Futismanagerointia https://www.hattrick.org/fi/ManagerGames.aspx
Ensimmäinen ja suosituin verkkopohjainen jalkapallomanageripeli. Pelin pelaaminen on ilmaista - jokainen voi omistaa jalkapallojoukkueen!
1 messages · Page 1 of 1 (latest)
Futismanagerointia https://www.hattrick.org/fi/ManagerGames.aspx
Ensimmäinen ja suosituin verkkopohjainen jalkapallomanageripeli. Pelin pelaaminen on ilmaista - jokainen voi omistaa jalkapallojoukkueen!
Jottain muuta alkuu sit 
Laituri treeni käynnis 😰

Tää on vähän tämmöstä
Harrastelua
Hurjat on kyllä joka kerta vaikea voitettava mitää järkee 😂
Pitäsköhän tehdä comeback? Aikanaan mul oli ennätys siinä kuinka korkeassa divarissa suomalainen manageri on pelannu pelkästään omasta akatemiasta nostetuilla pelaajilla.
Itellä ois täs pari ihan ok junnua tulossa. Saa pakkitreeni jatkua
Ja kiitos @muted geode !
Mistä kiitos? Tiedot tiskii
Sovittiin sopupeli ens viikolle että pysyt varmasti mun takana
Ykkösjoukkue seilaa voitosta voittoon ja nousu neloseen näyttää vääjäämättömältä, tilillä vaan -500k ja pitäisi myydä pelaajia.
Ei kovin hyvä lähtökohta aloittaa nelosessa.
Laitoin lahjasupon.
Jaaa 🙂
Pelipäivä
On kova
Mitä helvettiä @muted geode meidän pelissä tapahtuu 😂
Ihan sama miten päättyy kunhan tulee maaleja
Pelasitte sitten koripalloa kun muut pelas futista
Maaleja pittää tehä
Joo yleisö viihtyy!
Mitähän mä oon taas ajatellut kun laitoin joukkueen eilen... Piti olla hyökkäys laidoilta, mutta raportissa lukee keskeltä...
Omasta hölmöilystä suuttuneena laitoin 7 pelaajaa myyntiin (vaikka voitinkin 1-0). Parin päivän päästä Erikoisissa on vain omia kasvatteja. En tule voittamaan kaikkia loppukauden pelejä.
Sekoilu on normaalia
Normaaali olotila
@nimble cobalt tiukka matsi tänään
Yllättävän tasainen lopputulos. Noilla arvosanoilla olis pitänyt olla paljon selvempi ero. Toki toi "hyökkäys keskeltä" tuhosi laitapuolustuksen pahasti niin tuli stimbylle sitä kautta helppoja paikkoja
Täs on ihan solidi junnari hakemas PR -treenin kaut pöhinää
Joo kandeis olla laituri tolle
Mut pr junnuja liikaa 🥴
ihan kelvollinen laituri-aihio
ei se divarista kiinni ole. Jos treenaa myyntiin niin on sille rahalle tarvetta kaikilla sarjatasoilla
True
On kova
Mun joukkueen yhteen lasketut palkat ei ole edes puolia noitten sun parhaitten pelaajien palkoista. En taida haluta nousta vitoseen koskaan.
Eipä nuo vitosen pelaajia sinänsä ole, vitosessa on helppojakin lohkoja.
Rahaa ei vaan tosiaan ole pitää kokonaisvaltaista tiimiä kun palkkoihin menee. Nousu varmaan neloseen tulee mutta en edes pyri korkeammalle.
Laitoin tos myyden yhden kärjen
Ois ns massin paskaa
Järkevää ois varmaan laittaa pakisto kondikseen 🤔
Tai ostaa tohon PR-treeniin pari kehityskelposta nuorukaista
Möin vaan väärän kärjen XDD
Oman kasvatin enkä tota tuplasti kalliimpaa ulkkaria
no nyt voit myydä senkin 😄
mäkin myyn tuossa ehkä kauden jälkeen yhden pelaajan niin voi olla että saa 5miljoonaa täyteen käteisvaroissa niin voi ostella jonkun taas sitten
harmi ku ei oo nyt sitä viittä miljoonaa, ois tälläinen myynnissä
Sit mulla ei oo maalintekijöitö
Kausiki loppuuu aikaa etsii uus 🫣
Heitin tollasel pykälän korkeal pyynnil
Käytettävissä olevat varat: 12 043 527 €
ei oo mitään käyttökohdetta miljoonille kun pelaan vaan omilla junnuilla...yhden pelaajan myin junnuna vajaa vuosi sitten, yritin ostaa takas, mutta omistaja ei vastannut viesteihin ollenkaan...harmi, se on näemmä treenannutkin sitä. Tässä pelissä puuttuu lainasopimukset kokonaan... sellasille olis käyttöä ni sais takas pelaajansa joskus.
Hirmusesti en ole tienannut noilla pelaajamyynneillä, kolmea miljoonaa näemmä.
Ostot yhteensä: 17 718 070 € Keskiarvo (ostot): 334 303 €
Myynnit yhteensä: 21 061 539 € Keskiarvo (myynnit): 619 457 €
Erotus: 3 343 469 € Keskiarvo (ostot + myynnit): 38 431 €
Siirtojen määrä: 87
toki tota lukua pienentää se, että olen ollut monen pelaajan "loppusijoituspaikka" kun olen ostanut melkeen nelikymppisiä, ja ne on saaneet rauhassa jäähdytellä peliuransa loppuun
Meikän vanhin joka on top11 on 22v
Katselin joo näit vanhoja vois myydä sit katsoin ikää.. ehkä tää vois olla hetken vielä 🫣😂
Mun vanhin on jo 25. Oli alkuperäisessä joukkueessa ja treenasin sitä alusta asti. En toki enää pitkään aikaan, mut siitä tulee mulle joskus vielä uus valmentaja
Mulla on vaihdossa alkuperäinen 24-25v
Taitaa ny lauantaina päästä pelaa ku loukkaantu viime pelissä kaks kärkee
Tää on edelleen mun parhaita pelaajia, jos ei jopa paras nyt kun vanhukset on myyty
Tuttu nimi maalipörssin kärkitaisteluista
Kahden seuraavan viikon aikana pääsen nostamaan kaksi junnua akatemiasta isojen puolelle. Ja sen jälkeen vielä yhden keskikenttämiehen. Harmi vaan, ettei siitä ole pakkitreeniin, on niin huono siinä. Tarttis sen lainajoukkueen, mihin vois lähettää jatkokoulutukseen...
😂
Ostot yhteensä: 3 755 000 € Keskiarvo (ostot): 187 750 €
Myynnit yhteensä: 15 061 820 € Keskiarvo (myynnit): 2 151 689 €
Erotus: 11 306 820 € Keskiarvo (ostot + myynnit): 418 771 €
Siirtojen määrä: 27
Maalivahdin hankinta nostaa kyllä keskiarvoa.
Jaahas, näköjään unohdin laittaa vastahyökkäykset... Taitaa tulla tappio
No ei tuolla oo väliä miten tässä käy kummalletkaan
Ellein @nimble cobalt tai Winelake yllätä ja mee voittamaan
Jos siis satun voittamaa
Nooo, tuollainen tohon.. etkö just myynyt väärän kärjen 
No sepä
Missäs sarjassa te aktiivit pelaatte? Meikä kans herätteli pari viikkoa sitten teidän innoittamana tilin henkiin. 2004-2015 tuli pelattua ni johan se alkokin olla aika comebackata
Voi laittaa teidän taistelu seurantaan
Me ollaa samas
Joo niin mä ymmärsin keskustelusta. Mut mikä teidän sarjan numero on ni voi tulla vakoilee?
Joo
Joo, ei ole suurta merkitystä, olis van ollut kiva kattoa saanko yhtään maalia vastahyökkäyksistä. Siks uhrasin keskikentänkin
Teidän sarjaan on 4 jonossa mun edellä
Taitaa kohta olla kaks sarjallista täältä porukkaa
Rupee myös kohta oleen varmaan sarjatason kovimpia sarjoja 😅🫣
Jostain muusta lohkosta ois voinut jo Erikoiset, KePa ja Sipoon Hurjat jo noustaki
Joo kattelin et vois tulla itel uunituoreel klaanil kylmää kyytiä
@modern drum pääs viime vuonna tähän lohkoo vaikka oli muita eel
🤷♂️
Ny tuo keskusteluki on noussut sähisemään kärkisijoille
Rupee pelit koht menee ristii sitten vasta jännää tuleeki
Aina helppo kauden vika voitto @dire swift in jengist
Silti sijoitus neljäs
Mun voittoputki ainakin kätkee tähän kauteen... Jos en nyt sit saa päähäni ostaa taas pelaajia.. en kyl usko
Se on ollu jo pari kautta
😂😂
Jossain vaiheessa yritin tätä hattrickiä taas pelata mutta perhana se oli muuttunut paljon
Oli ensin joku tutorial, sitten oli junnuakatemiat yms. Ja noissa alasarjoissakin taso oli aika kova. Tuntu siltä että pitäs monta kautta ensin pelata että alkais pärjäämään ollenkaan edes siinä aloitussarjassa
Kahden vuoden jälkeen tajuan puolet mitä tuossa tapahtuu 🫣
Akatemia ei ole pakollinen. Voi edelleen käyttää vanhaa junnulottoa.
Joo senkin huomasin, mutta on mennyt paljon sekavemmaksi tuo peli
Mä pelasin 2004-2015 ja nyt ku vajaa 2 viikkoa pelannu ni käytännössä tuo on sama peli ku sillon lähes 10 vuotta sitten. Toki ulkoasussa, ottelun kokoonpanon editorissa jne. on tullu päivityksiä, mutta itseasiassa mun silmään peli on pysynyt lähes identtisenä.
Mä oon kans vähän sitä mieltä, että muutoksia ei ole paljon tullut. Aloitin siis uusintakierroksen vuosi sitten, siinä välissä taisi olla 10 vuoden tauko. Hämmästyin miten vähän peli on muuttunut. Nyt en ole jaksanut hirmuisesti edes miettiä onko pelimoottori muuttunut. Pelaan sillä oletuksella että ei ole, ja ihan kohtuullisesti olen pärjännyt. Aloitin sillä taktiikalla, että ostin vanhoja kokeneita pelaajia. Niitä sai halvalla taitoihinsa nähden. Muutamassa kaudessa sain sitten omasta akatemiasta sen verran pelaajia nostettua, että nyt yritän vain "omilla" pelaajilla. En odota että menestyisin, se ei ole tärkeintä mulle. Siirtolistojen kyttääminen ja pelaajakauppa ei ole mun juttu kuitenkaan. Mulle riittää vartti viikossa että laitttaa joukkueet.
Itel samat ajatukset. 10 vuotta sitten olin parhaiten menestynyt suomalainen vain omilla kasvateilla pelannut mangeri (III-sarjassa 3. sija sillon ku sarjatasoja tais olla 8). Ja olin mukana kun näköjään yhä käytössä oleva OKP-termi lanseerattiin. Mielenkiintoista nähdä mihin tänä päivänä voi päästä tyhjästä rakentamalla.
Mä pelasin silloin 2000 luvun alussa niin on se vähän muuttunu
Tervetuloa! 😮💨
4x maalipörssin voittoja
onhan niilläkin voitoilla jo tienattu 40k
sori kolme, kusetti tuo saavutus mua
itse en löydä kuin 3x mutta...
