#Marvel Snap
1 messages · Page 2 of 1
Voisin tottakai pelaa vasta 13-21 välillä, jolloinka voisi kaikkia niitä dailyja suorittaa saman aikaisesti, mutta kun elämäni on niin tyhjää ja tylsää nii käyn vaan useasti pelailee =)
Mä pelaan aamulla dailyt, päivällä dailyt, illalla dailyt
Näistä nauttii kun saa vihun satsaamaan kahteen ruutuun ja kolmanteen pääsee lyömään voidin ja galactucsen. 😎
Ja tietenkin tuplasnapilla.
Pari kertaa oon Cosmolla saanu Galactuksen blokattua. Mutta useinmiten sen on noutaja tullu kun vihu sen pelaa
@mortal lodge on se aina palkitsevaa 😁
Mikä siinä on, että aina jos teet uuden deckin, niin Ekassa matsissa tulee Weirdworld
Mulla menee uuden deckin kanssa yleensä niin että joku 5-10 matsii pelkkää voittoo ja sen jälkeen tunti turpaan :D
Mikä o weirworld
Draw from opponents deck
aah paskin heti egon jälkeen
Ego on kyllä ylivoimaisesti paskin :D
Vihun deckillä kuitenkin pystyy pelaamaan ja voittamaan, oon siinä jopa suht hyvin onnistunut. Egolla voittoprosentti 0%
se menee kyl aina vihulle ku ego painaa
Se on onneks yksi harvinaisimmista mitä tulee vastaan, mutta sen ~10 kertaa mitä se on tullu nii aina ihan paskat valinnat
Mä painan vittullakseni aina samantien snap ku ego tulee
No huh 
😁✌️
Tulipas taas paljon uusia kortteja, ja ihan siisti season pass
käykää hakeen inboxista ilmaiset kullat ja krediitit
Hyvä ku saa tokal vuorolla jo lokaation täyteen ja ilmaisen kortin :P
https://www.marvelsnap.com/carnival2024 tuolta osallistumaan karnivaaliin ja keräämään palkintoja seasonin aikaan.
MARVEL SNAP is a fast-paced card battle game. In the game, you will be able to choose members from the Marvel multiverse to build your own super hero team.The game is simple and straightforward, with no numerical growth. Just download the game! And enjoy a 5-minute exciting PVP duel of intelligence, courage and luck.
Tää ehkä pakottaa mut ottaa läppärin mukaa reissuun, mutta samalla toivoen että aika menee siellä niin hyvin ettei kuitenkaan ehdi pelaamaan :D
Aavistuksen ilkeät lokaatiot osui, mutta nipin napin sai kairattua voiton vaikka arvalla meni keskikohta
Rauta mannista oli hetken apu, mutta onneksi vika kortti oli tarpeeksi isolla powerilla et mentiin ohi
meinasin sanoo että voit pelaa puhelimellakin, mut sit muistin sun suhtautumisen asiaan
Juu ei =)
Ai mul oli joku technical issue, kiva. Sais olla useamminkin
Hmm, tää on omaan mieleen kyl
Jep, tää tuli mulle kans, vissiin just toi sama mitä Seinfold huuteli
Joo mullakin oli, illalla huomasin vaan
Aamulla kyl pelasin ongelmitta ja sit illalla seuraavan kerran eli eipä vaikuttanut elämään 😄
Juu, en itsekään huomannut ongelmia, mutta kivahan se on kompensaatio saada vaikka ei omaan pelaamiseen ole vaikuttanut =)
Kaikille käyttäjille tuli, siks postasinkin aiheesta 😅
juu tiedän että tulee kaikille, mä oletin vaan että puhuit noista eilisistä kun en ollut vielä peliä avannut tänään
ja eilinenhän tuokin itseasiassa oli 😄
on taas ihan helvetin hieno 😄
Erittäin upea, näyttää samalta kuin paskan baari illan jälkeinen oksennus
😄
Vissii pienimuotonen addiktio tullu peliin ku alkaa vilkuilla kelloa aina kun on uudet dailyt tulossa 😄
Ilmaiset pois. Heitin snap heti ku vihun keskibase täyttyi ja oletin että se luovuttaa, mut heittiki vastasnap 🤣
Toi on suht hyvä bate ku vihu on niin varma kahden basen voitosta
Vaikuttanee aavistuksen OP kortilta :)
ainoastaan jos ei tiedä kyseisestä kortista
aikanaan se oli op, nykyisellään nerffattu että sun pitää voittaa se lokaatio mihin pelaat sen, eikä siinä saa olla muita kortteja. Se on aika selkee merkki jos pelaat goblinei et yrität galactus
mut tääl tuntuu taas olevan näitä vastas mitkä snappa kaikkeen vaikka niillä ei ois mitää saumaa voittaa
Mä pelaan goblinin omaan tyhjään kohtaan, että Warpath saa sen +5 kun on yks tyhjä lokaatio ja yleensä siinä samassa cosmo estämässä ettei shang-chi:lla tuhota sitä
no joo ja kyl toi annihialus toi kans vähä variaatioo goblin pelaamiseen
@forest gullha tykkäs näistä
Joo itelläki molemmissa käyttödeckeissä
Mikä on tämä power couple? Joku uus juttu?
Joo niihän tuo oli heti ku pelin aukas
@mental canyon 10 kertaa oon nyt ite wolverinen splitannu eikä vieläkää black and whtie tai gold 😄
sitkees on
😄man with the mission
Sais hetken turautella ku ottais noille muillekii sen varianteille tavoitteeksi gold
nimrod tuli cachesta itelle
saa destroy dekillä hyvät ketjureaktiot loppuun ku säästää tuhokortit ton ekan kopioimisen jälkeen
oli itelle vähä tylsä cache ni stakkaan ja avaan sit 4 kerralla ni saa unlokattua sieltäki sen kakkostierin
mut nimrod on hauska kyl
No olipa kiva
Onpa nyt huonoa tuuria cachejen kanssa. Viimeksi sen lokin kans ja nyt pitkään odottanut et sais gladiaattorin ja nyt se tuli cacheen, mulla oli niitä kolme mut ei tietenkään osunut plääh
Tää on kyl cool
Deadpoolin tyttöystävä 🥰 on kyllä hieno
ihan hyvin
1800 tasan näemmä tullu aamulla. Ja sain vihdoin Deadpool-avatarin
nice
Hienohan se, mut ei toi mikään pixel variant vielä ole.
😄 : D
hitto, olin melko varma et mul on death pixel mut eipä ollu, my life is incomplete
No no, your death is incomplete
Tuomio hehkuttaa tota DPxDeath, mut oikeesti paras DP-paritus on kyl tässä:
Et ole väärässä
Death on hyvä, menee pöytään about yli puolet peleistä hintaan 0-5
tulihan se prkl
Wuhuu bw dedis
tyylikäs
Se on työn alla 😁
Haista ite!
