#Marvel Snap
1 messages · Page 3 of 1
đ đ
Pikselit voi olla upeita tai aivan kamalia
no esim toi sentry on imo onnistdunut
tosin tuli kyl mieleen... hetkonen
MielessĂ€ nĂ€ytti enemmĂ€n tĂ€ltĂ€ ku kuvas haha đ
Voi perse nÀitÀ "add random card for each player"
Vihulle infinauttia ja mulle joku vitun squirtter girl
Kiitti
hei sÀ sait 3 korttia ja se vaa yhden
TÀÀ on paskempaa kuraa ku cs2
hahaha
Mut ei vielÀ pubg tasoa sentÀÀn
kieltÀmÀttÀ aika suossa ollu viime aikoina mut niin vaa pÀivÀn varmaa kolmaskymmenes matsi pyörii tos vieres
Onks toi High Evo wörtti ottaa?
Ainaki joskus ku tuli vastaan niin tehokkaasti anto pataan
Sais vĂ€hĂ€n erilaisen dekin taas tehtyĂ€ eikĂ€ oo sellanen et hĂ€viit yhdelle kortille joka löytyy aina vihulta đ
TÀmÀ yhdistettynÀ "add 10 random cards to deck" niin tosi kiva peli tiedossa =)
kyl high evo aika suosittu on
justiinha sitÀ tÀÀllÀ @mental canyon manas et paska p2w dekki kunnes tajus et ei olekaan p2w ja teki iteki siitÀ dekin
Jep, ihan paska mut iha ok
đ
no itelle se on sellanen klassinen, hÀviÀn joka kerta kun on vastassa, mutta en itse voita sillÀ ikinÀ
eli joo, ihan paska mut ihan ok
Nojoo vÀhÀ samat ajatukset ettÀ vihulla ÀrsyttÀvÀ mutta omalla puolella ei tee mitÀÀn
High evo deck magickilla ja molemman vĂ€risillĂ€ hulkeilla. Mun voittoprossa varmaan 90 luokkaa sillĂ€. đ
mÀ en uskalla sanoa mitÀÀn, ku oon vihdoin saanut edes pari voittoa tÀhÀn seasoniin
PitÀskö antaa uus mahis
Jos tÀÀ onki se final push mikÀ puuttuu et pÀÀsee 80 slumpista eteenpÀin
Mulla on conquestissa jo kaks vai kolme infinite tokenii venaamassa, et se vaihe aukee.
Wasp helvettiin ja scorp tilalle. Syö abominationin costia iha huolella.
Nice
man has a point
In karppi we trust
MÀ oon nyt tÀllaisella sekoillut kun ei muut toiminu
just tuli ilmanen 8 cubea mut pitÀÀ koputtaa puuta
tÀÀ on varmaa lĂ€hellĂ€ niitĂ€ @analog elm kuvauksia et se ei oikein osaa arvella mitĂ€ on tulossa đ
Mulla on siis tÀmmönen.
vois kopioida huviksee, hyvÀ idea oli toi scorpion
ihmettelin aikanaan et kuka helvetti tota octopus haluu pelaa ku se antaa vaa vihulle korttei, mut itseasias tÀÀ on todela kÀtevÀ kusee vihun muroihin
varsinki shang kanssa
Octopus menee samaan kategoriaan Magneton kanssa, useimmiten voittaa jos vihu ne pelaa, mutta kumpikin saattaa kusta wongi deckillÀ pelaamisen
Mul on toi yks pakka, mikÀ on tÀynnÀ kolmosia. :D Siihen Wong, Mystique ja silver surfer, ni esimerkiksi Shaw kasvaa herkÀsti pirun isoksi. Magneto+Shang meinas pikkusen pissiÀ mun aamiaiskulhoon...
nojoo se kolmosten dekki on varmaan yleisin atm
En ihan kokonaan kopioinut karrppia mut kokeillaan tÀllaisella evoa vÀlillÀ
Mustekala Olli viittauksen ymmĂ€rrĂ€n, mutta katkarapu menee ohi đ€
No oishan se pitÀny arvata ettÀ tuleeko kolmella avaimella...
Matka seuraavaan avaimeen on kuitenkin lyhyehkö, mulla ei ole kasassa kuin kaks avainta ja kolmanteenkin vielÀ ~90 :/
TĂ€ytyy odotella ihan viime hetkiin asti ja kokeilla vasta sitten
Sai tosta 30 levua napattu heti
mun mielestÀ high evo ant-man and the quantom world elokuvassa nÀytti ihan katkaravulta kun oli niin kireÀ naamasta
ei ku siis, guardians of galaxy 3:ssa
Check! En ole nÀhnyt, kumpaakaan, niin selittÀnee :)
kuha sulan muutenki tĂ€n kans đ
jahka kohta saa lokin vihdoin ni saa vÀhÀ jotain virkistystÀ
en tiedÀ onko sulla @wanton niche muita tarvittavia kortteja mut: https://youtu.be/bEwhKwq1Ncc?si=ZuMZboLazpB2m6IK
This RED GUARDIAN ANNIHILUS Deck IS SO INSANE! | Marvel SNAP
Check out this Marvel snap deck featuring RED GUARDIAN AND ANNIHILUS that is absolutely cracked! Watch as we showcase the power of this incredible deck in action. #marvelsnap #marvelsnapdeck
Follow My twitch : twitch.tv/romeksnapmania
the deck : https://snap.untapped.gg/en/decks/Annih...
HyvÀ collection level, osui heti silmÀÀn :D
đ
kova
ahaa tuo red guardian on siis ihan joku muu kuin omega redin variantti
haha no katotaas jos se tulis avaimilla
deathstrokeki kelpaa
aha no ei tullu kumpaakaan kiitos
đ
Jokseenkin toimiva decki TVA:lle tÀÀ move jos vaa osuu alussa kortit hyvin =)
Nojuu
Ei oo btw sitÀ 500 kultaa nÀkynyt mikÀ piti tulla hyvityksenÀ
Ei oo ei. Ja aivan varmasti oon bugin aikana kirjautunu
Ei oo vielÀ mennyt tÀyteen "next week" :)
MikÀs ihmeen Agatha villitys on nyt? Tuli joku viisi peliÀ putkeen mulla vastaan Agathaa ja kaikki vielÀ voitin vaikka en edes saanut kaikkia hyviÀ kortteja lyötyÀ pöytÀÀn
Jaa a đ
HÀmmÀstyttÀvÀn hyvin/fiksusti niitÀ vastustajien kortteja tuli pöytÀÀn, toisin kuin itsellÀ jos Agatha tulee kÀtöseen jonkun lokaation takia, siksi ihmetytti ettÀ oli Agatha hommissa kun se sit ilmestyi vikalla vuorolla
Ei oo rigged yhtÀÀn... Joku todennĂ€köisyyslaskija vois kertoo mitkĂ€ on prosentit sille ettĂ€ tĂ€llĂ€ kĂ€dellĂ€ et saa pelattua yhtÀÀn korttia ekaan kahteen rundin đ
Sanoisin, ettÀ melkoisen pieni =)
Eikös se ole viis korttia kÀdessÀ kun toka lokaatio aukeaa, ellei ole poistunut/lisÀtty kÀteen joko vastustajan tai lokaation takia
On joo, itseasiassa mÀhÀn vaihdoin tosta yhden kortin just ennen kuvaa (daiju). Yks 3 oli enemmÀn eli just noi kalleimmat osu
Ja ykkösiĂ€kin oli yks enemmĂ€n mutta eipĂ€ sil vĂ€liĂ€ kun eivĂ€t ole kĂ€dessĂ€ đ
Evo dekki vaikuttaa ihan kivalta. Ei oikein tunnu tulevan "huonoa jakoa" ja vastapainona ei myöskÀÀn oo mikÀÀn överiylivoimanen. Eli aika tasanen.
Ei hyvĂ€ mut ihan ok niinku joku tais mainita đ
Ite tein high evo deckin valmiiksi, ilman high evoa ja voitin ekan pelin :D
MyönnettÀköön, ettÀ vastuksella oli agatha, joka ehkÀ ei parhaimpia kortteja lyöny pöytÀÀn
Uskaltaisikohan kokeilla onnea avaimilla.... Rahat loppu ja ~80 leveliÀ matkaa neljÀnteen avaimeen
Kokeilin, mistÀ lie arvasin ettÀ kÀvisi nÀin :D
PitÀÀ kai kÀydÀ lÀpi kaikki kortit ja koittaa grindaa kaikkeist vÀhiten pÀivitetyille boostereita, sellai saa halvimmalla eniten leveleitÀ
klassikko
no kappas
joteki ite muistelin et siit ilmoituksesta ois kauemmin mut tulihan ne đ
JÀin nÀemmÀ ilman
~3.5pv ja 55 collection leveliÀ vikaan avaimeen, menee tiukalle =)
Eka season cache odottaa seuraavana ja sielt kyllÀ tulee usein kolikoita, se saattaa olla pelastus
Taas vaihteeksi pixeliÀ twitch dropista, ei tosin tÀllÀ kertaa edes kauhean ruma
toi o komee
Wong ja Mystique hallussa, mitÀs seuraavaksi? :D
Kas kummaa, eka peli ja kun toi oli aloituskÀdessÀ niin "Replace both decks with 10 random cards" tulee ja pelkkÀÀ on reveal korttia :D
KyllÀ tÀÀ peli osaa "arpoa" vastukset hyvin.
Koko hiton seasonin aikana tullut nolla high evo deckiÀ vastaan, mutta nyt kun sain itse cachesta high evon ja teki deckin, niin vÀhintÀÀnkin puolet vastuksista kanssa high evoa. Vahvalla "arvalla" menee juu
Joo hyvin vahvasti tulee evoa vastaan melkein kokoajan
MÀ oon ite pelannu tota evoa melkeen koko seasonin, enkÀ oo kyl joutu kÀrsii vastustajilla siitÀ. :o VÀhÀ harmittaaki, ku Red Hulk ois aika kova sitÀ vastaan.
Red Hulkkia tuntuu olevan vÀhÀn joka pakassa vastassa ja itse missasin sen viikon kun oli cachessa
EhkÀ sit joskus osunee kohilleen ja sen saa noista vaihtuvista korteista mitÀ shopissa pyörii
Hyvin on löytyny pikseleitÀ. :3
nice đ
Maailmankirjat sekaisin, Twitch dropin mysterystÀ ei tullut Pixel
Mulla meni moni ku katoin 2h jotain striimiÀ ja rekisteröi siitÀ hÀtinÀ puol tuntia
Ei vielÀkÀÀn pixeleitÀ twitch-dropeista. Mut tÀÀn on sentÀÀn tosi siisti.