@dire swift et sitten voita karsintaottelua 😄
tai olihan meillä jonossa seuraaava halukas jos vahingossa nousetkin
Kävin vilkaseen vastustajaa ja voin kertoa etten tule voittamaan. Ihan mahdoton ottelu
Hyvä koska haluan voittaa sut muutenkin kun sarjan viimeisessä ottelussa
Luulen että ens kaudella mulla ei tuu oleen sua vastaan mitään mahiksia. Mutta taistellaan.
niin oot sanonut jo kolme kautta, mua ehkä kuritti ne 4x pelaajamyyntiä sarjatauolla niin pelaajilla meni moti
nyt luultavasti mennää ihan samalla kokoonpanolla, joka olisi historiallista
No mä myin mun koko keskikentän ja parhaat puolustajat juuri, enkä aio ostaa tilalle ketään, joten mulla tulee oleen kylmää kyytiä.
kentälle tulee kirmaamaan mm. välttävä puolustaja....
no päästit vaan yhden lauantaina, tosi mulla oli kakkosmiehistö kärjessä
joo, veikkaan että olisin saanut mahdollisuuden vastahyökkäykseen jos oisin muistanut laittaa sen
karsintamatsiin laitan kans 5-2-3 ja vastahyökkäykset. toivon ettei tuu rökäletappioo.
joskus @novel solar sano että ei halua edes koskaan nousta tuosta lohkosta just sen takia ku kaverit pelaa tuossa menee koko järki touhusta 😄
tosin jos noustais kaikki neloseen sitten pikku hiljaa nii sehän ois kanssa hakua samaan lohkoo
joo, ei mulla ole olllut halua nousta myöskään, ihan täysillä en ole panostanut aiempien kausien karsintaan. 🙂 Mukavampi pelata omalla porukalla kutosessa
ja pidin varani, etten voita kaikkia matseja, etten nouse suoraan
Joo ei kannata nousta kun sit ei pääse voittaa Kengua
voisko itsensä voittaa joskus?
tehdään tosta pikkuhiljaa niin kova kutonen, että kukaan ei haluais pudota sinne 😄
joo sillein että ku joutuu karsiin nii vitosen jengitki on ihmeissään 😄
"oho" kakkosmiehistö kentällä
mut toi mun karsintavastus on oikeesti kova, en ois pärjänny vaikka olis ollu kaikki parhaat vielä jengissä mukana
juu niin on
katselin kanssa
sehän ois hienoa joskus että oikeasti taistelin lohkovoitosta 4-5 jengiä kauden lopuksi
jos saataisi kasvattettua nii kova lohko
näkeekö muuten mistään sarjatasojen ranking listaa Suomesta
enpäs ole tutkinut
Sarjataso 6 / 6 Tämän sarjan ranking on 65 / 1024, tän näkee mutta missä lista
saattaisi niitä jostain löytyäkin
mullahan on nyt supportteri, sillä vois nähdä jotain. Poika osti sen mulle pariks kuukaudeks joululahjaks 😄
@muted geode onko sulla tietoa?
jotain tilastoja näkee
joo mutta ei näe sarjan tilannetta tuoki on joukkue
joo niin on
Korkeimmat palkat
Suomi
Sarjataso 6
Joukkue Sarja Arvo
ihan ok palkkoja 😄
Yleiskatsaus
Suomi
Sarjataso 6
Rahaa (keskiarvo) 6 146 048 €
Fanijoukko (keskiarvo) 1778
Sponsoritulot (keskiarvo) 90 389 €
Yleisötulot (keskiarvo) 146 168 €
Satunnaiset tulot (keskiarvo) 27 459 €
Palkat (keskiarvo) 96 866 €
Henkilökunnan palkat (keskiarvo) 41 416 €
Stadionkulut (keskiarvo) 27 789 €
Korkomenot (keskiarvo) 186 €
Nuorisopelaajien kulut (keskiarvo) 16 110 €
Muut kulut (keskiarvo) 38 389 €
Tämä on tilastollinen yhteenveto tämän maan joukkueista. Sivu päivitetään 24 tunnin välein.
ei ihan meidän tunarit oo tuolla
noihin voi verrata oman sarjan joujkkueita
fanien määrä korreloi varmaan aika hyvin menestykseen
mulla taitaa olla faneja eniten 😮
mut siis kutosessa on joukkueita, joilla on satoja miljoonia rahaa... huhhuh
jep, ja ollaan kutosdivari 65 paras sarja
nähtävästi ku sarjataso 5 menee katsoon nii siellä joukkuemäärä tippuu tuossa sarjataulukon yllä
Joukkueen tilastot - top 11
Yhteensä | Keskiarvo
8 Kelvoton Pallo 334 710 55 630 €
2 keskustelu.suomi24.fi 194 170 30 606 €
3 Sipoon Hurjat 175 650 64 498 €
6 Winelake FC 171 820 40 376 €
7 FC STIMBY 115 300 26 948 €
5 Erikoiset 109 110 28 200 €
1 Nasu club 44 610 20 808 €
4 Arch Angeles 20 450 6 520 €
mulla on palkkatilastossa vähän kirittävää teihin näden 🙂 Riistäjätyönantaja taidan olla kun en maksa palkkoja
sulla tais tippua palkat aika paljon kun myit ne 7 pelaajaa veikkaisin että olit kärjessä ennen sitä tapahtumaa
Paras joukkue arvosanojen mukaan
Korkein | Keskiarvo
5 Erikoiset 31 40 34 33
8 Kelvoton Pallo 27 44 24 35
2 keskustelu.suomi24.fi 26 37 23 30
3 Sipoon Hurjat 26 40 20 21
6 Winelake FC 24 30 17 33
7 FC STIMBY 24 24 20 35
4 Arch Angeles 19 27 14 18
1 Nasu club 18 21 14 20
joo, sehän mun palkkoja pudotti tietenkin. Tosin ne oli niin vanhoja ukkoja, ettei niille tarvinnut paljoa maksaa palkkaakaan, mut oli ne mun kalleimpia silti
tossa on siis yhteensä, puolustus, keskikenttä, hyökkäys
eli keskikenttä on se, missä olin viime kaudella paras, muissa en niinkään. Se on ollut hattrickin "ongelma" jo 10 vuoden takaa...keskikenttä ratkaisee jhyvin paljon
keskiarvolla erot on vähän pienempiä mutta sulla paras keskiarvo tullut Nasua vastaan keskikentälle
kun mulla taas sitten Sipoon Hurjia vastaan
"Viikon joukkueesa" ei ollut tällä viikolla Erikoisista kuin Rami Kuivinan vaihtopenkillä, muilla ei mitään asiaa tähtikentälliseen
Ei taida löytyä sarjarankinglistausta ainakaan hatun omilta sivuilta.
Tuolta näkee vähän odotusarvoja kaudelle.
Sipoo ja keskustelu hieman tuurilla siis mitaleille.
Alakerta lukossa, puhdasta taitoa
Toi ei taida huomioida taktiikoita lainkaan? Ja onko matsin asenteella väliä? Mä oon sitäkin vähän vaihdellu vihun ja odotuksen mukaan. Esim Erikoisia vastaan aina rento peli koska voittoa ei tuu kuitenkaan 😄
Tuo on hyvin alkeellinen ja laskee kai keskimääräisistä sektoriarvoista ja taktiikoista. Ei taida huomioida esimerkiksi erikoisuuksia.
Ja esimerkiksi punainen kortti vääristää huomattavasti pelikohtaisia lukuja.
Mutta "suuntaa-antava" ja sopivan hintainen eli ilmainen.
Asenteella ei muuten ole väliä tuohon paitsi tietysti keskikentän arvosanaan.
Erikoisilla yleensä rento peli kauden alusta loppuun asti. Niin kauan kuin valmentajalla riittää johtajuutta pitämään joukkuehengen ylhäällä. Siksi aina alkukaudesta on tullut joku tappiokin.
KePa hieman floppas tai meni tärkeet pelit tappiolliseksi
Muutenhan tuo olis kärki kamppailusta näyttänyt tasasta
Nyt oli vaan tiukkaa 2-4 sijoista ja sit toinen taistelupari 5-6 sijoilla
Siis asennehan vaikuttaa joukkuehenkeen, ja joukkuehenki vaikuttaa keskikenttään, eli pallonhallintaan. Rento peli laskee hetkellisesti keskikentän arvosanaa, mutta nostaa joukkuehenkeä seuraavaan peliin. Ennen vanhaan oli legenda, että jos joukkueessa oli sopiva yksilö, jolla oli tietyt ominaisuudet, se piti joukkuehenkeä korkealla. Näitä sanottiin pelleiksi. Niille oli siirtolistoilla joku tietty hintakin millä menivät kaupaksi. Muistelen, että kaveripiirissä oli yksi pelaaja, jota sanottiin pellekauppiaaksi, kun se jaksoi etsiä pellejä siirtolistoilta ja kauppasi niitä tehden ihan hyvän tilin niillä.
Alkaa olee solid
Mulla vie yks pelaaja tosta yli 40k
@dire swift ei sulla ollut kyllä mitään palaaa, näin sen pitiki olla 😄
otin sponssiksi sellaisen että pitää olla top3
eli olkaa sitten mun takana
Arkki Enkelit näköjään siirtynyt botiks.. eli nyt ois tilaa
Kelvoton Pallo on kans ollu aika botti jo pitkään
se on totta
Mulle tulee näköjään botti vastaan cupissa ekalla kiekalla, jos pitkästä aikaa pääsis toiselle kierrokselle
varo ettei käy ku mulle
Botti jengi vastassa ja pelipäivän aamuna ihminen tulee ja ottaa jengin haltuun
meikäläinen lauluun cupista
11-1 vedot sille uudelle jengille 😄
😄 toi on jo paha
ja nythän se jengi on taas bottina
Nyt on taas sarja täynnä ihmisvetoisia joukkueita
Tervetuloa porukkaan
Tervetuloa
Kiitos kiitos. Pikkubroidi ehti liittyä mun alkuperäsen joukkueen sarjaan ni laitoin platinat tulille että pääsin teidän kanssa peleille myös 😄
Ihailtavaa omistautumista.
Aha rahalla!
näköjään sarjatauolla ei kannata myydä pelaajia jos haluaa rahaa.. pelaajat kehitty puolustustaidossa nii hinta-arviot ihan maissa
tai sitten on vaan jotain väliin putojia
tai sitten vertaisia pelaajia ei ole myyty
Vaikka taidot karttuu niin ikääkin tulee lisää
niin seki on yksi tekijä tiedän
@bitter prairie onko teillä tuo sun ykkösjengin kanssa joku sopu lohko ku kaikki on uusia pelaajia? 😄
Siel oli viime kaudel 1 ihmisjengi ku mut sinne arpo. Nyt tuli uusia kaudenbvaihtees
ihanaa ku ei tarvi pelata heti ekaa peliä Erikoisia vastaan mutta saakeli Sipoon Hurjia vastaan joutuu alottaa kauden, aina paha
tottakai @novel solarille aina helppo
Ilman muuta. Varsinkin nyt kun on kokoonpano- ja peluutusmuutokset
Hurjat tulee tällä kaudella olemaan paljon kovempi joukkue kuin Erikoiset, joka tulee taistelemaan sarjan häntäpäässä
Cup-ottelu pähkinänkuoressa: https://i.imgur.com/bN5Le9h.png
Sehän meni hyvin 😂😱
😂😂
Sellasta se on kun hankkii pelaajia vanhainkodissa. On kokemusta aiheesta .
Jep. Mut se pitää kyl paremmin mielenkiinnon yllä verrattuna siihen et pelaa alkuperäsil pelaajilla ja odottelee et treenattavat kasvaa pari kautta. Onpahan taas tekemistä ku ettii uuden keskikentän jyrän 😄
Ostomarkkinoita on kiva etsiskellä pelaajia, en siis rahanteko mielessä hanki vaan sillein kivaasti jengille lisää
Itse tykkäilen siitä, tosin ostan nuoria joita voi myös treenata
Totta tuokin! Mä pelasin vuoden verran vanhuksilla ja nyt testaan miten tylsää on aina hävitä omilla junnuilla. Jos kyllästyn ni pitää lähtee siirtomarkkinoille, mut katotaan nyt vähän aikaa tätä
Mä otin nyt treenipaikat täyteen 17-18 vuotiaita ja kehitellään niitä sen aikaa et akatemiasta kasvaa kasvatteja treeniin. Sit treenaillaan pelipaikka kerrallaan omia kasvatteja tiimi täyteen. Sitä odotellessa täytetään vanhuksilla aina aukot ni saa vähän edes yrittää voittaakkin jonku joskus.
Juuri noin mäkin tein. Nyt on 12 miljoonaa odottamassa kun myin treenatut ostojunnut pois
Ai saakeli eli wtf on uus Erikoiset 🥶
Saas nähdä miten lähtee kausi käyntiin. Sain ainakin maalin jo tehtyä!