Joku päivä mä vielä opin että kun pelaa Cosmon ni täytyy muistaa varoa itsekin
Jostain syystä vikalla rundilla unohtuu 🤣
Haista kakka... Kolme avainta käytetty, tuli kolme muuta korttia mut ei gladiatoria :D
Ja lähes kaikki kolikot käytelty ettei taida ehtiä kolmessa päivässä saamaan tuota neljättä avainta
No mä käytin neljä avainta 😁
Okei, perutaan haistattelu :)
Jos discardia pelaa ni se Corvus on kyllä ihan kiva mikä siitä todennäköisesti sullekin tuli
Se tais tulla ekana
En juuri katsellu niiden muiden tietoja kun tota gladiatoria vaa koitti saada :D
Vähä sama 😁
Oiskohan x-23 variantti tullu
Tuol kannattaa välil käydä kattoo onko settei täyttynyt, siel saa kolmen tason välein palkintoja, esim tosta pixelistä tuli 2000 credit. Mut ne ei aktivoidu jos ei käy ite kurkkaas
Ei oo tullu ku vasta muutamaa varianttia noista kokoelmista ja noistakin kyl näkyy se pieni punainen ilmoitus että ei pitäisi mennä ohi =)
A wild @analog elm has appeared. Long time no read
Joo, pidin hieman discord taukoa Lapin reissusta alkaen, kävin vaan kerran ~2vko aikana pyörähtää kurkkaa viestit
Iso kaipuu ärsyttämiseen jo on, mutta toistaiseksi oon pysynyt vaan tällä kanavalla, täällä on hankala kuittailla kenellekkään kun ei täällä ole kuin fiksut =)
Awww 💗
Voitto toki tuli, mutta nyt ei ihan mun matikka täsmää et miten hitossa tohon lokaatioon vihulle tuli noin vitusti :D
No juu en kyllä käsitä. Pari kertaa tullu itelläki vastaan
Base tuplaa kaiken, iron man tuplaa tehon, onslaught tuplaa niistä kaiken. Eli ensin siihen tulee iron manin 2 x jonka base tuplaa ja on 4 x. Sitten siihen tulee onslaught joka tuplaa tuon 4x jolloin se on 8x jonka base tuplaa 16x. Base tuplaa onslaughtin vaikutuksen uudestaan joka nostaa iron manin jo 32, base tuplaa sen 64x
64 x 13 on 832
Uskotaan nyt sit perkule :D
Jos ois itellä ollut ongoing decki, niin suht hyväl prossalla ton lokaation voittaa, mutta en mä koskaa mitää tollasia summia saa, pitänee ehkä seuraavaks kokeilla jos tarjotaan tilaisuus =)
Tohon kaveriksi tribunal ni on aika hupaa
Sillon tarvii huijata tai saada jostain lisä energiaa että voi pistää useamman 6-cost kortin =)
Juu electro tai psylocke siinä on kaverina
Ja itseasias myös ironlad joka kopioi seuraavan kortin tekstin
Nii ja Magik itseasiassa 😁 onhan noita keinoja
Tänää kyl joku special luovutus päivä.. Vähintäänkin joka toinen matsi vihu luovuttaa, nytkin tuli joku viis matsia putkeen ja mul oli deckissä pelkkiä uusia kortteja mille vaa koitin kerää boostereita et pääsee päivittelee pieniä :D
Mulla on kaks päivää tullu niin paskoja lokaatioita että oksat pois. Karmea tappioputki päällä
Aamusella tuli aika monesti The Peak lokaatioksi ja se kusi aika monet pelit kun tottakai just sillioin on alkuun tullu ne hyvät kortit käteen ja se pilaa sit ne
Taitanee onnistua vielä neljännen avaimen saanti, 24 collectors leveliä jäljellä ja 2pv aikaa, ehkä onnistuu jos malttaa pelaa :D
Helposti
Ei se hirveen helposti onnistu ku oon sen parisataa leveliä just päivitellyt ja tosi vähän noita kortteja mitä pystyy päivittelee pienin hinnoin :P
Täytynee huomen päivästä sit klo 13 jälkeen kurkkia miten tuosta suorioutuu, joutuuko grindaa extraa et saa season leveleistä lisää credittejä vai miten tuon sit hoitaa
nojoo "helposti" oli huono sanavalinta, mutta nopeasti laskin päässäni että sen verran tehtäviä tulee jos ehtii kaikki tekemään päivässä, että tuon saisi
Tehtävät ja niistä saadut palkinnot "riittää", mutta taitaa suurimpana haasteena olla tuo, että ei ole juuri yhtään korttia missä olisi noi päivitykset alle 200
siks pitää muistaa aktiivisesti splittailla täyteen tulleita jotta pysyy päivitettävää
En oo ehtiny ku shang-chin splittaa, muut on vielä vaiheessa ku koittanut juuri tuolta matalimman arvon korteista korkeampaan aina päivitellä
Ehkä väärä taktiikka, mutta näin saa ainakin alkuunsa eniten vastinetta päivittelylle
Siitä en osaa sanoa, ite haen aina splittiä ku haluan rare värejä 😄
niin kun saa maksimi tason kortille niin sen voi splittaa ja se tekee siitä taas uuden jonka levelit lähtee alusta
samalla sen taustaväri muuttuu joksikin vähän harvinaisemmaksi, black and white ja kultaiset on himotuimmat
Juu, mä oon vetänyt jo muutamat
Ihan noin montaa ei oo 😃 tuikku on ainoa jota on ees 3
Joku 1100 tienoilla on vasta collection level
Noo sieltä se hiljalleen nousee. Kokonaan kultainen tai mustavalkoinen deck on tavoitteena
Nonii hyvin ehdit 😁✌️
Tuli just sopivasti credittejä season rewardeista, collection leveleistä ja dailyistä + pelailin "uusilla" korteilla joilla en ollu pelannut koskaan, niin sai noita boostereita sit niille kans
Nojuu se on tärkeää, ite pelaan aina aika monipuolisesti, nytkin taitaa olla 150 korttia mitkä vois päivittää 😁
Joo, huomasin kyl et on melkein ihan sama mitä kortteja siihen deckiin laittaa, niin voinee voittaa jos vähän järkeilee pelaamisen kanssa
Ekaks valkkasin vaan kymmenen(?) viimesintä korttia ja heti taisin pari matsii voittaa putkeen. Odottelin et niille jokaiselle sai boosterit ja vaihdoin seuraaviin "uusiin" kortteihin
Eiku 12 se näyttäis olevan deckissä, noh, jokatapauksessa päiviteltyä tuli ja tietää jatkossa miten toi lienee helpointa hoitaa jos avaimet menee tiukille =)
siellähän on se toiminto että voi valita kortin ja sit se tekee deckin sen ympärille automaattisesti, sekin toimii yllättävän hyvin
mut etpä sä voi muutenkaan enää pelaa kun sait collection levelin täydelliseksi. Taino, voit pelaa mutta et levelöidä 😄
Hmmm, tällaista en ole huomannutkaan, pitääpä tutkia 🤔
Viimeisin sessio. ~10 matsia ja lopputulos aina tämä
Ihan joka kerta en kerenny nappaa SS, mutta tässä ne mitkä ehdin =)
Lähes mahdotonta kerää noita rankedin leveleitä kun saa sen pinnan tai kaks per matsi kun joka perkeleen vastus luovuttaa
Oon nyt ollu jumissa 45-49 välillä useamman päivän jo. Sinne asti se aina nousee, mut sit alkaa nössöilijöitä tulee vastaa
Mul meni tonne 60 tienoille ja nyt ollu siinä jumissa. Samasta syystä
Rating pelaajia jotka pelaa tosissaan 😃
miksette pelaa pelkkää conquestia? paljon paremmat palkinnot ja vihu ei voi karata
toki välillä joutuu venaan vastustajaa sen ~3-4 minsaa mut wörtti
missionit täyttyy ihan yhtä lailla
Ihan yhtälailla siellä voi se vihu karata ja nyhvää vielä enemmän :D
Ja rankedia pelaan just siksi että se yks peli kestää sen pari minsaa, kun conquestissa sen kokonaisuuden voitto voi kestää jostain hinaajasta johtuen helposti toistakymmentä minsaa
Ja kyllä, conquestia yleensä pelaan siihen asti et unlockaan sen seasonin kortin, mutta en enempää
Vihu luovutti kolmannen vuoron alussa. Koko pelin 😃
Ja seuraavissa sit pataan niin reilusti että ei taas huvita ees pelaa. Jotain superdekkejä vastassa vaan.
Siellä siitä sentään on hyötyä et vihu luovuttaa 😄 Ite pelaan anti-superdekki-dekeillä ja on tosi tarkkaa et aloituskäsi on tietynlainen, muuten tulee vaikeeta. Joskus on vaan pakko ottaa pataan ja silloin luovutus äkkiä et menee vaan yks pojo. Sit jos sattuu hyvä aloituskäsi, saa usein niin paljon laitettua turpaan et tulee herkästi luovutus vastaan. Aina kandee snäppää painetta, mut ei niin myöhään et vihun kandee luovuttaa et saa maksimi pojot jatkoon.
Sehän siinä just onkin ku mä en snäppäile taikka luovuta. Pelaan vaan pelaamisen ilosta ja dailyjen suorittamisesta :)
Vaikka olen satavarma että häviäisin kierroksen ja ei ole estoa luovutukselle nii pelaan silti loppuun,
loppu seasonista on aina noita rankedin nostajia jotka retreattaa jos ei voi voittaa
ku haluaa saada grindattua ton rankin ennen kauden loppua
btw nyt on nii tylsä cache omaan makuun et ehtii hyvin kerää taas seuraavaan 3-4 avainta
ite grindaan conquestin siihen asti et saa parhaat palkinnot ja sen kortin, mut muuten en sitä yleensä jaksa
Nyt on tyylikäs pikseli
Twitch dropista vähemmän yllättäen Pixel 😁 mut joo ihan hieno kyl
Eilen oikein ostin pixelin
Omg
Mulle taas vaihteeks Elektra twitch dropista, vissii kaikki kolme mitkä idlaillut niin tullu elektra, tällä kertaa tosin ihan collection kortti
Haha
Huikea avatar taas
❌
Kovia win rateja
Pelannut vähemmän tässä kuussa, niin helpottaa tilastoissa =) Taisin ennen ja jälkeen lapin reissua pelata 2vko aikana vaan kahtena päivänä
Musta tuntuu et mä häviän kokoajan ihan sama mitä pelaan
Mä koitan vaa saada dailyjä yksi kerrallaan, niin en edes huomaa häviänkö vai voitanko. Yleensä toki voitan ku vihut vaa luovuttaa =)
Yleensä mulla jää jeljelle ne "Win x matches (with snap)" kun muut dailyt pelaillu läpi
Skutsin lokaatio lukemat on aina hauskoja 😁
muistaakseni oli semmone että vihu pelas iron man, onslaught yms setin tupla ongoing platformiin ja tälläsin vaa superskrullin pöytää siihen samaan ni vähän raketoi
tullu melkosilla experimental deckeillä höntsättyä koko sesongi, kaikkea uutta kokeillu
se on just parasta
nick cage, wong, hazmat ja odin ollu ihan hauska
vihulla vaa joka kortti miinuksella
joo 😄
Toi decki oli kyl niin paskaa...
Vitutti ihan huolella, ku tuli ekaa kertaa vastaan. :D
Mut wong ja hyvän tuurin gambit, ni sai edes yhden kierroksen itelle.
<3
Devaaja kuulemma makselee 2000 gold / kk striimaajille
Siel on otettu ilo irti yondusta
Mun ainut "ykkönen"
Se on kyllä wörth, voi voittaa pelin ekalla kierroksella
Wong ku lähtee vihun pakasta niin aika usein retreat tulee
jep
Vastus sai green goblinin ja hobgoblinin mun puolelle ja se silti luovutti =)
Täytyi olla melko paskat kortit sillä kädessä, kun ei ois tuosa paljoa tarvinnut saada pisteitä keskikohtaan et se voittaa. Oikea reuna kuitenki palautunu mulla käteen
Ihme on tapahtunut! Neljä matsia peräkkäin eikä ainuttakaan luovutusta... There is still hope
Eka kultanen
uuh golden hulk 😄
Käsittämättömän paskaa tuuria kyl ton hot spot lokaation kanssa...