Tota oon halunnu jo pitkÀÀn. :(
Otin oman version reilu kuukausi sitten
OT mut toiselle puolelle samalla reissulla tÀmmönen
Kaupassa tÀllÀ hetkellÀ
Kova
Ei oo mulla. Vissiin henkilökohtaisia.
Ah voi olla
TÀhÀn mennessÀ lemppari bw
HyvÀ ja paska muutos perÀkkÀin
Taitaa devi unohtaa ettÀ Zabu on enÀÀ on reveal eikÀ ongoing ja ei niitÀ 4-cost kortteja voi hulluna vaan latoa
U.S. Agentti kun tuli vikalla vuorolla pöytÀÀn niin oli jo ennestÀÀn kusinen tilanne, nyt vielÀ paskempi
destroy deck vastaan toi high evo on kyl paha
Mulla on evossa kikkakortteina Armor, Cosmo ja Red Guardian
Red Guardiania ei itsellÀ oo siinÀ, mutta Armoria ja Cosmoa pidÀn kyllÀ
Red Guardian on loistokortti jos ajotus osuu kohdalleen
joo hyvÀ ne isot on suojaa jollain
Armor ja Cosmo-kombo myös kiusaa sopivasti just esim destroyta
jep
Knull ja Dracula vituttaa itseÀ eniten vastustajilla, ois kiva ne saada itselle
Tai no, oikeastaan Knull ja Hela
Just sain viime viikolla vihdoin tokeneilla Knullin
Destroy-setti on Venomia vaille valmis
mÀ koitan destroyhi saada kaikki kultaseks
vĂ€hĂ€n on työmaata jĂ€lellĂ€ ku tyylii 5 vasta valmiina đ
TÀmÀkin puuttuu, mutta sen oon suht hyvin saanu itse sit shang-chilla tuhottua vihulta
Arnim zolaa tykkÀÀn kÀyttÀÀ kans destroy deckissÀ
"maailmassa monta, on ihmeellistÀ korttia, se hÀmmÀstyttÀÀ kummastuttaa pientÀ sleijeriÀ"
Tossa on mun setti millÀ vetÀsin rankedin pÀÀtyyn asti
PÀÀpaino Evossa mutta on aika monipuolinen myös puolustukselta
ihan pÀtevÀn oloinen kyllÀ
Harmittaa kun ne nerffas Yondun niin menetin yhden bw:n đŠ
Samaten Cyclops oli bw mutta Red Guardian on toiminu paremmin sen paikalla
TĂ€llainen hyvin perinteinen dessu
Zola sopii Nimrodin kanssa aika hyvin
Gladiator on kiva. ItellÀki dessussa
knullin ku lyö vitos vuorolla pöytÀÀ ja kutosella sen heittÀÀ zolalla muihi lokaationeihin ni saa aika kivasti volumea jos on ehtiny yhtÀÀ dessutella sitÀ ennen
sit jos huomaa et vihu pelaa isojen korttien deckiÀ ni lyö shangin sinne mihin se todnÀk ei pelaa isoja, ja kutosella zolalla shang kahteen paikkaan mihin se pelaa isot ja badumtshih, toki pitÀÀ varmistaa et vihu revealaa ensin
Mun tuuri Gladiatoria kÀyttÀessÀ on uskomattoman huono, joko sielt tulee armori tai joku super kortti. Onnistumisprossa gladiatorilla varmaan jotain 25% luokkaa
Aika usein onnistunu itellÀ ettÀ Gladiator vetÀsee ison pöytÀÀn ja seuraavalla Shang-chillÀ se veks
TÀÀ toki ihan jees yhtÀlö, harvoin pÀÀssyt itse kÀyttÀÀ
vÀhÀ sama ku eka octolla isot vihulle pöytÀÀ ja sit shangilla sieltÀ voitto
Just illalla vihu vetĂ€s Octolla multa tyhjÀÀn kohtaan Hulk, Thing, Vision ja Armor đ
no armor siinĂ€ on vĂ€hĂ€ riski joo đ
Noin sekunti sen jÀlkeen tuli retreat
tosin jos on pelannu oikein ni sen jÀlkeen on vielÀ 2 rundia aikaa tulla ohi siinÀ lokaatios ja vihu ei voi pelaa sinne mitÀÀ
MÀ olin jo aamul tekee octo deckiÀ kuin luuilin et se oli mulla, mutta sit huomasin et hups, eipÀs ollutkaan =)
đ
Oisin koittanu leikkiÀ sillÀ ja Shang-chilla
Oliko bonusta omalla vai Scorpionia toisella?
Kolme peliÀ putkeen Gladiatoria. Vihuilta tuli armor, hulk ja heimdall =)
bonaria itellÀ
Jep đ
Tavallaan toivois ettÀ tossa olis tai siihen tulis korttien vaihtelumahdollisuus. Olis kiva treidailla kavereiden kanssa
Se ois kyl kova
Heti alusta snappi vaan ku nÀki et pÀÀsee cosmolla pelaa ton ekan basen ansaan.
No vikasta basesta sit jackpot. Tais unohtaa sekottaa ne kivet sinne pakkaan vai onks tÀÀ normaali ku ollaan siel 70+?
En muista et ois itelle montaa kertaa osunu tuota ettÀ kaikki neljÀ kiveÀ tulisi tuon lokaation kanssa, mutta kyllÀ sieltÀ aina pari ehtii tulee hÀiritsemÀÀn
Gold is back
Tietenkin, puuttuu vaan toi kortti =)
Sama
Thats how you roll with zola
Joo đ
Monesti vastustaja painaa vielÀ snap ku lyöt shang johku tyhmÀÀ paikkaa
Oon huomannut, varsinkin Red hulkin tulon jÀlkeen. VÀlillÀ tarkoituksella tuhlaan shang-chin ja sit vikalla odin ottaa kuitenki 10+ kortti pois :)
Oho, tulipa hieno. :o
Voi perse... Kuukauden eka peli kun hÀvisin missÀ oli Djinn lokaatio =)
TÀytyykin katsoa oisko ehtinyt tulee taas 100% winrate sillÀ =)
Ei vielÀ anna mulle tota some-jakoa vaikka kÀynnisti pelin uusiksi. EhkÀ myöhemmin tÀnÀÀn
Hö, ei tullu 100% winrate :(
pitĂ€sköhĂ€n ton olla 200 kultaa? Kuka nyt ylipÀÀtÀÀ jostain tollasista maksaa kultaa, mutta 2200? đ
Nuo emotet on ollu tonneja
iha jÀrjetön työmÀÀrÀ ain kerÀÀ ees 700 kultaa et saa jonku kivan variantin
ni joku kÀyttÀis noin saamarin rumaan emoteen 2200, mitÀ hehlkuttia
aah vihdoin sain lokin, oisin saanu sillo aikanaa jo mut skippasin ku meni moti ettei se boostaa collectoria, sen jĂ€lkeen kerĂ€nny siihen uudet 6000 ku selkis et se on edellee wörth đ
Pixeleca
Tulihan se sieltÀ.
Taisin pÀÀtyĂ€ johki bottirinkiin. Tasolta 80ish saakka vain yks hĂ€viö ja sekin oma vÀÀrĂ€ lyönti đ
Rigged!
NÀyttÀs olevan avaimilla Knull ja Blob. PitÀs siis grindaa...
Jep, tosi nÀtti. Sain kivikasan paskomassa
ĂijĂ€ kyl vei.
Semmoset lokaatiot dessudeckille sieltÀ sit...
PitÀÀ vaan luottaa arpaan et tulee hyvÀÀ korttia vaihtona ekasta :D
Oisin halunnu sen valenttiinan, sopis hyvin collector deckiin
Iha hauska combo ku saa myllyn pyörimÀÀn
Tuhoo kaiken pöydÀltÀ ja samalla boostaa collectoria ja morbiusta
Gambit antaa runtua, nice
Miten vittu tota Helaa vastaan pitÀis oikein pelata
Ellei saa kolmea cosmoa kopioituna ja/tai lokaatioiden auttamana, niin en oikein muuta keinoa nÀe =)
Ihan vitun sama mitÀ tekee millÀ tahansa deckillÀ, niin jos vihulta löytyy Hela niin se on GG
Ja 99,9% kerroista jos nÀkyy et vihulta lÀhtee Hela nii samantien retreat
Se on kyllÀ perkeleen paha kortti
Tuli kans nerokas veto vihulta aikaisemmin. Pisti shurin ja seuraavalla vuorolla hobgoblin ja mulle -16 siitĂ€đź
En muista et ois aikaisemmin tullu vastaavaa vaikka muuten kyllÀ kumpaakin korttia nÀhny enemmÀn taikka vÀhemmÀn peleissÀ
Tohon ei ahnehdi ku kerran Wongin tuplaamaan vielÀ tosta plussat. 
arnim zolalla vihulle takasi kaks mokomaa
Sellanen sit collector leveleistÀ, nyt enÀÀ Luukas HÀkki kun tulisi :P
Nice
Nyt on kova đ€Ł
EttÀ mÀ nautin ku pÀÀsin palauttaa sille ton ylimielisen peukun
đ
Ylimielinen
Tuota katsellessa tulee mieleen, minkÀ on pari kertaa itsekin huomannut, ettÀ sais tuo X-23 animaatio olla vÀhÀn nopeampi. Varsinkin jos niitÀ on useampi ja vielÀpÀ molemmilla =)
Kun ei tullut edes fast forwardia tuossa, se vÀlil tulee tosi pienistÀ jutuista mut sit ei tuosta
Ei ollenkaan hyvÀ kuksi vihulla kÀynyt lokaatioiden takia :D
Ekasta kopioituu Red Hulkki, en saa pöytÀÀn mitÀÀn kahdella ekalla vuorolla ja kolmannen saa vihu ekana tÀyteen ja sieltÀ vielÀ ilmainen Red Hulk :D
Toi on jo paha đ
Jos taasen mulla olisi kÀynyt tuuri, niin oisin saattanut vielÀ voittaa, koska deckistÀ löytyy mm. shang-chi ja arnim zola, mutta eipÀ osunut =)
Klassikko
Eka voitto Hela deckiÀ vastaan!
Sopivasti oli ekana lokaationa on reveal esto, kolmantena lokaationa et kortit aukee vasta seuraavan kierroksen jÀlkeen, niin sain laitettua cosmon ja mystiquen ja kun mulla oli eka reveal niin se oli sit siinÀ.