@bitter prairiein WTF on käynyt vähän kaupoilla
Kokoonpanollinen edes jollain tavalla kelvollisia ukkoja, koko treenirinki ja korvaajat paskoille jotka katkoo jalkansa ekassa ottelussa ja siirtyvät hoitamaan lapsenlapsia kiikkutuoliin 
voiko ruveta olettamaan että rupeat pärjäämään vai onko ihan kehitys ukkoja?
En rupea. Kehitysukkoja jotka tarttee äidiltä kyydin peleihin tai toinen jalka haudassa ja lapset katsomossa. Ei välimuotoja.
okei, eli ihan samalla perus kaavalla mennää
Mulla on 6 vaippaikästä treenissä ja perjantain treenipäivityksessä on aina enemmän taitopudotuksia ku taitonostoja.
ai saatana, kiva
mulla on vanhimmat pelaajat 22-23
muutama poikkeus jotka vaan roikkuu mukana varapelaajina
Yhteen edustuskelposeen 23-vuotiaaseen menee 3x mun kausittainen pelaajabudjetti 
Tää peli ei anna liikaa pelimerkkejä suoraan aloittaessa. Joten pikkuhiljaa pikkuhiljaa.
siitä mäki olen lähtenyt rakentamaan
Ketkäs eteni cupissa eteenpäin?
Oho meikä meni ahven cupis jatkoon
Onneks nykyään on jotain luusereiden luusereiden leikkicuppeja ni voi sanoa että on pelannu kolmella kierroksella
Näköjään kirjanmerkkeihin on tallennettu (alkuperäisellä vanhalla joukkueella) kolme cup-merkkipaalua. Pelaaminen mestaruussarjan jengiä vastaan kierroksella 9 (kausi 33), eteneminen kierrokselle 11 (kausi 51) ja eteneminen kierrokselle 9 omilla kasvateilla (kausi 57).
Kaudella 57 on näköjään kans otettu 4. sija III-divarissa omilla kasvateilla. Sitä paremmaksi on laitettu ainoastaan kaudella 54, jolloin toinen tuleminen III-divariin toi 3. sijan. Omilla kasvateilla.
Oho mäki pääsin jatkoon, tiukka matsi bottijoukkuetta vastaan
Seuraavassa matsissa Powergrip vastassa
Mä putosin suosiolla cupista kakkosjoukkueella. Säälicupilla jatkuu, mut sehän on ihan sama kuin harkkapeli
Harkkapeli pienellä panoksella
Onko siinä muuta panosta kuin että ei tarvii muistaa sopia harkkapeliä erikseen? Ehkä katsojia enemmän?
Harkkapelit tulee itselle automaattisesti eli ei 🙂
Enemmän kokemusta ja katsojia eli rahaa.
Nonni! Eli kannattaa pärjätä vaikka onkin rupusakkien taistoja
Aika hyviä pelureita eikä paha hinta
@whole canyon katoha
Eka matsi ja 8 viikkoa saikkua, ei parane ikinä 😄
JEP
Hetkone
Kytis on vastaantulija
6-1
Ilmeisesti toi mun uus keskikenttäpelaaja oli value hankinta
Juu juu, oon vaihtanu kaikki päälaelleen
Mitämitä....mä oon tasottanu kelvotonta vastaan!
Tai sit Juha smurffaa
Aiemmin 5 kautta pakkitreeniä ja taktiikkaa vitun kovilla ukoilla. Nyt samoilla 100-0 hyökkäystaktiikalla ni ei varmaan tapahdu mitään hyvää 😄
😂
Seuran avausmaalia odotellessa....
Mulla on sama 532 kuin kelvottomalla, ja mun arvosanat on kaikki reilusti heikompia. Jos tästä saan taiteiltua tasurin ni en ikinä valita huonoa tuuria 😄
3 hyökkääjän taktiikalla menty kaikki pelit ja kohta 360 minuuttia maalitta
No ehkä nuo junnut joskus oppii kummassa suunnassa on oma maali ja kummassa vihollisen maali.
8-1 🤔
No niin, sai kelvoton tehtyä toisen maalin, tuskin erikoiset toista erikoistilannemaalia saa aikaan, tää oli tässä. Odotettua toki.
Täytyykö tähän vaan sanoa voitto se maalinkin voitto on 🙂
@nimble cobalt @dire swift ja meikäläinen jatkaa vielä CUP taivalta
Joo, sain vahinkovoiton. Kaverilla oli parempi joukkue, mutta nyt voitin
Ens viikolla vähän sama tilanne. Jos laittaisin parhaat kentälle niin voisin voittaakin, mutta tarviin niitä Nasua vastaan sarjapelissä, enkä viitti menettää treeniä enkä ton cupin takia riskeerata ykköspelaajia kahdessa ottelussa
Jaahas, pelasin kakkoslinaril ja silti W
Mulla ois @bitter prairie vastaa sarjapeli
Sen voiki vetää kakkosmiehistöl XD
Hei! Me tehtiin luuserien luuseri cupissa seurahistorian avausmaali. Ketsuppipullo on auki
Kova
Hmm itse vedän edelleen 50-50 panostuksella eli molemmissa peleissä ei oo paskat tai hyvät.. katsotaa miten käy
Hyvä perjantai! 4x taitomuutosta
se on jo hyvin. Mulla vain 2 (+1 kestävyys), viime viikolla oli 3
Mulla oli viime viikolla nolla niin tasotti kivasti, tuli viel parille junnulle ja ihan kärki pelaajalle nii jakautu hyvin
Joo, no mulla noissa oli pari sivuosumaa, eli "väärän paikan" pelaaja nosti tasoaan heikosta välttäväksi tms...
Kaks ensimmäistä ykkös kokoonpanon puolustajille ja alemmat omille kasvateille
Näköjään Ahjolinnaki vanhentunut huomaatta 19vuotiaaks eli vanhahan se on 😅
joo, tossa iässä soisi olevan jo pykälää korkeampi taso, mutta vielä siihen treeni tarttuu
Pelaaja Taito Mistä Mihin
Pekka Silvo Puolustus erinomainen(8) increase to mahtava(9)
Ville Jäske Puolustus erinomainen(8) increase to mahtava(9)
Marko Marjomaa Puolustus hyvä(7) increase to erinomainen(8)
Sakari Kelahaara Puolustus hyvä(7) increase to erinomainen(8)
Ville Laakso Puolustus kelvollinen(6) increase to hyvä(7)
Tuomas Purtsi Puolustus heikko(4) increase to välttävä(5)
Karl Tastula Puolustus heikko(4) increase to välttävä(5)
Jan Kandelberg Kestävyys välttävä(5) increase to kelvollinen(6)
Joni Kivistö-Rahnasto Puolustus hyvä(7) increase to erinomainen(8)
Tossa tämän kauden aikana tapahtuneet tasonnostot
frisbeen ohella kiva myös katsella hattrick peliä
@muted geode oon unohtanut laittaa vaihtopelaajat, no mennää sitten yhden vajaalla 😐
Tuon joukkueen ensimmäinen sarja maali
ei vieläkää kenenkää oman miehen tekemä
Mä taidan saada kauden ekan voittoni
Uhrasin yhden pakkitreenin ni sain neljännen keskikenttämiehen
Ohnoes.
rankkariki tullut, no paskin paski veti sit 😄
jaa no tasuri tuli.. no tän tiesinkin että tulee vaikea ottelu... ei vaan onnistunut maalinteko tällä kertaa..
varsinkin ku unohtanut ne vaihtomiehet penkiltä 😄
Joo ei tartte ku Stimbyn kundit hoitaa molempiin päihin
joo helppohan se botteja vastaan 😄
Näköjään oli Erikoisetkin pudonnut säälicupista. Ei tullut yllätyksenä. En kyllä panostanutkaan siihen. Seuraava kovempi koitos on lauantaina sarjakärki Stimbyä vastaan. Pitää keksiä jotain luovaa...vai painostavaa..hmm...katotaan
@nimble cobalt vaihtuuko sarjakärki?
😵💫🤯
katos vaan, Erikoisethan johtaa sarjakärkeä, ei hullumpaa!
Me tehtiin itse maali!!!!!!
Ai että miltä ny tuntuu?
Se tunne kun unohat päivittää kokoonpanoa ja siel ei oo joukkueen paras pelaaja servulla
Kasual L tulos
Mä oon vähän pettynyt siihen, että keikun vielä sarjan kakkosena tässä vaiheessa kautta tuolla riisutulla joukkueella. Oletin olevani peräpäässä. No, ei siinä, lisää puita uuniin. Winelake seuraavana vieraissa ja sitten tuplamatsi Sipoon kanssa. Sit nähdään missä mennään oikeesti
Onks se jo tupla pelien aika, sittenhän on kaks viikkoa @nimble cobaltä vastaa
Eikun mulla on tuplat @bitter prairieia vastaan
Ihmettelinkin jo hetken jos toisenkin
Jos vaikka laittais kokoonpanon sua vastaan. Nyt olin ulkomailla ni kone tais asetella pelaajat kentälle. Ei vissiin ihan täyttä treeniä haluttu pojille
Pitääkö itseki sit panostaa?
no katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan
toivon että @nimble cobaltmenee jatkoon taas tiistaina nii mielenkiintoista sitten nähdä millä kokoonpanolla tulee mua vastaan lauantaina
XD
Kakkoslinaril 6-3 voitto
Kaks hattutemppua
Tuun sua vs kunno jengil
On
Jee, mä sain Saavutuksen Hattrickissä, kyllä mä nyt olen onnellinen:
Taasko tätä samaa 13.3.2024
Surkean moni pelaajasi loukkaantuu samassa ottelussa. Saavutus on lohdutuspalkinto.
5 pelaajaa loukkaantu harkkapelissä.....
Voipi olla että käy kylmät lauantaina
Onks mun kännykkä rikki vai pitäiskö tuossa kuvassa olla jotain?
Ei näy mullekkaan
Kyl mulla näkyy
Nyt näkyy ku anto muutaman minuutin latailla 😄
Tais olla disco rikki
Millä ihmeellä kaikki mun nostamat pelaajat on jotai syöttöspesialisteja
Mut siihen se jää
ihme on se, että niillä on edes jotai taitoa, junnulotossa yleensä tulee pelkkää kuraa
siks mä pidän akatemiaa
ja taas kaveri loukkaantu jo alkuminuuteilla...eikö viime viikon viisi olis ollut riittävästi
Akatemiasta kyl paljon paremmat mahikset saada treenikelposia yksilöitä
On muuten nolo tilanne Sipoon Hurjilla! Ne on tappiolla meikää vastaan
Kyllä toi kääntyy vielä, on sillä sen verran paremmat arvosanat
Joo kääntyy toki
mähän hävisin yhden harkkamatsin, vaikka mulla oli jokainen arvosana reilusti parempi uin vastustajalla. Hvikseni kokeilin, että pelaa ottelu uudestaan 20 kertaa...tuli vähän eri tuloksia 🙂
Meinas mennä jo poistoo hattrick ku olin häviöllä @nimble cobaltlle
Kahesti
Nonni opit olemaa
Mä taidan ottaa voiton vastahyökkäyksillä. Kiva
se on sitten tuplat edessä ja itsellä tuplat herraa @bitter prairieia vastaan
Vois käydä ostoksilla ihan vaan tätä tilaisuutta ajatellen
minullahan on siirtoikkuna tässä juuri näytöllä auki 😄
@bitter prairie (2pv 11h 38min)
kerkee vielä peliinkin jos napsuu
Haha

Toivottavasti jotain huippua, ni saadaan jarrutettua Kengun voittokulkua 🙂
Joo se on aika perinteinen mulla ollu et hankinnat otta +7 ekassa pelissä
Tuo makso puolet vuoden pelaajabudjetista ni se vois harmittaa jos noin kävis
yritän olla varovainen
Ei hätää, meni yli mun maksimin
Ei pitäis kyllä suuresti vaikuttaa ottelun todennäköisyyksiin
Ei 😂
Antaa tulla vaan! Ei paljon multimiljoonapellet hetkauta
HEI! kielenkäyttö
Korjaan. Multimiljoonahenkilöt. Pahoittelut kaikille neljälle jotka tätä kanavaa lukee
korjaan, 7kpl
😂
Pellestä tuli taas mieleen...vieläkö pelle on hattrickissä käsittenä olemassa?
