän vuoronsa on sinua ennen. Koska kaikki edelläsi olevat joukkueet eivät välttämättä pelaa tällä sarjatasolla seuraavalla kaudella, saatat vielä päästä jonossa eteenpäin.
sieltä se maalipörssin voitto ja palkintorahat siitä tuli
31.8.2024 Voitti sarjan V.243 (Suomi) maalipörssin kaudella 88. Teki 7 maalia
Itseki yllätyin kuinka hyvin meni sarja vaikka en vahvistanut jengiä ku yhdellä vara kärjellä, joka pelas vaan vikassa pelissä ja cupeissa
Odottelin että pääsen karsimaan alaspäin ja välttelen suoraa tippumista vastaan mutta loppusijoitus 3 on sit jo hyvä
En vaan tiiä mille osa-alueelle hankkisin ny pelaajan, ehkä puolustus/keskikenttä. Ens kausi mennää joko maaliteko tai puolustus treenillä. Katsotaa kumpi ny tulee
VI.367 itse pistin toivesarjaksi niin 4 jouduin jonossa
ihan ok hankinta muutama pelaaja nyt nuorennettu muutamalla vuodella.. luultavasti kohta jengi ihan sekaisin ja tipun sarjasta 😄
Nuorilla kavereilla usein kokemus puuttuu ja uutena jengissä myös oliko se uskollisuus tms. Ja ne heikentää pelisuoritusta
Juu niin tais olla mutta pikku hiljaa jengiin sisään
oli tarkoituksena
on kuitenkin ok kärkiä nii tuota pystyy ajaan mukavasti sisään vaikka CUP pelien kautta
Mun tätä kautta varten hankkima pelaaja, joka loukkaantu alkukaudesta, on jo päässyt pelaamaan pari harkkamatsia...vielä on matkaa ennen kuin voi oikeasti nousta avaukseen, kunto:Kehno...
kerkesi pelata kolme kisamatsia ennen loukkia alkukaudesta
huonolla tuurilla ei kunto nouse vielä ensi kaudellakaan
Tää olis kyllä kova pelimies kunnossa.
@muted geode minkä tyyppisiiä tai taitoisia pelaajia noihin junnu MJ jengeihin pääsee?
Maailman parhaita tietysti!
no se
Se on aika tarkkaa iän ja erikoisuuksien suhteen mutta on sinne mahdollisuus treenatakin jos tahtoo valmentajan päivittää vitostasolle.
Rate My Academy gives your Hattrick youth academy players a score based on their absolute potential.
Tuossa on oiva työkalu omien junnujen priorisointiin
JA tuota kautta jos laittaa omat pelaajat julkiseksi niin maajoukkueen skoutit voi ottaa yhteyttä lupaavan junnun tapauksessa.
okei!
Tuossa mun ainut sinne päinkään oleva junnu ja voi olla hankalaa nopeana päästä mukaan kun pelipaikka olisi luontaisesti keskikenttä.
Mul oli aikanaan vanhal jengil akatemiasta nostettu ja ite treenattu U20 ykkösveska
Yksi tähti junnuja ajatellen iästä, siellä on rajattu aika treenata niin tuskin on mitään mahdollisuuksia vaikka saisikin taidot täyteen.
okei, laitoin tuon vaan sen takia just että pitiki kysyä mitkä on hyvät arvot milletkin
tommone hampuusi tuli mutta ei oo mitää erikoisuutta
Tuolta kun painaa selaa pelaajia maailmalta niin näkee vähän mitä sieltä voi tuurilla löytää. 😄
Tuossa Suomen kovimmat pisteet
Luultavasti hyökkääjätiimi on ollut Jeremian omistajaan yhteydessä ja jatkosta on jo sovittu.
Toivotaan ettei tarvitse siirtää koska hinta tulee olemaan suolainen.
Ei tarvitse siirtää ja melkoinen pelaaja omien poikien treenaajalle.
Siinä samalla esimerkki scouttien vuoropuhelusta
Vielä voi erikoisuus löytyä ja taidot kyllä niin kovat että voi olla peleille kiinnostusta.

About tuolta näytti mun hyökkääjäpojut kun pelasivat viimeisiä junnupelejään.
samassa sarjassa ollaan @whole canyon
@dire swift karmea ja ikävä karsintapelinnloppu sinulle, olit parempi mutta aina se ei riitä
Mä oon tottunut siihen että Hattrick vihaa mua. Ei mitään uutta. Toisaalta jos jaksaisi panostaa tähän edes minuutin viikossa niin ehkä muistaisin laittaa rankkarikisaa varten rankkarin vetäjät. Kone oli arponut varmaan kentän paskimmat potkaisijat kentälle. 🙂
Mä en tiiä miten tämä voi olla mahdollista tuossa meidän sarjan karsintapelissä
Empil on Skefelen pelaaja tehnyt maalin ilman vetoa tai maalipaikkaa joka on kuitenkin vastustajlla
Ootko katsellut ennakkoasetelmia?
Arvaamaton ja kokematon puolustaja tehnyt tilanteen vastustajalle
Eli puolustavan joukkueen erikoistapahtuma
Painostus on ollut toimiva taktiikka
Näköjään. Maalipaikat 8-0 ja peli 0-1 😂
En liiemmin vielä
Rankingien mukaan johki 4-6 sijoille jälleen kerran meitä sijoitellaan
Vaihtuu jengi kyl kivasti ku kummastaki päästä vaihtuu jengiä
50% vauhtivuus oli nyt
Niin näytti olevan kun katselin, itsellä ehkä tarkoitus yks kaks vahvistusta ehkä joukkoon hankkia
Mullaki yks tuossa mietintälistalla, kypros u21 pelaaja karkas itseltä ku loppu rahat kesken, jäi 500k vajaaksi
Tälläinen pelaaja tuli hankittua, eiköhän tuo mahdu kokoonpanoon kauden aikana kun tulee uskollisuutta lisää
Tai jotain sellaist
Ihan käypänen pelimies
nuori
Oletan että tuli samalla sulle jatkotreeniin muuten vähä jopa ylinuori
kyllä sitä olisi tarkoitus ottaa treeni kiertoo mukaan
Mulla on treeni vähän hakusessa taas. Pidin kauden taukoa pakkitreenissä, vaikka pakkikalusto oli vielä treeni-ikäistä. Nyt nekin alkaa vanheta käsiin, eikä ehkä viitti toista kautta putkeen treenata maalivahtejakaan. Kaikki muut paikat alkaa olla jo vanhoja ukkoja täynnä. Vedän nyt tän viikon erikoistilanteita ja sit ens viikolla alan miettii mitä teen ens kaudella. Haluanko vielä kokeilla sarjanousua, vai jatkanko pakkitreeniä.
Itse jatkan PR treenillä vaikka sen ja sarjassa pärjäämisen yhdistäminen on kohtuullisen haastavaa
Jahas. Oikea laitapakki vaarallinen pelipaikka. Loukkaantu tänään kolme oikeaa laitapakkia ystävyysottelussa
tämäkin pelas sitten 4minuuttia ja loukkaantu 😄
👍
näköjään CUP kaaviot tullut, olisi mahdollista jopa edetä kolmanelle kierrokselle jos nyt ei tuo ensimmäinen vastustaja saa oikeaa ihmismanageria tässä viikossa
Mä katoin kanssa, että jos voitan ekan matsin, niin toisella kierroksella tulee vastaan bottijoukkue, kun ainakin tällä hetkellä molemmat siitä toisesta otteluparista on botteja
Itsellä tuli vähän tasaisempi vastustaja mitä viime kaudella
Mulla on vastassa ylivoimainen materiaali mutta se pelaa hassusti ja jää mahdollisuus voittaa. Olis toki kiva jos itellä olis pakki tai pari lisää. 😄
Jahas ottelohjelma nyt luotu ja tullut myös sarjaan, alustavat käskyt luotu jo sisään avauspeliin
Kohta mennään
onko sponsori valinta mennyt automaatilla teillä muilla?
itsellä o valinnut jonkun vaan eikä koskaan ollut valintaa juuri tänään aamulla katsoin että ei oo valittavana ja nyt illalla lukittu 😄
Ai niin, enpäs oo muistanu koko juttua. Kuha joku on.
Varmaan sit rikki
Universal Import Trading
Saat kiinteänä korvauksena 70 000 € joka viikko.
Saat 37 500 € jokaisesta pelatusta sarjaottelusta.
Sopimus päättyy: 6.1.2025 01.00
Näköjään mun cup-kaavio on muuttunut. Jos voittaisin ekan matsin niin viimeks kun katoin ni olis varma botti vastassa toisella kierroksella. Nyt on tulossa joku nelosdivarin porukka....
Perustarjoukset tänä vuotena kaikilla, ensi kaudelle pitäisi valinnat palata. HT uudistaa tuota ja samasta syystä tällä kaudella vain perustarjous kaikille
aivan niin olikin
näyttäis olevan voitto tulossa cupista, joten kone kiinni ja kattelemaan josko kohta jaksais ruveta nukkuun
Mulla vastassa about saman tasoinen tiimi. Johtoasemassa ollaan, mut saa jännitellä kyl varmaan loppuun saakka
Mulla tuli vielä heikompi jengi siitä vastustaja parista
tässä oli se peli
misät tuli vastus
Jaahas ollu vähä tapahtumia, mutta voitto!
No ens viikolla ei pitäis olla mahista
Itellä eka puoliaika hyvää tekemistä 0-1 häviöllä vain. Toisella puoliajalla näkyi selvästi kokemus ja paremmuus vastustajalla 0-5 lopputulos. Vastustajan laitahyökkäys taktiikka jumalainen (+1) (21). Mulla sama yliluonnollinen (14)
Itselle myös solidi 0-5 voitto rennolla pelillä. Seuraavalle cup kierrokselle samalla reseptillä.
Huomenna ois sarjan avaus, nyt en tiiä kumpaan panostaisi kunnolla sarjan avaukseen vai cup peliin
Kun molemmissa on voitto mahdollinen, ehkä CUP pelissä kakkosmiehistölläki vois olla sauma pärjätä
Paat ykköset molempiin
Eihän siin oo järkee
On siinä sen verran, että voitat molemmat ja parhaat pelurit saa lisää kokemusta.
kokemus etu ja treeni tappio tosiaan jos ykkösillä molemmat
Treenaa mokkee viikon ni vain 1 menettää, tai sit käyttää kakkosmokee toisessa
Luotan kakkosmiehistööni myös 🙂
meetkö sarjan avauksen sullä sit, ootko harkinnut et teet mixin ykkösestä ja kakkosesta joilla meet viikon pelit
No on siellä kärjet vähän miksattuna ja yks puolustaja ei kerkee täksi päiväksi tervehtyy ehkä tiistaiksi ja keskikentällä on omia kasvatteja jotka melki mahtuis ykkösmiehistöönkin että sillein CUPissä on nippu
Mä oon treenannu pari viikkoa erikoistilanteita ni kaikki kentällä käyneet on saanu treeniä
Tsemppiä kaikille sarjaan!
Puoliaika 1-1 mutta hallitsin palloa 65% että eiköhän siel voitto tuu… ehkä
Kyllä mäkin luulen nyt ton voittavani. Vähän säikäytti kun Takala loukkasi TAAS itsensä. Et tuleeko toinen missattu kausi peräkkäin. Kovin montaa ei enää voi missata, on sen verran iäkäs ukko kyseessä. No, laastarilla selvis vielä tuosta, ja se tulee muistaakseni vaihtoon jonkun ajan päästä, kun ei vanhuksella kunto kestä koko peliä.