Pelasin dailyt on go deckillä ja aina läksi ne turhimmat kortit pois. Vaihdoin sitten destroy/discard deckiin ja aina ne parhaat lähtee pois eikä ne kortit mitkä hyppäis pöydälle jos niille tulee discard
Joku 10 peliä eikä ainuttakaan kertaa lähteny se kortti mistä ois ollu hyötyä ja lähes joka vihu painelee pöytään vuorostaan sit korttia kun toi lokaatio aukee
Koita siinä sit voittaa kun omat parhaat kortit katoaa ja vihu saa "ilmaiseksi" kortteja pöydälle 😒
Discard kyllä ottaa herkemmin kyllä kalliimpia kortteja ja jos on niitä monta, niin sit vielä abilitylliset ensin. HELA (all discarded cards to random positions) ja Jubilee (add top card to this location) pakkaan ni nousee ihan ropisemalla tsäänssit
Nii ja Morbius pitää toki olla discard deckissä fo sho
Meinasin ottaa vähä dunkkuu...
Pikkuse 😄
Pitkästä aikaa tuli ego lokaatioksi, en epäilly hetkeäkään etteikö ois tullut siitä tappio :)
Tällä kertaa oli jopa mahdollisuus voittoon, mutta eihän se tietenkään laittanut kortteja niihin paikkoihin mihin olisi kannattanut
Helaa ei ole ja Jubilee lähti ihan tarpeeksi usein kädestä ettei päässyt pelaamaan ja morbius on mukana deckissä
no nyt on villi
jumaliste voitin egolla matsin, vedin vielä snap heti alkuun ni loppu conquest yhdes pelis 😄
Voi kai sen noinkin sitte voittaa…
Tulee kyllä taas kaikenlaista hiihtäjää vastaan seasonin alussa.
Mulla menee moti conquesteissa taas. Jatkuvaa retretia vihuilta. Ranked paljon mukavampi
Jee
perfection
Sama decki muuten mutta gladiaattorin tilalla knull
joo mullaki oli ennen gladiatoria mut nyt fiilistely sitä huvikseen
vähänhän nuo aina elää fiiliksen ja metan mukaan
Hyvä palauttelu päivän jälkeen
Todella harvoin painan snappia, mutta nyt oli maukas luovutus kyllä =)
Ai piru, nyt kelpaa pelailla dino/collector deckillä kun vaihtaa tuohon varianttiin <3
Komia
Mul on kans. On hiano.
Jes, kiitos!

Perfection. 👌
@frozen pumice Ootko tämmösen kanavan huomannu?
Moi Leca
Miten noita bwitä pitäis tulla? Arvalla, ku saa sen upin kortista valmiiksi vai jollain tietyllä määrällä uppeja?
In terms of rarity, Ink or black-and-white Finishes are the second-hardest to get. They appear only in 10% of Splits, provided the player has already maxed out a character four times.
Bw ja gold harvinaisimmat
Mut toki myös particlet vaikuttaa siihen kuinka harvinainen
Particles – Glimmer, Cosmic, Sparkle, Kirby Crackle (named after the comic artist)
Neljä kertaa pitää eka splittaakki. No emmä tiä oonko jaksanu mitään deckiä niin kauaa ees pelata. 😂
Viime kauden lopussa vasta ekan kerran splittaili kortteja, ehkä pitäis vaa grindaa jotain tiettyjä =)
Yondusta tuli neljännellä splitillä, Thingistä ja Visionista kuudennella
Kultanen Hulk kuudennella splitillä
Wolverine ollu työläin ja oli myös skutsilla, liekö sitten sattuma vaan
Yhdeksännellä Splitillä osui
😁👌
😁
Yondu pilattu 😦
"this small change aims to give yondu some new potential"
mielenkiintoisesti ilmaistu ku näyttää kyl ekalla vilkasulla ihan nerfiltä
Jep
Tullu vissiin myös muutos että voit peruuttaa vielä vuoron jos oot hätiköinyt
Huomasin vaan kun oli alakulmassa "Undo end turn"
Vai oonko ollut aikaisemmin ihan hiton sokea? :)
Eilen tuli joo
Ja jos et huomannut mitä esim vihun yondu poisti sulta ni voit painaa sun avateria ja sieltä löytyy tieto
Tai vihun avatarista että mitä se on esim discardannu
Nice, kuulostaa hyviltä QoL päivityksiltä 👍
Ei paljon vaadita pisteitä et move-deckiläinen luovuttaa. Lienee huonot kortit ollu kädessä, sillä Heimdallilla se ainakin ois voittanut
Ei kannata vihun lotota tällä viikolla.
Tää Krakoa hot spot on aika namia kun (aloitus)käteen tulee Ebony Maw :P
Nyt meinasi käydä huonosti :)
Leader on paha ja en koskaan osaa siihen varautua, mut nyt sentää osui voitto, todella isolla prossalla otan turpiin jos vastus sen lataa pöytään
Leader on kyllä itellekki myrkkyä
Magneto on vihulta huvittava "finaali" melkein aina tullu voitto sen takia kun sen laittaa
Pitäis pelaa jollain ka-zar deckillä ja latoo vaan 1-2 kortteja nii leaderilla ei välttis tule voittoa. Tollasen deckin tosin osaa lukea aika helposti jos vastus sellaista pelaa
Huomannut samaa =)
@graceful igloo tänään alko login event. Viimeks missasit
<3
tää on kyllä pirun hauska dekki 😄
annihiluksen tilalle on tulos yks toinen mut pitää grindaa, seon nyt vaa hengailemas tossa itseasias 😄
tai itseasias voiski vaihtaa sen nyt rogueen
Pitäis keksiä uus decki. Alkaa maistua vähä puulta
sillä mäkin tän tein
Vituttavan iso määrä Hela deckejä tullu vastaan pari viime päivää
Jos ei oo sitä lokaatiota pöydässä mikä kopsaa kädessä olevan kortin tai kortin minkä laittaa pöytään niin lähes mahdotonta voittaa
Silloinkin vielä vaatii sen, että cosmo kopsaantuu ja saat sen jokaiseen ruutuun =)
Yleensä tossa kohtaa vihu lähtee aika hätäsee menee, tai ellei lähde ni löytää itsensä aika isosti miinuksella 😁
Tosta ku ois ehtinyt Odin laittaa ni terve ja moro vihulle,
Sais pikkuhiljaa droppaa Wong meikäläiselle tai sit olla noissa jossain vaihtuvissa korteis mitä voi crediteillä/tokeneilla/yms ostaa
Rupee aikalailla kaikki muut kortit olemaan kasassa eri leikkeihin, mutta se wongi puuttuu =)
Paha paha
🤣
Toi on kyllä pallinhajunen combo osuessaan ja vielä tuo iron man tulee tonne hengailee
Yondu pilalla. T: ipu.
Mitä mitä
No kato tuo video 😁
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä helvettiä tos oikein tapahtuu :D
Toki on wong ja odin mukana, mutta miten hemmetissä tolla hazmatilla saa noille noin saatansti miinusta?
No se on tuo base ku taas boostaa wongin ja mystiquen
AAAAAAIVAN, Mä oon aina kuvitellu, että Wong on "On reveal" kortti ja siksi ihmettelin mystiqueta samalla. Tää selittää jo hitosti =)
Tätä se teettää kun ei sitä löydy vielä omasta kokoelmasta
Jep, jos aavistuksen olisin ajatellut koskaan tuota enempi, niin noinhan sen on oltavakin :)
Hirveän paljon helpommalla ei voittoa kait voi saada =)
Tuon verran saa miinuksia about jos ei ole citadelia basena @analog elm
Toki sen mukaan et montako korttia vastustajalla on
Eli ihan tarpeeksi tehokas ilman baseakin
Tarvinnee aika super kortit (ja hyvä tuuri) olla, että tuollaista vastaan edes vois voittaa =)
Toki enchantress ja cosmo auttaa, mutta ilman niitä ollaan varmasti aika kusessa =)
Cosmo ei vielä kaada ku tässä on pari vaihtoa muullekin pelille, mut enchantress on pahin kyllä
Uskoisin että tää on seuraava mitä nerfataan
En edelleenkään voi hyväksyä tota Yondun nerffausta. Perseestä
Siks oon tota spider-hamia käyttänyt nykyään
YYondu pelaajille joo paha, mutta ite tykkään kyl kun ei enää lähde ne parhaat päältä =)
Hela pisti kampoihin kun en saanut ihan parasta comboa, mut riitti silti voittoon
Hela-deckiä oon tässä pohtinu
Se on ihan kiva, tosin ite jos pelaan sitä ni ei tuu hela ikinä
Tarttis Knullin backup plääniks
Siitä et kyllä discard deckissä hyödy mitään
TIL että discard ja destroy deckit ei toimi crossoverina 😄
Tai ainakaan muistaakseni discardia ei lasketa destroyksi niin ei sille kerry energiaa
Joo muistin oikein
Itse taas tykkään pelaa just niitä sekasin :D
Toki, mä oon vielä ns. low-level pelaaja eikä oo niitä oikeasti hyödyllisiä kortteja nii joutuu vähän sekasin pelaa
Voi kai ne toimia jos enemmän sekoittaa, mut suoraan knull discarien kans on huono ku ei se saa energiaa kuin korkeintaan Wolverinesta
EDIT: Aivopieru
🤣
X-23 on kyl kiva kortti jos sattuu olee lokaatio missä kortit tuhoutuu automaagisesti tai sit sattuu osumaan sopivasti discardin ja destroy kanssa. Joka kierrokselle se +1 energia viel kivasti
Se on ihan mukava joo
2500 alkaa lähestyä
~1700
PS. Perkeleen wongit häiritsee edelleen, pitää kait se enchantressi vaihtaa deckiin :D
Seasonin alku meni kyl hyvin, melkein ihan sama mitä deckiä pelasin. Nyt sit on ~viikko mennyt aikalailla sellai että ihan sama mitä se vihu painelee pöytään niin turpiin otan, yleensä sit lokaatiot vielä auttaa et kusee mun kortit =)
Mä oo tämmönen kerran päivässä dailyt naputteleva likanen kasuaali vaan.