Ihme kyllÀ se yritti loppuun asti eikÀ vaan heti retreat
vielÀ ~8h ja season loppuis
jossain kohtaa oli ainaki tulos deadpool & wolverine season, mut tuskin vielÀ
jaa nii nÀkeehÀn sen tÀÀltÀ https://marvelsnapzone.com/may-2024-season/
https://marvelsnapzone.com/cards/namora/ tÀl voi tulla mielenkiintoisia deckejÀ
oon yleensÀ hyvÀt seasonit ostanu passin mut toi kuulostaa kyl ÀkkiseltÀÀ vÀhÀ mÀlsÀlle
Ajattelin ettÀ ~1.5h ois riittÀnyt saamaan 1k pistettÀ et saavuttaisi vielÀ lvl 100 seasonissa, no ei sit millÀÀn
Vissiin tÀÀ "myöhÀÀn" pelaaminen vaikuttaa siihen ettÀ on nyt peli tÀynnÀ aivan vitun hitaita pelaajia ja luovuttajia nii ei juuri tuu pisteitÀ
Tunnin ehdin pelaa ja ei tullu kuin parisataa pistettÀ, mun matikka kertoo ettÀ sillÀ tahdilla ei pÀÀstÀ tuonne 100 asti nii luovutin yrityksen tÀs vaiheessa
Perkele, meni koko pÀivÀ työn parissa eikÀ tajunnu kÀydÀ pelaa tehtÀviÀ. JÀi se Blob kahden levelin pÀÀhÀn eli kÀytÀnnössÀ yks tehtÀvÀ ois riittÀnyt
Rigged
lol
no seuraavat 4 cachekiertoa on ihan paskoja, et voit kerÀÀ avaimia rauhas đ
MistÀ ne nÀkee? :o
Pelis oli uutinen
Jepu
No ei tartte kyllÀ tÀllÀ siisonilla avaimia kÀytellÀ
No caiera vois olla ihan wörth, muuten aika meh
On kyllÀ viime aikoina sekÀ mystery variantit ettÀ premium mystery variantit ollu tosi hyviÀ mitkÀ itellÀ sattunut kohdalle
Kohta varmaa tuuri kÀÀntyy, mut tuntuu et osuu kokoajan hienoja đ€Ł
Esim tÀnÀÀn nÀÀ kaks , IMO komeita
Ja just ku sanoin ni lisÀÀ timanttia tulee cachesta:
Nova kuuluu vielÀ collectioniin
Tuli sieltÀ muutama piste, vaikka ei edes paras mahdollinen jÀrjestys korteille kun jÀi Mystique puuttumaan
Electro on kyllÀ upea
Se rokkaa kyl, harmi etten kĂ€ytĂ€ melkein missÀÀn deckis đ
Ja kultaista pukkaa
Oispa Venom
No nyt tuli vĂ€hĂ€ huonompi pitkĂ€stĂ€ aikaa, tai lĂ€hinnĂ€ sillĂ€ ku ei tĂ€tĂ€ pelaa missĂ€ deckis đ
En oikein ymmÀrrÀ missÀ deckissÀ tuo olis ees hyvÀ
No voitin kyl sillÀ just matsin mut vihu pelaski ku peruna
Viime seasonissa tuli aivan helvetisti agathaa vastaan, mutta taitaakin olla vaan botteja mitkÀ grindaa XP:tÀ ja Boostereita
Siihen tarkoitukseen se on "hyvÀ" deckissÀ, kun saattaa jopa voittaa =)
On toi Dracula vaan melkoinen kortti
Jos osuu vieÀ niin et alussa saa morbiuksen ja collectorin pöytÀÀn, niin tulee aika pirun helposti pisteitÀ discard deckillÀ.
Nyt kun on vielÀ hot spottina toi et vaihtaa kortin deckistÀ, niin aika hyvÀllÀ prossalla saa 2x discardit
Siit pari helpohkoa esimerkkiÀ
JÀlkimmÀisessÀ tarkoituksella en edes yrittÀny pelaa oikealle, mitÀ normaalisti tekis move-deckiÀ vastaan
Jhaas jatkos nÀkyy ultron ja leech enemmÀn
Boom. đź
Noo ei tuo mikÀÀn pixeli oo...
Ei...
MiksihĂ€n tÀÀ ei oo taco variant, ku Hulkin on nimeltÀÀn taco variant đ
Mut komia on!
No nÀitÀhÀn se tulee kokoajan
Joo Ultronia tullu vastaan varsinkin koko ajan
Siis jumalauta, tÀÀ on enemmÀnkin sÀÀntö kuin poikkeus
DailyissÀ kun tulee jotain tehtÀviÀ, mitÀ ei omilla perus korteilla normaalisti kertyisi, niin vaihtaa deckiÀ dailyjen takia, niin tottakai ihan heti ekassa pelissÀ tulee "Replace both decks with 10 random cards"
TÀÀ kÀy tyyliin 9/10 kerroista kun vaihtaa deckiÀ dailyjen takia =)
đ
VÀhÀn tuntuu rajulta tÀÀ Klawn nykyinen +8 viereseen, vai mitÀ olette mieltÀ? Kivahan sitÀ ite on lÀtkiÀ
vasta Àsken tajusin kun sen pöytÀsin pitkÀstÀ aikaa
ihmettelin et miks tuplaantu đ
Hetkonen... MÀ en ole edes huomannut vaikka se on mulla deckissÀ :D
Itekki huomasin vasta pelissÀ ettÀ hetkinen
Piti ihan tarkastaa kortista ettÀ "miten vitussa?!"
Mulla ku on samassa deckissÀ noita muita mitkÀ kans lisÀilee toiseen/toisiin lokaatioihin pongoja niin ei sellai tuu huomattua :P
Olis aika raju iskeÀ Mr Fantastic, Ms Marvel, Klaw ja Onslaught keskelle
tÀtÀ nÀkee juu
Ms Marvelia ei löydy, mutta sen tilalla on omega red
Toki jos sielt tulee Enchantress nii kaikki kusee :D
Pelailen kyllÀstymisen vÀlttÀmiseksi tÀllaista vÀlillÀ
TÀÀ on kyllĂ€ đđ
kolmen ekan kierroksen aikana lyön jokaiseen lokaatioon cosmon, oli destroy deck vihulle vĂ€hĂ€n vitsit vĂ€hissĂ€ ja nopea escape sormi đ
Nice đ
vikalla rundilla ku onslaughtin tÀllÀsin ni aattelin jo ettÀ helppo peli ni kaveri laittaa krulli+mystique niin vÀhÀn karkasi
đ itekki ajan tota krull+mysti duoa, saa kivoja juttuja aikaan
En kyl tollasia ole saanu haha
Cachesta
Joskus tÀÀ matchmaking on kyllÀ ihan vitun ÀrsyttÀvÀ
Joo-o. TÀnÀÀn tuli counterdeckiÀ koko aamu vastaan vaikka vaihtelin deckiÀ vÀhÀn vÀliÀ. 89 -> 84
TÀmÀ just, ihan vitun raivostuttavaa
On
Mut tÀÀ on kyllĂ€ đ€©đ„”
On kyllÀ aika eroottinen
Todella reilu olo tuli taas pelistĂ€. 89 nousin takas niin KOLME peliĂ€ putkeen tuli semmonen jako etten saanu kolmella ekalla vuorolla mitÀÀn pöytÀÀn đ
đ
mul meni eilen moti ni tein autodeckin agatha harknessista ja pelailin sillÀ motikiikareill
oli iha pehmee deck mut en hÀvinny tyylii matsiakaa
haha
Cache helli.
Uuh
Alkaa kyllÀ mennÀ moti pelata ku veivaa tota 84-88 vÀliÀ. Aina ku nÀyttÀÀ ettÀ nyt 90 tulee niin rigged ja kuus peliÀ turpaan ilman mahkuja
Kuulostaa tutulta :D
Viime seasonissa pÀÀstiin ongelmitta sinne +100 ihan muutamassa pÀivÀssÀ, nyt vuoristorataa just 8x leveleillÀ
HyviÀ cacheja tÀs viime aikoina.
Taas mennÀÀn

Alkaa kyllÀ mennÀ moti ihan oikeesti. Eilen illalla nousin taas 89. Noh, nyt ollaan 78. Ja vain yks tuplasnap ollut
MÀ en enÀÀ pelaa kuin dailyt ja sit lopetan heti, tulee aivan vitusti liikaa Helaa vastaan eikÀ mahda mitÀÀn ellei saa kopsattua Cosmoa JA tule vielÀ kolmanneks lokaatioksi on reveal esto
MĂ€ en edes muista milloin viimeksi ois tullu hela vastaan đ
Aika jÀnnÀ
MitÀ deckiÀ pelaat ku sitÀ tulee?
Evolla ainaki tulee usein
En oo sitÀ pelannut enÀÀ aikoihin
Btw helaa vs toimii melkein Cosmoa paremmin leech
Vihdoin! Piti perua eiliset puheet ja kokeilla vÀhÀn Venomia, samantien viis helppoa voittoa putkeen
Nyt kun on saanut itse Venomin niin vÀhintÀÀn joka toisella vihulla tuntuu olevan knull :D
Saanut jopa +200 powerin knulleja vihulle aikaan, taidan itse tarvita myöÀs tuon kortin =)
Oon nyt pÀÀosin pelannu dessudeckiÀ niin koko ajan Cosmo ja/tai Armor vihulla
Armoria tulee kans juu jonkin verran, itsellÀ se on melkein joka deckissÀ ollut niin ehkÀ nyt on aika ottaa takas itse =)
Uuh, mama.
no nyt on kyllĂ€ đ
Kovasti tuli peukku emotea vihulta ennen kuin mun kortit revealas
Mulla on alkanu vÀhÀn pelaamiset jÀÀmÀÀn. Menny moti pelata koko ajan counterdeckiÀ vastaan
Eilen dessudeckillÀ pelasin niin eka tulee cards cost one less ja vihu lyö siihen armorin. Sit tulee on reveal doesn't happen ja kolmanteen se löi cosmon
palavereis on aikaa lĂ€psytellĂ€, samoin ku odottelee et koneet asentuu đ
"fun"
On muuten yllĂ€ttĂ€vĂ€n hauska decki pelata. đ Varsinki jotain iron man -hinaajaa vastaan.
VielÀ puuttuu toki spindelmanneja.