Me ollaan otettu tukeva niskalenkki Nasu Clubista tuol häntäpään derbyssä. Eipähän jäädä viimesiks
Kits
Ja taas tuttu nimi ekan kierroksen jälkeen sarjan kärjessä 
2-2 näköjään päätty saakeli vieköön mutta tasasita
1-4 voitto enemmänkin ois voinut tehdä tais olla 9 paikkaa itsellä mm hukattu pilkku. Sarjajohto tässä vaiheessa kun avauskierros pulkassa
Rennolla pelillä mentiin kuten cupin avauksessakin, viikon Cup pelii varmaan jatketaan rentopeli komennolla
Kovaa ajoa
Tästä on hyvä jatkaa kautta, luultavasti tuo AFC pommi on se kuka vie kaikki pelit tällä kaudella
Aina rentoa peliä niin kauan kun roikkuu cupissa mukana. Sen jälkeen on joukkuehenki toivon mukaan tapissa.
Ei ehkä aina, mutta joo kyllä cupista rentoa haetaan paljon
Voi olla, aika kokonaivaltainen materiaali ainakin näyttäisi löytyvän
CUP päivä! Kuka menee jatkoon? Kuka menee jäähdyttelee alempii CUPeihin
Oon jo jäähdyttelemässä 😄
En hirveen tarkasti jaksanut tutkia vastustajaa, joten katotaan miten käy
Näyttäisi siltä, että tulee tappio cupissa. Keskikentän saan, mutta puolustus ja hyökkäys ei ole samalla tasolal kuin vastustajalla. Jätin muutaman avainpelaajan penkille, ja se maksaa nyt. No, kaksi cup-matsia on jo ihan OK, ei tarvii siihen jatkossa panostaa.
Ja tajusinpas juuri, että jos vaikka sattuisin päätymään tasuriin, niin en muistanut taaskaan laittaa rankkarien vetäjiä 🙂 ja jos oikeasti oisin jaksanut panostaa, niin olisin laittanut vaihtoja siltä varalta, että olen tappiolla toisella puolikkaalla, olis voinut laittaa vähän terävämpiä kavereita kärkeen. No, ens kaudella sitten.
menin kiiressä äsken katsoon paljos peli päätty
niin vittu 1-0vastustajalle
5-10 paikat
35-65 hallinta
moti
Mullakin hallinta ja paikat 7-4. Vastustaja teki neljästä paikasta 3 maalia, mä seitsemästä yhden.... Mutta mulla oli kakkosjoukkueen varamies kärjessä, paras keskikenttä penkillä, kakkosmokee maalissa ja tusinamiehet laidoilla, ni en voi valittaa, oma valinta.
0-3 jatkoon cupissa, ens kiessillä kattoo riittääkö eväät. Kutosen tiimi vastassa joo, mutta aika pätevän oloinen nippu ja vaikea sanoa miten panostavat cupiin tiputtivat 4dirren joukkueen ulos
Itselle ei vielä panostus cupiin kuitenkaan mene vaan ns 2silla mennää
Pari kiessiä eteenpäin nii ehkä pamostus siirtyisi
Tänään taas mennään onko pelisuunnitelmat selvillä? Itselle vielä kuviot mietinnässä ja vaihtoehdot auki picin ja pinnin välillä
Rennosti vaan, ei oo varaa tuhota joukkue henkeä kun ei valkun johtajuus ole enää ihan huippua, toisaalta sen verran sitä on vielä jäljellä, että luultavasti saan paremman tuloksen piccaamalla kerran viikossa kuin pelaamalla normaalia koko ajan.
Kyllä se voitto edellä lähdetään eli ykkösillä mennän sarjanousijaa vastaan
On tuo Hattrick aina niin kiva mulle. Puoli tuntia pelattu ja yks ukko punaisella kortilla pihalle ja toinen ambulanssilla
8-1 paikat ja 0-0 mennään
Eiköhän vihu vielä loppuun jonku ripulin laita maaliin 😤
On kyllä hallinta avaut 70 - 30 mulle paikat 7-2 ja peli 2-2
No just 3-2 johtoon mutta ompahan aikamoista taas..
Viimeiseen noin vitoseen tullut 4 maalia, molemmille kaksi...
Ja samalla vastustaja kk miehelle punainen ja minuutti tästä itse 4-2 maali
Nyt minuuttien 69-79 välillä viisi maalia, mulle 3 ja vastuatajalle 2
Näemmä ihan lopussa @whole canyon kaivo voiton myös.
Ensi viikolla onkin sitten vastassa sarjan ennakkosuosikki
Jos joku tarttee maalinteko-treeniin junnua ni eilen nous (ei meidän sarjassa pelaavasta) mun toisesta joukkueesta ihan mukiinmenevä junnu akatemiasta ylös: https://imgur.com/cLX6rZx
Itellä puolustustreeni sen verran kriittises vaihees et ei voi vaihtaa treeniä yhden oman junnun takia
tällä hetkellä näyttäisi, että cupissa painetaan neljännelle kierrokselle. 3-0 johto tässä vaiheessa
matka cupissa tosiaan jatkuu neljännelle kierrokselle 5-1 voitolla rennolla pelillä
Ja tää äijä.... Ollu edustuskelpoinen YHDEN PÄIVÄN ja pääsee läpällä cup-peliin kentälle ni saadaan kasvattijoukkueessa yks peli tilille. Mitä tekee Matti Satuli? Nappaa pelikiellon 55. minuutilla 😂 Jos tästä kaverista ei tuu jotain supertähteä ni ei kenestäkään
Eikös se ollut ilkeä, epärehellinen, täysin arvaamaton, voimakas ja kokematon? 😁
Kaikki supertähden ominaisuudet
ainii tipuin vielä alemmaksi cupissa
Nimessä on kuitenkin sana cup
Ai että, kokoonpano asetettu mutta unohtu vaihtomiehet. Keskikentällä loukki ni loppu pelataanki vajaalla
pelipäivä ja pelithän jo menossa, omassa pelissä vielä 0-0. Kärkimatsi ja suurin ennakkosuosikki vastassa, yritetään vierasvoitto yllätystä
otin yks kausi tällä tavalla sijan 2 😄
Olisihan ton voinut voittaakin hallinta itselle noin 55 ja paikat 1-5… 0-0 tasuri…
Tiukkaa on, sarjakärjessä molemmat
@whole canyon ostin sun nuoren hyökin reserviin + ehkä treenii
Juu näin, ihan ok hinta molemmille
Pääsee huomenna cup pelissä irti
Pelipäivä, ei mitään odotuksia illan peliin varmaan 3-5-2 taktiikalla isketään mutta jooh
Mikäs peli mulla ees on... Tais olla Sipoo vastassa. Pannaan parhaat kentälle ja katotaan mihin riittää..
Itse pitäis raapia voitto tän päiväisestä pelistä viime kaudella voitto ja tasuri kun oli sarjakärkenä
Nyt valahtanut sarjataulukon alapäähä
Toki sarja on alussa ja tasainen että taitaa olla yksi piste eroa kärkee 
ehkä menenkin 4-5-1 kun cupissa peräpää vuoti niin paljon että laitetaan sitä paremmaksi
4-5-1 rentopeli suunnitelmalla lopulta mentiin, ekan jakso jälkeen 1-0 johdossa, paikat itselle 4-0 ja hallinta noin 60 pinnaa
jaaaa, vikoilla minuuteilla häviö
Aika karu oli tuo sun tappio. Paikat voitit selvästi ja peli oli ns hallussa
ja pelit käynnissä
näköjään tasottunut
Sulla hallinta paikat tasan, maalit tällä hetkellä mulle 1-2 mutta aikaa vielä kääntyä
Ennakoin kyllä häviäväni hallinna joten vastiksilla liikkeellä
Ollaan erikoisia vastaan 0-1 johdossa. Nyt on jymypaukku lähellä
Paikat 8-1 erikoisille 
joo, ei riitänyt tällä kertaa
harmittaa edelleen pommittajia vastaan tasuriinjääminen kun tilastoiltaan oli minun peli lopulta..
Me otettiin täys yllättysvoitto
Olin sit unohtanut laittaa joukkuetta peliin... Kone oli arponut kokoonpanon... Kotipelissä 0-1 tappio. Olipa kiva...
Ottelun alkaessa Erikoiset oli vailla manageria, jonka olinpaikasta ei ollut tietoa. Joukkue sai ohjeistukset apuvalmentajilta. Tilanne oli epäoptimaalinen, mutta tärkeintä on, että ottelu saadaan pelattua.
Meille tuo kelpas kyllä
Vedettiin viel rennol pelil ku ei tuos ennakkoon ollu mitään mahdollisuuksia
Tänään näyttäs kyl olevan aika tärkeitä ottelupareja sarjan kärkipään sijoitusten kannalta
Ai, kukahan mulla oli vastassa.. nyt muistaakseni laitoin jotain ukkoja kentälle
Itsellä pitäis olla varma peli mutta viime viikon lopun sekoilun jälkeen uskalla sanoa mitää
rennolla pelillä mennää 3-1 johto juuri tällä hetkellä
Mulle hattrick vittuilee taas ihan normisti. Mulla keskikenttä, parempi puolustus kuin vihun hyökkäys ja hyökkäys parempi kuin vihun puolustus. Paikat 3-3 ja jokaisesta paikasta maalit. Eli eiköhän mä tuu tämänkin häviään
Jaa, voitin mää sittenkin. Näytti ekan puolikkaan jälkeen pahalta
3-2 win
olisi kiva jos @whole canyon sais ens pelistä poimittua pisteitä
auttaisi siis omia nousuhaaveita
Jossain vaiheessa Erikoiset lähtee takki auki peliin... Siitä ei hyvä seuraa. Edes yksi tappio ei saanu joukkuetta maanpinnalle. Alkaa valmentaja olla jo uransa loppupuolella...
Samaa pelkään, joukkuhenki tapissa, itseluottamus onneksi vain liioiteltu... Fanit seitsämennessä taivaassa, joten heidän ajatajukatoaa... Dominanainen... Eiku täh
Joo, vähän meinaa hyytyä meikäläisenkin hattrick
Pelipäivä kai @whole canyon taktiikat kunnossa?
Toki pitäisi itsekin osata suorittaa ja ottaa vierasvoitto
On on 90min maaliviivalla
En vaan tiiä vielä kummassa päässä 💁🏻♂️🤷♂️
Kauden avausmaali ja mikä tuuletus
omat taas tuhnuilee viisipaikkaa yksi maali…
kahdeksan tonttia yksi maali, eiköhän vihu jostain yhden paikan saa ja tasoita…
joopa joo kymmenen paikkaa yksi maali ja nyt oma pelaaja otti naurettavan punaisen. Hyvin menee mutta menköön
Mulla 8 paikkaa, 1 maali
Onneks @bitter prairie ei tehny maalia siitä ainoasta paikastaan
punaisesta huolimatta paikkojen tulo ei lopu, olenhan parempi joukkue mutta eipä se maalisarakkeessa auta… Ja paikatkin pääosin tullut hyökkääjille + pari laiturille joka voitti viime kaudella pelatun vitosen maalikuninkuuden
Ja tasoihin illan toisesta paikasta
...
tätä pelkään että omassakin pelissä käy kun joukkue tuhnuilee
@whole canyon vaikka sulla ei palaa tänään kiitän että pistit 4vk loukkiin pommittajien parhaan laiturin
luojan kiitos 0-1 voitto sentään paikat 1-12, pallonhallinta rennolla pelillä vajaa 60pinnaa. Nousu unelma elää
Näköjään olin unohtanut taas laittaa vaihtomiehiä😁 onneks ei haitannu
ajattellin että nyt pitää herätellä jengiä, tais hieman olla yliammuttu
Mitä hittoa, mulla lähteny jengi 4-4-2 pelaamaa mitä en oo ikinä käyttäny, sekaannus 13. Minuutilla ja 8-0 kuokkaan gg 😄
No tappio sieltä ois jokatapauksessa ollu tuleman mutta ohan toi ny törkee
oisko @whole canyon ensi viikolla kotona paukkuja haastaa enemmän?