No nyt oili helpot aamupelit ja dailyt (ennen refilliä). Viis matsia ja kaikista 8 cubea. Vihut painaa snapin ennen ekaa vuoroa ja mä sit 5/6 vuorolla ja voitot kotiin :P
Loistavat lokaatiot tällei alkuun :D
Sacrifices have to be made 😁
Hyvin toi päättyi :)
Sain Chavezin keskelle, siitä sit fantastic keskelle seuraavalla. Sit olikin tullu kätöseen jo Armor ja sunspot, ne vasuriin ja vikalla warpath keskelle, ez win =)
täähän kuulostaa melko veikeeltä
mennääs heti kokeilee onko tästä mihkää
Semmonen twitch drop. :DDDDDD
ainii seki pitäs grindaa
Tää ois varmaa ollu enemmä karpin mielee
No ois! Vitun komee.
olikohan toi jopa jossai collectionissakin
On nää Dan hipitki kyllä jokseenkin hirveitä
Olikos nuo ne mitkä on ny kaupassa just?
Ei kai
Ai, no ne mitä siellä kaupassa nyt on, on aika hölmön näkösiä
Max Grecke. En kyllä noistakaan välitä
On npi tyylikäämpiä ku noi Hippit.
Näistä osa on hienoja mut sit Thor ja Kapu on ihan kauheita
Wolverine ja Galactus on hienoja
Deadpool on aina hieno ❤️
Oma suosikki on ehkä nää Silviot, jos näillä sais kaikki kortit ni vois jo vähän maksaakin https://marvelsnapzone.com/artists/silvio-aebischer/
tyhmää vaan et noi tekstit pakotettu
olis helmee ku logo vielä samaa tyyliä
Just oli tovi sit kaupas silviot
Jaa, eipä oo ennen tullu vastaan, 10k on limitti crediteissä :D
Meni yli ja nyt bugaa kaikki rewardit vaikka tuhlasin niit korttien päivittämises
Haha
Tulispa kohta jotain kiinnostavaa...
miten voi olla noin vahva trigger discipline
itel lävähtää samantien kaikki auki mikä mahollista
Noku nytki tarjolla on pelkästään semmosta, mikä on ihan maksimissaan meh-tier.
Viimeks oli joku yks, mikä kiinnosti, mut en halunnu tuhlata avaimia, ku suurella todennäköisyydellä ei ois tullu.
käy järkeen, viimeset kaks avausta mulla on tullu semmone mikä on ollu jo ja sitte sen on saanu muutettua collector kolmio krediiteiksi
sad
Säästelen kans usein neljää asti ni saa sit kulta reunuksella avatarin, on kova
Vaikka imo se on vähä ruma siihen nähden mitä se vois olla
Kieltämättä ollu tovi jo vähän tylsiä, mut ton Cannonball otin huvikseen, se on ollu ihan hauska vaikka moni "Pro" sitä huonoksi haukkuukin
Sain sen jostain "Get a random card" setistä ja joo, onhan se ihan hassu, mut ei kuitenkaan jaksa kiinnostua.
Tollai tytöt sano musta yläasteella
Parempi seki, ku "Hyi."
True
Oon tykänny nyt pelleillä destroy deckillä mutta liian isoja kulmapaloja puuttuu niin tappiota tulee joka toisessa
Jos on tylsää, niin snappailen reilun tunnin: https://www.twitch.tv/lecharocc
Oi juma
Aika komea pixel itseasiassa
On
Ei niitä muita ookkaan.
Ei tainut löytyä killmongeria vihulta, se ois pelastanu aika paljo =)
Vihdoinkin. Viime kaudella kävin 89:ssa ja nytkin jo pitkään pyörin 89 5/7 - 85 akselilla. Tiukassa tuntuu kullat olevan.
Olin jo 86 ekaa kertaa mutta vaihdoin deckiä ja nyt oon 78 😄
Täällähän on ollut löpinää… ja Leca keksiny uuden meta-pakan. Mult vaan uupuu mystigue siihen…
Eikä muuten oo lukeakaan. Ilman sitä toi on vähän huono. 😂
Puuttuu kaikki hyvät kortit, että vois edes yrittää wongilla leikitellä :)
Collection lvl jotain 1800 luokkaa kait nyt ja ei ole noista pool 3 korteista tullut kuin ihan pari käyttöön
Aavistuksen turhauttavaa pelailla joko botteja tai sit jotain pitkään grindanneita vastaan kellä löytyy ties mitä korttia mitä ei vielä itsellä oo
Siksi ei vielä(kään) jaksa yrittää pelailla voitoista mitään rankedia tai conquestia ennen kuin on oikeasti hyvä decki =)
Taitaa jopa olla niin että kaikki noi hyödylliset pool 3 kortit on tullu "ostamalla" tai sit noista vaihtuvista korteista mitä avataan
Neljä avainta odottaa jotain kivaa… ja leveli näköjään 2668.
Tuo Cannonball kyllä kiinnostais. Oman pelin tuhonnu monesti
Tällä dekillä mä oon ny viimeaikoina saanu tuhoa aikaan. Nyt vaan vähän sekottaa noi saatanan dinot joita tulee kokoajan.
Mä en viel keksiny miten sitä cannonballia käyttäs parhaiten ni en oo sitä hamunnu.
Mäki sitä mietin. 3 avainta taitaa olla ja seuraava jo lähellä
Wurf every kultapala.
Ei se Cannonball mikään must have ole mut "ihan hauska", on se mulla muutaman pelin pelastanut
Mut ei kyl ehkä neljän avaimen tuhlaamisen wörtti
Mä en oo pitkään aikaan päässyt edes 80lvl et kannattaa ehkä kuunnella muita 😁
nyt ois @analog elm wongi halvalla
jaa war machine caches... hmmm hmmm yrittääkö vai ei. Ei sen ability varsinaisesti ole sellainen mitä tällä hetkellä tuntuis tarvivan, mut onhan se nyt legendaarinen hahmo
onhan toi itseasias proffa x kans aika hauska
no kokeillaan saisko kahdella avaimella
no ei saanu
Nerffaskohan ne noita stoneja enemmänkin kuin ne pari muutosta. Tuntuu ettei tule alussa stoneja käteen enää lainkaan ja joutuu tyhjiä vuoroja pelata
enpä oo huomannut
mut jos oot yli 70 lvl ni peli on kuulemma rigged ettet saisi kultaan asti grindattua 😄
kaapo oli tos ylempänä päässy mut joteki itestäki tuntuu et heti ku 70 mittaris ni ei osu enää mikää combo 😄
ja sellasta tuol foorumeil väki huutelee mut ei siihen mitää faktaa taida olla
niin paljon ne on noita korttien hankkimisia muulla ku rahalla vaikeuttanu, ettei toi toisaalta yllättäisi
Ollu alle 70 myös. Vasta tänään menu yli
Juu toi tais olla jo eilen tai toissapäivänä jo, ihan en vielä laittanu ostohousuja jalkaan :D
Mäki koitin kahdella, ku Silk kiinnosteli kanssa. Ekalla Silk ja tokalla War machine. 😎
Nyt jää vielä pari avainta venaamaan seuraavaa. 😁
On kova!
Ainii, en muistanutkaan tsekkaa mitä oli uusissa cacheissa
Toi war machine tulikin jo pari kertaa vastaan aamun peleissä ja vihuhan toki otti voitot kun kummassakin oli "can't play cards" kohta ja tuollahan pääsee sen ohittaa
jumalauta, iha perus collection level levuttamisesta variantti ja vielä hieno, ja vielä sellaisesta kortista mitä käyttää
on kova
tämä siis, omaa silmään 
Tulee jotenkin Mortal Kombat-fiilikset. Diggaan kans
no vähän joo
War machine ja infinaut, aika hyvä yhdistelmä nyt alun testailun jälkeen :)
Alan uskomaan tähän teoriaan 🤣
Hyvin osunu Djinnillä :)
Toiminut itellä suhteellisen hyvin. Pelaan usein cosmon kanssa nii ei ainakaan shang-chillä tuhoa kun on se 10 poweria
Ei pidä paikkaansa.
Nimimerkillä level 95
Ollaan vaan paskoja
Mulla oli kans Djinnillä 90+%
Zabu ja Sera yhdistelmällä kun tulee se Noor lokaatio nii saa vikoilla vuoroilla kohtuu hyvin laottua kortteja, ellei vihuilla joku counter-decki tai muut lokaatiot sit kuse silmille
Miten sä ton pelaat proffa x:n kanssa ku proffa on 5 cost?
Eiku sillä pystyy kiertämään vihun proffan
Juu mut sit jos sä pelaat sen 6 rundilla ni tarvii olla 7 rundi jossa sitä pääsee hyödyntämään. Jos ei sit ennakoi proffaa…
Vai mitä mä en tajua?