Ylivoimaisesti yleisin tapa millÀ voitan :D
nyt vois sanoa ettÀ oli tiukka matsi
No nyt on erikoinen
@shut hollow oletko huomannut ettÀ tÀÀllÀ on tÀllainen snap spÀmmikanava, jos haluat joskus keskustella addiktiosta kanssakumppanien kanssa
TÀÀ on itseasiassa omalle ongoing deckille suht hyvÀ :P
avaatko ettÀ miksi
toki klaw, ms. marvel jne on ihan ok tossa mut joteki hassu lokaatio anyway
Warpathilla pitÀÀ olla yks tyhjÀ base, sitten klaw, mystique ja onslaught tuohon nii saa viereisenen hyvÀt boostit
Ei ole vielÀ tullut toi kuin muutaman kerran, mut joka kerta toiminut mun pelille ja voittanut
nojuu
ongoingia itekki tÀllÀ hetkellÀ pÀÀosin pelaan, tosin vÀhÀn erilaista ku sulla mut kuiteki
Aika perinteinen lopulta
mut taidan olla kanavan huonoin pelaajakin kyllĂ€, pisimpÀÀn pelannut mutta myös huonoin đ tai ainakin tyyliin ainut kuka ei ole pÀÀssyt 100 rank kertaakaan
Super skrullia itse odottelen, monesti on vihulla riittÀnyt laittaa se pöytÀÀn ja mÀ otan turpiin omien korttie ntakia :D
skrulli ja seuraaval vuorol mystique antaa vÀlillÀ aika mielenkiintoisia comboja, toki vihun korteista riippuen
no esim tÀssÀ
Viime seasonin rank 100 tais olla mulla vaan tuuria =)
eihĂ€n mulla tossa ole edes mystiq pöydĂ€s, unohtakaa đ
Nyt ollut jumissa 80 molemmin puolin jo pitkÀn tovin eikÀ muutosta nÀy ainakaan parempaan suuntaan =)
Nojoo tossa 83 kans suhannu nyt ite pitkÀÀn
ehkĂ€ mul on se et vĂ€hĂ€ yliyritĂ€n ku haluan kans saaada sen 100 level, halunnu alusta asti đ
TÀl seasonilla pelaillu eniten ongoing ja destroy deckejÀ ja joka kerta kun vaihtaa, niin tulee tÀydellinen counter deck tai sitten sama, mutta vastus saa paremmassa jÀrejstyksessÀ lyötyÀ kortit pöytÀÀn
joo tota trendiÀ on kyl ollu vÀhÀ liikaa, mihi tuomioki viittas
Destroyu deckin kanssa tosi monesti kÀy niin et mÀ saan hyvin kortteja tuhottua ja sit cosmolla hÀirittyÀ vastusta, mutta sit se lÀvÀyttÀÀkin knullin pöytÀÀn vikalla (mitÀ ei vielÀ itsellÀ ole) ja GG :D
nyt taitaa meta ollakin tehdÀ ihan sekadeckejÀ mistÀ ei vastus tajua yhtÀÀ mitÀ tapahtuu
prkl, vihu muutti legionilla kaikki lokaatiot cancuniksi, hahaha
Eli siinÀhÀn ei voi tulla kun tasuri
šjep đ
what a waste of time
hauska veto toki oli, ois hÀvinny muuten eli smart play
Legion on omat pelit aika usein onnistunut pilaamaan jos vastus on sellaisen ladannu pöytÀÀn
Ei oo kauheasti nÀkynyt mutta tuossa oli aika veikeÀ. Se tÀssÀ toisaalta viehÀttÀÀkin, kun jengi keksii jatkuvasti uusia tapoja pelata
Jep. Hitokseen eri kortteja, lokaatioita tulee uusia ja mahdollisuuksia tuhansia eri tapoja pelaa
Juuri nÀin. TÀssÀ on vaan sama riski ku hearthstones (jonka alkuperÀisiÀ kehittÀjiÀ tÀssÀkin on mukana) ettÀ jos pidÀt pidemmÀn tauon, niin sillÀ aikaa tulee niin helvetisti uutta korttia ja juttua. Tiput kelkasta ja menee moti
TÀÀ ois @analog elm sulle hyvÀ
Mul on "90s was the Best Decade" :P
haha
Toi Cancun on kans hyvÀ 5 vuorolla vaihtaa magicilla
Tai millÀ nyt vaan, kunhan tietty itekin ees sen pari vuoroa ennen tietÀÀ ettÀ voi tehdÀ ja pelata sen mukaan
joo samaa testailin Àsken
snow guardia tulee heti vastaa enemmÀn, aika rauhas saanu sitÀ viime ajat pelailla mut nyt joka toisella vastas
Aavistuksen huonosta tilanteesta magik pelasti ja lopulta vihu luovutti :(
nice đ
En kyllĂ€ ole! HyvĂ€ tietÀÀđ
no nyt on taas kolme avainta odottamassa, ettÀ cacheen tulis jotain wörttiÀ
Mul tais tulla jo kuus tÀyteen kun sain jostain collectionista yhden avaimen
kova đ
Silti odottelen enempi sitÀ, ettÀ sais jonkun sopivan kortin tulee tuosta 8h vÀlein vaihtuvasta ilmaisesta valinnasta, toistaiseksi tullut vaan sellasia mille en ainakaan tÀhÀn hÀtÀÀn keksi kÀyttöÀ
nii joo sulla on niitÀki vielÀ kÀyttÀmÀttÀ :d
Ite sain tÀllÀ seasonilla Venomin siitÀ. Vaikka kuinka kauan "ettiny"
Sera, Patriot, silver surfer, wong, artem rÀnkkÀisin must haveihin
https://marvelsnapzone.com/seasonal-series-3-card-guide/ tossa itseasias aika hyvÀ lista
Silver surfer on yks mitÀ odottelen, se sopisi hyvin wongin kanssa
joo se on kyl iha kiva kortti
mietin tota sen kantilta et mitkÀ sopii mahdollisimman usein "current meta" ja muiden korttien kans
venom on kiva mut ei sitÀ nÀe oikeastaan missÀÀn muussa ku destroy
Oon nÀhny venomia jossain "isojen korttien" kanssa yhdistettynÀ vikalla vuorolla tai kun on se lokaatio mistÀ tulee +5 jos on yks kortti siinÀ
MĂ€ haluaisin ton white widowin
Jun 18 â Jun 25 (In
18d 10h) caches on x23, suht hyvÀ jos destroy tykkÀÀtte pelaa
Jul 09 â Jul 16 (In
39d 10h
) tÀssÀ ois galactus ja Nebula, se on jo wörtti avain kokeilu
SitÀ seuraavas darkhawk ja beta ray bill
Ei oo koko kesÀnÀ tulossa oikein itellÀ nÀköjÀÀn mitÀÀ mielenkiintoista cacheen
Ellei noissa uusissa oo jotain, en oo niitÀ vielÀ lukenut
Saispa Herculeksen vai mikÀs se kaveri ny olikaan, joka lyö siirtyjÀt takasin.
Sopis ku nenÀ pÀÀhÀn tohon spiderman deckiin.
SelvÀ
Tuossa oltiin ennen 7 rundia snappasin ja oletin et tulee escape, mut kaveri lyökin mystiquella itsensĂ€ enemmĂ€n suohon ja lahjoittaa mulle voiton. đ
Siis noin mÀkin pelaan, en mÀ luovuta pelejÀ vaikka tiedÀn hÀviÀvÀni =)
@mortal lodge no olihan toi wörtti vihulleki nĂ€hdĂ€ đ€Ł
Ite nautin suuresti tommosista vaikka oliski ottavana osapuolena. Hienoja hetkiÀ
Kyl mÀki katon loppuu noi jos on tulos megacombo
No en ihan aina mut jos on kahden arvoinen ni sillo
Season pÀssin cachesta tarjos. :o
TykkÀÀn kyl noist move deckeistÀ. Mut ei toi oo ku yhessÀ.
TehkÀÀs palvelus ja pingatkaa jos nÀette white widow token shopin rotates
Samoin jos haluatte vastaavan "neighborhood watchin" ni sanokaa vaa
Toi on kova jos on sinisterin lab lokaationa
no siinÀki joo, mut sopii ylipÀÀtÀÀ hyvi parii mun deckkii
annihalus deck nyt pÀÀosin
Ăö tuota, nyt tuli kyl varmaa oma enkka
Onneks vihu katto loppuu asti đ€Ł
Tolla sai osuvasti dailyn "win location with over 20"
On itseasiassa isoin voitto mitÀ löysin nopeasti katsottuna edes Marvel snapin somesta missÀ noita listataan.
Voisko olla enkka?
kevyt pari miljardii per lötjĂ€ke đ
đ€Łđ€Ł
No huhhuh. Lesolesalta aikamoinen lÀvÀytys. :o
Oli kyllÀ melkosen leso
Selailin twitterin aika pitkÀlle ja so far toi on isoin, katotaan mitÀ vastaavat
Tuskin nyt mikÀÀn ennÀtys kuitekaa mut hauskaa oli
what, mulla ei oo monee seasonii ollu tÀtÀ free series 3 cardia ja nyt tuli sit saataville
ja eihĂ€n martyr edes ole s3 kortti vaan s4 đ
oisko vaan typo ja series 4 tulossa tohon sit vuorostaan
ei ku jaa pelis lukee et martyr ois series 3 mut snap zones sanotaa et 4, ota ny selvÀÀ
uuh conquestis mysterio, se on kova
No ilmankos
@wanton niche thanos buff
Ja mitĂ€s se conquest tarjoilee. â€ïž
Lopetin Thanos pelit kun ne sÀÀti niitĂ€ stoneja. Se muuttu ihan paskaks đ
Joo mut nyt muutti just taas paremmaksi, sitÀ meinasin
Hetkonen... Mul oli keskimmÀises lokaatiossa ant-man ja warpath, shang-chi tuhosi kummatkin, onneksi oli silti viel tarpeeks pisteit et tuli voitto, mutta mistÀs lÀhtien shang-chi on tuhonnut pikkukortteja :D
Vamos! Taas yks kultainen lisÀÀ destroy deckiin
Just nappasin seasonkortiks Zolan
Nice
En vaan tiedĂ€ mitĂ€ sillĂ€ tekisin đ Tai lĂ€hinnĂ€ mitĂ€ ottais dessusta pois sen tieltĂ€
Mul on tÀllee
Mulla ei taida olla X-23:sta vielĂ€kÀÀn đŠ
Olis melkein pakollinen tossa ettÀ sÀÀ jÀrkevÀn hyödyn irti Knullista tai DeathistÀ
Se on kyllÀ hyvÀ kun pÀÀsee vÀlillÀ laittaa knullin jo 5 kiekal sit tuplaamaan sen kutosella zolalla
SepÀ just
Tossa
Mul on tollanen dessu. VÀhÀn vaihtelen et onko sabre, winter soldier, Hood vai joku muu tossa slotis
Gladiaattori oli pitkÀÀn mut tÀnÀÀn vaihdoin sabreen testiksi
7/12 kultaisia
perus suomi vihu ku jÀÀ idlaa mahdollisimman pitkÀÀ conquestis ku 2p jÀlel enÀÀ
eli siis quittaa mut sillai et mÀ joudun venaa noi maksimiajat
no sen nimiki oli gulli
Noni. SÀÀstÀn avaimet sinne
Niin tuttua
ei pahasti lÀhteny venom laukalle
Nielasitko Knullin kenties?