Tuskin
No ota ainakin muutama tyyppi siltä saikulle 
Pelipäivä!
Niin on! Ainii täyyyy laittaa rentous pääälle
Motsilla kaivat pommittajista kotivoiton
Pärjäisinköhän rennosti vai täytyykö panostaa.
Ei meillä oo sarjassa enää ilmaisia voittoja tarjolla
Kaivan motia
Ainaki muistin kokoonpanon tarkistaa nyt ni ei ihan nii ilmane pitäs olla mitä viimeviikolla😄
Pidän tärkeempänä taistella seuraavista peleistä voitosta ku panostaa tuohon että saisit @normal rune etua sarjavoitosta 😓
Viime viikol munkitettiin Stimbyltä piste, tällä viikolla varmaan palataan maan pinnalle
Kaksi kärpästä yhdellä autat mua ja otat voiton @whole canyon
Laitettiin vähän "all-in" taktiikka tälle illalle pallonhallinnan ja oikean laidan hyökkäyksen kautta (kun normaalisti menty hyökkäys keskeltä). Hallinta hienoisesti meillä ja 1-0 maali oikean laidan hyökkäyksestä
1-1 nyhjäys mutta ei muuta isoa kuvaa miksikään.
Kun kattoo oman matsin arvosanoja ja lopputulosta ni onhan siinä taas jotain outoa, mutta siihen on jo totuttu
Iso kuva siis se, että sarjavoitto ainoastaan mahdollista jos pommittajat häviää. Eli isoin katse sen suhteen keskinäinen joka minun kotona siinä pakkovoitto.
Muttajoo kyllähän tuo 1-1 nyhjäys huvitti, katoin piruuttani että jos simuloi 20x miltö tulokset nöyttää. Antoi 19x voiton, ja kerran tasurin joka tuli nyt.
Muutenkin nämä tupla pelit tätä vastaan varsin oudot ja vastustajalle edulliset paikat yhteenlaskettuna itselle 19-3 & maalit 2-1 (1-0 voitto ja 1-1 tasuei siis)
Hallinta itselle molemmissa peleissä noin 60pinnaa vieraissa vähä alle kotona reilut
Toki nyt ei ole varaa sitten tasureita pupeltaa vaan voittoja napsuttava tasaisesti loppuun asti
Olisi kuitenkin oikeus ja kohtuu pommittajillekin tulla pupelluspelejä sillä tähän asti olen jokaisessa ottelussa ollut selvä ennakkosuosikki, mutta niin vain kaksi peliä kääntynyt tasureiksi.
Pommittajia vastaan vieraissa taktiikka onnistui täydellisesti ja minun olisi pitänyt voittaa mutta siitäkin tasuri kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti
Jahas se taas pelipäivä, vieras peli sarjan toista ennakkosuosikkia vastaan. Voitto olisi otettava taikka omat nousuhaaveet alkaa olemaan siinä
Mä vaan odottelen millon joukkue lähtee takki auki. En edes muista ketä vastaan peli on. Samat ukot kentälle ja odotetaan lopputulosta
Itsellä tässä pelissä ei pitäisi takkiauki riskiä olevan vaikka JH sekä itseluottamus melkein tapissa, kun lähtökohtaisesti kotijoukkue on ennakkosuosikki. Toki takkiauki efekti tullut jo sen verran monesti, että en yllättyisi jos nytkin jne
En siis motsaa jolla saisi efektin pois otettua
Niin monta tiukkaa peliä vielä edessä ettei viitti motsailla. Rennosti vaan. Harmi että jäi pic pois siitä yhdestä 8-0 -voitosta.
Juurikin näin, ei tässä varaa vielä ole motsailla
Pelkkää pettymystä tänäänkin näyttää tulevan ja pikkuhiljaa voi laittaa nousutavpitteet roskiin kuten käteen mätänevän joukkueenkin jos nousua ei tule
Hattrick yrittää että lopettaisin tän pelaamisen ku joka viikko vituttaa tää sarjapeli
Katoin kans et samaa paskaa HT tarjoaa sinneki tuo päivän ottelu jo raju jos ei käänny lopussa
Ei oo ensimmäinen kerta ku tuollein kävis
@whole canyon ens viikolla keskinäiseen taas pic diiliä?
En mää tiiä, leave leaugue
Joo sun joukkueella huonoa karmaa vissiin kuten itselläkin tuntuu taas pari viime kautta olleen
Farssi 1-1 tasuri tänne ja farssi 0-2 tappio @whole canyon
Kiitos taas HT!
Samalla nousu ei itsellä olekaan enää omissa käsissä vaikka voittaisin kaikki loput pelit
Jokaiseen otteluun lähtenyt suosikkina jokaisessa voittanut paikat ja hallinnan, silti jo kolme x pitänyt tasuriin tyytyä ja sarjavoitto alkaa olemaan sitä myöten mahdoton saada
Sylettää kyllä @whole canyon puolesta sun tämän päivän matsikin 0-2 sulle turpaan ja paikat oli vissiin sulle 11-3 & hallinta sulle 80pinnaa
Jeeep! Minkäs vittu tässä taas voi tehdä 🤷♂️
No tämä
Kävinpäs lukemassa kelvottoman otteluraportin. Aika synkkä tarina. Valitettavasti paikoista vain yksi tuli keskelle. Vastustaja oli saanut laidat tukkoon.
Jaha pelipäivä ja taas aika masentua @whole canyon pic diilillä eteenpäin?
Jooooo, masennuin jo viikko sit nii pahasti tästä että meinasin unohtaa laittaa kokoonpanot
Ajattelin muistuttaa ettei mene ihan perseilyksi
Mutta eipä tässä enään lieemmin tavoitteita kaudelle ole kiitos HT päähän hakkaamisen..
Mietin että laittaisi joukkueen kokonaan lihoiksi ja aloitteilisi taas jälleen kerran uutta projektia
Kyllä sanoisin, itsekin pitäisi sarjapaikka olla jo aika varma, ajattelin että katsoo tämän viikon + ensi viikon pommittajat pelin jos ei realistista saumaa nousuu, niin joukkue lihoiksi
Eli siis sanoisin, että sinun pitäisi pärjätä karsinnoissa jos sinne joutuisit
Vähän ku Kärpät - HPK pelin alku
33% pallonhallintaa ja saatiin 5 maalipaikkaa ekal puoliskol
Neljä vastahyökkäystä
Myöskin molemmilla on oikea hyökkäys heikoin hyökkäyksen osa-alue ja pelin maalipaikoista 60% on tullu oikealle laidalle 😂
Jaahas... Erikoisilta paras keskikenttä saikulle. Ja vastustajalla varmaan jo viisi vastahyökkäystä. Eka puolikas 0-0, mutta vähän näyttäis toisella helpottavan
5-1 voitto, mutta ei paljoa lämmitä kun pommittajat jatkaa voittoisaa peliä
Oli kyl hämmentävä eka puolikas
pelit menossa ja täällä nukutaan
Kattelen snookeria telkasta, mutta hyvin on pojat näemmä pärjänny sipoota vastaan
2-1 johto. Taistelu top-3 sijasta yhä elossa!
Kuitenkin viime kaudella sijoitus oli 7.
Sait puolet paikoista keskelle ja niistä puolet toi maalin. Hyökkäys vastaan puolustus oli 12/12, joten ihan normaalilta kuulostaa. Sun laidoilla ei ollut mahiksia. Vastustajalla taas oli parempi hyökkäys kuin sun puolustus
Veikkaan että olisi ollut paremmat saumat jos olisit pelannut hyökkäykset keskeltä
nin mutta lähinnä tuo tapa että johtaa sitten kusee vaan lopus
jopa tappioon asti
noita vetoja ennen 9-0 tilanteet 😄
mutta nää on näit
Jep mulla on kokemusta siitä miten Hattrick voi viedä hermot 😅
Normi 1-4 voitto rennolla pelillä, yllätti kyllä että vastustaja luovutti keskikentän kun ennakkoon olisi sen nimittäin ennakolta voittanut. Sillä itsellä väärä taktiikka eli vastikset mutta voitto tuli joten se on ok.
Ensi pelissä sitten määritetään laitetaanko joukkue heti lihoiksi vai ei, jos saan kotivoiton pommittajista yritän voittaa loputkin pelit ja toivoa että pommittajat kokee jonkun pistemenetyksen ja näin itse pystyisin voittamaan sarjan.
Mikäli tulee tasuri tai tappio, joukkue laitetaan ensi pelin jälkeen lihoiksi.
Sapettaa kyllä nuo kauden aikana koetut kolme tasuria jos niistä voitot olisi tullut kuten olisi pitänyt, niin ensi pelissä voisi käytännössä varmistaa sarjavoiton ja suoran nousun, nyt homma ei ole omissa käsissä
Ja parhaimmillaankin tie vie karsintoihin ei suoraan nousuun
No tämän viikon peliin lyödään kaikki mitä löytyy, eli motsilla mennään kotipeliin pommittajia vastaan ja koitetaan kaivaa voitto ja sitten toivotaan toivotaan, että pommittajat kärsisi jossain pistemenetyksen joka valitettavan epätodennäköistä
laitat kaikki ilkiöt kentälle ni jos ne vaikka telois vastustajan 🙂
ei oikein löydy tarpeaksi kovia, kun voittokin pitää ottaa. Muuten olisi erinomainen liike
Pelipäivä, juhlapäivä
VI.367 eletään jännittäviä aikoja sijoitusten kannalta, sillä jokainen top-4 joukkue kohtaa bottom-4 joukkueen. Etenkin 3. ja 5. olevien Metsän Puolelta ja Winelake matsi ratkoo paljon, sillä joukkueiden välillä on yksi piste.
Erikoisilla Nasua vastaan vieraspeli. Jos ei nyt lähdetä takki auki niin ei koskaan. Pitäisi silti riittää, ja rennolla pelillä lähdetään
Ainii kokoonpanot
Tästä voitto pommittajista ja loppukaudella vielä tavoitetta, tasuri tai tappio niin aletaan laittaa joukkuetta lihoiksi
Sulla omaan silmää kohtuu tärkeä ottelu
Toki olet suosikki
Juu pitäis painaa maalit tötttööörööö
sarjakärkeä vs ekan puolisjan jälkeen 4-1 johto ja näyttää että ei saa laittaa vielä tiimiä lihoiksi vaan katottava loppukausi. Ja odotettava et pommittajat kokee muuallakin pistemenetyksen
toki paikat 4-3 vain itselle hallinnan ollessa 55pinnaa, että voihan tämä vielä kääntyä toisin.
katsojiakin lähes täysi tupa tänään Katsojamäärä: 64 638 (92%)
Rupes vituttaa heti ku avas hattrickin 
Voitin silti ku voittomaali tuli ajassa 89min
😮💨😮💨
7-1 annettiin kyytiä pommittajille, ikävää toki ettei tämäkään riitä vaikka voittaisin loput jos pommittajat ei koe muita pistemenetyksiä
Otettiin rutiinivoitto Kytiksestä ja tartuttiin kynsin ja hampain kolmossijaan
olishan siinä jotain jäädä tappioitta sarjan toiseksi.
Erikoiset varmisti sarjan voiton. Voidaan siis picata stimbyä vastaan viimeinen matsi. Katotaan sit mitä tulee vastaan nousukarsinnassa. Haluanko nousta... Ehkä en, voittaminen on kivempaa kuin häviäminen, enkä jaksa panostaa peliin
Hyvät saumat on säilyä suoraan sarjassa jos oikein pelit menee lopussa ja jos vaan voittaa
rennolla pelillä mennään lauantaina
Huomenna taas mennään, pitäis voittaa nii olisi hyvä juttu
kivasti myös päävastustajilla on vaikeat pelit tällä kierroksella
Lutakko ja Pommittajat.. sekä tottakai minua vastaa sillä yhdellä 😄
ns 6pst ottelu huomennaki
sitten viimeisellä kierrosella nämä neljä joukkuetta vastatkain ristiin
VI.367 mestari on jo ratkottu, mutta muut palkintosijat ovat yhtä hyvinkin auki. Huomenna ratkotaan paljon.