Saat kutosrundilla Xavierin auki ja voi käydä sen pienellä kortilla voittamassa.
Wave round 3, proffa 4 , war machine 5, mitä vaa 6
Totta!
Mut se nyt oli eka ajatus mitä tosta tuli mieleen, porukka pelaa ilmeisesti war machine 5 ja Infinitautin sit
Mitä mitä, pelaanks mä vai metaa? :D
No ainaki muutama tullu vastaa 😁
Kiva, infinautti tuli itsellä ekana mieleen ton kanssa, mikä aikaisemmin on aiheuttanut ongelmia itsellä kun infinaut decki on kohtuullisen helppo lukea ja sit vihu useimmiten saa shang-chillä sen tuhottua
En toki pelannut war machine/infinaut kun hetken. Takas ongoingilla pelailee, sillä saanu helpoiten dailyt suoritettua =)
Nii joo jos ois veivi. 😬
Kävin testaa uutta lisäystä. War machinen kanssa ebony maw pelin alkuun, mielellään vielä armorin kanssa
Ei tarvi ku heittää veivit
Ei mennyt montaa sekuntia tän jälkeen kun tuli retreat vihulta :D
No mitäpä sitä pelaamaan
Melkein ylsin rankedisa 70, oli 69 ja jotain päälle, mutta sit tiputtiinkin ja lujaa kun dailyt suoritti pois :D
Tuli taas uusia kortteja vastaan mitä ollut nähnytkään
Millä deckillä mylvit ku tollee rullaa?
Tällä on ny grindattu menee
Betacuck billi puuttuu noista pannahinen
Tää on kova, respect! Monesti koittanut mut hyytyny 95 tienoille 😄
Nyt pitäs enää tietää mitä tää tarkoittaa käytännössä.
älä multa kysy, sää se pro oot 😄
taino toi toinen on sun world ranking mut emt mitä noi palkinnot mahtaa olla
Aika monta palkintoa
😄
En tiennytkään et ykkösrinki oli laajentanut tähän peliin =)
2x peräkkäin sinister lokaatio, helpot voitot :P
grindasin innoissani kolmannen laatikon että saisin ton war machine, no sain kortin mikä mulla jo oli. jee
En muista et ois aikaisemmin saanut kolmea korttia jäämään warrior fallsiin, varsinkaan ilman armoria
Hö, ei oo päivittynyt dailyt :(
Kahdelta vasta ku kellot siirrettiin
Jaa sellainenkin on ollut :D
Kaikki päivittyy automaagisesti nii ei tollasia tiedä :D
Juu en tienny itekkään, vaimo kerto
Siitä voitto pelkillä kivillä :D
Kivet suuhun
se tunne ku pääset 2 cuben päähä kullasta (90) ja sit vaa häviit jokaikisen pelin sen jälkeen jokaisella deckillä, aina counter decki mukamas just sitä vastaan
riggedasfuck
Tuttu tunne, eri leveliltä vaan :D
tästä on siis forumeil jne ollut paljon puhetta et toi 90 lvl saavutus ois rigattu nykyään ettei jengi saa kultaa
cachet ja kaikki muut ne onki jo nerffannu huolella ni ei yllättäis
Ne on nerffannut sen että mä en saa wongia
Collection level jo +2k eikä vieläkään näy :D
Mulla tuli 3k täyteen ennen Wongia, et ei muutako grindailee vaan. :DDD
Jaahas, voiskin uninstall :D
Muutamia hyödyllisiä kortteja sielt on tullu, mutta kunhan ei käy sama homma kuin GTAO:ssa... Siel yhdessä jutussa on 50 eri itemiä mitä "pitää" tehdä ja ne tulee randomissa järjestyksessä, ainoa mitä itse halusin oli raketit. Oli just tasan tarkkaan se viimeinen mikä tuli :D
joo jossain 3k kohdalla taisin saada wong
Voihan perhana, vaatii sit oikein urakalla päivittelyä tai hiton hyvää tuuria vaan, sitä tosin harvoin löytyy
CL 486 alkaen se voi tulla et sikäli huonoa tuuriakin
Collection Level 486+ (Pool 3) (49/104)
Melkein puolessa välissä kortit joita on tullu
siis niin uskomattoman ryönäsel tuuril häviää nyt kokoajan ettei oo tosikaan
meni järki koko peliin
Peli kyllä yrittää kaikkensa mua vastaan. Neljä viimeistä ottelua tullut seuraavat: ego, Agatha harness ja nyt kaks kertaa putkeen district x
Kuvasit juuri n. 45-60min mun peliä aamupäivältä :D
millai tää ? 😄
Noin 1.5h vuoristorataa 62-69 välillä ja vihdoin ylittyi 70 =)
siinä ne melkeinpä tärkeimmät, 70 saa noi credits ja 90 saa kullat
variantit on kiva lisä
Vihapuhetta snapin kaupassa...
Eipä oo tuntunu viime aikoina tulevan muita kuin pixeleitä ja tietenkin sellaisia mitkä ei edes oo noissa kokoelmissa
Näyttää kyllä paljon enemmän Alienin facehuggerilta kuin Leaderin naamalta :D
Haha
no on kyllä 😄
New season matafakas
Kohta näkee mitä noilla snäppipointseilla saa…
Öö. Ei mitään. Olipas antiklimaattinen
AAAAA! Missä mun harkot on? ><
Tulipas/tuleepas seasonis paljon uusia kortteja
Pikku boostit Shaw:lla 🤣
Mulla oli aamulla vastassa kans joku kellä oli toi shaw ja sit vielä se lokaatio mistä tulee +1 joka vuoron jälkeen
Otin vähän pataan siinä pelissä vaikka sainkin ihan hyvän kätösen, mutta shawin boostit meni reilusti yli
Infinaut/Sunspot settiä vastaan saattaa ottaa ihan hyvät boostit =)
Kunhan jokusen avaimen vielä keräilee, niin kokeilee sit onnea
Oli siellä season uutises muitakin ihan hyviä kortteja tulossa
Saatoin vähän naurahtaa kun tuon vielä voitti... Ekasta kortista muut lokaatiot täyteen, mutta onneks tuli sieltä onslaught mikä helpotti =)
Blue Marvelia vähän odottelin deckistä vielä loppuun, mutta ei osunut
Seasonin jälkeen rankki aina resetoituu, niin mihin asti @mortal lodge infitystä tippui?
En tiedä onko sillä vaikutusta jos on ollut korkeammalla, sillä mulla se on aina puolittunut siitä mihin jäi
73 tipuin
Suuri vääryys, taas sorretaan pienempiä :D
no aika sama sit ku itellä tuosta 95 tiputus
tais joku 67 tms olla
Mä tipuin 74 -> 37. Haistakaa kakka siis!
😄
No mitä hittoa :D
Nyt oon tosiaan varma et se puolittu ja aikaisemmin on ainakin ollut tosi lähellä samaa. Ekan kerran (Kolme? kuukautta sitten) kun olin jotain vähän päälle 40, niin se resettas 20 jotain ja sama kaava jatkunut nyt jokusen kuukauden ajan jo
Ilmeisesti jos on käyttänyt Zabun ja on kortti vielä deckissä, niin se laskee silti sen 3-cost korttina, koska mulla oli deckissä kaksi 3-cost korttia ja warpath (4 normisti, abulla 3).
Vastustaja lätkäs vikalla tuon uuden Baron Zemon pöytään, sieltä sit warpath sen puolelle ja voitto hänelle
se on ongoing eli kaikki 4 arvoiset on 3, oli ne deckit tai kädes
Juu, tiedän kyllä, mutta sit taas jos miettii noita dailyjä, niin jos käytät 4-costin 3-costina niin et saa dailyyn suoritetuksi sitä 3-costina vaan 4-cost :D
Eli kun itse jotain suorittaa, niin se menee sen suuremman mukaan, mutta vastustajan kannalta paremmin, voi saada kalliimman kortin halvemmalla =)
no näinhän se lopulta on 😄
Hax! Kaks korttia samassa yhden paikan lokaatiossa :D
Sai viel voiton vaikka vaan yellowjacket tuohon jäi killmongerin pelaamisen jälkeen
Näin tää mun dekki toimii ku sopivasti osuu…
Parin kilon pantteri
Ei kauheesti noi vastustajan pantteri painanu… 😄
Hyi olkoon... Tekee kipeetä katsoa tuollaiset tappiota :D
Isoin mitä oon nähny on viis numeroo bases 😁
Taisin tännekin laittaa mut eihän näis ihme forumeis toimi haku yhtä hyvin ku kanavissa
Nyt kun puheeksi tuli, niin onpas muuten ihan susipaska haku verrattuna kanaviin
Varmaa löytyy "from: lecharoc has: image " haulla. Listaa ainakin täältä kuvia
Joo mutta kun ei toimi tollanen asetus kuin kanavilla, ei forumeis
Ainakaan kännykällä
Joo luurista en osaa neuvoa, täst selaimen hausta näytti samantien noit sun viimesimpiä kuvia täältä(kin)
Pelkästään tän foorumin hakuun en sit osannu rajata, en keksiny siihen hakusanaa kun "snap" lisäämällä ehdotti käyttäjää
Ei löytyny ku 8 kilonen pantteri omista
Mä pääsin näil knulleilla 5 numeroiseen ku kaveri tuhos mulle pisteitä venomeilla
🤣
This is madness!