ei tarvinu edes, lĂ€tkin toho vasurii sabretoothia ja deadpoolia kokoaja đ
Nice
đ
Uuh
Jumankauta toi tÀn hetken hot spot lokaatio on ÀrsyttÀvÀ
Melkein ois parempi vaan tulla ego joka kerta :D
musta se oli ihan hauska, ainaki erilainen đ
Tavallaan tykkÀÀn. Tuo uutta aspektia pelaamiseen
Magik ja storm meni itsellÀ kÀyttöön
Tuo lisÀÀ randomia peliin =)
En ihan tÀysin ymmÀrrÀ miks vihu pelas loppuun ja vielÀ tuplasnÀppÀs
Ei juma ku hieno đ
No on kyllÀ tyylikÀs
Helalla pelataan niin ison powerin kortteja ettÀ en tiedÀ onko tuo iso Nerf, mutta Nerf kuiteki
Sais muuttua ettÀ resurrect 2 cards to random locations, silloin saattaisi vielÀ olla balanssissa
jotain sen suuntaista joo
modok ja hela ku tulee vihulle kÀtöseen niin pystyy vaan klikkailla nextiÀ sinne viidennen vuoron alkuun, sit lyödÀ kaks korttia pöytÀÀn ja voittaa
Voi sen helan vielÀ tuurilla voittaa ilman cosmoa
mul on toi sama deck ja tossa hela on kieltÀmÀttÀ paha
mut moni pelaa sitÀ missÀ ne pelaa invicible womanin taakse modok ja hela, se on aika helppo torjua
Vastus luovutti kesken vuoron :o Ois voittanut jos ois antanut ironheartin rullaa loppuun asti
Eikun niin... eipÀs oliskaan, koska jÀrjestys oli "vÀÀrÀ", mystique kopsas iron manin eikÀ wongia
Alkaa ihan pikkasen ottaa nuppiin knullin puutos destroy deckistÀ :D
Jos tulee vastaan dessu decki niin 99,9999999% varmuudella sielt tulee knull pöytÀÀn vikalla vuorolla ja muuten ez win muuttuu reiluksi tappioksi
Shang? Enchanctress? Super krull?
On toki countereita knullille myös, mutta mun arpa tuuri on niin paska et ihan sama mihkÀ mÀ sen shang-chin pistÀn nii se on vÀÀrÀ ja knulli menee muualle :D
Toki jos kaks muuta basea on tÀynnÀ, niin sit ehkÀ osaan laittaa oikeaan :D
đ
Dessu vihut lyö aika hanakasti escapea ku iskee super skrullin oikeaan aikaan pöytÀÀn
Nyt on se x23 tarjolla @compact marsh
Ja kato, makkari.
Joo nappasin sen illalla đ
YllÀtys ettÀ tuli taas neljÀnnellÀ avaimella
Ei siinÀ, gladi on hyvÀ kyllÀ. EhkÀ tolla makkaralla keksii jotain. Random kortti oli taas joku ihan roska jolla yhtÀ paljon arvoa kuin tuulen viemÀllÀ mÀkkÀrin kuitilla
Ja kiva kortti tÀÀ x23. Laitoin sen dekkiin ja pelasin neljĂ€ peliĂ€. En saanu kertaakaan sitĂ€ kĂ€teen đ€Ł
Mulle löi Lokin randomista. Nyt tarttis grindaa avaimia tohon tÀtiin...
Loki on kyl hauska
Loistavia palkintoja... Yks variantti ja sit jotain hiton reunuksia :D
Eiks nÀis oo ennen ollu vikassa joku spessu variantti? Nyt saat kaksi metallista reunusta!!!
Juu
Laittavat kehykset kiertoon kun ei oo muuten kelvannut đ
Oho, log in tarjoili. â€ïž
Mulla tuli kans siitĂ€ Pixel đ
Saatanan @graceful igloo ku sen propaganda kÀÀnnytti kaikki tykkÀÀmÀÀn pixeleistÀ. Myös minut
Osa on kyl edelleen hirveitĂ€ đ
Osa on kyllÀ
Mut tÀÀ esim hieno
ĂrsyttÀÀ vaa toi ettĂ€ jos kortilla on toinen kortti toimintona, niin se ei sitten ole pixel
Jahas... Vois kait rueta rage-quit deckiÀ valmistelee =)
Vastaanottajina 30-40 vuotta elÀmÀÀ nÀhneitÀ nostalgiaan taipuvia nörttimiehiÀ. Joskus on ollu hankalampaakin tekemistÀ, ku teidÀn 'kÀÀnnyttÀminen' pikseligrafiikkaan. 
đ
Fair point đ
Mul on tippa lahkeessa aina ku joku edes mainitsee marvel. EttÀ ei toi kovin vaikeaa varmasti joo ollut.
Tosin osaa PixeleistÀ pidÀn edelleen ihan hirveinÀ
Sama. Marvel (ja osittain DC) on todella lÀhellÀ sydÀntÀ
Joo kyl DC kans, harmillisesti osa sen leffa ja sarjakÀÀnnöksistÀ ei ole noussut Marvel tasolle, mut on siellÀkin helmiÀ
Sarjiksena molemmat on timanttia
Ja on toki marvelillaki floppei nyt viimeaikoina ollut
Joo ei lÀhellÀkÀÀn etenkÀÀn DCEU vs MCU
Mulle on vasta kaks leffaa ollu mistÀ en ole tykÀnny. Tai no Love and Thunder oli heikohko. Marvels oli surkea
HĂ€visinpĂ€ just hauskalle deckille. Wong, Onslaught, Mystique ja Gambit. Dessusta jĂ€i Wolverine vaan pöytÀÀn đ
Tullut tÀtÀ samaa vastaan kans itselle jokusen kerran, harkinnut josko itse kans testais =)
Pari kertaa onnistunut pelastumaan itse kun ollut Armor kÀytössÀ ja muun lokaation kortit tuurilla sÀilyneet
tÀytyy kyl sanoo et tÀhÀn imo toi dailystÀ tullu reunus sopii aika spot on
No ei lainkaan huono
Johan nyt paukkuu pixeliÀ
Ja taas hieno
jep đ
Cachet jatkaa antamista
iha kivat lokaatiot pelaa wongia
ja vihul varmaa galactus
olihan oudoin peli hetkeen đ
tuli aika mielenvikanen black panther
Aika hurja
Harmi ettei ollut vielÀ oma wong tuossa =)
Jep đ
Hittolainen. En tiÀ mimmosta deckiÀ tÀssÀ pitÀis rakentaa, ku tuntuu et kaikilla tulee vaan tunti turpaan ilman mainoskatkoja.
Tee joku minkÀ tyyppistÀ et oo pelannut lainkaan. Se on hauskaa vaihtelua voitti tai hÀvisi
MÀki taidan olla vaan jossain 73 levelil ku lÀhinnÀ hupaillu menee
@graceful igloo kerro yks hahmo ni rakennan sulle deckin sen pohjalta đ
pitÀs toki tietÀÀ mitÀ kortteja sulla on
Taas tiukka matsi 
Onkohan tuo kombo seuraava nerffauksen kohde đ€
Kova
!!!
Uuh
Toi Arishame oli ihan kiva piristys kun haluaa vÀhÀn irtautua pakastaan
Juu oon vedelly samaa, quinjetti ja blobbi siellÀ kyydissÀ
No se oli sellanen et pitkĂ€stĂ€ aikaa ois halunnu , mut ei osunut avaimet đ
Omg đ oispa 1200 kultaa
Komia
Tehny remonttia ni en tajunnut et season loppumassa, oli conwuestis yhtĂ€ vaille kortti ja oisin voinu ostaa vikan stepin ajat sit, mut ajattelin kerÀÀ premium mysteryyn rahaa.. no jĂ€ipĂ€ kortti saamatta đ€Ł
Ei vittu mikÀ conquest vÀÀntö. Vastustajalla destroy deck ja mulla vanha kunnon ongoing. Joka saatanan kerta ku mÀ saan warpathin laitettua, niin vastus painaa sen shang-chilla heti pois. Ainoat kerrat kun mÀ pÀÀsin voittaa nii oli saatava armor ja mystique 2. ja 3. vuorolla, muuten se paineli kokoajan destroytÀ ja knulli loppuun 80% ajasta.
Aivan tolkuttoman paskaa tuuria alku drawiin mulla, hiton monesti meni siihen ettÀ pÀÀsin vasta kolmanteen vuoroon lyömÀÀn ja sillon vastus oli jo joka kerta ehtinyt pistÀÀ useampaa korttia ja muutamaan otteeseen ihan basen puolestakin tuhoutunut ja saanu deadpoolia boostattua ja toki loppuun knullia
Ton takia aavistuksen vihaan conquestin pelaamista kun "tietÀÀ" et vastuksella kuitenkin osuu tuuri ja pÀÀsee latoo korttia alkuun paremmin, rankedissa se on vaa se yks matsi ja sit voi seuraavassa tulla vastaan ihan mitÀ tahansa vastaan eikÀ olla jumissa 2-10 seuraavaa peliÀ samaa tuurittajaa vastaan :D
Ăöh... Onko joku uus kortti mikĂ€ shufflee kĂ€den tĂ€yteen random kortteja?
Nyt menossa kuudes kierros vastaan jotain kellÀ kokoajan tulee eri korttia pöytÀÀn
YhdeksÀn kierrosta ja lopulta turpiin, ainoa sama kortti mikÀ tuli useammin kuin kerran oli living tribunal
Jotenkin en yllÀttyis, ettÀ olisi joku koodi, sillÀ nimimerkki oli jotain kyriilistÀ =)
Mua on hÀmmentÀny ku todella usein tullu ekalla vuorolla 2 energian kortti vihulta pöytÀÀn vaikka bonareita ei ole lokaatiosta
Juu
No tuo selittÀÀ ton minunkin homman. HyvÀ Lecsukka!