Tällä hetkellä tilanne:
2. keskustelu.suomi24.fi - 24
3. Wannabe Tactical Force - 20
4. Winelake FC - 20
5. Metsän Puolelta - 18
Suomi24 kohtaa huomenna lähimmän uhkaanjansa WTF:n ja viimeisellä kierroksella mestaruuden varmistaneen Erikoiset. Joten etumatkalla oleva Suomi24:llä on vaikein mahdollinen otteluohjelma viimeisille viikoille.
WTF pelaa huomenna Suomi24 vastaan ja tarvitsee voiton pitääkseen mahdollisuudet kakkossijaan elossa. Viimeisellä kierroksella WTF kohtaa sarjan heittopussina toimineen Nasu Clubin.
Winelakella on edessää helpoin mahdollinen otteluohjelma, sillä se kohtaa huomenna Nasu Clubin ja päätöskierroksella toiseksi viimeisenä majailevan Sipoon Hurjat. Tämän myötä Winelake on suurella todennäköisyydellä keräämässä pisteitä molemmista otteluista.
Metsän puolelta on pienessä takaa-ajo asemassa, mutta myös se kohtaa kahdesti alapuolellaan majailevan joukkueen. Huomenna Sipoon Hurjat ja viikon kuluttua FC STIMBY:n.
Jos kaikkien ottelut päättyvät nykyisen sarjataulukon osoittamassa vahvuusjärjestyksessä niin lopullinen sarjataulukko olisi:
2. keskustelu.suomi24.fi - 27
3. Winelake FC - 26
4. Metsän Puolelta - 24
5. Wannabe Tactical Force - 23
Mutta kuten me kaikki hyvin tiedämme, Hattrick osaa tehdä temppuja ajoittain ja mikään ei ole näiden neljän kesken varmaa! Jännittäviä hetkiä edessäpäin!
Täytyy miettiä viimeiset matsit että mikä kokoonpano kaipaa harjoitusta... Puolustava 541 vai jotain muuta
tappio tullee kun heti iskee ylimielisyysefekti
Et saatana häviä
haisee tappiolta tai tasurilta, toivottavasti ei ja voitto tulee, mutta ei ole nyt positiivista sanottavaa
kaverin painostus taktiikka hyydyttää viimesetkin omat yritykset kun ylimielisyys päällä
no yksi paikka itsellä ja se laitettiin pussiin joten 0-1 johdossa ensimmäisen puolikkaan jälkeen, aivan alakynnessä toki muuten..
voisin vaikka tehdä yhden maalin, kiitos
karsea peli taktiikat meni vihkoon, ja ylimielisyys iski mutta silti 0-1 voitto
1-1 😐
Huoh.... 0-2 tappioasemasta taktiikkamuutoksella tasoihin, mutta rikkemonin klaani vetäs takataskusta vielä yhden ja se tarkottaa about sitä että WTF jää palkintopallin ulkopuolelle tällä kaudella. Toki parannusta viime kauden 7. sijaan, mutta silti pettymys ku oltiin koko kausi top-3 vauhdissa.
vikalla toiveissa, että Brändökungarna venyy kotonaan vähintään tasuriin, niin jos itse hoidan kotipelin niin sarjavoitto olisi siinä. Valitettavasti taitaa olla todennäköisintä että pommittajat voittaa vieraissa brändön. Itse uskon toki että itse kaadan Kallion useammalla maalilla motsilla kuitenkin mennään kun ei mitään takeita että karsintapelihin pääsiis ja jos niin onnellisesti kävisi sitten kikkailaan intesiteetillä JH takas ylös
voitolla olis ehkä karsinnat välttänyt mutta nyt ehkä karsintoihin joutuu menee
@whole canyon katsoin joo että voitolla olisit varmaan varmistanut tuon, onhan se vieläkin mahdollista jos otat voiton ja pelit menee muuten sopivasti
Onks tää se ku hattrick tekee temppuja
Ei kun se on Sipoo joka pelaa luovaa peliä
Kikkailevat peijoonit
Olilhan Sipoolla aika paljon paremmat arvosanat puolustuksessa kuin sulla hyökkäyksissä. Olisi silti odottanut että noin monesta paikasta edes yksi menis maaliin asti.
Meidän sarjan vikan kierroksen veikkaus
Viimeinen kierros:
Lutakko United - HC Kallio 5-0
Skefelefe FC - Kaarinan PK 2-1
Ogeli Stars - Kelvoton Pallo 0-1
Brändökungarna - AFC Pommittajat 3-3
Näillä tuloksilla itse voittaisin sarjan ja menisin karsimaan noususta. @whole canyon joutuisi karsimaan sarjapaikasta, katsotaan miten käy..
Katselin arvosanoja viime kierroksilta, ja jos/kun Brändo ja Pommittajat molemmat motsaa, niin Brändön pitäisi voittaa kotona arvosanat kauttaaltaan niukasti. Pommittajien kärkipelaajat kuitenkin parempia joka tasoittaa tilannetta. Tasuri varmaan aika todennäköinen, vaikka HTn tietäen ja oman tämän kauden epäonnen jossain määrin, niin. Pommittajat voittanee pelin kaikesta huolimatta
Karsintapeli pitäis voittaa kyllä mutta mistä niistä tietää 😂
Jep melkein sinuna laittaisin jo katseet ja fokukset siihen, sillä tuohon suoraan säilymiseen et liikaa voi vaikuttaa ja kun ei täydin
Omissa käsissä itse maksimoisin hyödyt karsintapeliin jo
lähtökohtaisesti sinun se toki pitäisi voittaa en usko että sieltä kovempaa tulisi vastaan, mutta joo
jos vaikka pääset mua vastaan karsintamatsissa 😄
ONKOVA (ois)
Parit varaukot myyty ja yks olisi vielä listattuna jos jollekin maistuu ja jos ei pysyy hyvin omassa rungossakin mukana.
Ens kaudelle olisi kuitenkin käytettävissä hyvin rahaa vaikka typerä johtokunta nykyään toki suurimman osan piilottaakin hallituksen taakse. Loppukausi eli viimeinen sarjapeli lähinnä näyttää kannattaako tässä rahalla panostaa tulevaan kauteen vai maksimoidaanko treeni
Jaha huomenna mennään todennäköisesti viimeistä kertaa tällä kaudella panoksellisia pelejä joko ukot on valmiina ja taktiikat hiottu
Ei oo panosta. Laitoin ukot väärille paikoille, ettei tulevan karsintamatsin vastustajan ois liian helppoa lukea tilannetta.
Pelihetki
Erikoiset tulee häviään tän pystyyn. Jos vielä karsintamatsistakin tulee turpaan ni voi olla ettei fanit tykkää. No, ei voi mitään, valinta on tehty.
Ei hyvältä näytä, itse toki johdan muttei se riitä
Meillä on ylijuoksu menossa molemmilla klaaneilla, joten toivotaan vaan että vanhukset pysyy terveinä ja treenattavat ei menetä treeniä
Kytis vois tehdä pari maalia ni sit noustais palkintopallille viel
No niin. siinä sitä taas ollaan. Meni valmistautuminen kartsintamatsiin sit paskaks kun ainoa hyvä hyökkääjä kahdeks viikoks saikulle heti otelun alkumetreillä. joskus mä mietin oikeesti et miks mä jaksan tätä peliä.
Niin vain tuli kammettua itseni takaisin sarjan kärkeen ja voittoon, kun itse kaadoin vastustajan 7-0 & Pommittajat koki 3-1 tappion. Nousukarsintoihin pääsee siis kääntymään
Itseasiassa näyttää juuri suoraa nousua mutta tähån en jaksa ùskoa
Onnittelut tuosta. Vähän olit sitä mieltä muutama viikko sitten, ettei ole enää saumaa, mutta Hattrick osoittaa että mitä vain voi tapahtua
Onnittelut
Mä yritän saada jonkin joukkueen karsintamatsiin kasaan, vaikka vähän kyl heikottaa kun syömähammas joutu lasarettiin
Meillä saatiin hyvä ehjä kausi pelattua. Kolmas kausi takas pelin parissa ja WTF on joka kausi parantanut sijoitustaan meidän ihan älyttömän kovatasoisessa sarjassa. 8. -> 7. -> ja nyt 4.
Joo ei tuo HT perseelle potkiessa valoisalta näyttänyt, pyrkinyt hoitaa oman tontin kuitenkin kunnialla ja ei liikaa keskity muihin, vaikka tilanteen tiedostaa. Näytti että Pommittajat tuhosi oman joukkuehengen minua vs ja kun sain siitä voiton niin homma näytti paljon valoisammalta itseltä kun kaksi sarjan vikaa oli jälellä niistä normi voitot ja pommittajat hävisi sitten tänään keskikentän sarjan kolmoselle ja lopulta ottelun.
Hyviä käänteitä kieltämättä ja ylipäätään nousu karsintoihin maistuisi. Nyt näyttää jopa suoraa nousua johon en itse enää pitkään aikaa uskonut kun katseli noita suoria nousuja ja mitä siihen vaaditaan. Mikäli tuo tilasto totta ja suora nousu tulisi niin muissa sarjoissa on kyllä vika kierros pelattu ristiin, muuten tuo ei olisi mahdollista
Katsotaan vielä kun tarkentuu onko kyseessä nousukarsinnat neloseen vai peräti suora nousu
Ens kausi on mielenkiintoinen, sillä täytyy tehdä valintoja mihin asti ukot pyörii treenissä. Kärkimies hivuttautuu lähelle unohtumatonta pikkuhiljaa, joten rajallisesti on mahdollisuuksia maksella kundeille palkkoja pitkässä juoksussa kutosta pelaamalla, mutta sit samalla haluaa laittaa äijät sellaseen tikkiin et voidaan pelaa ylempänäki
Tällä hetkellä näyttää että olisin 4 viimeinen suora nousija jos näin oli tärkeä 7-0 murskavoitto kun maalieroista noissa vikoissa sijoissa kyse. En kuitenkaan vielä tuulettele
@whole canyon ainakin tippumiskarsintoihin joutuu.
Oli kyllä kengun kausi tuo ottelu pienoiskoossa, tuostakin sanoisin että voitto oliis pitänyt ottaa, joka olisi riittänyt myös suoraan säilymiseen, nutta HT sanoi ei.
Juu, noita matseja oli joku 5-7 😨
Yks viel karsinnoissa nii helvetti
Kai JH tapissa tai oot kikkailut tehnyt että saat tappiin ja motsilla siihen kii. Nii eiköhän tuo ole sulle win
Pikainen vilkaisu näyttää siltä, että Erikoiset ei tule nousemaan. Vastustaja on saanut piccailla viimeiset pelit ja kotietu varmistaa sen, että tulee viemään pelin kaikki osa-alueet. Ei voi mitään. Pitää ehkä laittaa myyntiin kalleimpia pelureita karsinnan jälkeen, kun tällä hetkellä talous on ollut koko ajan negatiivinen.
Pakko kait se uskoa epäuskoisin ajatuksin miten tämä mahdollista, mutta siis sarjanousu 4dirree lienee tosiasia kun sarjavoittobonuksien lisäksi tuli nousurahat ja bonukset.
Hieno päätös kaudelle ja täysin odottamaton, ilmeisesti muissa sarjoissa vedettiin vikalöa kierroksella tarpeeksi ristiin ja oma 7-0 murskavoitto tuli tsrpeeseen ja maalieron turvin ylöspäin.
Omat odotukset oli että jos nyt karsintoihin jotenkin sätkitään noiden lukuisten pistemenetyksien jälkeen mutta kuten sanottua HT osaa yllättää välillä positiivisestikin.