Tossaki hienompi on toi 4 pisteen base. 😂
Jep, mut oli tärkeät neljä pistettä. 😄
@graceful igloo no more vihapuhe
Jahas... Crossbone muuttunu 4/8 -> 4/10
Just eilen meinasin sen nappaa tuosta vaihtuvasta ilmaisesta kortista, mut ajattelin odottaa josko tuuri kävis ja siinä olis wong
Mikäs ihmeen juggernaut buumi on nyt menossa? Varmaan yli puolissa peleissä tullu tänää vastaa juggernautti ja just ilkeesti osunu useimmiten just siihen ku saanu eka Zabulla Warpathin yhden halvemmaks ja sit sillä siirtyny warpath kolmanteen lokaatioon ettei sille saa sitä +5 :/
Itselläki tullu tänään ja eilen vastaan paljon
Nyt meni varmaan vaan kymmenesosa siitä ajasta tähän pääsyyn kuin viime seasonissa
Mä oon tehny viime aikoina aika paljon niin, että kun mulla on se ~10 deckiä tehtynä, niin pelaan niin kauan ku voitan kerran jokaisella ja quit =)
Ei ehdi kyllästyy mihinkään ja saa sit eri korteille boostereita ettei vaan pelkästään saman deckin korteille 24/7
Tottakai siellä on sit samoja korttejakin, kuten vaikka cosmo, armor ja zabu on aika monessa, mutta muuten kyllä aika paljon vaihtelua jotta jossain vaiheessa ehkä oppisi pelaamaan muutakin kuin vaan paria eri deckiä
Mul taitaa olla 19 deckiä kierros
Nyt ne on ottanu bonus challengestakin kullat pois. Yhtään ei yritä saada ihmisiä käyttämään oikeeta rahaa 😄
jeep 😄
vähä haissu pitkää paskalta
noo, omaa kuoppaansa kaivavat kuten muutkin aina kun ahneus iskee
pakko se on myöntää, onhan tää hieno avatar 😄
Tommonen pilaantunu paprika
Kyl mää silti väitän et eniten toi muistuttaa Alienin facehuggeria kuin mitään muuta :D
Pitäskö jättää tähän?
Ainakin 13337 asti =)
Kohtalaisen nörtti äijjä. 🤔
Grindaus kohti 90 ja tälläsiä pelejä tulee. 😅
😁
Tuli sitten yhellä avaimella Red Hulk
Kirjoitin eka Red Hilk. Sehän oiski ku tulis punahilkka
Käytin kyl kaikki neljä avainta ku halusin Echon ja Sebastian Shawn kaupan päälle tuli Blob
4 avainta 🥵
shawi ois kyl käyttis tommoseen brood+silver surfer settiin
Mulla on tämmönen. Ihan hauska hassutteludecki. 😁
kaks jäi viel... 😄
Mikä tää on
Mitä se tekee
kääntää kellon takasipäin vuoron alkuun ja alkaa alusta
On Reveal: Look at what your opponent did, then restart the turn. (without Kang)
Tykästyin red hulkkiin, yllättävän paljon saa poweria
Sama. 20+ ollu joka kerta kun käyttäny
Usein säästellyt shang-chin loppuun nii saanu sen pois häiritsemästä
Sen kuitenkin näkee itse jos vihulla on red hulkki ja se saa lisää poweria
Mjoo tätä nyt viimeajat pelaillut
Tosin eilen tein octopus deckin ku meni moti kaikkiin nykyisii
Ihan sekopäinen dekki eikä tällä pelei yleensä voita, mut onpahan vaihtelua 🤣
Ei jumalauta... Just niin mun tuuria :E
Just ku sain täydellisen (IMO) setin boostia Sebastian Shawille niin vastustaja pistää scarlet witchin viidennellä vuorolla ja tulee "swap hands before turn 6"
Tais olla 21 poweria shawilla ja sit vaihtuu vastustajalle. gg :D
American chavez, Okoye, Makia, Absorbing man, Nova ja Forge pöydässä. Kädessä odottamassa mm. Shaw ja killmonger. Toisin kävi :D
Kyllähän se nakertaa 😁
Holy cow. Silver conquestin toinen matsi tolla mun wong, panter, zola dekillä ja vastaan tulee kaveri jolla enchatress. Eka rundi hyytyy siihen. Tokalla rundilla siltä diskardataan se jo ajattelen et nyt on mun paikka. Vitut, sillä on myös cosmo, koska no miksi ei!?
Kolmas rundi yritän miettiä, että miten vitus voi pelata noita vastaan… mulla yks hp ja kaverilla täydet. Sit vaihdan taktiikkaa ni rupee rullaa. Luen vihua ku avointa kirjaa ja pyöritän sitä kuin pässiä narussa ja ai että mikä nautinto lopettaa peli tähän. 😂
Kovaa rokkia 😁
Vihulle riitti toi arpaonni ja leavas 😆
Tullu taas tällä seasonilla nyt pari päivää tosi paljon noita luovuttajia ekalla kierroksella tai heti sen jälkeen. Mikähän siinä on.
Pitkään oli ettei tullu mut nyt joka toinen tuntuu loppuvan alkuunsa
No on tää Matchmakingiki outo. Voisin vannoa että Octopus deck ei tullu melkein ikinä vastaa aiemmin, nyt ku pelaan sitä ni tulee jatkuvasti vastaan
Mulla ainaki tuntuu tarjoavan nyt deckejä, missä on samoja kortteja.
Koko ajan on Red Hulkia itellä vastassa. Ja myös vaihe "häviät kaiken" koska rank 84
mäki sain sen nyt vihdoin, eli kohta sille tulee nerf. Se on yleensä sen merkki jos mä saan jonkun kortin 😄
Voisin veikata et nerffataan ainakin yhen powerin pienemmäksi
Ei se nyt saletti voitto oo kun tulee käteen mut aika paljon helpottaa elämää
no onneksi siinä on sentään alussa se että näet jos vastustajalla on se
Sanotaan näin et ilman cosmoa on nyt aika vittumaista pelata kun hot spottina tuo on reveal happen twice :D
Normaalisti se on mulla käytössä, mutta nyt kokeilen huvikseen ilman, tultiin aika lujaa alas kun ei pistä cosmoa siihen lokaatioon
joo wongi day
mul on wong deckis hämäyksenä avatarina cosmo 😄
aika moni pitää sitä avataria mikä niiden deckin pääkortti on, ni helppo lukea jo siitä et mitä vihu pelaa
Yhtää wongia ei oo (vielä) tullut vastaan tänään, mutta pirun monta discard deckiä
nojoo se on toki kans kova
Morbius ja Apocalypse saa suht hyvin poweria jos osuu kohilleen
Siihen sit vielä dracula (jota mulla ei ole) niin GG =)
Osu myös ihan hyvin shawille kans
No nyt vähän hävisin... 6.2 MILJOONAA pamahti Black Pantherin tehoiksi, eka dailyjen jälkeinen peli kun ei tullut cosmoa käteen niin pääs pikku vahinko tulee =)
Arvasin wongin ja black pantherin jälkeen että nyt tulee vihulle pisteitä ja annoin mennä loppuu asti =)
Ois riittäny Cosmo taikka Shang-chi voittoon, mutta ei :(
Joo kyllähä siinä löylyä pantteriin saa
Tuohon Kamar-Taj lokaatioon Wong, Mystique, Black Panther ja Odin taitaa olla tän hetken suurin mahdollinen 🤔
Hä mtäh
Joo en perkele enää yritä pelaa niin kauan ku toi Kamar-Taj on hot spottina
Ei mitää mahista ottaa voittoa kun tuntuu samalla putoavan cosmon ja shang-chin draw-% noissa peleissä
Varmaan joku 10 peliä putkeen täysiä turpaan ja yhteen peliin osui kummatkin, noin puolessa ei tullut kumpaakaan
Koittavat mielistellä Wong faneja
Yllättävän vähän niitä wongeja tullut vastaan, enemmänkin se on siit kiinni kun oon tottunu blockailee todella usein jonkun basen cosmolla ja kun sitä ei saa nii kusee hommat =)
Odotus on ohi!
Hot spottia ei tullut (liekkö enää aktiivinen), mutta heti ekasta voitto :P
Noni 😁
Toistaiseksi pahin vastus wongille on ollut Magneto :D Ainuttakaan häviötä Cosmolle ei ole vielä tullu, mutta Magneto siirtää vittumaisesti =)
joo se pilaa lopun suunnitelmat kyl
Jep sillä on itekin voittanut wongin
Aikaisemmin kun ongoing deckillä pelasi, niin se magneto oli enemmänkin vihun haitaksi kun suurimman powerin kortit just 3/4 cost siinä deckissä :)
Nyt menee sit just toistepäin, Magnetoa on vaan aika hankala lukea tai sit mä vaa oon tymä :P
Mahtaako noilla korttien boostereilla olla kans joku max limit kuten crediteillä on tuo 1k?