Joo, tÀtÀ on kans tullu viime aikoina
Pelaan tota, on jees
Pysyy siis se oma decki mut tulee randomit sinne sekaan, mukavasti vaihtelua
Sit vielÀ lokilla yms sekottaa lisÀÀ pakkaa
Tota on nyt aika paljon ni pelaan ite darkhawk+ mystiq
Ihan kiva ku heti alusta lĂ€htien joku 43 tehoa tolla jos vihu pelaa arishemia. Sit lĂ€tkit vielĂ€ kiviĂ€ sille pakkaan đ
Tollai just
TÀhÀn tyyliin. Aina parempi vielÀ jos ehtii cosmolla suojaa darkin
Twitch dropeis tÀÀ sit
Kolme conquestia putkeen tota hiton arishemia vastaan, jokainen meni vÀhintÀÀn seitsemÀnteen kierrokseen asti
Saatanan pitkÀveteistÀ pelaamista toi, pitÀis olla ihan max. 15 sekkaa aikaa per vuoro
Cache paukuttaa. Luulin tosin et tÀÀ ois ollut venomized kokoelmas mut ei
Toki Nova on jo yhdes kokoelmas ettÀ ehkÀ ei samoja kÀytÀ
Ai ettÀ tuli hyvÀ fiilis kun osasin odottaa knullia vasuriin ja sit meni just suunnitelman mukaan pöytÀÀn lyönnit et vastus otti turpiin :P
Helpottais huomattavasti enempi omaa dessu deckin pelaamista jos olis knull, mutta ei oo viel osunu kohdilleen
Se cachek tais mennÀ jo missÀ se oli
TÀÀ voi olla mielenkiintoinen
Voi saada kolmosen hinnalla melkosen ison kortin
No kyl
Tai sit vastuksella green goblin, hobgoblin, hood esimerkiksi vielÀ deckissÀ niin jihuu =)
đ
MÀ pelaan aika paljo sellasta deckiÀ kyl, ja koittanut tÀssÀ grindaa siihen mukaan tota white widow
VIHDOINKIN! Voitto Egolla ja 8 Cubea ja mikÀ parasta, nousi rank just sopivasti yli 90 :D
Ei lÀhellÀkÀÀn et ois tullu hÀviö =) Piti vikalla vuorolla muutama extra sekunti kÀyttÀÀ laskemiseen et miten saan mahdollisimman paljon joka kohtaan et jos yhteen tulisikin shang-chi, onneks tuli vaan Tribunal
Varmaan isoin venom mitÀ oon nÀhnyt. Ei sillÀ ettÀ se mitÀÀn ois auttanut
Ei tietenkÀÀn, olishan se liikaa pyydetty =)
Toi taitaa olla itsellÀ kans lÀhinnÀ valmista, mutta tosi monta sit 0/X
no oli siinÀ siis se vikan levelin unlock mikÀ nÀkyy ku selaa collection, mut ei mitÀÀ lisÀbonaria tullu
sain sen wolverine emoten, ÀÀrimmĂ€isen tĂ€rkeĂ€, tiedetÀÀn! đ
Lee:n X-Menit on itellÀ lÀhimpÀnÀ
@graceful igloo
TÀÀ Deadpools diner on kyllÀ ollut ihan hauskaa mÀhinÀÀ
Joo. Pari kertaa ollu jo lĂ€hemmĂ€s 100k bubs mutta sit lĂ€hteny hevostelemaan ja kaikki pois đ
Grindaa grindaa
Dodii kuka tekee meille alliance?
No siinÀ on
Check out my MARVEL SNAP Alliance! Paste this message into Alliance Search. [DGF] Disc golf @ Finland
Laitoin avoimeksi kun en keksinyt miten kutsua đ
Logo oli ainut mikÀ liittyi fribaan
Ping @graceful igloo @mental canyon @compact marsh @jolly solar @mortal lodge @shut hollow ketkÀ kaikki tÀÀllÀ nyt pelaakaan
Sleijeri tottakai kans
En löytÀny vielÀ mistÀ pÀÀsee joinii mutta vi ses
Kertokaa joku jos tulee vastaan
Kokeillaas jos pÀivityksen jÀlkeen aukeis valikkoja
PÀivittÀkÀÀ Client ni alareunaa tulee uus valikko
Oikealle tulee uus
Jotkut ainaki löytÀnyt perille
Paska iPhone ku ei pĂ€ivittĂ€nyt automaattisestiâŠ
Juu onnistu
HyvÀt on palkinnot
4k on se missÀ loppuu (tai ei ainakaan nÀy enempÀÀ) henk. koht palkinnot. Tarvisi siis 30 henkilöÀ grindaa sen 4k pistettÀ ettÀ saa alliancen suurimman palkinnon :)
đ
SitÀ en ymmÀrrÀ et miks mulle nÀyttÀÀ nollaa contributoreis vaikka eilenki tein monta tehtÀvÀÀ
Nonni, nyt on yli tonni mulla, kun ei se fribassa tuu koskaan onnistumaan =)
Se meni maaliin
MÀ en pelaa ku siihen 5mil(?) asti mistÀ saa sen kortin, sen jÀlkee en nÀe tarvetta grindaa kun en mitÀÀ noit avatareja, kehyksiÀ yms kÀytÀ
Oon pari kertaa pÀÀssyt koittaa tuossa ~2mil maksavassa jutussa pelaamista, mutta aina tullu turpaa ja joutuu sit taas odottelee ikuisuus et nousee bubsit et voi taas pelaa
Jotku tietyt rajapyykit oli nihkeitÀ mutta kun niistÀ pÀÀs ohi ni sitte heilahti taas pitkÀlle etiÀpÀi
Ei oo ehtinyt pelaa kauheasti lomareissus ku koittanut olla lĂ€snĂ€ eikĂ€ puhelimen ÀÀressĂ€ đ
KieltÀmÀttÀ nÀÀ on aika naurettavat. Toisaalta kyl linjas kehittÀjien nykyisen suunnan kans, et ilmaisia keinoja pudotetaan kokoajan
Ja kai tos on oletus et alliansseis ois aina tÀys 30 tyyppiÀ
Kohta saadaan 25 boosteria!!!+1
grindaan parhaillaankin minkÀ perse kestÀÀ, mut ei vaa tuu voittoja
EihÀn se voittoja tarvii et niitÀ tehtÀviÀ voi suorittaa :D
MÀ olin just sopivasti rankedissa 99 kun toi Allience pÀivitys tuli, saatoin kÀydÀ7x puolella kun tein vaa tehtÀviÀ :D
Ainaki semmone posi ettÀ tullu kÀytettyÀ kortteja mitÀ ei muuten tuu pelattua
no riippuu mink Ă€tehtĂ€vĂ€n valitsee đ
kultaisis on usein et pitÀÀ voittaa
Mjaa et sellasia, en sit tiedÀ mitÀ oon tehnyt (vÀÀrin), mutta ei oo itsellÀ ollu vielÀ mitÀÀn mikÀ vaatis pelin voittoa, useasti tosin valinnut sen et voittaa 10pts tai alle tai sit 20pts tai yli
Eiku nii, taas puhuin paskaa.... Olihan niitÀ jotain ettÀ pelaa kahdella kortilla deckissÀ ja voita, mut ei kyllÀ oo kultasia ollut
noi legendaryt tai epicit on yleensÀ tullu vasta sit tarjolle jos oon valkannu jonkun tehtÀvÀn ja sit heittÀnyt sen pois
EpiccejÀ on ollut kyl joo, mutta ei legendaryjÀ
mikĂ€ tosin nyt sanottuna kuulostaa vĂ€hĂ€n oudolle đ
on varmaan jo kolmas legendaarinen mitÀ grindaan
Eiks nuo oo samat kaikille
Tuskin, vaihtuu sitÀ mukaa kun suorittaa
personal ne on
en kans sata varma ole. Sit ku oot poiminu ni se on sun ja vain sun peli vaikuttaa, mut en tiedÀ miten ne tarjolla on
MitÀ teillÀ nyt nÀkyy siellÀ
En oikein nÀe syytÀ miksi ois yhteiset koska nehÀn vaihtuu jatkuvasti ja siks just joku vois vaa kÀydÀ kyttÀÀ et kÀy ottaa itelleen pelkÀt legendaryt
Niinku leca
nÀköjÀÀn
Vitun Leca! Taas pilaa vaa muiden pelit
Kiitos leca
paljon parempi
Kiitos, sun ansiosta saatetaan saada sen 25 boosterin lisÀksi ehkÀ jopa 50 credittiÀ :D
haha
PÀivittÀinen ilmanen credittiki vaihtunu et on vaa 25
joo mut se tulee 8h vÀlein
eli periaattees sen saman 50 saa
tyhmÀ muutos silti
vai katoinko senkin ihan vÀÀrin
Jep, voi saada myös sen hurjat 25 enemmÀn jos muistaa kÀydÀ joka 8h vÀlissÀ lunastaa
đ
omia lempipelei, mut kyl noi on lÀhes joka pÀivitykses tehnyt aina vaan vaikeampaa pelaa ilmaiseksi
Peli tosin osaa huomauttaa siitÀ jos on se lunastamatta, ei heti kun pelin kÀynnistÀÀ mut ekan pelin jÀlkeen kyl sit tulee punainen pallura nÀkyviin menussa
juu
kutsuin establishedin (kaveri peliyhteisö vuodesta 2002) kans pari mukaan allianssiin, ajattelin ettei se varmaan haittaa
ei noista osasta nimimerkeistĂ€ muutekaa tiedĂ€ ketĂ€ ne tÀÀltĂ€ on đ
HÀ mtÀh
Otin kingpin tehtÀvÀt ni tuli taas kultanen jollekki kÀhvellettÀvÀksi
no just vapautu yks slotti itel... đ
nÀÀh move kultanen, ei kiinnosta
nyt siel on yks epicci, seki move
eli move deckiÀ pelaavalle ois nyt kovaa paskaa tarjolla
Jee, 25 boosteria ansaittu koko alliancelle đ
SiitÀ nii yhdellÀ pelillÀ sai tÀyteen kaikki kolme questia, harmi vaa et ihan marginaalisia pisteitÀ ku Leca kÀy pöllii kaikki Legendaryt :D
Hei! YhtÀÀn en oo ottanu sen jĂ€lkeen ku mainitsitte đ
Nytkin ihan perus tehtÀviÀ
Toi destroy btw bugaa eikÀ tÀytyy vaikka oon monesti tuhonnut kahdeksan ottelussa
Mul tais olla tollai kans mut vaan piti saada kerran ja kesti kyl hemmetin kauan et onnistui
Onnistu siinÀ kun yhteen lokaatioon tuli se fill with rocks ja killmongerilla ne hemmettiin
Joo
Meinas loman aikana kertyÀ liikaa grindattavaa, mut eilen sai onneks ton conquestin "maaliin" ni ei tarvitse enÀÀ ku normia ja Deadpool dineriÀ
MÀ en jaksa enÀÀ kaikkea kun on taas palannut GTAO pariin, aivan liikaa pelattavaa jos meinas noit kaikkia =)
Siit se on hyvÀ et noi daily objectivet ja alliance questit kerÀÀntyy samalla, mutta ei taida ainakaan toimia jos deadpoolia pelaa, conquestista kait kerÀÀntyy, ainakin dailyt
Joo dailyt tulee mut alliancet ei
Mul on pelikone ollu yli kuukauden jemmas remontin takia ni tÀÀ on ainut mitĂ€ pelaillut đ
@graceful igloo ei oo liittynyt allianceen, tai sit et oo pelannut/oot liittynyt jollain oudolla nimellÀ
En oo avannu Snappia tosi pitkÀÀn aikaan.