Joukkuetta pitää vahvistaa jos sarjapaikan edes teoriassa haluaa säilyttää, pitää katsoa minkälainek sarja lopulta tulee ja tehdä vahvistukset sen mukaisesti
Tai toki tarkennus vielä rahat ei tulleet, mutta jo kerrottu mitä kaikkea tulee. Seuraavassa viikkopäivityksessä ne pitäisi siis normaalisti tulla.
@dire swift joo et ainakaan ennakkosuosikki ole, JH varmaan sulla kuitenkin tapissa. Ei prosentit sun puolella mutta voihan yllätyksiä käydä ja yrittää tuohon yksittäiseen otteluun saada kaikki prosentit mitkä mahdollista sulle
Ns viimeinen iltahuuto ja jos kun ei eiitä, sitten myyntiin kalleimpia ja uutta verta ja ajatuksia jatkoon
On mulla joukkuehenki maanpäällinen paratiisi, mut valkun johtajuus alkanut rapistuu ni ei säily otteluun asti. Ja tosiaan kun hyökkäyksessä iso aukko mulla ni melkeen pitäis laittaa 541 ja painostus päälle, odotteleen sit vaan erikoistilannetta
Perintienen joulu ja unohdus, vetäsin ykkösmiehistöllä tietokoneen valitsemana harkkapelinkin 😨🫣
Ei tullut kuitenkaa loukkeja? Itse koittanut pari hankintaa ja tulevaan tehdä joulun pyhinä kun pelaajia vähemmän linjoilla nii saattaa saada alihintaa kavereita
Ei toki itselläkään halua päivystää pyhinä htssä koko aikaa joten ei tämäkää optimaallista ole
Nyt pystyy jo toki yleisesti vahvistaa puutteita mutta kun uusi sarja selviää näkee mihin niitä täsmävahvistuksia tarvitsee
Kappas vaan, Erikoiset johtaa karsintamatsia. Arvosanat vihulla, mutta painostustaktiikka puree toistaiseksi. harmi että paras keskikenttämies loukkaantui...voi vielä kääntyä matsi...
Selvisin
GZ
jaa...mulla meni jatkoajalle...ja arvatkaas oonko taaskaan muistanut laittaa rankkarien potkijoita...no EN OLE 😄 mä oon sit kans yhen sortin....
Ei menny rankkareille, hävisin jo jatkoajalla. Loukkaantumisiin kaatu pyristely tällä kertaa. En ole yllättynyt.
Kovalta tuo nelonen näyttää, mutta sarjapaikan säilytys kuitenkin mahdollista mutta vaatii työtä ja onnea
Pohja jo hyvö olemassa mutta nyt myynnissä katsotaan jos saadaan sillå rahastettua ja koottua vieläkin parempi ryhmä kasaan
Mun tarvii miettiä mitää teen joukkueen kanssa. Alkaa vanheneen käsiin nää jannut, jotka ostin sen jälkeen kun lopetin pelkillä omilla kasvateilla pelaamisen, eikä ole selkeää treeniporukkaa edes. Rahaa taitaa tällä hetkellä mennä enemmän kuin tulla. Ehkäpä laitan lihoiks taas noi turhakkeet kunnei niistä ollu mihinkän.
Mulla on vähän ongelma mihin rahan laittaisi. En tiedä onko sille nykyään mitään hyvää säilöntätapaa.
Mullon kaikki ostomiehet myynnissä. Osa meni jo, loput laitoin uusiks, jotkut nollalla ni menee varmasti. EN mä sillä rahalla mitään tee taaskaan, kun jatkan omasta junnujoukkueesta nostetuilla. VIimeks kun tein niin ni kengu pääs nouseen ylempään sarjaan. Kukahan ens kaudella nousee? Erikoiset ei ainakaan.
lauantaiaamuna menee loputkin. Tai jos ei mee ni annan kenkää.
Ostin sulta yhden pois kuleksimasta reserviin/vaihtomieheksi.
Vielä pitäs pari vahvistusta löytää ja mielellään avauksen ukkoja ei vaihtopelaajia, mutta riippuu markkinoista, ylihintaa ei viitsi maksaa
Kausi alkaa CUP peleillä, itselle botti vastassa joten rentoillaan ja pitäisi olla läpihuutojuttu
Turpaan tulee, mut koitetaan hakea yllätysvoittoa taktisella ylivoimaisuudella ja viikoksi lisää cup-tuloja
Ai nii n, se on cup. Pitäskö ees kerran jaksaa laittaa rankkarit...äh, ei jaksa. En ees kattonu millainen vastus
Otan tosta picin talteen. Olisihan se hienoo saada ens viikollekin mutta
vastahyökkäyksillä mennään. Vastustaja näemmä vain yhdellä kärjellä, enpä usko että se maalia saa aikaiseksi. Toivottavasti Erikoiset saa.
"Imran Roshan saa pallon keskellä kenttää ja arvioi vaihtoehtojaan.
Kahden vastustajan lähestyessä hän yhtäkkiä kääntyy ja syöttää kauas kohti joukkueen maalivahtia.
Pallo lentää maalivahdin yli maaliin!"
no niin, vastustaja teki oman maalin 🙂
Saatan olla toisellakin kierroksella mukana cupissa
Ja oletkin
Ja niin pitäis nyt päättää panostaako sarja-avaukseen vai cupiin. Vai molempiin, tai ei kumpaankaan. Yks PIC on pohjalla, vois kyl ottaa kaks lisää ni jospa se säilyisi. Tosin pitäis valkku vaihtaa, alkaa olla tolla johtajuudella jo melko turhaa piccailu. Mut odottelen että Kuivinen nostaisi vielä pykälän kokemustaan ni tekisin siitä seuravan valmentajan.
Jep, tässä juuri kumpaan panostaa mutta tais mennä aika 50-50 luotan siihen että jompaa kumpaan vastustaja tulee paskemmalla kokoonpanolla 😄
Huomenna sarja-avaus picillä mennään, vaikka ei varmaan olisi järkevää katselin että voitettavissa oleva, muttta ehkä tasuri haisee avauksesta vieraissa. Olisi kyllä ns päävastustajia joka pitäisi voittaa jos sarjapaikan säilytystä haluaa, mutta kyllä nyt priona nostaa JHta ylös
Ei saakeli kausi alkaa parin tunnin päästä ja möin mun veskarin ku ei saanu mitään kiinni
Äkkiäkös sinne joku reissumies löytyy parin tunnin aikana
Kohta mennään
Itse juuri ostin 2mv ihan vaan varmuudeksi jos ykkönen tass hajoaisi kuten aika monesti käynyt. Tarkoitus myös cupissa sätkiä pisemmälle nii saa siellä minuutteja ja vaikka pappa on niin muuten ihan pätevä
Tervetuloa neloseen alku.. eka paikka vastustajalle ja heti soi kun 3min pelattu...
Minkäs takia Erikoisilla on noin kova keskikenttä...unohdinko laittaa rennon pelin??
yhtä päätyä 54-46 prosentit vihulle ja paikat tällä hetkellä 3-0, verta kyllä kinusin nenästä kun rennolla lähdin..
Jaahas, hyvin alkaa kausi kun paras keskikenttämies sai potkun haaroihin ja joutu sivuun.
Juuri junnujoukkueesta nostettu jannu tilalle....
Oneks se hörppäs heti tokal minsalla
juu.. myyntiin
2-0 lukemista tauolle, paikat vihulle 6-0 ja prossat 52-48. Kohttuttamat lukemat ja kohtuuton paikkajakauma sanon minä. Tämä ottelu lienee jo hävitty, mutta katsotaan mitä toisella puolikkaalla tapahtuu
Mä vähän ihmettelen että sain paikat 5-0, ja niistä 2 maalia...keskikentällä tosiaan taidottomia junnuja mulla, pallonhallinta 57%
voipi vielä kääntyä kunhan ottelu etenee....
vastustajalla kuitenkin puolustus- ja hyökkäysarvosanat parempia
@novel solar ainakin hurjastelee
Nasua vastaan ei iso ihme 🙂
se toki
ei vieläkään itsellä yhtään paikkaa otteluun. Aikamoista
Vastustajalle toki jo parit.. ei sentään lisämaaleja
onko meillä peli, eka paikka ja siellä soi 2-1 kavennus 66min pelattu
korjaan 2 paikkaa ja kaksi maalia, mitä täällä tapahtuu. Nyt siis 2-2 ihan sekunneissa taas ht käänty. 67min pelattu
2-2 tasuri taktiikkavirheiden jälkeen ihanhyvä lopputulos ja enemmän mitä tauolla odotin
Mulla paikat 10-0... Hattrick on tullut hulluksi...
Vastahyökkäyksillä pelaten 0 vastahyökkäystä. Ois voinu mennä paremminkin
2-2 aloitus päävastustajaa vastaan
vieraskentällä
olikin sellainen semi panostus liiga peliin samainen ku CUP peliin
Seuraavaan cup ja sarjapeliin molempiin hyökätään jälleen picillä ja ennakkoon molemmista silti pitäs tulla voitto
kohta mennään
Ei mitään toivoa
Hauskaa, molemmat joukkueet on laittanu kentälle PAINOSTUS-taktiikan 😄 😄 Vastustaja ei oo selvästi kattonu mitä Erikoisissa tapahtuu. Se vei ekalla puolikkaalla keskikentän 75%. Ja peli 1-1 . Harmi etten taaskaan muistanu laittaa rangaistuspotkujen laukojia.
Tää alkaa olla enemmän tapa ku poikkeus
Jos Erikoiset selviää tsätä matsista ni tässä pelissä ei oo mitään järkeä. Joka ainoa arvosana vastustajalle, ja reilusti. Eiköhän ne tee viimesillä minuuteilla vähintään 5 maalia.
Mulla säälicupissa vihu ei oo laittanu ollenkaan kokoonpanoa ni kuritan 1-5-2 taktiikallista vihua. Ois vaan päässy pois ni voi pelaa vaan omien joukkueiden kesken ystävyysotteluita
Täällähän on tämän päivän peleille kiima ollut käsin kosketeltavissa eiku..
"Erikoiset -valmentaja esittää melkoisen kannanoton tänään.
Jokainen kokoonpanoon valittu pelaaja on seuran oma kasvatti.
Tämä jos mikä on kotikasvatettu kokoonpano."
Tällä teemalla mennään ainakin alkukausi.
Tän illan otteluun näyttäisi taktiikka osuneen hyvin Erikoisilta. Vastahyökkäykset kun keskikenttä menee kotijoukkueelle, ja keskellä vahva puolustus, ja siitä vastustaja yrittää tulla läpi. Voi olla saumoja jopa voittoon. 0-1 lupaa hyvää
Täällä paino keskikentän luigi hatullisen viiteen minsaan
2-0 peli hallussa, sitten oma pelaaja ottaa suoran punasen ja kk pelaaja…
Tämä ei nyt näytä hyvältä. Tuomari on puhaltanut sen merkiksi, että LutU -pelaajaa rikottiin...
Vastustajien mielestä kyse on filmauksesta! Joshua Hudson joutuu keskelle torikokousta...
Joshua Hudson käy nyt todella kuumana...
Hän läpsäisee vastustajaa, joka putoaa kentän pintaan kuin lekalla lyötynä! Koko Kanuunat -joukkue hätkähtää!
Tuomarilla ei ole muuta vaihtoehtoa, Joshua Hudson saa punaisen kortin.
Historia ymmärtää.
10 pitäs kestää kk ukko vajaana
Erikoiset johtaa 0-3. Paikat tasan 8-8... Ei voi montaa paikkaa enää tulla, eiköhän tää klaarata. Ens viikolla pitäis olla sairastupakin tyhjänä
2-0 voitto, mutta yksi suora punainen ja 1mv loukkaantui lopussa onneksi vain 1viikko
yllättäen ollaan tässä vaiheessa sarjakakkonen, todennäköisesti ens pelin jälkeen ei kun ylivoimainen suosikki vastassa
Majuvalkku anto luvan myydä pelaajat, niin tuli ykkösillä neljän ja puolen vuoden projekti päätökseensä.