Mulla menee käytetyimmät jo 800-900 välillä enkä vaa sen takia haluis niit tuhlaa et päivittelee "turhaan" kortteja ennen ku tulee taas daily missä niistä saa jotain hyötyäkin :P
tuota en kyllä tiedä, päivittelen niin aktiivisesti kortteja 😄
Yleensä aina iltadailyjen jälkeen päivitän ite
Mä en itselleni mahda mitään, ihan kuten oiekassa elämässä nii oon säästeliäs myös peleissä ja niiden "rahoissa" :D
hehe
eipä siinä mitään pahaa ole, itelle se on vaan yks mielenkiintoja tässä päivitellä kortteja
olipas omituisesti kirjoitettu lause
Hitto toi high evolutionary pay to win decki on edellee paskaa ku tulee vastaan, ei oo reveal eikä ongoing kortteja niin ei voi oikeen mitenkää counteeraa jos vihu saa palikat käteen
High Evo vastuksissa tykkään ainoastaan niistä korttien ympärillä olevasta kultaisesta hehkusta, muuta hyvää ei juuri olekkaan kun tulee vastaan :D
miks se on pay to win? en mää ainakaa siitä oo maksanu mitää
Juu en itekkään senttiäkään ole peliin sijoittanu ja High evo on mun päädecki ollu aina
vaadin perusteluja!! 😄
Tässä tulee perustelut:
Sen sai joskus vaan rahalla mut huomasin että mulla onki kaikki palikat siihen ja löin deckin tulille😄
Eli perun sanani, täähä o iha hyvä
Menee vielä tuo puna hulkki hyvin samaan kööriin
selventääkseni: takerruin lähinnä sillä kun imo tää on pysyny suht hyvin non pay to win pelinä kun kaiken voi grindaa.
Joo, on se grindaaminen kyllä nykyään tehty vitun vaikeaksi
käytännössä lähes joka päivitykses on huononnettuna grindaajan mahiksia ja ohjattu enemmän ostamisen suuntaan, mutta edelleen voi grindaa kyllä kaiken
esim ennen noita collector cachei mistä saat avattua spotlight kortin niin oli kortit spotlightis kans mut ne ostettiin tokeneilla, joita siihen aikaan sai huomattavasti enemmän
nyt niitä saa 100 joskus ja jouluna ja kortit maksaa 6000
jossain vaiheessa oli siis niin että collection leveleissä yks palkinto oli aina token stash ja niitä oli muistaakseni tyyliin 300, 500, 1000
voin vaan kuvitella mikä on seuraava downgrade kun nyt muutti niin ettei bonus challengeista voi saada kultaa
High Evo tulossa spotlight cachessa viikon päästä
Tulihan tuolta muutama piste, absorbing kun ois osunut kohillee nii ois tovin kauemmin jauhannut noita plussia =)
veikkaan et kokee nerffin aika nopee 😄
Jjjjjep
Kuulostaa erittäin reilulta kortilta :D
On kyl nätti 🥹
Ihan oli tosissaan ja on noita jotain variantteja mitkä on nättejä, harvassa tosin ovat =)
Tuli ensimmäinen voitto kun oli Ego lokaatio! ...koska vihu luovutti :D
mä painan aina sillo vittuillakseni snap, koska tosi moni forfeittaa heti 😄
Mä olisin just tarkoituksella halunnu nähdä loppuun asti miten se latoo noi kortit ja ottanu shotit et kuinka huonosti se ne valkkaa
En ole aikaisemmin ainakaan mitään logiikkaa keksiny sille miten se niitä pöytään laittaa. Ei ainakaan ole powerin tai maksimi hinnan mukaan kortissa. Tuntunee olevan enemmän tai vähemmän randomia vaan, kunhan kortin hinta täsmää siihen mitä on nappeja vuorolla =)
liekö on mitää logiikkaa, heittää noppaa vaan 😄
tää peli välillä haluaa että häviät vaikka mikä olis
add random card on location after turn 3. mulle professor X siihen ja vihulle warmachine 
😄
Mul oli eilen vähän vastaava, sama lokaatio ja mulle tuli Hood ja vihulle Hulk.
Ei olis niin isoksi haitaksi ollut jos ois ollut destroy decki käytössä, mutta reiluuden puolesta mukava RNG :)
Sais olla niin että olis edes saman hinnan kortit kun se laittaa eikä tollai et ero voi olla mitä vaan
Joskus muistan kans et itselle tullut Ultron siihen ja täyttänyt muut paikat, siin ei paljoa enää tehdä ellei just sattuis olee kädessä esim. Ka-zar, Blue Marvel ja Onslaught
No voihan fuck, yks omia lemppareita, menny muuttumaan tänään
Onpa kyllä tympee nerf
Another one bites the dust
No tää vasta onkin
Ihan turha jatkossa itelle
Mut joo oli zabuki paha, isoja nerffejä
Eli tavallaan vaan kalliimpi cosmo :)
Tai leech
Onks muilla spotlight cachet avattavissa? Mulla näyttää edelleen tältä
Eikös Leech poistanut vaan kädessä olevien korttien ominaisuudet?
Tullut jokusen kerran vastaan tässä kun wongilla opetellut pelaa :)
Joo totta
Okei, thanks!
Ei oo mulle tullu tollaista ilmoitusta niin siks vähän hämmästelin, tai sit jos on mosien nähny niin aivottomasti vaan klikkaillu ok ja eteenpäin :D
Äsken kyl tuli pelin käynnistäessä et hyväksyy uudet ehdot jne jne. Tottakai luin ne ja vasta sit hyväksyin 🤫
Oikeas yläkulmas uutisissa
miks mä en osaa pelaa tätä peliä enää, vai onko kaikki muut vaa kehittyny
tuntuu et tulee tukkaa nii että aivot sulaa 😄
no edellises seasonis pääs sinne 95 levelille ku oikein hikoili, mut nyt tuntuu ettei taas voita millää ketää
Sain viimeinkin Draculan viime viikolla ja tuntu menevän discodeckki ihan ylivoimaseks. Kunnes tuli lvl 70 ja sit et saa ees discattua kortteja kädestä 😄
haha
mä pyörin kans parhaillaa täs 70-73 ei vaa pääse eteenpäin
ihan sama mitä tekee tai pelaa ni turpaa tulee
Just tuli aamulla 3 peliä putkeen missä ei saanu yhtään discoa. Ei paljon Draculakaan auta kun muuten oot ihan nolla
no ei kyllä
no nyt voitin ku disctict x heitti molempien kortit arvaksi.. Kunnon vittuilua
Ja tossa yhessä basessa itellä ainakin bugaa, olikohan Zuma nimeltään missä hyppää eka pelattu kortti toiselle puolelle. Se muuttuu harmaaksi vaikka ei oo pelannu sitä
Ja kun et sitä satu muistamaan niiin... kiva hävitä peli sen takia et pelaat vihulle hyvän kortin 😄
😄
70 jälkee tulee sellane hard stuck että huhheijaa
Hazmat deckin ku laittaa käyttöön ni joka vihulla on luke cage
joo siis just tuo että mitä tahansa deckiä pelaat mikä toimii sanotaan nyt vaikka kymmentä deckiä vastaan hyvin mutta yhtä vastaan huonosti, niin ei tuu kun sitä vastaan mitä vastaan sun deck ei toimi 😄
pitäs varmaan tehdä joku ihan idiootti deck taas. Joskus aikanaa ku meni moti ni tein deckin mis ei ollu mitää muita ku ykkösen arvosia kortteja. Naurettavinta siinä oli se että voitin varmaan 20 peliä putkeen
nykyäänhän se vois ollakin ihan ok jos on se kortti mikä estää ykkösten tuhoamisen, nimeä en muista, joku battle woman
Caiera tjsp on ainakin sellai mikä suojaa 1 ja 6 kortit, oli pari kk sitten muistaakseni cachessa mut ei osunut :/
Äsken kerkesin itse kävästä 79 levelillä saakka kunnes tuli 4 tai 5 matsia putkeen turpaan joko magnetolle tai hela deckille
Magneto on kyllä nyt tässä seasonissa ollut jotenkin paha
Se tais olla ensimmäisiä kortteja mitä itselle osui tulemaan random variant dropista tjsp ja ei oo kait kertaakaan ollu deckissä, joskus harvoin tulee jos lokaationa joku random card
Se oli mulla kun alotti, ekassa pakassa ennen ekaa peliäkään. Ja se on edelleen ainoa kortti mikä löytyy niistä "collection" kirjoista tai mitä ovatkaan. En tiedä onks se hyvä vai huono juttu 😄
😄
kyl mä sitä aika paljon pelasin yhdes vaihees, no nytkin itseasias tässä deckis mitä atm pelaan
Aivan! Saattoi olla tollai kortti mikä tuli heti alkuun syystä X, mutta ei oo tullu testailtua
Wong, Ironheart, white tiger basessa ja Odin odottamassa kädessä vikaa vuoroa ja sit peli tyrkkää tällaisen :D
Vastustajan nimi jotai kyriilistä, liekkö tässä(kin) pelissä jotain hackeja et ryssät voi crashaa pelin jos on häviämässä
no ihan hirveästi ei yllättäisi
Tänää tullu vituttavan monta kertaa Iron Man Mystique comboja vastaan ja turpaahan siinä tulee joka kerta :/
Toimii negative deckissä kans vallan hyvin
Iron man, Mystique & Living tribunal on aika tappava combo
Sit ku on seittemäs rundi ja tulee vielä onslaughti siihen
Löytyy multa se Iron man, muita vielä odotellessa :D
Mulla on sadan tokenin päässä Knull. Sit puuttuu enää Venom destroy deckistä
Knullista voin vaan haaveilla, taitaa olla yhtä poolia korkeampi kortti kuin venom, joka sekin multa puuttuu =)