Se selittöÀ
VÀhÀ kyllÀ alkaa taas maistua puulta ku joka deckiÀ vastaan tulee tÀydelliset counterit
Sama. Dinerissa tulee joka matsissa turpaan. PitÀis grindata se kortti mutta meinaa mennÀ moti ku ei vaan voita
Yhden voiton pÀÀssÀ et ois tuon 7.5m saavuttanu, tottakai siel tuli vikaan lokaatioon (kortin vaihto) shang-chi ja mun +10 kortit tuhoutu siitÀ mitkÀ oli onnistunu sinne siirtÀÀ =)
Nyt taas koko loppupÀivÀn odottelee et bubsit kerÀÀntyy ja voi kokeilla pelata =)
HyvÀÀn lokaatioon pisti vastus Legionin, pelas tosin vielÀ loppuun saakka, kuten pitÀÀkin vaikka tietÀis hÀviÀvÀnsÀ :)
đ
Voihan perkeleen perkeleen helvetin perse
Se olikin vasta noita satanan reunuksia tuo 7.5m. Tarvii saada 15m et tulee kortti
joo ihmettelin eilen et mistÀ puhut, mut en sit takertunut
itel uupuu 13miljoonaa, ei paha!
KyllÀ @analog elm noi alliance jutut Deadpool dineristÀkin kertyy
MÀ pelasin pelkkÀÀ deadpoolia aamusta eikÀ tullu mitÀÀn lisÀÀ :(
Aijaa, kyl mul just tuli enkÀ oo muuta pelannu
Kahteen ois voinut kertyÀ suoritteita, mutta eipÀ tullu
EipÀ sillÀ nii merkitystÀ, enemmÀn kiinnostais se yks kortti saada ku muutamat creditit =)
Nyt vaan joutuu taas odottaa useamman tunnin ettÀ kertyy tarpeeks marjoja et voi yrittÀÀ taas pelaa
Joo tappiot tulee kyllÀ kalliiksi tossa
Kas kummaa, ~5h odottelun jÀlkeen eka deadpool ja turpaan heti :D
Ihan kusinen tÀÀ 400k -> 2m vÀlikkö pelata
Eilen illalla sain napattua Cassandran. Voi taas keskittyÀ muihin. Ja tÀnÀ aamula lvl 90
En mÀ ehdi tota Cassandraa saamaa millÀÀ
Jos pÀÀsis tuonne 2m peleihin ja voittais yhden niin saattais riittÀÀ kyl, siel varmaa alkaa ropisee aika hyvin niit pisteit
Nyt tuossa 400k kun taitaa maksimit olla jotain 800k luokkaa niin pitÀis voittaa itse joku 3-5 peliÀ putkeen, riippuen riittÀÀkö pisteet sit ottaa se 2m peli
En varsinkaan kun hÀviÀn kokoajan
Koita tĂ€ssĂ€ nyt saada pisteitĂ€, kun et voi korttia lyödĂ€ pöytÀÀn. Nauhalle en ehtinyt saada, mutta teki myös niin ettĂ€ sain kumottua mun siirron, jonka jĂ€lkeen nĂ€in mihin vihu pelaa ja tein oman siirron, mut ne siirrot ei vaikuttanut nebulaa đ pikku bugeja
kolmas peli putkee jos on subterranea (spawnaa 4 kivee deckii) ni mulle tulee joka vuorolla vaan kivi kÀteen, rokkenroll ja fu
iha vitu helppo grindaa toi kortti ku lueskelee nĂ€itĂ€ vastoinkĂ€ymisiĂ€ đ
out of buds
mnÀÀh, fuck it
MĂ€ sain muutaman voiton siin 400k bubsissa ja heti ku tuli 2m bubs peli nii turpaan ja lujaa
Puuttunee nyt vissii joku 2.5mil vielÀ, saattaa ehtiÀ saada jos voittaisi kolme peliÀ putkeen
Tarvii vaan taas odottaa useampi tunti et kertyy tarpeeksi bubsit
noh pitÀs muutenkin lievittÀytyÀ pelistÀ ja pelailla vaa sillon kun on koneella
Nyt ollaan jo lÀhellÀ... Harmi vaa et just nyt antaa timed outtia pelin haku =)
Ohi on.
Grattis! Oli kyllÀ Àlytön grind tuo saada
Jos en ois ollu lomalla ni ois ollu ez
Just ja just kykenin tuohon base korttiin, siihen varianttiin en olisi ikinÀ selvinnyt nÀin pienessÀ ajassa
Sama. En ees yrittÀny
Noi on sun soolo palkinnot :D
Alliance ei saanu kuin sen yhden palkinnon :D
Tais itseasiassa jÀÀdÀ aika marginaalisesta mÀÀrÀstÀ uupumaan, mutta kun oli vaa tarjolla jotain kÀmÀsiÀ questeja joista ei ollu mulla edes puoliin kortteja nii vaikea suorittaa =)
đ no vittu..
HyvÀ minÀ!
mul oli niitÀ win 8 kuutioo mutta ei tuolla 90 jÀlkee kukaa tullu pelaamaan ees niistÀ kasista vaa lÀhtivÀt menee jos koitti snÀppÀillÀ
Kate Bishop huomattavasti parempi kortti ku hawkeye, tuntuu todella vÀÀrÀltÀ
Ihan hauska tosin, mut jotenki ei linjassa mun mielestÀ
kuka tunnustaa olevansa "kakkapökylĂ€" meidĂ€n allianses? đ
TĂ€ys pökĂ€le irl mutta ei siellĂ€ đŠ
Kattelin samaa
Noh toi on avoin, kun toinen vaihtoehto oli "invite only" mut ei mitÀÀ keinoa invitee ketÀÀ
Oon joskus ollu pelin paras.
Satuin vaa pelaa dailyt ja huomasin et joku tollai tullut, ei tosin jaksa yrittÀÀ edelleenkÀÀn ku vielÀkin miesflunssa vie voiton meikÀlÀisestÀ
TÀnÀÀn sentÀÀ jaksoi nousta sÀngystÀ jo ennen puolta pÀivÀÀ
Kas, onhan tuol alliancessa nyt jo joku 15 tunnusta, kurkkasin nopee kun valkkasin uutta questia
Ja joo, on kyl selkeesti useampia liigoja kun mÀ oon edelleen oman kÀrjessÀ vÀhÀn reilulla 1k pisteellÀ uusien dailyjen myötÀ
Halutaanko pitÀÀ vaan omana toi, jolloin muutan invite onlyks nyt kun mielestÀni aikalailla kaikki halukkaat on pÀÀssy, vai annetaanko olla avoin?
Nyt saa rohkeasti kertoa mielipiteen
Olkoon avoimena kuten nytkin on, jos jotain vÀÀrinkÀyttöjÀ ilmenee (en tiedÀ miten edes ilmenisi), niin suljetaan sitten
Joo ei kai sellaisia voi edes tulla, ja voidaan saada enemmÀn pisteitÀ. LÀhinnÀ et jos haluaa pitÀÀ ton jotenkin servun omana
Ei liene nii vÀliÀ, jos tulee tÀyteen niin tekee sitten omille tilaa
Kantsii pelaa SnappiÀ nii tulee tÀllasia peliehdotuksia Steamissa
KÀyt laittaa asetuksista pÀÀlle et marketti saa nÀyttÀÀ seksiÀ sisÀltÀvÀt/K18 pelit ni tulee vÀhÀ enemmÀnkin
Juu kyl niitÀ tulee vastaan varsinkin kun noiden Steam myyntien aikana kÀy queueueuet lÀpi korttien toivossa, nyt vaan sattui osuu silmÀÀn tos etusivulla ja nappasin kuvan =)
Ihan ei tÀsmÀÀ kyllÀ noi pisteet mitÀ mulle nÀyttÀÀ profiili ja mitÀ sit alliancen listauksessa on
Eikun jaaaaaa.... Total (eli cubes+bounty) on sama kuin mitÀ omissa pisteissÀ sit nÀkyy
Tulkaas joku muukin grindaa đ€Ł
MĂ€ kun oon pelannu nii siel oli tarjolla vaan max 50pts questeja, hankala grindaa :D
kyl tÀs on tehty lukuisia 10-20p tehtÀviÀ muiden seas
Grindasin viime viikolla sen 10k ni se riittÀÀ đ
ArishemillÀ saa kyl kivasti noita "win with" suoritettua. LisÀÀ ne vaan sinne pakkaan mut se ei sinÀnsÀ vaikuta siihen sillÀ pelaa muutenkin kun on niin random
MÀ oon niin paska pelaa ihan itse tehdyllÀkin deckillÀ et arishemia en ryhdy yrittÀÀ :D
Aina vituttaa ku tulee se fill deck with random cards
no se tulee yleensÀ aina sillo ku yrittÀÀ just jollai tietyl saada tehtyÀ jotain
luonnollisesti
ja joo kattelin et viime viikol oli kova meno đ
jos ois alliances tÀydet 30 pelaajaa, ni jokaisen pitÀs grindaa 4000 jotta sais ton kusisen mystery variantin
Tuo 4k tullut aika helposti jo melkein sen mukaan kun on dailyt suorittanut ja koittanut napsia sopivia questeja siin samalla suoritettavaksi
Viime viikolla pelasin ehkÀ joku 15-20 matsia vaan lisÀksi ettÀ tuli viimeisimmÀtkin questit tÀyteen ja ylittyi se 4k
no aika hyvin kyllÀ
oon varmaan jo tÀnÀÀn pelannut 15 matsia eikÀ oo ku toi reilu 2k
mistÀ tulikin mieleen, laitoin jo joku 12k collector leveliÀ sitten palautetta, ettÀ ois kiva kun pelistÀ ois tilastot. VÀÀntÀnyt aika vitusti otteluita, eikÀ mitÀÀ hajua paljonko on hÀvinny tai voittanu. Mua ainaki kiinnostaisi
Untapped.gg is the ultimate resource for MARVEL SNAP. Get more information on the best decks, cards, hot and featured locations, and more.