450101458 Siitä tekemään tarjousta ensimmäisestä lähtijästä!
Typerät tilastot ei anna samanlaista listaa tehdyistä maaleista
Mutta hauskasti uralla tehtyjä maaleja on 210, 209 ja 208 kappaletta
wtf ht hetket jälleen 10 min ennen cup pelin loppua katoin tilanne 2-0 vastustajalle jahas tää hävitty. Ottelun lopputulos 2-5 voitto varsinaisella peliajalla. Ok
80, 82, 87, 88 ja 90 minuuteilla maalit mulle
Hyvä lopetus 😂😳🥶
joo kaikkea sitä näkee
ensi kiekalla taitaa taas laulu kutsua kuten viimekin kaudella
Nopeasti katsottuna paikkajakauma kuitenki kohtuu oikea ja lopputulos kait täten myös vaikka erikoiseen aikaan paikat sitten tuli ja ehkä pari maalia tuli liikaa.
Taas mennään illalla liigapelit
Mun kyl pitäis
tappio tulossa mutta kuinka monella maalilla on päivän sana nyt kolme paikkaa vihulla ja kolme maalia
tähän siis laskelmoitukin tappio ja yritin lukemat pitää pieninä, ei näytä onnistuvan 550 painostus ja rentopeli että jh pysyy ylhäällä niihin otteluihin jotka voitettavissa
Joo tappiota on tulossa, kyllä tää tästä! 🙂
Vähän haetaan taas uutta tulemista mutta täytyy hieman rullata
Reilu voitto mutta kaks ukkoa ambulanssilla
4-0 naamaan ehkä 2-0 olisi ollut oikeutetumpi mutta samapa se, nollaa pistettä odotin ja se tuli
Pelaajamyynneistä lipsahtaa melki 3milj nii vois taas katsella nuorta pelaajaa rosteriin
Kierräättää taas nuoremmaks jengiä, kaks kautta meni ilman myyntejä jengi nii jos nyt taas vaihtais nuorempii
Eli 24+ melki kaikki saa pikku hiljaa lähtee
Itse odotan uuden kultaisen sukopolven kypsymistä akatemiassa ja sitä ennen vedetään lähes papoilla
Varmaan puolen - kauden sisällä pääsee uuden sukupolven nostamaan ja niillä sitten treeniä
Mulla on useammalle paikalle peluri tai kaksi joita vois treenata, mutta ei oikeen osaa päättää mitä touhuais... ja vanhimasta päästä alkaa treenattavat olla jo liian vanhoja ja kankeita oppimaan mitään
Tulee sit vaihdeltua treeniä vähän päivän fiiliksen mukaan
onneks on nuorehkoja molareita, ne voi aina laittaa treenaan jos ei muuta keksi. Paljon joustavampia kuin esim pakkitreeni, jossa on oltava aina se 5 ukkoa pohjalla... pelaa siinä sit hyökkäävästi
ois helppoo jos treenais rahan kiilto silmissä, pitäis vaan samaa treeniä viikosta toiseen, mutta kun ei oo aikomusta ostaa mitään ni ei oikeen rahallekaan ole tarvetta
Mulla on automaattivoitto Nasu Clubista, joten ei paljoa hypeä nostele. Mut toinen joukkue kilpailee mahdollisesti pahinta uhkaajaansa vastaan sarjavoiton kannalta joten katseet on mulla siellä
Stimbyä vastaan vieraissa.menetin keskikentän mutta muuten olen niskan päällä, ja pallonhallintakin taitaa kääntyä. Voin voittaa.
Helppo 1-0 ku sipoolaiset kävi vieraana. Paikat 11-0
4-0 kotivoitto ja sarjakakkosena nelosessa taas, yllättää kyllä. Sarjavoittoon ei mitään palaa mutta koitetaan muuten rinpuilla
Sijat 2-4 tavoitteena hyvän kauden alun jälkeen joilla saisi sarjapaikan uusittua ilman karsintoja
pelit muuten menossa
Näinhän se ois. Meil on Skutsin kanssa tahtojen taisto 0-0 menossa
Tasaiselta näyttää toistaseksi, pitäs mennä sulle ellei käy hattrickit
Ai niin, katotaas... Näemmä oon saanut kolme maalia Sipoota vastaan. Aika hyvin!
Piti varmuuden vuoks hakea yks kaveri keskikentälle korvaamaan sairaalassa ollutta kaveria ettei anneta liikaa eteen
Mitkäs askelmerkit tänään?
Stimbyltä turpaan ja sit voiki alkaa kattelee ens kautta
Semmonen pelikirja että ottelun jälkeen bebanthenia arkoihin paikkoihin ja nukkumaan
Turpaan lähdetään ottamaan siis
Ei oo erikoiset ihan täydessä iskussa, laastarimiehiä kentällä. Jännä matsi tulossa joka voi päättyä miten vaan
kokoonpano peliin selviää avoinna olevien siirtojen päättymisen jälkeen. Rennolla pelillä kuitenkin lähdetään
Just niin tiukka peli meillä kuin arvelin. Oon saanut 2 vastahyökkäysmaalia. Puolustuksen pitävyydestä kiinni loput
Meil on Stimbyn kanssa menossa perinteinen molemmat hyökkää keskeltä ja 3/12 paikoista tullu keskelle 😄
10-0 kotivoitto rennolla pelillä nelosessa. Ok
Katos vaan, voitin niukasti ja vain kaksi ukkoa laastareille.
Olipa kyllä, ois ollu vähä kuivempaa ruutia ni ois ollu otettavissa
Mut nyt mulla on tuplaottelu winelakea vastaan. Ne ratkaisee paljon sarjassa
Siin käytännös ratkotaan mestaruus
Winelake on selkeästi picannu Sipoota vastaan vieraissa. Mä luulen ettei nää mun kotikasvatetut riitä sitä vastaan tällä kaudella... Mut täytyy yrittää jotain kieroa
Jännä matsi tulossa, Erikoisilla ja Winelakella keskikenttä melkeen tasan ja kummallakin parempi hyökkäys kuin vastustajan puolustus. Alkuun näyttäisi, että Erikoiset saattaa voittaakin, mutta Hattrickistä ei koskaan tiedä...yksi loukki ja tilanne on heti toinen, ja tasaiset pelit voi muutenkin päättyä miten vaan.
o niin, 4-2 voitto. No kyllä se kotona pitikin voittaa. Ensi viikolla voi olla vaikeampaa kun sama matsi vieraissa.Saatan siellä hävitä keskikentän. Tosin piccasin tänään ja mulla on ehkä varaa pelata normaalina tuo vierasmatsi, vaikka kovia otteluita on tulossa jatkossakin. Saapa nähdä...jos antaisin keskikentän suosiolla ja laittasin pakit pelaamaan....vastahyökkäyksillä on voitettu tällä kaudella hyvin.
Me napattiin tärkeä voitto ja puolen välin kiinnitys kolmossijaan!
Meilenkiitoisia aikoja eletään kyllä munkin sarjassa, kärki karannut mutta keskikasti ihan nipussa
Viime viikolla olin ennen peliä vielä vikana ja nyt pari pistettä top3 jäljessä
Tasainen nippu täälläkin olisi pitänyt voittaa lauantaina, mutta HT sanoi ei ja 2-0 vierastappio tuli ja samalla sarjasijoitus tippui muutaman sijan, ensi viikolla samat kohtaa nyt mun kotona joten taas pitäisi voittaa, mutta katsotaan mikä lopputulos tällä hetkellä. Näyttää siltä että minimitavoite alkaa olemaan lähellä saavutettua ja en olisi suora tippuja
Vielä toki olisi hienoa varmistaa paikka sarjassa ilman karsintoja, mutta tuossa niin tasainen nippu että käytönnössä sarjakärkeä ja tippujien paikkaa lukuunottamatta sijat täysin auki
Karsinnoissahan on hyvä käydä voittamassa, saa lisää kokemusta ja katsojatuloja
Totta, mutta kun sieltä voi tulla koviakin vastustajia vastaan ja sitten onkin mahdollista että sormi suuhun ja menolippu alaspäin
Tulojen ja toki kokemusten kannalta (pelaajat kuin manageri) karsinnat plussaa
Mites huomenna mennään?
Saas nähdä miten kostokierroksella käy. Enää ei oo varaa picata, enkä tiedä riittäisikö normikaan. Keskellä kautta ei kuitenkaan ole varaa motsata, vaikka kauden tärkein matsi onkin kyseessä. Taktiikka tulee joka tapauksessa olen eri kuin viikko sitten.
@novel solar
Aijai, vieläkö ehtii vaihtaa parhaat kentälle
Käy nyt ainaki kirjautumassa ni ei lähde joukkue alta
Oon aina käyny ku ne on laittanu sähköpostin 🤣
Pari klikkiä kokoonpanoon ja taas on pariksi kuukaudeksi hyvä
Olipahan taas Hattrick... Mulla parempi puolustus ja parempi hyökkäys. Keskikentän hävisin niukasti. Paikat 7-2 vastustajalle ja tulos 3-2. No ei tarvii nousta sarjassa tälläkään kaudella joten hyvä tulos 🙂
1-1 peli multa, kummankaan voitto ei ois ollut vääryys
Me kairattiin Kytiksestä voitto, mutta tää kauden puolivälin double header vei kolme avainpelaajaa sairastuvalle 😦
3-2 voitto tuli tällä kertaa, vaikeaksi tuokin meni mutta 1-2 tilanteesta lopussa nousu maalin voittoon. Sarjaohjelmaa kun katsoo edelleen käytännössä mikä vain 2-6 sija mahdollista.
Harmittava se viime viikon 0-2 tappio joka arvosanojen mukaa olisi pitänyt voittaa. Mikäli sen oliis voittanut olisi vielä pienet saumat sarjavoittoon. Nyt käytännössä se mahdotonta
vittu ku tapahtuu pelissä, ei mitään 😄
ai niin hattrick...kävinpäs kattomassa ja on kyllä mennyt tiukille peli. kotipeli, keskikenttä mulle ja puolustusarvot joka paikassa tuplasti paremmat kuin vastustajan hyökkäys, ja mun hyökkäys 2/3 parempaa kuin vastustajan puolustus ja vaivaisella yhdellä' maalilla voitin...no voitin kuitenkin
Näköjään paikat jakautunu vastustajalle 5 ja mulle 4 😄
Minkälaista kyykeittoa huomisiin peleihin luvassa
jollain ilveellä pitäis sätkiä jonkun näköinen tulos pelistä
viime kerralla hävisin 1-0
nyt ois kotipeli, toisko se pisteet kotio.. edes tasurin
kun on sillein tasasta:
itse en oo hävinnyt 4viime peliiin
Lähes täsmälleen sama, tasaista sarjassa on ja viimeksi hävisin tulevalla vastustajalle 1-0, nyt kuitenkin kotipeli niin pisteitä tarvitsisi raapia, toisaalta joukkuehenkeä pitäs saada ylös joten pitänee käyttää pic...
Hauska muuten tuo sarjan ranking alkukaudella oli 2/64 nyt tuo 63/64 sarjakilpailussa sarja tällä hetkellä sijalla 4/28
Sarjan viimeisen ainoa piste btw minua vastaan kauden avauksesta. Olisi pitänyt voittaa mutta lopulta tasurikin oli torjuntavoitto kun vihu johti sitä jo 2-0
Ilman epäonnea olisi tälläkin kaudella sarjavoitosta pelattu nyt ei siihen saumaa mutta yritetään pelata suora säilyminen
Pitää alkaa kohta luottaa erikoistilanteisiin:"Terve, pomo! Huomasin viikon aikana joukkueessamme joitakin muutoksia. 21 pelaajaa nosti tasoaan"
Jaahas, erikoiset on lähtenyt takki auki Sipoota vastaan vieraissa... Eikö ne torvet oo oppinut miten siinä käy. Ennenkin tullut tappioita näistä peleistä. Saapa nähdä, 1-0 vielä...