"Pelle/Clown
Hänellä on joukkueen korkein johtajuus. Käsitteeseen semipelle ei vaikuta johtajuus. Heppu on johtajuutensa puolesta joko pelle tai ei todellakaan pelle.
Pelleyden tehon määrittää hänen luonteensa:
suosittu kaveri = 100% vaikutus = pelle
sympaattinen kaveri = 50% vaikutus = semipelle
miellyttävä heppu = ei vaikutusta = neutraalipelle
kiistelty henkilö = -50% vaikutus = semipahapelle
ilkeä tyyppi = -100% vaikutus = paha pelle
Clown eli Pelle on pelaaja, joka on suosittu kaveri ja hyvä johtaja. Muunlainen pelaaja ei ole pelle. Pelle vaikuttaa positiivisesti, mutta vain hieman, joukkuehenkeen. Jos joukkuehenki on alle keskitason, palautuu se nopeammin kohti maltillista. Mikäli joukkuehenki on yli keskitason, palautuu se hitaammin kohti maltillista.
Unohda nk. semipellet (sympaattinen kaveri / hyvä johtajuus), sillä näiden vaikutus on kuitenkin kohtalaisen pieni. Jos sinulla ei ole varaa eikä aikaa etsiä kunnon pelleä, pärjäät ilmankin."
Tuo oli siis 20 vuotta sitten perimätietona, en tiedä onko koskaan oikeasti toiminut
kerkes huomiseksi mutta taitaa mennä tiistain peliin pelailee ekan pelinsä
ehkä sitten toiseen kohtaamiseen 🙂
Ja sit mennään!
ai niin, tänään on pelipäivä
ja Sipoo paukutti heti maalin, saapa nähdä miten tässä käy
ja saman tien toisen, molemmat vasemmalta reunalta, missä mulla on puolustus 10 ja Sipoon hyökkäys 6.5.... pallonhallinta ja keskikenttä mulla, en ymmärrä taas ythään tota hattrickin toimintaa
tutkimattomia ovat Sipoon tiet
Liian luovaa peliä mun junnujoukkuetta vastaan 🙂
Erikoisten kaikki kolme paikkaa tuli keskelle, missä ei ole saumoja
mennäänkö sun tapauksessa sittenkään?
Kotiin mennään. Kävellen, tän esityksen jälkeen ei kukaan ansaitse bussikyytiä
Katoin taas miten olis käynyt jos peli olisi pelattu 20 kertaa....
Odotustulos (20 kertaa)
Erikoiset
Tasapeli
Sipoo
17
2
1
3,4 Maaleja keskimäärin 0,9
Erikoiset olisi voittanut 17 kertaa, 2 tasuria ja Sipoolle yksi voitto...
mutta tappio niskassa poistutaan kentältä ja potkitaan roskakoreja kumoon kotimatkalla
ja viikon päästä vieraissa samaa p---aa
Helppo 7-0
Tein Hattrickiin joukkueen. Onko vinkkejä? Ostin suoraan hyvän valmentajan (kehno johtajuus) ja aloitin keskikenttä treenin
Hyvä valkku on hyvä lähtökohta. Sit vaan paljon kunnollisia treenattavia, ja muutama kausi treeniä. Myyntituloilla sit voittava joukkue.
Tervetuloa, meidän lohkoo voi hakee paikkaa
Ja paljon tuutia ja vähän huonoja kokeiluita
Ostin 1000€ kpl 17-18 vuotiaita kelvollisia-hyviä pelirakennus junnuja
Kaks viikkoa putkeen jo ilman taitomuuksia 😒
mun hyökkääjä oli oppinu puolustaan
Taitaa olla aika lopettaa Hattrickin pelaaminen, ei tässä ole enää mitään järkeä. Toisen kerran peräkkäin mulla oli melkein kaikki arvosanat paremmat kuin vastustajalla, mutta turpaan tulee niin että tukka lähtee. Vain keskushyökkäys ei ollut parempi kuin vastustajan keskuspuolustus. Kaikilla muilla paikoilla oli. Paikat 6-5 vastustajalle ja maalit 2-1. Simuloin taas pelin uusiksi 20 kertaa kun credittejä oli. Sen mukaan odotustulos on, että Erikoiset voittaa pelin 19 kertaa 20:stä, ja kerran päättyy tasan. Tämä ei ole enää satunnaista, tää on Hattrickin kosto, kun en jatkanut Supporter-tilausta. Paska peli.
Näköjään voitin pelin
Noi simulaatiot perustuu kuitenkin siihen mitä tiimi on ollu aiemmin. Oot just vaihtanut koko tiimin ympäri niin ei ne enää pidä paikkaansa lainkaan.
Ja en siis tiedä tota faktaksi, mutta tein saman kun ite vaihdoin taktiikkaa ja sit otin joku 6-0 turpaan niin simulaation mukaan mun ois pitäny kyl voittaa kaikki pelit helposti 😄
Ei sen pitäisi perustua historiaan, vaan pelimoottori toteuttaa ottelun samoilla parametreilla uusiksi. Tässä Hattrickin ohjesivustolta:
"Voittiko oikea joukkue? Olitko todella epäonninen vai oliko kokoonpanosi heikompi kuin arvelit ennen ottelua? Nyt voit ottaa selvää.
Odotustulos simuloi täsmälleen saman ottelun uudelleen 20 kertaa käyttäen täysin samoja muuttujia kuin oikeassa ottelussa, jotta näet paremmin, mitkä olivat todelliset mahdollisuutesi voittaa."
Tämähän on siis eri asia kuin ennen ottelua tehtävä "Analysoi joukkuetta", joka perustuu historiaan.
Jaa täällä on moti mennyt heti ku ei olla kärjessä, no kyllähän Sipoolle vituttaa hävitä aina! Se on totta ja itsekin aina ja ikuisesti ollut vaikeuksissa Sipoota vastaan!
Minkäs sille mahtaa, että kun kisataan niin tappio maistuu siltä iteltään. 🙂
Eihän tuossa pelissä ois mitään järkeä jos siinä ei noita erilaisia muuttujia olisi
Että aina se parempi joukkue voittaisi
Kisa satunnaisuus tuo kuitenkin sitä pikku pelkoa siihen peliin mukaan
Kuksi-Hattrick
Samaa ku kaikki e-pelit
Alko junnuakatemia oleen jo niin kuraa, että potkin kaikki pihalle ja aloitin uudella porukalla. Jännä kattoa nouseeko sieltä ketään pelimiestä, ja miten äkkiä löydän oikeat paikat.
Arvaas mitä harjoiteltii. 🙂 Terve, pomo! Huomasin viikon aikana joukkueessamme joitakin muutoksia. 22 pelaajaa nosti tasoaan, ja havaitsin 0 pelaajan pudottaneen taitotasoaan. Lisäksi huomasimme 2 muutosta kestävyydessä.
nyt on aika vaikea ainakin mun päätellä tuosta
Erikoistilannetreeni oli aika teokas
Yks taitomuutos
Tuossa näköjään on aina hyvät uudet ominaisuus toi harjoitussuunnittelu
Näkee miten pelaajat tulee kehittymään
Enää 160 viikkoa niin mulla on Utopisia pelinrakentajia 6 kpl 
Pelipäivä
Ajattelit sit vaa pistää mut pakettii XD
😶🌫️
Heitin tän katsomoon tuntii ennen pelin alkua 🧐
Eipä sil oo mitä ävaikutusta :D
Meil on kytiksen kanssa tapahtumia. 75 minuuttiin 5 maalia, 1 punanen ja loukki per joukkue
Hyvää yötä @nimble cobalt
7-0 otin ite takkiin sarjan ykköseltä. No ei voi odottaakaan että voisin mitenkään voittaa kun toinen pelannut jo pari vuotta
Pistin ite suosiolla rento peli
Otti taitomuutoksen maalintekoon
Hyvää aihiota olemassa ku on vajaa 18v
Kyllähän tuot kelpaa treenata
Ikäluokka kaverilla?
28 🥲
En tunnista noin vanhoja pelaajia
Täytyy arvostaa että 48% hallinnalla mulle tuli 80% maalipaikoista ekalla puoliskolla 😄
Niinpä... Hattrickillä on jotain vakavaa mua vastaan ollu jo jonkun aikaa
Mut rehellisyyden nimissä jos mulla on jotain vastaan mahdollisuus yllättää, ni luultavasti paras mahdollisuus paperilla on sut kaataa.
Ainakin nykyrosteril ilman ostoksilla käyntiä 😄
Tai ehkä Winelake
Joo, ei Erikoiset oo tällä hetkellä ihan parhaimillaan, ja kauheasti ei ole edes kehittymässä. Lähinnä ongelma on keskikentällä, jossa on vain kaksi varsinaisesti koulutettua jamppaa, ja yksi aihio, jota ei yksin kannata treenata. Junnuista ei tule nousemaan vielä useaan kuukauteen helpotusta tähän. Pitää keksiä jotain... jos ei muuta niin täytyy nöyrtyä ja laittaa muutama miljoona kiertämään...
mutta yli puolen välin on sarja, ja vielä ollaan neljäntenä... takana on enemmän joukkueita kuin edessä
Joo tämä juuri, kun teitä vastaan ei tartte pelaa vastahyökkäyksiä saadakseen edes pari maalipaikkaa, ni se avaa mahdollisuuksia muilla osa-alueilla
Ku keskikenttä se hankaluus meilläki
tälläinen otti sitten taitomuutoksen tänä perjantaina
Tekeekö noilla muilla taidoilla oikeasti mitään jos tuo on hyökkääjä?
Laituri ja pelirakennus voi vähän vaikuttaa mutta muut ei?
Hyökkääjä tarvii pelinrakennusta jos peluuttaa puolustavana, ja syöttäminen taitaa vaikuttaa suoraan aina. Laituritaitoa jos tukee laitaa? Puolustustaidoista taisi olla kaikille hyötyä, jos pelitapa on painostus. Nää vanhasta muistista.
Tuo on vähän vahingos kehittynyt tuollaiseksi 🤷♂️
Vähän nuorempi ois ollu kiva, mutta kaipa tästä treenattavan saa ku laituritreeni menossa junnuissa anyway: https://imgur.com/ZANww0O
Näyttäis arvosanojen perusteella tasaselta väännöltä mulla Stimbyä vastaan tänän. Saapa nähdä vieläkö Hattrick kettuilee mulle...
Joo samoin jumbotaistelu käy tänään kuumana
Töttörööö! Paras maalintekijä sai sellainen punaisen ristin nimensä perään
ja mulla taas tätä samaa sontaa...pallonhallinta mulla, puolustus parempi kuin Stimbyn hyökkäys, mun hyökkäys samaa tai parempaa kuin Stimbyn puolustus. Paikat 4-2 Stimbylle ja maalit 2-0 Stimbylle. Ymmärrän tuurin mahdollisuuden, mutta en sitä, että tää menee joka viikko näin.
🙂
Just hyvin menossa pelit voi ottaa viel rennommin kauden loppuun ja ehkä peluuttaa junnuja enemmän treenipaikoilla
Puhdas peli jatkuu, jospa tässä pääsis pitkästä aikaa käymään vitosessa...
Ai Kiuruki pelaa 🙂
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus. Pallohallinnan mukaan varmaan ois pitäny paikat jakautua mutta nyt kävi näin?
En ole noita hattrickin sääntöjä pariin kymmeneen vuoteen lukenut, niin en musita tarkasti, ja on voinut muuttuakin, mutta pallonhallinta siinä on tärkein osatekijä. Paikkoihin vaikuttaa myös muut arvosanat. Olikohan niin, että pelissä jaetaan yhteensä 10 paikkaa, ja siihen erikoistilanteet päälle. Randomillakin on osuutta asiaan. Jos hyökkäysarvosana on reilusti alle puolustuksen, ja arpa ei ole suosiollinen, niin paikka on niin huono, ettei sitä edes mainita.