MĂ€ asensin ton sillo heti alkuun
Kunhan tÀs muutaman pelin taas naputtelin. Arishemilla helppo grindata pisteitÀ
Ei ollu Lecasta vastusta
joku kolmen markan kopio
mut ei kyl varmaan oiskaan đ
mÀ oon kova pelaa, en hyvÀ pelaa
Tullu uus split tausta peliin: Prism
On kyllÀ kiva
Huomasin kans saman... Se keneltÀ löytyy Jeff sais vÀhÀn paukuttaa noita pois
Jep sama ongelma đ mut tÀÀ onkin Jeff viikko
Otin sen kuleksimsta, sai jopa ekalla avaimella
No nyt sul on ainaki tehtÀviÀ
Top listaa ku kattelee ni taidan olla ainut jolla on 
TodennÀköisesti
Se fiilis ku oot pitkÀÀÀÀÀÀn odottanut et saisit Jeff: koittaa Jeff viikko mistÀ et tiennyt ja ei oo yhtÀÀn avainta. Grindaat ihan huolella et saisi edes yhden avaimen, ja ei osu sillÀ Jeff.
BlööÀÀÀÀÀh
Voi morjes kuin hidas aamu... Meni joku 10 peliÀ et sai menee pelin edes viidenteen vuoroon ja kun daily objectivessa on play 5 cost cards niin hankala suorittaa sitÀ :D
Huhhuh mikÀ urakka oli saada tÀl viikolla toi 4k kasaan... Piti viel nyt laittaa luurista hotspot pÀÀlle et sai pelattua loppuun :D
MÀ kerkesin grindaa jopa toisena avaimen, mut en silti saanu jeffiÀ. FeelsBadMan
Pari miltsii keskelle mut ei riitÀ
Ja vihu luovutti⊠oisin niin halunnu nĂ€hdĂ€ Oisko toi ollu ikiliikkuja⊠đ
NössöjÀ
Hienot combot pitÀÀ aina pelaa loppuu vaikka hÀviÀisi
Hienot combot pitÀÀ aina pelaa loppuu vaikka hÀviÀisi
Joo joo, uskotaan :P
Kuulemma
Interesting
Sellasella uus viikko liikkeelle đ
Sopivasti kaks epiciÀ move tehtÀvÀÀ loppu
Ja nyt ne vaa hÀvis johki
Eikös noissa alliance awardeissa (personal/alliance) pitÀnyt olla jotain credittejÀ? Aamustakun naputtelin rewardsit lÀpi nii tuli vaan boostereita
on krediittei jos grindaat tarpeeks pitkÀlle
Ei vaan saatu rajoja tÀyteen edellisessÀ
NÀköjÀÀn myös noi rajat muuttuneet mitÀ tarvii palkintoihin X ja Y, mutta siis oli tosiaan seitsemÀn eri boosteria mitÀ tuli kun lunastin aamulla ne. Jos ovat samat kuin tÀllÀ viikolla, niin sit on tullu vÀÀrin
Ei sillÀ et noista mitenkÀÀn rikastumaan pÀÀsisi tai suuresti hyötyisi, boostereita tulee vÀkisinkin vaikka hÀviÀt, credittejÀ sit vaan (ilman alliuanceakin) suorittamalla muita juttuja ja niitÀkin vaan vÀhÀn
Rauhoitu Leca
đđ
Kytis eayhoitu ite, tai itseasiassa hyvÀ, jatka vaa ni saadaan kerrankin toi mystery variantti
enkeli vuorostaan ottanut vĂ€hĂ€n roolia đ
Ne sais kyllĂ€ jotain tehdĂ€ noilla alliancen rewardeille đ Ihan tĂ€ys vitsi tommonen pieni boosterpaketti suurimmalle osalle
pitkĂ€lti đ
edellises grindattii kytiksen kans huolella, kytis vissii liki 10k ja itel 7-8k mut ei oltu lĂ€hellĂ€kÀÀ et alliancena saatais edes 100 krediittiĂ€ đ
saati sitÀ mysteryÀ
Helpottais jos ois tÀysi tai ainakin se 30 jÀsentÀ porukassa. Silti joutuis toki kaikki ainakin keskimÀÀrin sen 4k puuhailee ettÀ tulisi se mystery. MÀ oon nyt ite missannu pari viimeistÀ ja yltÀnyt vaan ~2k kun oli miesflunssassa ja sit 3pv kisoissa
En muistanut nytkÀÀn tarkistaa ettÀ mitÀ personal rewardeja piti olla, mutta ei tullu ainuttakaan credittiÀ nyt kolmanteen vko putkeen, pelkkÀÀ boosteria
joo muisrtaakseni laskin et tÀydeltÀ 30 jÀseneltÀ vaatii et jokainen tekee 4k
Ja noita boostereita nyt on vÀhÀn joka kortille ihan vitusti, enimmillÀÀn jotain 3k luokkaa vissiin :D
Toimiiko muilla snÀppi? Androidilla
Testaan
Jumittaa itel vaa tÀhÀ
Ihan normisti sai pelin pelattua
Uus SymbishÀmis sopii kyl kivasti Galactus dekkiin
Toki vÀhÀn arvattava, mut hauska
Parit legendat tarjolla, otin pois muutamat heikommat pois lsitalta kun en ehdi enÀÀ loppuviikkona pelaa ite
kultaisia tÀssÀ grindannu koko aamupÀivÀn
Leca kullitellut koko aamun
hihihi
Korjaus eiliseen: Black Panther + symbiose spider-man + arnim Zola. Kyl tÀÀ on hauskempi ku symhÀmis + galactus
Onhan tÀÀ nyt huikea
Kyl ne kreditit taas tuli
Miksi nÀÀ sit poikkeaa đ€
Oletan et sullakin oli personal +4k ja alliance sit samat
TÀtÀ mÀ just meinaan et ei ole varmaan kertaakaan tÀsmÀnnyt ne mitÀ on ilmoitettu et tulee kun saavuttaa X ja Y siihen mitÀ sit oikeasti tullut
En tiedÀ tÀsmÀÀkö noi mun saamat sit niihin mitÀ olis pitÀnyt tulla, mutta en usko, enkÀ paljoa vÀlitÀ, niin kauan kuin ei kortti jÀÀ saamatta, noi muut on vaa hiluja
YrittĂ€kÀÀ edesâŠ
Ai tuli siel enkeli ohi. No ei silti selitĂ€ miksi sain vĂ€hemmĂ€n ku sleijeri đ
Sen jÀlkeen kun tuo prism tuli uudeksi kortti taustaksi, niin jokaisen kortin seuraava split on ollut se, ihan sama kuinka paljon olen sitÀ aiemmin splitannut. Semi mÀlsÀ kun haet kultaa ja taas tulee sama prism mikÀ tulee jo 200 kohdassa
Huomannu saman
Tein taannoin vissiin liian hyvĂ€n Galactus deckin, oon modauksen jĂ€lkeen pelannut kohta 30 peliĂ€ putkeen niin ettei Galactus oo tullut kertaakaan. Ja kyllĂ€, se on dekissĂ€ đ
Peli vÀhÀn counternerffaa
Jaahas. Leca yrittÀÀ toimittaaâŠ
MikÀs ihmeen kolme tÀhden jallu mÀ oon?
Puhelimellahan tÀtÀ pelataan 24/7
Laitan itseni mielummin jojoon kuin pelaan mitÀÀn puhelimella
Mulla oli lapsena kokis-jojo
Mulla oli kaikki kolme, Sprite, Fanta ja Cokis
Sama
KyllÀ jukolauta otti kauan mutta vihdoin valmis. Black & White dessudecki. Wolverine tuli vasta 12. splitillÀ
Mua hÀiritsee ku reunukset ei tÀsmÀÀ :D
Suurin osa reunuksista menee nimen vĂ€rin mukaan đ
mul on vastaava projekti menos mut haluan kultaiset
mut kova grindaus, gj @compact marsh
Tuollain en osannutkaan ajatella vÀrejÀ =)
Mullaki hyvÀllÀ mallilla. Mutta sit tulee aina joku uus variantti joka sopiski paremmin
Ei ikinÀ valmis
tÀÀ đ
Toi Wolverine on varmaan tarkoituksella noin vaikea splittaa, muistelisin et @mental canyon sai aika monta kertaa sen kans tapella ja itsellÀkin muistaakseni 10 tms
venomiki oli jo kultasena mut sit tuli uus hieno variantti
KyllÀ ne taustat saa siirrettyÀ varianttiin. Tekee customin kautta
MĂ€ki luulin et ne on Variant kohtaisia
TÀytyy se variantti silti splittaa 3 kertaa muistaakseni ettÀ custom edes aukeaa
Oli se tuomio oikeas
đ
muistinpas grindaa
Ja sieltÀ
Kumpi:
Vasen. Tosta oikeasta ei tuu yhtÀÀn T'challa fiilis
Vasen on kyl kieltÀmÀttÀ aika pÀhee
Tuli pitkÀstÀ aikaa pelattua conquestia, oli joku 10 gold tickettiÀ tullu korttien pÀivittelystÀ niin sai jo pelkÀstÀÀn niistÀ vaikka kuinka noita credittejÀ millÀ ostella turhuuksia
Infinity ticketin kun osti ja siellÀ sattu yhden pelin voittaa nii sit olikin jo kaikkien hÀviöidenkin jÀlkeen jo creditit kasassa yhdeksÀÀn eri ostoon =)
Ei huono đ
Galactus trendaa taas.. ollut kiva lĂ€tkiĂ€ sitĂ€ vastaan odinia đ
Kukas tÀÀ Gansta on? Saattais olla vielÀ vÀhÀn enempi hyödyksi jos noita bountyja suorittaisi eikÀ vaa grindais pelejÀ :)
ryhmÀ löytyy hausta ku kirjottaa finland ni sinne on uinu mitÀ lie hampuuseja
Juu, sen kyl arvasin et aika 50:50 et onko tÀÀltÀ (Ei ainakaan nimimerkki ole vastaavanlainen kuin tÀÀllÀ) vai joku random
Laitetaan tÀnne muistiin mitÀ pitÀs tulla.
Hienoa, nÀkee sit huomenna mikÀ on menny vÀÀrin ja kenellÀ :D
Deck numero kaks valmis đ
ajattelin eka et oot pelannu yhdellÀ deckillÀ tÀhÀ asti ja nyt teit tokan -:D
Joku Tuomio yrittÀÀ vĂ€kisin kammeta itsensĂ€ ykkös paikalleâŠ
PitkĂ€stĂ€ aikaa maistunu pelailut enemmĂ€n đ
Viimeinen 20 minuuttia painetaanâŠ
Toi scream on ihan hauska kortti
TÀÀ oli herkullinen tilanne. đ