Tässä skenaariossa rimpuillaan vielä kiinni
1-0 johdan
1-1
Eiköhän tää viel käänny vastustajalle
Voitin mutta samaan aikaan winelake kylvetti nasua 8-0 ja meni sarjakärkeen kahden maalin erolla
Eli mun pitää ryöstää stimbyltä saman verran ens lauantaina...
Itsekin voitin 2-1 rennolla pelillä ja säilyin sarjan toisena, ensi viikon peliin lähdetään myös rennolla ja toivotaan että riittää vierasvoittoon
Meil on 4 sarjapeliin 4 avainmiestä saikulle. Täl hetkel kaikki näistä yhä lasaretissa (ja yks uran loppu)
Joten menee aika rypistelyks loppukausi ku tilin saldo ei oo kauhean mairitteleva ennen ku saa treenattavat tovin päästää myyntiin
Koko kauden teema ollu että yhden maalin tappio vaikka paikat menee itelle
Pitää varmaa uudistaa tulivoima osasto
Gawinia vastaan esim
Kyllähän toi siltä näyttää että hyökkäyspäässä ongelmaa. Osaisiko sun keskikenttä pelata hyökkäävänä?
On siellä yks kaveri jota oon alkanu pelaa nyt hyökkäävänä, mutta kyllä tässä on ostoksille lähdettävä
Mä ymmärrän et harmittaa, mut ei sitä mun ainoan ehjän kärkipakin uraa ois silti tarvinnu lopettaa 77. minuutilla
Mun puolustajisto
Skutsi laitto Wedden pakettiin
Sori siit😂 joutaahan tuo jo eläkkeelle
tuon siit saaa kun pelaaa vanhoilla 🙂
joo, siinä on tuo riski aina, vaikka toki jos pysyvät kunnossa niin ne osaa kyl pelata ja saa halvalla
Joukkueen ollessa 3-4 kautta vanha on vaihtoehdot hieman rajalliset millä pelata
Mä kans alotin kehäraakeilla, niillä pärjää alussa hyvin. Sit myin kaikki muut pois ja jätin vain kotikasvatetut joukkueeseen. Niistäkin alkaa vanhimmat olla kohta seniori-iässä
Montas meitä löytyy?
ajattelin jos tekis turnauksen meille missä kaikki sekoilijat samasssa
Minä vois maksaa ensimmäisen turnauksen ku on liikaa credittejä kertynyt
@nimble cobalt @novel solar @bitter prairie @normal rune @muted geode @rough rampart @dire swift oliko muilla vielä jengejä?
8 on minimi ehkäpä mitä tarvis, kahtena päivä viikossa pelit ja 2 kertainen sarja
kutsut tullut perille tielle jotka tägätty
tosiaan ei maksele teille nyt tää eka mitää 🙂
joku muu maksaa seuraavan 😉
Hyväksytty kutsu
Ilmeisesti @dire swift @nimble cobalt ja @novel solar vielä hyväksymättä kutsunsa

@novel solar enää jonka pitäis hyväksyä
toki jos on joku toinenkin niin saa ilmi antaa itsensä
Mukana
Huomenna sitten mennään!
Turneen ensimmäinen kierros kohta ohitse!
Auto hajos tien poskeen ni siin hässäkäs unohtu iskee kokoonpano ni pelattiin taktisesti 3-3-3 taktiikalla
Ei maksellu
onko taktiikat päivän otteluihin jo selvillä
täällä mentäneen 352 ja rento peli ja yritetään pinnistää vieras voitto, ei välttämättä riitä rentoilulla
Tänään voi tulla kylmää kyytiä mut yritetään nyt sätkiii
Stimby on näköjään lähtenyt tosissaan haastajan erikoisia. Saapa nähdä miten käy
tilanne oli 1-1 mutta sitten vihu loukkaannutti mun mv ja ykköspakin niin oli helppo työ sen latoa maaleja 7-1 naamaan…
molemmille 2viikon loukki
Joo tosisaaa
Kokoonpanoon ei oo koskettu kuukauteen
Puoliajalle näköjää 1-0 tappiolla ja sit peli päätty 5-0
Menee loppukausi jännäks winelaken kanssa. Yksi maali eroa. Erikoisilla Nasu vastassa ensi lauantaina. Siitä pitäis saada maksimit. Toki pari muutakin peliä on vielä jäljellä.
En peli sarjakärkeä vs ja ei mitään palaa joten rento 550 painostus ja treeneikkeillä mennään tappio tilee ja iso mutta koitetaan säästää kärkihevosia loukeilta
Autoin vähän tässä urakassa
Hienoa, kiitos siitä. Nasu kaatui 0-11, mutta on Erikoisilla vielä kaksi tiukkaa matsia jäljellä.
Eilen mentiin junnuilla ku sarjakärki ja varma tappio tiedossa, mutta ensi viikolla ykköset alle motsia kehiin ja toivottavasti voitto. Vikalla kierroksella pitäisi tulla voitto ja jos 2x voiton otan pitöisi riittää suoran sarjapaikan säilyttämiseen
Katsopas, mun tuleva valmentaja, jokohan vaihtaisin... "Terve, pomo! Sinun voi olla hyvä tietää, että Rami Kuivinen on kypsynyt pelaajana. Se tuli selväksi tässä ottelussa. Nähdäkseni hänen kokemuksensa on nyt erinomainen(8). Kuten olen aina sanonut: jokainen minuutti kentällä opettaa pelaajia kantamaan vastuuta!"
Viimeinenkin ulkoinen värväys poistuu pukukopista kun saa oman kasvatin valmentajaksi.
Loppukautta mennää mitkäs ajatukset kaudesta porukalla ja miten vikoihin peleihin lähdetään
En välttämättä itse vielä vaihtaisi ellei entinen koutsi täysin lahonnut
Pari todella pahaa peliä jäljellä. Oliskohan tuplamotsin paikka vai vieläkö säästäisin mahdolliseen nousukarsintaan. Sinne ei vain pääse jos tulee yksikin tappio
Sarjan kolmossija omissa käsissä, mutta heikosti. Vastassa vielä molemmat mestaruustaistelussa olevat tiimit. Joten mulla kyl avaimet vaikuttaa isosti mestaruustaistoon
Tää omakin pelikirja, tosin sillä toiveella että suora säilyminen eikä tartteis tippumiskarsintoja
Kahden motsin jälkeen voi olla vaikea lähteä tippumiskarsintaan
Joo ei olisi paras tilanne
Itsellä on taas karsinnan kautta otettava paikka tällä sarjatasolla ei taida olla muuta oikein jäljellä kun edellä olevilla on helpommat otteluohjelmat
Erikoiset ainakin tekee kaikkensa ettei me voida auttaa päätöskierroksella sarjavoiton suhteen 😄
sellainen tulos, että tehdään suunnitelman muutos, vikalle kierrokselle mennään rennolla pelillä…
Ikäviä loukkaantumisia kyllä...mutta jos lukee raportin niin toinen reväytti nivusen ja toinen puski päänsä mihin lie. Kummassakaan ei mainittu että erikoiset olis pelannut sikaa. Pahoittelut silti
Hyvällä tuurilla meikäläinen voi säilyttää sarjapaikan suoraankin
Ottelun ensimmäisten minuuttien perusteella näyttäisi siltä, että Erikoiset tulee häviämään tänään ja toisaalta Winelake tulee voittamaan oman pelinsä, jolloin sarjan voitto tulee menemään Winelakelle. Aika vahvastikin näyttäisi siltä. Jos Winelake voittaa sarjan ja etenee karsinnoista ylöspäin, niin sarjaan aukeaisi paikka jollekin disco-joukkueelle. Vieläköhän niitä on?
Jeps, Winlelake vie sarjan. Ikävästi Erikoisten keskikenttämies punaisella kortilla ulos. Eipä sitten ollut pallonhallintaa. Nää on näitä.
Yritin taistella kaikkeni Winelaken kanssa
Ei kyllä HT taaskaan ole ollut ystävä. Karsintoihin tie nyt vie kun tasapistein sarjan nelosen kanssa jäin sarjan viidenneksi ja karsintoihin. Tuo sarjan nelosen olisi pitänyt hävitä vika ottelu ennakoiden mutta pelasi sarjakakkosen kanssa 1-1 tasurin vaikka olivat odotetusti ottelussa täysin alakynnessä. Mikäli olisivat hävinneet kuten ennakkoon piti olisin ollut neljäs ja välttänyt karsinnat.
Mitä karsinta vastustajaa katsoin niin ei käynyt siinäkää hyvää tuuria vaan kova nippu kokeneen managerin kanssa vastassa, lähtökohtaisesti hän lienee jopa suosikki niin iso työ pitää karsinnassa tehdä ja saada jopa HTltä hieman onnea että sarjapaikan saa säilytettyä.
Aika isoiksi taas alkaa muodostumaan ne pisteet joita en saanut vaikka olisi pitänyt... no ei voi mitään ja itku ei auta, koitetaan karsinnoissa tehdä psras ja katsotaan mihin riittää
Lähtökohtana juuri nyt kuitenkin pidän paluuta vitoseen.
Kassassa olisi rahaa hyvin tehdä karsintoihin vaadittavat täsmäostot, mutta en lähde tekemään... Reilu seitsämän milliä olisi siis ihan käyttörahaakin, loput rahakasat toki johtokunnan takana
Nelossija on tyydyttävä suoritus meidän kivenkovassa fribalohkossa. Ranking 34/1024. Hieno taistelu käytiin vielä viimeisellä viikolla jotta Winelake saatais horjutettua, mutta ihan ei riittäny (etenkään loukkien kanssa). Top-3 oli tavoitteena ja siitä jäätiin vain 3 pistettä.
Mullahan on kaksi joukkuetta, sillä alunperin ku tein joukkueen nyt paluuni jälkeen ni fribasarjassa oli täyttä ja menin odottelemaan toisaalle. Sitten velipoika liittyi myös takaisin peliin ja en viittiny sitä hylätä siirtyessäni meidän sarjaan ni tein toisen joukkueen jolla sit liityin sinne. Tämä toinen joukkueeni etenee nousukarsintoihin voittaessaan ensimmäistä kertaa kutosen nykymuodossaan.
Mä vähän ihmettelin et miten pitkään Erikoiset pysty keikkuun sarjan kärjessä, vaikka joukkue ei oikeesti ollut sen kummempi kuin muillakaan. Muutamassa matsissa kerrankin pallo pomppi meille päin. Aikamoista arpapeliähän HT välillä on.
mulle voi tulla karsintojen kautta jopa tippuminen takas kutoseen, mieleenkiintoista nähdä miten joukkue pärjää
Karsintapeli
30minuutin kohdalla kärjelle punanen, muutenkin jo ykköskärki pelaaja pelikiellossa ku otti punasen viimeisessä karsintapelissä
Meillä kans (ei WTF:llä) karsintapeli menossa. Vihulle kaks loukkia ja me pelataan rankkareita toivoen. Vielä ollaan 0-0
Näköjää tie vie takas alaspäin
Toi oli kyl nihkee.... Toivottavasti pääset siirtymään discordilaisten kimppaan
Itse hoidin karsinnan 1-0 voitolla vaikka sanoin etten ketään osta karsintoja vsrten niin viikolla oli entinen pakki myynnissä kohtuu hintaan ostin, peluutin ja hän teki ainoan maalinkin.