On tullut vastaan pelejä, joissa ei ole ainuttakan paikkaa kummallakaan, ja peli päättyy 0-0.
Satunnaisuus on tän pelin suola, mutta nyt on noppajumala ollut mulle myrtsinä jo pidempään....
sanoinhan jo pelin ensimmäisellä minuutilla, että pelistä tulee tosi tasainen, niin kuin tulikin.
Sitä muistaakseni joskus vuosia sitten mietittiin oikeen porukalla, että tapahtuuko tilanteet siinä järjestyksessä kuin mainitaan, vai vaikuttaako esim myöhemmin tapahtuva loukkaantuminen jo ennen sitä oleviin tapahtumiin. Se selittäisi mun heikkoa maalintekoa, kun paras hyökkääjä loukkaantui tokalla puolikkaalla, ja joku heittopussi tuli tilalle.
Toisaalta mun 7 paikasta vain yksi tuli sinne laidalle, johon olin panostanut eniten.,,
eli kolme paikkaa meni sille laidalle, josta en mitään odottanutkaan, ja kolme paikkaa keskelle, josta loukkaantui hyökkääjä. Vain yksi paikka vasempaan laitaan, siitä maali.
elämä on.
Nykyinen joukkue ollut vuodesta 09 elossa, mutta aktiivisuus ollut viime vuodet aika vaihtelevaa nyt taas sellaisen vuoden ollut aktiivinen että joukkuekin ihan ok ja treeni pyörii
Lutakko United (1220002) joukkue jos jotain kiinnostaa vilkaista.
Yllätyin, että täällä tälläinekin HT- puu ja Ilmeisen aktiivista pelausta jopa samassa sarjassakin
Joo, ei tuolla montaa joukkuetta ole "ulkopuolisia", mäkin vaihdoin tänne ekan kauden jälkeen reilu vuosi sitten
Juu yritetään saada kaikki servulta samaan lohkoon nii on hauskaa yhdessä sit 🙂
Harmi ku noita ei voi kukaan muokata että sais noi ulkopuoliset tiputettua pois 🙂
näköjään meikä on varmistanut top3 sijoituksen niin saa sponssilta rahatkin kauden päätteeksi... ku oli ehtona olla top3 kauden pääteeksi
600k tulee sieltä, voiki sitten sarjatauolla hankkia pelaajia, ehkä maalivahdin
Ei auta ku laittaa toive päästä sisään, jos joku siirtyy niin ei ainakaan joku muu tule.
Itsellä kanssa vähintään kolmas mutta kun koko kauden ollut sarjajohtaja ja kiinni suorassa nousussa se toki myös tavoite pitää. 2vikaa peliä vastassa ensin sarjan 3 ja sitten sarjan toinen. Eli kovat pelit tiedossa
Itsehän pelasin yhden tasurin sen takia ku olin unohtanut laittaa vaihtomiehet kokoonpanoon ja pelasin loukin jälkeen vajaalla pelin ja päätty tasuriin muuten taitaisin olla suorassa nousussa kiinni maalierolla 😵🫣
Itsellä tosiaan puhdas peli ja maaliero 12 maalia plussalla viimeiseen suoraan nousijaa nähden joten ihan positiivinen tilanne. Mutta kuten sanottua kovimmat joukkueet vastassa nyt vikoina peleinä
Mietinnässä mennäänkö kahdella motsilla ja jälkimmäiseen lasketaan harjoittelun intensiteettiä että saadaan jh tappiin mutsin jälkeen.
Nytkin siis jh tapissa eli sen puolesta myös mainio tilanne. Jos tuohon 2x motsiin lähtee niin treeni toki kärsii mut minimoi yllätykset ja maksimoi nousun mahdollsuudet
Toinen varteenotettava vaihtoehto pelata ensi ottelu normilla ja vikaan se mots. Vikahan joka tapauksessa kaikkien aina kannattaa motsata kun kauden vaihteessa jh ns nollataan
Myös kokoonpano koostumus auki, vaihtoehdot peleihin on 352, 451 tai 253
Tai joku niiden yhdistelmä eli vaihdos kesken pelin
Myös toki bussiparkkiin ja 550 vaihtoehto varsinkin vikaan otteluun jos johdossa parilla maalilla ei toki lähtökohtaisesti sillä peleihin lähdetä
On tässä sellainekin vaihtoehto et menisi rohkeasti ensi peliin pic ja jh pito noin korkealla. Tuo ensi kierroksen vastus ja sarjakolmonen nimittäin kärsii parin äijän korttitilin täyttymisestä siellä paras kärki ja kk pelaaja sivussa.
Sun täytyy varoa suoraa nousua, ens viikolla olis hieno sauma ottaa taktinen tapppio 😉
En o pääsemässä ku tasuri
riittääkö yks tasuri?
Riittää ku kaikki muut voittanut kaikki
Nöin oon ymmärtänyt
Joo, näin se on, tarkistin kans tuolta sarjanousun tilanteesta
TOsin vielä on pelejä jäljellä, eli se voi muuttua
en usko että siellä menettää kukaan pisteitä
Pelkkä puhdas pelikää ei välttämättä riitä vaan pitää olla myös maalierossa vähintään +45
Eli ei todellakaan suoraa nousua ole tulossa jos pistemenetyksiä löytyy, jonossa monta joukkuetta puhtaalla pelillä huonommalla maalierolla ilman pääsyä suoraan nousuun
Itsellä tosiaan tässä vaiheessa kautta kun kaksi peliä pelaamatta puhdas peli ja maaliero +58, joten 13 maalia hyvää viimeiseen suoraan nousiaan.
Kyllähän tässä alkaa pelipäivä jo kuumotella
Tällä ehkä sittenkin mennää ellei mieli taas ennen lauantaita muutu
Yllättävän pieni kokemus noin kovaksi peluriksi. Minkä ikäinen?
20v 100p
Okei, noin nuori, vielä kehityskelpoien siis! Kova hankinta.
Ai niissä oli sellanenkin lisä, menny multa ohi kokonaan
paljon maksoi?
Näemmä noin 2,7milliä
en jaksanut avata itse hattrickiä nii yritin päästä helpolla
Itse taidan pitäytyä hankinnoista, katsotaan jos tuon vitosen paikan saa sitten pitänee jotain ostaa. Onneksi tilillä on katetta hyvin
Vaikka toki johtokunta yrittää piilottaa rahat aina heidän selkien taakse
Jahas pelipäivä
Tänään All in kelvottomia vastaan
Motsia ja muita kikkoja?
Ei kerrota, tulee jännempää
Mä oon jo sarja voittoni ottanut ja varmistanut 
Jep pelkkää piciä JH nii ylös ku pystyy ja focus karsintoihi
Menikö myös treeniin kun on tosiaan nuori
Siinä on sillon vaara et joutuu nousee eikä täältä kukaan pois halua
Se riski aina toki olemassa, toisaalta jos Kengulle ei käy ihan joulu noilla tuloksilla tulee aika kovaa karsijaa vitosesta joten voitte ehkä huohahtaa helpotuksesta.
Ainakin jollai tasol joo
PR treeni käynnis ainaki viel ens kauden
Tuossa on muutamia junnuja joista vois pari markkaa saada tuurilla
Kerkeeköhän kotio heitolta ennen peliä
Pakkohan se on 
PR treeni täälläkin pyörii, mietin vain jos nousu vitoseen tapahtuu pitänee vaihtaa treeniä joko puolustukseen tai syöttöön, että saa tarpeaksi tehoja jos sarjapaikan säilyttää haluaa.. Ei taida nykyiset treenikkeet riittää niissä karkeloissa jos avaukseen sarjassa ajattelee. No se sen ajan murhe jos tapahtuu
Omia kasvatteja käytännössä kaikki treenikkeet itsellä, junnuakatemia puskee kokoajan ukkoa sisään.
Puolituntia ja starttaa!
Näyttää lupaavalta, lähden riskillä PICillä liikkeelle, mutta vastustaja ei ole ottelumääräyksiä antanut ja jos tulkitsin oikein siellä parilla avauksen miehellä korttitilit täynnä, sitä en tiedä onko hänellä penkillä korviketta, mutta jokatapauksessa pitäisi heikommat miehet olla kentällä tai parhaassa tapauksessa joutuu menemään alimiehistöllä. Kohtahan tuo starttaa
Joko siellä ollaan peliä seuraamassa vai vielä kiekkoa heittämässä 
Hohhoh mikä alku tosiaan vastustaja on kahden vajaalla, mutta menivät heti johtoon. Joopa joo 
No, se on saman tekevää missä vaiheessa peliä ne maalit tulee
Se on toki totta kunhan suotuisasti päättyy, nyt näyttää paremmalta ja tilanne kääntynyt 1-2
Jaahas, Viisarilta kotona
Meil on rikkemonin kanssa kyllä vähintäänkin tiukka taistelu siitä kumpi saa mokattua enemmän maalipaikkoja
Ekan puolikkaan selvisin vielä, saapa nähdä miten riittää toisella
Oma peli shokkialun jällkeen meni kuten pitkin, tauolle 1-5 johdossa.
jaahas, en saanu nollaa pidettyä, tää peli oli tässä. Mä en tuu maalia saamaan kuitenkaan
Hyvää yötä @dire swift
Juu, ei tää yllättänyt 🙂
AVAUSPISTE!!!!!!!!
MITÄ!?
@muted geode on painanut kyllä kaudella kiitettävän monta tasuria
Viimeselle kierrokselle jäi jännitettäväksi voittaako Guzzanti kolmannen kerran putkeen maalipörssin
vikalla kierroksella on ihan kivat panokset sijoille 2-5
Divisioona VI 525 000 € 400 000 € 300 000 € 175 000 €
kolme noista saa rahaa ja yks jää paitsi
siellä on vielä pelit, KePa - Sipoon Hurjat, Suomi24 - Erikoiset, ja @nimble cobalt ehkä helpoin noista joukkueista eli Winelake FC vastassa
Erikoisilla on melkeen 16 miljoonaa tilillä. Ei ne kulu, eikä kasva. Ei oo tullut myyntiin koulutettua ketään vähään aikaan, mutta palkkamenotkin on niin pienet, ettei rahat häviäkään. Melko saman tekevää muutama sata tuhatta 🙂
jaa no sitten onkin ihan sama :d
Omassa ottelussa tuli sitten kunnon ketsupit, 1-0 tappioasemasta 1-9 voittoon. Vikalla kierroksella tasuri riittää itsellä sarjavoittoon, toki voitolla varmistaisi suoran nousun ja tappiolla jään sarjakakkoseksi kun vastustajalla parempi maaliero.
katselin just teidän lohkoa niin onpas helppon näköinen lohko 😄
meidän sarjan ranking on 46 / 1024 vs teidän sarjan ranking on 191 / 1024
Selittää kun teillä ei botteja. Täällä niitä on toisaalta materiaalilta vuohi taitaa olla ylivoimaisesti kovin jos laitettaisiin sarjat yhteen ja ilmeisesti nopeaati katsottuna myös oma sekä pulli ehkä kiilaisi 2 ja 3 paikalle ei toki isolla erolla sun joukkueeseen. Muuten siellä toki tasaisempi ja korkeampi taso. Näiden meidän kolmen ison jälkeen taso laskee älyttömästi tässä lohkossa parit botit ja parit muuten roskajoukkueey
Teillä tuo keskikasti voi mennä ihan miten vaan tosi tasainen rypäs sun jälkeen. Jos siis joukkueiden tilastoja vaan kattoo
tässä on myös ollut siistiä että joka vuosi ollut vähän eri asetelmat lopussa ja hyvin jengit kehittynyt tässä kausien saatossa
@nimble cobalt oli aluks ihan mätä ja heittopussi
Mä sekotin pakkaa huolella kun aloin pelata pelkillä omilla junnuilla. Suoraan sanottuna, olen yllättynyt että näinkin hyvin olen pärjännyt
Voihan se olla, että jos kyllästyn häviämään ni alan katella taas siirtomarkkinoila jotain kivaa. Omasta junnuakatemiasta ei ole nousemassap itkään aikaan mitään, kun se meni niin huonoks, että potkin kaikki pihalle ja alotin uuden... vielä ei ole näkynyt valon pilkahdustakaan sieltä suunnalta...
samaan aikaan nään vanhat alkaa ikääntyä käsiin, ettei niistä ole oikeen treenattaviks kohta
OKP on arvostettavaa itsekin olen tällä joukkueella aikoinaan ollut täysin omilla kasvateilla, nyt treenikkeet omia + parit ns vara-ukot mutta muuten tuontitavaraa. Suomessa taitaa kolmonen olla korkein sarjataso jonne päästy täysin OKP joukkueella, että kyllä sillä menestystäkin jossain määrin voi saada.