Kenen sarjaan mä yritän nyt tol toisel tiimil tulla ku sinä ja Kengu ette kumpikaan päätyny vitoseen?
Hallinta oli reilu 60 pinnaa, olisi voitto helpomminkin voinut tulla kuin maalilla mutta joo ainakin sarjapaikka uusittu. Katsotaan kun ensi kauden sarjan joukkueet varmentuu mitä tässä tehdään ja käydäänkö siirtolistalla hakemassa vahvistusta vai mennäänkö tällä nipulla ensisijaisesti
Rankuilla 3-4 turpaan 😦
Jos en pääse discolaisten kans nii veikkaan melko nopeaa nousua takas kyl
Jep. Tuolt käy valitsee sarjan mis 6 bottia ja läpsyttelee takas vitoseen
Ei viittis ees yrittää oikeesti, meillä on hyvä Kutonen missä tasasia matseja
Sepä
”Liian hyvä” kutonen 😂
34/1024. Vielä on parannettavaa
Ei mahtunut teidän loistavaa sarjaan, otin jonkun sarjan missä oli kaks jengiä valmiina niin mennää takas vitoseen yrittämään suoraa
Vittu ku olen tyhmä! Laitoin eiliselle kunnon kokoonpanon vaikka tiistaille piti
No CUP pelistä voi tulla sit tapaan heti alkuun
Ainahan voit laittaa hyvän tiistaillekin
Tottakai voi
cupin pelit menossa. Erikoiset lähti selkeänä altavastaajana vieraspeliin, mutta kotijoukkue on jostain käsittämättömästä syystä valinnut paninostus-taktiikan. Maaleja tulee siis olemaan vähän, ja erikoistilanteet voi ratkaista. Taas tulee mieleen tää Erikoisten vakio...ei oo laitettu rankkarin ampujia cup-matsiin. No katellaan miten käy. Pallonhallinta vihulaisella, mutta Erikoisilla on aika paljon parempi puolustus...
Mul ei toimi live ollenkaan. Joten ei tarvia tossa kakkosnäytöllä jännitellä pelejä
Joo siis mulle tulee ilmotukset puhelimen appista maaleista 😄 Joten ainut mitä tiedän on maalit 😄
Mut hyvä tietää et vihu unohtanu kokoonpanon, sillä oli aika 50-50 matsi
Kerran se on yhä kesken, ni oletettavasti jatkoaikaa pelataan
Mun peli siis näkyy päättyneenä kyl
appi anto vilautuksen että ois 2-2
Erikoiset hävis maalilla. Ei ehitty saada kotimatsia. No mitäpä me rahalla kun en ostais mitään kuitenkaan.
Hah ja jatkoon
Molemmat jengit meni jatkoon. Toisen pitiki mennä ja toisen ei, mut vihu päätti pelaa 8 miehel. Kelpaa
Botti oli ekalla kierroksella vastassa ja 0-7 tupla W, toisella kierroksella tarjoaa yllättävän kovaa vastustajaa mutta jatkoon kait pitäisi siitä etukäteen kuitenkin mennä
Liigaavauksesta tulossa tiukka ja etukäteen olen alakynnessä
noin nolla tappiota pitäis tulla täällä kutosdivari lohkossa
Kuulostaa tylsältä, kannattaa nousta suoraan pois
Sitä yritän
30min pelattu ja 4-0 peli mulle tää taitaa olla kauden tulema
ai niin, ottelut, en ees muista mitä tuli laitetua kentälle. Winelakella kuitenkin kotimatsi niin varmaankin aloitan tappiolla tämän sarjan. Toivottavasti muistin laittaa rennon pelin.
Ainii näit pelejä voiski pelata rennolla
Rennolla pelillä haettiin yllättäen 0-2 vierasvoitto ja seuraavaan kotipeliin pitäisi olla ennakkosuosikki niin tässähän hyvät jopa erinomainen lähtökohta tähän toiseen kauteen nelosessa tällä yrityksellä.
Cupissa pitäisi mennä rentoillen jatkoon ja saada jhta entistä ylemmäs
8-0 voitto
Maalin tappio ja kaksi ukkoa saikulle. Cupista pudottiin jo tiistaina. Olipa hyvä alku. Junnuakatemian suljin myös kun en jaksanut aina olla niille otteluita laittamassa.
Kauden eka pokaali ht turneen voitolla taskuun ja pakintokaappiin. Kiitos järjestäjä @whole canyon
sä järjestät seuraavan 😉
Voin järjestää seuraavaa mutta ei varmaan heti perään?
hävisin jolletkin tehotilaston 400 omaavalle botille säälicupissa 😄
ei mee mun CUPit nyt lapaan 😄
Mä voitin säälicupissa botin 1-0 🙂
kattelin, että sulla saumat myös neljännelle kierrokselle
Juu katotaa
Vois käyttää ton kolme miljoonaa pankista johonki mutta en tiiä mihi
Vinkkejä otetaan vastaan
Ei pysty antaa vinkkejä ku nää omatki hankinnat on paskoja D:
lähtökohtaisesti varmaan joku kova pr koko rahalla paras investointi, jos kk on kunnossa sitten varmaan kova hyökkääjä jolla erikoisuus voimakas
jos vaa yhtä ukkoa hakee ja budjetti tuo annettu
jos painat jatkoo joka mahdollista, niin taidat saada vastaan mestaruussarjan joukkueen joten ei liikaa iloa
Joo tääki on jo plussaa
joo varmasti hyvät extratulot ja muutenkin
joukkue kyllä lahoaa käsiin ja uusi sukupolvi ei ole valmis vielä muutamaan kauteen, pari kautta ehkä rimpuillaan nelosessa ja sitten haetaan taas alempaa vauhtia. Mahtionnistumisella kertaalleen saattaisi tällä vedolla päästä haistelee myös kolmosen tuulia.
mitäs sarjapelit rullaa itse 4-1 johdossa kun noin vartti pelaamatta
Me tirvotaan täysin yllättäen viime kauden mestaria Winelakea turpaan oikein urakalla
Oon voittamassa, mutta yks ukko kahden viikon saikulle
Winelake taisi motsata erikoisia vastaan ekalla kierroksella, ainakin oli kova keskikenttä
Joo siltä vaikutti
Ja Winelake iski 3 maalia viiteen minuuttiin ja on nyt tasoissa
Hallinta 80% 10-1 paikat ja 1-1 keskutelu.suomi24 vastaan
Perus
92minuutin kohdalla häviöllä? 🤣
Itse 0-5 voittoa ottamassa
Ois kyl kova hävitä tää ku 84. minuutilla johdat 3-0
No sentään piste kotiinviemisinä
Puhuin kokemuksesta on käynyt
Ehkä kerran pari 
Kasuaali 0-9 voitot Nasust
Ja pelin jälkeen ostoksille
Jos sais ton mun 33v ”erinomainen” taitotason laitapakin eläkkeelle Xd
Cup kierros taas edessä
Rennolla mennään ja toivottavasti riittää jatkoon, katsotaan
Loukkeja tietty ei myöskään mielellään
klassikko pelaaja jota mietin myyntiin otti ristiä katsotaan monta viikkoa…
no viikko tuli vain, mutta ei tartte kyl ainakaan nyt myydä
Helvetti
Vaikuttas farssilta
85-15 hallinta meikälle, 8-3 paikat meikäle
ja 0-1 tappiolla
Meikä taistelee botteja vastaan 45min jälkeen 1-1 tilanteessa, tuleekohan taas joku haaste suoritettua ku rymyää boteilta turpaa 🤣
"Pystyyköhän STIMBY vielä kääntämään ottelun kulun...
Aika alkaa loppua, samoin heidän taipaleensa cupissa.
Jos ottelu päättyy näin, he tippuvat tästä cupista, ja Suomen Joutsen-haastajacup kutsuu. Se on vähän vähemmän arvokas kilpailu.
Mutta sopisiko STIMBY paremmin sille tasolle?"
-.-'
Hallinta 80-20, 82-18
Paikat 9-3
Maalit 0-1
-.'
Toki näiden perusteella mun ei ois välttämät pitänykkää voittaa
0-2 voitto itselle ja näyttäs et tuleva vastus tätä heikompi joten kait vieläkin pitäs jatkaa cupissa
@nimble cobalt joo kk selkeäst sulle ja täten paikat mutta joo ei tuo ns totaalinen vääryys kai ollut. Silti erikoinen
Liigapeliin lähdetään tosiaan normaalilla asenteella hieman sekoitetulla kokoonpanolla hakemaan kauden toista vierasvoittoa sarjassa. Kattelin, että jos vastustaja ei motsaa voittanen keskikentän ja mahdollisesti puolustuksen mutta hyökkäys mennee selkeästi kotijoukkueelle
Toiveissa siis että puolustus pitää ja veisin kk ja joku 1-2 voitto tms
Kiireinen minuutti ollu
Muuten meni miten ennakoin, eli hallinta ja puolustus itselle hyökkäys vihulle, mutta ottelu päättyi valitettavaan 2-0 tappioon. Ei tuo vääryys ollut mutta toisaalta olisin voinut voittaakin aika kolikon heittoa kumpi voittaa.
Sikäli hyvä vieraspeli, mutta olisi halunnut palkinnon siitä
Joo, aika pitkään oli 0-0. Meinasin kyl ensin tukkia keskustan, mutta kun on laituritreeniä päällä ni en sit viittiny
kiva olisi päästä viidennelle kierrokselle cupissa, mutta sarjatilannetta pitää priota sen verran että rennolla pelillä mennään ja katsotaan riittääkö sitten jatkoon.
ensimmäisen jakson jälkeen 0-2 johdossa hallinta tasan
2-4 voitolla viidennelle kierrokselle
Liiga peliin mentäneen taas normi asenteella ja pitää miettiä vähän tuota 5kierroksen cup peliä viimeinkin pääsen kotona pelamaan ja vastus ei näytä merkittävästi paremmalta tullee 550 ja kaukolaukaus taktiikalla sisään joten pitänee itse laittaa painostus ja tylsyttää ne pois. Mietin että uskaltaisiko pelata senkin rennolla ja ns psrantaa samalla saumoja mahdolliselle kuudennelle kierrokselle ja toki liigapelii
Pelipäivä mites mietteet? Itsellä normi asenne sisällä ja toivottavasti riittää vierasvoittoon. Cupissa taktiikka onnistui muuten mutta omatkaan ei saanut mistään sisään niin meni pilkuille ja lopulta pilkullla häviö ikävä sinänsä kun näytti että olisi ensi kuerroksella ollut heikompi vs vastassa ha saanut cupissa rentoilulla pidettyä jh korkealla. Nyt vaikeuttaatippuminen sarjassa menestymistäkin. Pitää ihmetellä josko jonkun kotipelin uskaltais rentoilla.
Erikoiset treenaa laitureita, pelimenestystä ei juuri odotella. Vaihdoin omasta pelaajasta valkun ni ei oo enää ainuttakaan ulkopuolista joukkueessa. 💪
hauskasti taas hattrick jakaa paikkoja. Lopputilanteessa erikoisilla pallonhallinta, parempi puolustus kuin vastustajan hyökkäys ja parempi hyökkäys kuin vastustajan puolustus. Paikat 7-2 vastustajalle! 🙂 no onneksi 1-0 voitto kuitenkin... mutta eihän tässä taas paljon järkeä ollut.
Ei mittää järkiä, eivät ossaa maaleja tehä uuvatit
Seuran virallinen tiedote päättyy
arvosanojen ja odotustulosten mukaan olisi pitänyt voittaa noin 12x 20 ottelusta mutta niin vain tasuria 1-1 sieltä tuli ja tämä ei ollenkaan hyvä nousuhaaveiden kannalta
kauden toinen liigaottelu jossa ht ainakin jollain lailla pissii nilkoille ja kolmas peli yhteensä tähän kauteen. Voisiko nämä jäädö jo tähän.