Mä oon pelannu nelosessa OKP-joukkueella, sillon ku pelaajamäärä suomessa oli korkeimmillaan (eli oli sarjataso vai kaksi enemmän ku nykyään)
Korjaan. Kolmosessa
Taitaa olla kolme sarjatasoa enemmän nythän tämä kutonen alin, mutta esim itse tällä joukkueella ysistä aloittanut. Kymppiä ei tainnut Suomessa koskaan olla vaikka sitäkin jossain kohti mietittiin, mutta sitten pelaajamäärät lähtikin laskuun
#4 paras sijotus kolmosessa
Hyvin mahdollista
Joskus vanhaan aikaan ysissä pärjäsi jos asetti vain kokoonpanot, kasissa piti sitten hiukan ehkä jo miettiä mitä tekee, seiskassa sama kuin kasi. Kutosessa piti jo oikeasti olla kovempaa joukkuetta tai kunnon taktiikkaosaamosta. Nelonen vitonen ja kutonen oli silloin lähellä toisiaan tasollisesti.
Nykyään kutosissa voi olla kovia lohkoja muttei noita tasoja ja vastapainona nykyää jotkut lohkot kuin entiset ysidirret
Silloin jos ei ollut materiaalia tai osaamista kutosesta alkaen tuli bumerangina alaspäin heti
Jep. Ne oli hyviä aikoja
Silloin kauan sitten tuli pelattua ahkerasti ja roikuttua siirtolistoilla. Nyt yritän muistaa laittaa ukot kentälle.
Vakiokoonpano hyvä ominaisuus. Määrität perus rungon ja jos unohtuu ei mitään ihan sekoilua kentällä.
Voi toki tehdä myös ystiksiin yms nii sitten klikkauksella valitsee sinnekin nii ei tartte joka kerta alusta tehdä
Mutta tiedän tunteen sama täällä, aikanaan tuli roikuttua ja tehtyä puhtaasti rahaa sillä että ostaa alihintaisia ja myy sitten kalliilla eteenpäin
Tuotahan nykyään vaikeutettu sillä että pitää vähintään 1min pelata sulla ennen kuin voi laittaa oston jälkeen myyntii
Maajoukkueelle treenaaminen kiinnosti pitkään ja pojat on nyt ykkösjoukkueessa peli-iässä. En tiedä miten paljon tässä jaksaa tosiaan naksutella sitten kun se rupeama on ohi, aika näyttää.
Tässä "meidän" lohkossa kyllä kutonenkin paljon mielenkiintoisempi kuin normaalisti vaikka aika kevyesti pelaakin, muistaa ainakin kokoonpanot laittaa.
Pelipäivä, eiku onkin keskiviikko ku huomenna joku helatorstai
Ei oo paljoa viimesessä pelissä tekemistä kun joukkuehenki miinuksella ja itseluottamus kurjaakin kurjempi
Lasket treenin intensiteettiä ja JH tappiin, toki treeni hiukan kärsii mutta valintojen maailma
Ei viitti poikien treeniä uhrata. Tein valinnan jo viime viikolla kun motsasin kengua vastaan. Perinteinen kauden päätös, kaksi kertaa Match of The season, ja sit vaan väistellään murhanhimoista väkeä seuraavan kauden alkuun. 😁
Ei tartte väistellä, kauden vaihteessa jh nollataan maltilliseen kaikilla, joten ei sen suhteen pelkoa
Viimein pelipäivä ja isojen panosten kierros, no ainakin minun sarjassa
Itsellä ei oo panosta
Eipä ole panoksia ei. Pelataan pois ja mietitään syntyjä syviä.
Mulla on kauden tärkein peli, kaveria vastaan joka on puoli vuotta ennen mua aloittanut.
Muut pelanneet yli 2 vuotta niin ei ole ollut mahkuja voittaa.
Yhden pelin voitin tässä tällä kaudella kun hyppäsin kuukausi sitten heittopussijoukkueen kelkkaan..
Todennäköisesti ei ole tässäkään pelissä mitään mahkuja, 4-5-1 muodostelmalla lähdetään, jos sais jonkun maalin tehtyä ja pidettyä oman maalin mahdollisimman puhtaana
Kyllä ny @novel solar vielä pitää kerran voittaa
KePa vs Hurjat historia
Nousujohteinen kausi. Myös viimeisestä ottelusta piste kotiin
Guzzanti voitti kolmannen kerran perätkäin kultaisen kengän
eli parhaan maalintekijän pokaalin
tai odotellaan nyt koska ei taida olla päivittynyt
Laita ittes jonoon DG@F sarjaan, jos joku vaik siirtyy pois. Voidaan sit kahdestaan taistella jumbopaikasta 😄
VI.367
Tekiks se maaleja nyt!
Jos ei tehny nii mun kärki vei maalipörssin
Anisse Rome paino kaks häkkiä
loukkaantu 32min kohdalla 😄
Haha
Sain ainaki jotai saavutuksia maaleihi liittye
En saanu maalipörssii liittyvä
On se päivittyny
eli sai kolmannen putkeen 😄
Rome oliki tehny vaa yhe, katoin väärin 😶🌫️
Pääsin kuitenki voitolla Kytiksestä ohi
kannattaa laittaa hakemus koska mulle tuli karsinnoissa sellainen vastustaja että en tiiä miten voin hävitä sille 😄
tai voin hävitä en mä sitä sano mutta ei tästä pelistä tiedä
3-3 tasuri mutta sarjavoitto ja taisi riittää suoraan nousuun myös
80min rankkarista tärkeä tasoitus sillä tappiolla olisi sarjavoitto mennyt tämän päivän vastustajalle. 1-0 & 2-1 johdin, mutta nyt näin
Riitti
Yks hävitty piste riitti nousuun jos maaliero oli yli +59
Viimeinen suora nousia meni jatkoon 40 pisteellä ja maalierolla 62-4 (+58)
Aivan mulla oli vaan +53
Mutta tuo karsinta vastus on kyllä sellainen jonka voi voittaa
Ja nousta

Et kai sää meitä halua jättää
Hyvää työtä, pomo! Sijoituimme sarjassamme 1. sijalle ja nousimme 5. sarjatasolle! Saamme seuraavassa viikkopäivityksessä 525 000 € palkintorahaa sekä 200 000 € nousupalkkiota. Lisäksi fanipäällikkömme arvioi fanikerhomme jäsenmäärän kasvavan 10 %, sillä menestyksemme aktivoi kannattajia kautta valtakunnan.
Katotaan tuleeko yhtä lyhyt visiitti kuin aiemmin vai joko pysyisi pitkästä aikaa vitosessa pidempään
Karsinta matsi, jos voittaa ihan kiva pääsee kokeileen vitosessa mutta häviöllä jää ihanaa lohkoon pelaa 👌
Eli voittaja silti vaikka tapahtuis mitä, onneks on paras kärki injurissa ja myös laituri pelikielossa nii antaa vähän mahdollisuutta hävitä 😂
Mä hävisin tahallaan kaikki karsintamatsit, ettei tarvinnu lähtee 🙂 Vaikka kyllähän ylempänä pyörii isommat rahat, eli jos haluaa joukkuetta kehittää oikeesti ni kannattaa nousta aina kun mahdollista.
onko kellään tullu sarjaan tilaa? oon tämmösessä missä on puolet botteja niin vois mielellää hypätä johonki
Jos KePa nousee nii sit tulee muuten en tiiä
Ei sillä tule tilaa... Putoaja saa sen paikan
Joo mutta jos hakee joku paikkaa nii se lentää muuhun divarin lohkoon, @muted geode tuli tällein ku meiltä nousi joku random ylöspäin
OK, tota en tiennytkään, aina oppii uutta
Aika tasaselle näyttää toi teidän ottelu, jos arvosanoja kattoo. Sulla vähän keskikenttää, mutta vastuksella kova keskushyökkäys sun puolustusta vastaan
Paikka auki
Hae paikkaa
Tossa on meiä sarja
Kengu johtaa 2-0
Pitäs olla kyllä selvää pässinlihaa sulle, mutta aina saa jännätä
Itsellä muuten käytännössä koko menestysrunko myynnissä, niin jos jotain kiinnostaa kutosen voittajat käy napsii (lutakko united). Vitoseen pitänee ostaa vielä kovempaan kaveria omien kasvattien tueksi.
Huh onpa vanhoja setiä siellä, ehkä nuo mun pari 27 vuotiasta ei ookkaa vielä ikäloppuja
Ja onnea sieltä nousu kengulle
Turha sitä aladivareissa nuoria peluuttaa muuta kuin treenissä kun ylhäälläkää sitä ei tehdä hinta/laatu suhde papoissa niin paljon parempi
Barmaa lisää pappoja tulee hankittua mutta vain kovempia versioita.
Keski-ikä taitaa olla jengillä joku 22v
Itsellä 24 ja 11parhaalla 29
11 paras 22 ja kokojengi 21
Yleisesti sanoisin että 34-35 jälkeen saattaa papat pahasti homehtua mutta siihen saakka loistavaa käyttötavaraa hyvää hintaan
Melkein sanoisin että paras ikä jopa 30-32
Ja siis pelillisesti, myynnillisesti muutama vuosi aiemmin
Papoilla on vaikeuksia säilyttää kestävyys.
Toki. Ei vaadi paljoa nostoa prosenttiin niin saa pidettyä ylhäällä jos tarve, mutta vaihtopelaajina menee myös pienemmällä kestolla. Ja yleisesti kestoongelmatkin tosiaan alkaa tuossa 34v jälkeen
Ai niin se Kengu meidät hylkäs
Juu, kausi ja takas
Vois potkia täältä kanavalta pois tollaset. Olevinaan parempi ku muut
Olihan toi vähän halju temppu. Siitä sisuuntuneena mä kävin pelaajakaupoilla. Loppuu se omilla junnuilla potkiminen...kaikki pelaa.. pyh
Tuli sitten haastettua Gavin joukkue viikonlopulle ystävyysotteluun. Samalla näkee oman tason teidän sarjaan nähden. Oma joukkue on VI.350 sarjassa
mutta kertooko @bitter prairie jengi meidän sarjantasota jotain? 
Ei se hirveästi kerro, mutta jos voittaa vaikka viidellä maalilla niin voi olla että pystyn taisteleen muitakin vastaan. Itse aloittanut 4.3 niin en teitä vastaan viitti ainakaan heti pelata
juu ymmärtäähän tuon, harjoituspelit muutenkin vedetään luultavasti sillä kakkosmiehistöllä tai niillä ketkä on jäljellä
Näkyy jo oman joukkueen tiedoissa tuo sarja VI.367
taisin siirtyä sinne
ellei sitten jotain selain bugaa kun muualla ei näy
The original and the most popular online football manager game. It's free to play - everybody deserves their own football team!
Tervetuloa
Pääsit alustavasti kyllä helppoon vitoseen, joten ei välttämättä hissiä tule alas.
Täytyy tutkii ku pääsee koneen ääreen
Voi olla jopa suoraki säilyminen mahdollista jos oikein katselin puhelimella mutta siihen tarvii onnistua hyvin
Kattelin tos läpi et semi pisteautomaatiksi taisin tulla sarjaan mutta kyl siel pari jengiä oli joita rokotellaan ihan vissinä
en tiiä onko järkevää mutta ostan uuden maalivahdin
voi sitten taas vuoden päivät mennä sillä eteenpäin
Jaahas, tällä kaudella ei tarviikaan pelata kuin yksi cup-ottelu
Vähän pelottaa saada vastaan koti kentlllä
Mulla pitäis olla helpohko peli tiedossa CUPissa
Sama ekalla kiessillä näyttää helpolta, tokalla sitten todennäköisesti tulossa tasainen. Koska pari mistä voittaja tulee seuraavalle kierrokselle siellä aika samantasoinen (hieman minua parempi) joukkue kohtaa botin cupissa. En siis anna edes 1pinnan mahdollisuutta botille.
Juu mulla on aika saman tyyppinen ottelukaavio tulossa, ei välttis kakkoskierroksella oo palaa enää vastustajaa vastaan
cupissa on kaksi tärkeää asiaa, se, että pääsee nin pitkälle, että saa kotiottelun, siitä tulee rahaa, ja se, että saa picattua joukkuehenkeä ylös.
mä oon nyt niin alhaalla sarjassa, että sain kotipelin heti kärkeen, joten pitää pelata rentona sitten noita sarjapelejäkin
tosin mun valkku alkaa lahota, joten ei henki pysy enää hirmu hyvin ylhäällä. kohta siinä rajoilla kannattaako kikkailla ollenkaan.
Onko uusi valmentaja aihio sisäisesti olemassa, vai menetkö sitten ulkoisella kun vaihtoajankohtainen.
Muuten itselläkin pitää tutkia miten järkevinta edetä, ekalle kierrokselle cupissa ainakin mennään picillä.
On mulla aihio kasvamassa, mutta en vielä käytä sitä. meen tolla valkulla vielä ainakin kauden tai kaks
ulkoisen värvääminen on kallista leikkiä, ei viitti siihen mennä
Sitä se on, sisäisesti se järkevää, mutta ottaa toki oman aikansa.
Alkuperäispelaaja tulee jonain päivänä valmentamaan
jos ulkoinen niin sit unohdetaan johtajuus ja panostetaan vain valmennustaitoon
"ilkeä ja epärehellinen" kuulostaa juuri sopivalta valmentajalta 😄
Itselläkin vielä tason 5 valmentaja hyvällä johtajuudella ruorissa, eiköhän tolla useampi kausi mennä. Joukkueessa on kolme uutta valmentajaehdokasta kyllä kasvamassa hyvällä johtajuudella, mutta tarvitsevat useamman kauden peliaikaa, että kokemus sillä tasolla, että pystyy valmentajaksi järkevästi laittamaan.
Valmentajat on persoonia
CUP pelipäivä, oliko täällä minkälaisia pelejä tulossa?
Turpaan. Ja kovaa
On mulla aivan pieni mahdollisuus päästä kotipelissä yllättään. Näköjään vastus pelaa aina 352 ja yleensä ilman taktiikoita hyökkäävällä valkulla. Jos saan keskikentän niin pitäisi mun pystyä pari maalia saamaan
Hattrick lähetti kausiyhteenvedon. Tässä siitä maistiainen: Taitoharjoittelu
Taitoharjoittelu on kehityksen kulmakivi Hattrickissa. Tällä kaudella saimme eniten tasonnostoja taidossa Syöttäminen (28 tasonnostoa) ja 27 tasonnostoa taidossa Puolustus. Hienoa.
Riippuu minkälaisella kokoonpanolla vastustaja lähtee. Jos lähtee ykkös miehillä niin tukkaa tulee. Muuten mulla voi olla mahdollisuuksia
Lähtökohtaisesti keskikentän hävinnen jos vastustaja tulee ykkösillä, niin lähden vastahyökkäystaktiikka + rentopeli. Muuten puolustus ja hyökkäys pitäisi mennä ennakkoon selvästi itselle, joten luotetaan että taktiikka puree ja jatkoon mennään. Saisin kyllä KK paremmaksi, mutta koitetaan maksimoida treeni nyt tässä sekä joukkuehenki
Itsellä pitäis olla ylikävely mutta mistä näist tietäää
Muistan aina sen ku vastustaja sai päivää ennen ihmismanagerin ja otin turpaan joku 5-0 ja maalipailat 14-2
Itte pelaan rentona, ja veikkaan että vastustaja ei. Ainakaan sen ei kannata, kun sen valkku ei pidä henkeä ylhäällä kuitenkaan... Ja just keskikenttä mun pitäis siltä saada... ei oo helppoo
Pelit käynnissä 32min pelattu ja johdan 0-2 mutta pelottavasti paikat 3-3
Ja keskikenttä hieman vastustajalle toistaiseksi
Mun vastustaja ei todellakaan ota riskiä ja rentoile... Keskikentän arvosana 11,5
Eli mun cup päättyy tähän, mut sainpahan yhden matsin
Ja kun 3 minuuttia oli pelattu mun hankinta kävi mottaamassa vastustajaa turpaan ja sai punaisen. On siis sarjan avauksestakin pihalla
Hyvin mulla menee
Vähän samaa näyttää, että mun vastustaja olisi tullut motsilla sisään, kun arvosanat odotettuakin isommat varsinkin keskikentällä. 1-0 tällä hetkellä tappiolla, mutta tämä nyt sikäli voi vielä muuttuakin
jännäks vetää itselläki toinen puoliaika
mun rentopeli asetus ehkä kostautuu 😐
Itse sain tasoituksen, mutta heti perään vihulle pilkku (no ei tullut näemmä sittenkään) 
1-1 lukemissa mennään...
1-2 kavennus heti puoliajan alkuun
Kohta pitäs tulla vaihto jossa kovempaa keskikenttä pelaajaa itsellä sisään, olisi tärkeää saada pysymään 1-1 niin sen jälkeen voisi rattaa kääntyä itselle suosiollisiksi
Kohta siis tässätapauksesa noin 10min, eli 63min pitäs vaihdon tulla
Jaa se etu nollaantuikinnopeasti hyvä ratkaisu Hudsonilta ottaa kaksi käytöskeltaista minuuttiin ja punainen
64min
JPS saa vapaapotkun rangaistusalueen rajalla.
He ovat valmiina laukomaan jo ennen kuin LutU saa muurin valmiiksi.
Hetkinen! Joshua Hudson ryntää ja potkaisee pallon kauemmmas!
Tuomari vaikuttaa tyrmistyneeltä.
Joshua Hudson saa keltaisen kortin pelin viivyttämisestä. Tässä tuomiossa ei ollut mitään epäselvää
65min
Jos typeristä tempuista jaetaan palkintoja, meillä on voittajaehdokas...
Joshua Hudson LutU -joukkueesta saa kortin potkaistuaan palloa selvästi vihellyksen jälkeen.
Tuohan nyt on jo itsessään tyhmää, mutta hänellä oli jo keltainen alla, ja se tekee tuosta suorastaan idioottimaista!
LutU joutuu pelaamaan ottelun vajaamiehisenä loppuun.
Eikähän tämä ollut tässä, tosiaan yllämainittu punainen ja nyt tuli sitten se pilkku vastustajalle ja 2-1
tuskin tästä enää nousee, ilman punaista tää olisi ollut mun peli lopun osalta ainakin hallinna mukaan
nyt ei
Jaa siel on näköjään telottu mun ykköspakki eläkkeelle ekalla puoliskolla ja paras treenijunnu saikulle toisella puoliskolla ja silti ollaan 1 maalin tappiolla ku lisäaikaa pelataan
Tossahan ois ollu melkein ihmeen mahdollisuudet
sullahan meni sit vittu hyvin 😄
Jos ois voittanu ni ei ois ehk vituttanu tuon unohtumattoman pakin eläke
Hattrick vittuilee mulle edelleen. Paikat 9-1 vihulle
Unohtumaton pakki keskustasta eläkkeelle ja hyvä pakki tilalle ja vihu teki kaikki kolme maalia keskeltä.....
Ekan maalin se teki minuutin tuon loukin jälkeen
Jeps
No, winelake saa erikoiset vastaansa tällä samalla kokoonpanolla. Täytyy vaan ton tappelupukarin tilalle vaihtaa toinen heppu
mullakin on sarjan avauksessa heti sellainen jengi vastassa minkä voi voittaa
Mulla ekalla kierroksella vastus jota lähtökohtaisesti ei voita joten varmaan piccailen senkin
Tuli siis turpaan cupissa 2-1 tuo punainen ratkaisi, ilman sitä olisi varmaan kääntynyt minulle
Oliko mitään merkkittäviä parannuksia tällein perjantain aamuun?
17v jannu nosti pr taidon erskaa. Ei muuta sanottavaa
Ja sarjakausikin käyntiin!
Oikein luopiolle
Hylkää kotipesän rahan perässä
Ei tainnu olla kentän ruoho vihreämpää
0-0 pelikirja tasuria haettiin ja se saatiin, hyvä alku. Seuraavasta sitten kotona voitto jne
Ja sarjakärkeen ansaitusti. Taas vaan yhden pelaajan eläkkeelle päästäminen hintana
Jos joku ei ole äänestänyt maajoukkueelle valmentajaa niin parissa edellisessä kampanjassa on näkynyt että Nigomon tekee työt ja vieläpä kohtuullisen hyvin, en pakota äänestämään mutta suositella kaveria voin.
CUP peli
50-50 hallinta
keskikenttäki tasois
mutta paikat viholliselle 2-6 ja peli 0-5 😄
tosin ne on pelannut 30minuutin jälkeen alivoimalla ku otti punaisen
Hävisin säälicupis botille kakkosmiehistöl XD
ehkä joudun tekeen niin nyt ekan kerran että laitan seuraavalle viikolle cup peliin ykkösmiehistön ja nyt lauantaina sarjaan kakkosmiehistön kun sarjapelissä ei pitäis olla mitään palaa nii CUPissa vois mennä eteenpäin
Kuulostaa ihan järkevältä. Ja rento peli kans sarjamatsiin ni saa vähän vielä boostia cuppiin
Mä oon ihan ihmeissäni ton akatemian kanssa...lopetin vanhan akatemian ja perustin uuden. Nää kaikki potkijat on pelkkiä surkeita kaikessa... uusiakin oon nostanut sinne nyt jo monta viikkoa, mutta sieltä ei ole tulossa kyllä yhtään ketään ikinä
CUPis pitäis olla ennakkosuosikki, tosin tipuin siihen alempaa cupiin mutta voishan sielläki ottaa voittoja
välillä tuleee putkee hyviä ja välillä monta viikkoa ihan paskaa
mullaki noi nostaa kohta jengii ihan ok ukkeleita
mä nostin viime vuonna koko joukkueellisen omia junnuja edustukseen, mutta näyttäis se tie olevan loppuun käyty
pitääki käydä katsomassa miten teidän sarjan ensimmäinen kieros meni
no mitä vittua @bitter prairie johtaa?
Ekat kolme matsia bottia vastaan ja sitten neloskierroksella koomaa vastaan pitäisi pystyä voittaa kolme ekaa helposti. 7 ja 8 kierros sitten KKP vastaan
Joo säästeltiin viime vuonna vaan
Ne alotuspelaajat on lähes aina vaatimattomia, paljon parempia voi saada skouteilta ja niihin kannattaa keskittyä. Tuo uuden akatemian perustaminen ei ole oikeastaan koskaan järkevää koska ne huonotkin pelaajat joita sulla on nyt taidot avattuna on hyödyllisempiä kuin se uuden akatemian vielä aukomaton sakki, niiden kanssa et saa pakotettua taitopaljastuksia skouttien tarjoamille jonka pitäisi olla ykkösprioriteetti jos/kun ei ole mitään hyvää treenattavaa.
joo, no oli ne jäljellä olevat akateemikotkin kyl aika lailla menetettyä tavaraa...yli-ikäisiä ja taidottomia
Kun kaikilla on taidot auki niin samantien kun saa uuden pelaajan skoutilta saa sille auki yhden nykytason ja kaksi potentiaalia niiden lisäksi mitä skoutti on kertonut ja tietää jo melko hyvin erottaako vaiko jatkaako treeniä.
jep. Aikasemmin oli kolme skouttia...ja aina se ekan tarjoaa oli lupaavin, vaikka missä järjestyksessä katto. Jos otti seuraavan ni huonommaks aina meni 🙂
Nyt oon kahdella menny
Se on aina dilemma jos ekalta saa melko hyvän, tahtoisi aina riskeerata kultakimpaleen perässä ja ne loput on sitten 16v paskuleita.
Onko se skoutin antama taito edes sen paras taito, sitä oon miettiny...et vaikka se sanoo, että tästä halvalla surkea puolustaja...ni se jättää kertomatta et se olis erinomainen maalintekjä?
Skoutti kertoo aina yhden nykytason ja yhden potentiaalin ja ne on aina kolmen parhaan taidon joukosta kaks.
Eli voi olla erinomainen piilossa.
Onko odotuksia päivä peleille
Jos kunniallisesti kaatuis saappaat jalassa ilman loukkeja
Kivikova sipoon hurjat vastassa
Kuten aiemmin sanottu nii tänää rennolla ja kakkosmiehistöllä.. CUPissa sit täydet panokset
Lähtökohtaisesti otan pataan tänää vaikka ois mikä miehistö
Itse rennolla ja vastahyökkäykset taktiikka todennäköisesti mennään noin ja pyritään saamaan paukkuja hyökkäykseen ja pakkiin ilman että treeniä uhrataan liikaa
Aika riskialtis suunnitelma mut mennään sillä, oikeasti tässä olisi kohtuu helppo ottaa toisin voitto, mutta sitten pitäisi joko JHta uhrata tai treeniä
Eli nyt yritetään saada kaikki kerralla voi olla lopulta liikaa ja kosahtaa ettei pisteitä tule
Mutta yritän maksimoida paukkuja loppukauteen sillä tämä
Oikeasti ei siis järkevä suunnitelma, sen itsekin tiedostan,mutta tällä mennään 😂
Se ei pelaa joka pelkää
4-5-1 ja normaali taktikaalla+ asenteella voitto olisi 90% varma kun kaverilla vielä loukkeja. Ei tätä siis kuitenkaan tehdä tänään
352 ja rento peli. Kyllästyin viime kaudella häviävän ni vedän nyt tällä. Treenaan yli-ikäsiä keskikenttiä
4-5-1 normaali taktiikka ja normaali asenne. Olisi ehkä pitänyt ottaa kauden tärkein peli. Kun olisi ehkä ollut sellainen vastustaja, jonka voisin voittaa.
No peli 1-0 mulle tällä hetkellä
1-0 johto tällä hetkellä, mutta pitääkö eriasia
Ens viikon peli taas lähtökohtaisesti tappio jotain pitäisi keksiä. Ehkä nihilisti tasuria haetaa
Tänään ois CUP pelipäivä niillä ketkä on vielä mukana, jollakin tasolla
itsellä on all-in CUP pelissä tänään
asenne sentää normaalilla mutta ykkösmiehistö
kaveri on pelannut 5-4-1 ja vastahyökkäyksillä se vähän jännittää että miten mun pelaajisto murtaa tuota tatkiikkaa ja millä sen vois murtaa
SääliCUP ei ole itseä hirveästi napannut koskaan niin pelaan ainakin tässä vaiheessa vielä kuin olisi ystis, eli treenimaksimoidaan. Toki silläkin kait pitäisi etukäteen vastustaja voittaa.
Katsotaan jos etenee pidemmälle, jos tämäkin alkaisi kiinnostamaan
joo, mä oon kans pitäny tätä säälikuppia höntsäpelinä. Ne pelaa jotka ei päässy kentälle lauantaina ja haetaan vähän uutta kokoonpanokokemusta samalla, joten voi olla että pojilla on vähän sekaannusta kentällä 🙂
Taitaa säälicupista saada vähän enemmän tuloja ku ystiksistä, joten oon pelannu ne muuten ykkösmiehil, paitsi treenattavat toki "kakkosmiehistö"
ja muistaakseni joku kertoi että kokemusta saa noista kun ystävyyspeleistä ei
ehkä niistä vähän enemmän saa kaikkea, mutta en pidä sitä järkevänä silti, koska loukkaantuminen
Kokemusta saa kaikista muista paitsi turnaus peleistä, eli ystiksistä saa toki vähemmän kuin sarja tai cup peleistä.
joo, turnauksia en pelaa ollenkaan, niistähän ei saa mitään
Joo vain iloa ehkä ainoa jota saa pystyy eri pelaajia ja kokoonpanoja testaa. Mutta tosiaan ei tule loukkeja ei treeniä, ei kokemusta ei ns siis mitään
Pelipäivä!
45min 1-2 mulle ja 2-5 paikat sekä 54% mulla pallo
Jaahas... Stimby pelaa sikaa... Mun kaks parasta ukkoo saikulle, toinen 7 viikkoa ja toinen kaksi. Hyvin menee....
Siinä meni 6 miljoonan panostus tähän kauteen
Auts. Onhan sulla lääkäri?
Onhan mulla, mut tää on sellainen kirjekurssin käyny puoskari. Ei oo nyt varaa parempaan
Jos on varaa potkia pois niin 7 viikosta voi leikata osan.
Pari sataa tuhatta miinuksella kassa, ei viitti. Kärsitään.
Meinasin jo innostua mutta vastustaja johtoon 0-1
Mä oon näköjään jatkossa taas. En kyllä yrittäny, mutta haitanneeko mittää
Ja taas yks ukko saikulle. En uskalla kohta peluuttaa ketään
Toi nyt oli selkeä kakkosmiehistön jannu onneks
Rankkareiden kautta johki
Kerranki laitoin vetäjät muute
Ja nuorempi maalivahti loukkaantu 80minuutin kohdalla ja nyt sit ykkös maalivahti torjumassa noit 🙄
Voitin RL 3-0
Eli jatkoo
tutustuin tulevaan sarjapelin vastustajaan niin löytyy tälläinen lähihistoria:
viis viimeistä kautta... nopeasti tullut alaspäin
viimeseen kolmeen kauteen taitaa olla 1 tehty maali sarjassa, mielenkiintoista nähdä miten itse pärjää tuolle jengille, pitäis voittaa kyllä mutta ei sitä aina tiiä
Äkkiä sieltä tulee alas jos rahat loppuu. Hattrick ei oikeasti ole jalkapallopeli vaan taloussimulaatio. 🙂
No seki on totta 😅
en tiiä ainakaan siirtoihin ei oo rahat mennyt 😄
Olisi rahaa, vieläkun johtokunta antaisi käyttää eikä piilottelisi rahaa 😄
miten se muuten menee, miksi ne piilottaa niitä? onko tämä sen takia että ois tasa-arvoista
Joo sen takia, ennen ei ollut rajoituksia ja osalle tuli pahamieli kun jotkut kerää rahaa ja sitten panostaa ja nousee
farssi minun mielestä vaikka sinällään kyllä ymmärrän, toisaalta en sitten yhtään
Joo on kai siinä sinänsä järkeä ettei voi vaan kerätä ja kerätä ja ostaa joka pelipaikalle mitä tahansa. Toteutus vaan ontuva ja johtanut melkoisiin rahanpiilotuksiin ja rajoitusten kiertoon.
Tasainen eka puoliaika paikkojen suhteen. Ennen matsia sarjan 1 ja 2 vastakkain
Hyvin menee pelisuunnitelman mukaan peli
50min ja 2-0 mulle
77% hallinta meikäläiselle
3-0 ja 0-2 häviöt viime kaudella niin yllätyin että sain maalin. Nyt tilanne 1-1 paikat 7-3
Meni pelisuunnitelman mukaan, ja paikat 6-7 vastustajalle, mutta 0-1 tappio. Ihan odotettavissa jälleen, mutta oliihan tuossa voinut muutenkin mennä
Odotin 8-0 voittoa mutta sain vain 6
Voitin 5-0 yhden äijjän vajauksella
taidan jatkaa säälicupissa vielä tämänkin päivä'n jälkeen
tosin vasta 1-0 puoliajalla, mutta vahvasti näyttäis siltä
Tänään ois taas pelipäivä, vieraissa ei taida olla mahdollisuuksia.. toki riippuu panostaako vastustaja sarjaan vai cupii
Jälleen ottelu jossa ennakkoon tukkaan mutta koitetaan pitää tasaisena
Mikähän matsi mulla on...kai mä oon jonkun joukkueen laittanu... pitääpä kattoa ettei unohdu
Ai katos, mulla on Sipoon Hurjat vierasmatsina. Ei ole taatusti helppo peli tulossa.
Mä luotan siihen et Stimby ei muista laittaa kokoonpanoaan
Onko tuo laastari mokke parempi laastarinki kans ku mikä tuo toinen jonka häjissää ostin ku loukkaantu ainoa veskari
Onko laastarin kans peluuttamisessa riskejä että voi loukkaantua pahemmin? Loukkaantu siis aiemmi harkkapelissä ja nyt päivitty laastariksi että vois pelata tänää
Hyvä väsytystaistelu hyökkäys keskeltä pelaavaa Stimbyä vastaan ja meidän topparille punanen. Katotaan saadaanko pidettyä nollilla keskeltä hyökkäävä, pallo hallitseva joukkua ilman keskuspuolustajia 

Kenen sikajengi tää nasu club on. Kolmesta aloittaneesta pakista kaks telottu lasarettiin..
Nasu on lopettanu mult 1,5 kauteen kahden pelaajan uran
Itse vielä 1-2 johdossa kun se vajaa kymppi jäljellä, olin jo 0-2 vierasjohdossa. Voitto olisi kyllä iso voitto, kun lähtökohtaisesti tasuria lähdin hakemaan panostuksella ja rennolla pelillä
Iso voitto 1-2 myös päätty
Mulla oli taas normaalia, arvosanat reilusti mulle, mutta ei voittoa. Oon jo tottunu, ihan sama
Nasu on random
En laittanu kun ei ollu tarvetta
Laastarin kans jos iskee toinen laastari niin se muuttuu loukkaantumiseks mutta käytännössä ei tarvi nuorilla pelaajilla varoa koska laastarit on niin lyhyitä. Vähän myöhässä vastaus mutta ei muutaku pelaamaan vaan tulevaisuudessakin.
Laastarit on muutaman päivän pituisia eli vaikka tulis toinen laastari niin silti pelaa seuraavalla viikolla.
Jos "oikea loukkaantuminen" tulee niin tuo pohjalla oleva laastari vaikuttaa vain niin että se alla oleva laastari lasketaan mukaan siihen pituuteen samalla tavoin, vain muutaman päivän ero.
Joskus toki muutama päivä voi vaikuttaa riittävästi jotta menettää viikon lisää.
Toki laastarin kanssa pelaa vähän huonommin, jos muistan oikein
Joo, vähän lähtee tehoja mutta sen näkee asettimessa.
Pelipäivä
Sarjakärki vastassa kotona, pitäis tulla katsojia
Tämä fraud sarjakärki tulee vaihtumaan, onnekkaasti on menny alkukausi tosi heikolla materiaalilla vrt sarjan muut joukkueet. Kunhan ei ihan rökäleeksi menis
Kivoja faneja mulla... Kun oli 4 minuuttia pelattu ne alko jo buuaamaan omille kärsimättöminä...
Sarjakärjelle 2-0 tukkaan täysin odotettua kyllä, taktiikka sikäli puri että rento peli + painostus tuotti vastustajalle vain kolme paikkaa, mutta valitettavasti vihu oli oodetutun tehokas.
Ensi viikolla haetaan vierasvoittoa mots nappi pohjassa
Sarjakärkeä vastaan 1-1 tasuri
2-6 vierasvoitto tuloksena kotona ensi viikolla sama vastassa mutta taktiikka ja kokoonpanomuodostelma vaihtuu.
Kotona mennään 4-5-1 ja rento peli + normaali
Kun eilen painettiin 3-5-2 mots
Turpaan tuli vieraissa, katotaan miten menee kotona. Arvosanat oli eilen aika tasan. Hyökkääjä otti taas saikkua...
Voitin muuten eilen 4-0 pää vastuuksen, oon ehkä aikataulussa mun säilymisen kanssa