Jep, Venom pool 3 kortti, Knulli Pool 4
Rehellisesti en edes tiedä mitä nuo poolit vaikuttaa 😄
Tottakai kumpaakin tulee 486+ jälkeen, mutta hiton paljon pienemmäl prossalla varmastikin noi suuremmat
Ei mullakaan varmaa tietoa, mutta näin mä olen ymmärtänyt
Pool 3/4/5 aukeaa tuon 486 levelin jälkeen. Korttien määrät joita voi droppaa niissä on 104 / 24 / 38
Mut jos nyt vaikka noita pool 3 kortteja tulee 20% todennäköisyydellä, niin 4 ja 5 tuostakin vielä marginaalisempi
Sain tänää variantin yhdestä lempi kortistani
Vaa on melko kuppasen kivespussin näkönen
Kuppasen? Eikö kaikilla muka näytä tolta 😦
Puuttuu karvat tuosta
Mielenkiintoinen bugi Snapissä... En pysty lopettaa vuoroa mutta kaikki muut napit toimii kyllä :D
Alkoi ihan randomisti kesken pelin kolmannella vuorolla. Oli varmasti ylivoimaisesti pisin oma peli koskaan
Kokeilin viel et jatkuiko seuraavaan matsiin ja kyllähän se, kortteja pystyn lyömään pöytää, mutta en halua piinata vastustajia saatanan pitkillä vuoroilla nii luovutin
Tällai ois kans ihan kiva tilanne, että pelissä olisi jonkinlainen chatti eikä noita 90% turhia valmiiksi valittuja reagointeja
ei mitää suolachattia kiitos 😄
Jos nyt edes voisi itse valita fiksummat reagoinnit kuin noi turhat
Tuossakin tilanteessa ainoa mikä osittain sopi oli "What just happened?" reagointi, mutta ei se vastus silti saa tietää yhtään sen enempää tai varsinkaan voi arvata, että peli bugaa enkä pysty lopettaa kierrosta
no se on totta
mut voin kuvitella mitä chatti ois ku jengi on niin vitun spämmijonnea jo noilla emoteillakin
Mul on kans tuo kives, mut tykkään tästä enemmän 😁
Tuo ois kyllä kelvannu kiveksen tilalle 😂
😄 😄
Ai että, eipä oo ennen tullu mieleen kuinka kätevä kortti gladiator on tuohon lokaatioon :)
Tietty jos ois joku hela decki vastassa, niin sit aika kusinen, mutta ei ainakaan alun korttien perusteella voinut Helaa odottaa
Spotlight ongelmasta viesti
uuh kultaa
gimme gold gimme gold
just ostin kullal jonku saatanan ruman variantin et sai noita collectionei eteenpäin
Jep :D
siel on osas ihan hyviä palkintoja
osa toki jotai typeriä avatarei jne mut joistain saa tyyliin 2000 credits
Olishan siellä satunaisesti hienojakin saatavilla, mutta rumimmat toistuu useiten ja on samoista kokoelmista nii ehkä jonkun sais joskus valmiiksikin =)
juu
hidasta ja "kallista" vaikka ei oikeaa rahaa maksakaan
Joitain sentään jo kertynyt
taitaa olla aika pieni sauma saada cachesta variantti mikä ois collectionissa. Tapahtuu sitäkin mut tuntuu et aika pienel prosentilla
näköjää noitaki nerffattu mutta esim pixel allstarsis ku tulee 6 täytee ni saa 1500 credits, aiemmin oli 2000
ei ku jaa, on joissain yhä 2000, eli vaihtelee
midnight sunis 2000 credits kun 4/8 täynnä ja premium mystery variant kun 6/8 täynnä
toki ne maksaaki 1200 kappale
tätä ei voi kyl enää päivitellä, täydellisen värinen 😄
Tuosta tulikin mieleen mikä on nyt pari päivää mietityttänyt, lähinnä siksi kun aika paljon testaillut destroy deckiä...
Olenko mä ollut aikaisemmin ihan hiton kujalla, mutta eikö esim. X-23 ja Wolverinen pitäisi hypätä pöytään kun Yondu ne tuhoaa?
Mun mielestä ne on menny sit pöytään jos on osunut niihin, mutta nyt viime päivinä ne vaan tuhoutuu ja sillä selvä
ei tuhouksesta, eli youndu tuhoo ne kokonaa
ja discardista pöytään, teit sen itse, vihu tai base
mut youndu heittää ne vaan helvettiin 😄
Eli ehkä oon ollut ennen vaan ihan kujalla :D
Jotenkin on jäänyt mieleen, että ne on hypännyt pöytään ja on tavallaan "säästänyt" yhden vuoron taikka edes pari pinnaa hinnasta
Aavistuksen hämäävä kun X-23 ja Wolverinellä kummallakin on kuvauksessa toi "discarded or destroyed", mutta ei sit päde Yondun kohdalla :P
nojuu sikäli typerä
se vois olla "remove the lowest cost card from your opponents deck"
tai vanish.
Vanish! Ja lika on poissa
Sinillä siivous sujuu!
tais olla kyllä zilith bang, ja lika on poissa. mutta anyway 😄
Sama aihepiiri sentään, eli ei Snap :)
hehe
Rank kävi 99. Oon hävinny 16 peliä putkeen
Kävin kahden pisteen päässä 80, nyt 72 :D
17 jäi putki kun voitin vihun ekan kiepin retreatiin. "jee"
Mä päätän pelit kans aina voittoon, olkoon sit vaikka luovutus :D
Ja vaikka ois ollu se 10 tappioo putkeen sitä ennen :D
Täydellinen setti kortteja kädessä wong, ironheart, white tiger ja odin. Lokaatioksi Ego.
Saatte yhden arvauksen tuliko voitto :D
Mentiin rosvosektorille :)
Jätti joka rundilla käyttämättä pisteitä, vastustajalla red hulk ja lokaatiosita löytyy myös "copy to other location", helppo peli vihulle :D
Mahis oli toki, viidennellä rundilla laittoi shang-chi, harmi vaa että mulla oli eka reveal eikä vihulla yhtään 10+ korttia pöydällä :D
Omg
Mullaki tuli tää. On rasittava.
Voi käydä tääl tsättäilee kesken pelin 🤣
Vissiin suht yleinen ongelma nyt ainakin PC:llä, en tiedä vaikuttaako mobiiliin
Androidilla itellä
Okei, oli vaan PC:stä maininta tuol discordissa ku eilen käväsin
@compact marsh kova! Joskin mulla alkaa tulee tässä vähän sama fiilis ku fribas. Aloitat aiemmin ku kaverit, mut ite jäät paikalleen ja kaverit kehittyy 🤣
Tipuin jo alle 70 😱😱😱
Ihan sama mitä pelaan tai teen niin häviän kokoajan
Paljonko te tota grindaatte? Ite saan hädin tuskin conguestin puolelta kaikki kamat pelattua ja äijät grindaa tota toistaki puolta munat huurussa...
Mä en pelaa conquestia ellei siel oo joku kiva kortti
Kyl mä ne parhaat palkinnot grindaan joka kerta
Tulee se korttikin siinä sivussa kyllä aina 😁
Seasonin tavoite taas saavutettu kun ainakin käyty rankissa seuraavalla kymmenyksellä mihin ei viime seasonilla yltänyt 🥳
Harmi että hyvä palkinto on vasta seuraavalla kymmenyksellä :S
Melko mielenkiintoiset lokaatiot osui kohdalle, nyt joutui ehkä jopa 10s per vuoro käyttää ajatteluun miten toimia =)
Parit pakolliset uhraukset keskimmäiseen lokaatioon pelin aikana. Vikalla vuorolla american chavez ja ironheart pelasti lopulta voiton muutaman pisteen turvin
Otan sanat takaisin, on Alioth edelleen ihan wörth tietyissä tapauksissa
Joo hyvin on Alioth pelannu edelleen
Toi U.S. Agent on kyllä vittumainen kortti olla vihulla
Eilen tuli jatkuvasti vastaan Iron Man, Mystique, Living Tribunal-comboa
Mystiqueta on näkynyt, mutta aika vähän noita kahta muuta mun vastuksissa
Mutta toi Iron man ja Mystiqu combo tuli kyl vastaan liian usein joitain päiviä sitten
Onneks ehti loppua, kunhan ei tulis takaisin :D
Viikon nyt jauhanu 87-89 väliä…
Meinas käydä kusisesti kun vastus pisti goblinit mun puolelle, harmillisesti vielä samalla kierroksella kun mä laitoin cosmon vastakkaiseen lokaatioon. Sai viel pelastettua :)
Ei se ollutkaan yhtään niin vaikeaa :D
Tosi vähän oli wongille counter-deckejä tässä näissä +80 levelin peleissä ja muutamat pelit kusin itse kun vaan ladoin nopeesti kortteja pöytään =)
joo jännästi wongi toimii siellä korkeammalla ku mitä alemmalla
olettais et ois toisin 😄
Eniten oli haitaksi noi täysin mixed deckit mitä ei voi ainakaan mun kristallipallolla lukea :D
Movea, ongoingia ja destroyta sekasin nii mitä hittoa odotat vikalla vuorolla :D
😄
Naurahdin ääneen :D
Pitäskö itekin kokeilla vaa lätkii ihan random kortteja dekkiin ja kattoa mitä tapahtuu
Silloin kun boostereita vaa kerään ku "pitää" kortteja päivitellä, niin meen vaan kokoelmaan, järjestän kortit uusimmasta vanhimpaan ja lataan vaa järjestyksessä :D
Melkein sama kuin tulis lokaatiosta se fill hand with random cards
Rankedin 94 näyttää tulevan meikäläisellä seinä vastaan... Jos ei tuu jotain super deckiä niin peli antaa agathan käteen ja pilaa vähintään yhtä hyvin kuin olis Ego lokaationa
Olen kyllä ollut aivan helvetin väärässä, että noita luovuttajia olisi paljon
Nyt kun tuonne +90 päässyt, niin en ole vissiin ainuttakaan peliä voittanut ihan vaan pelaamalla, vaan kaikki tulee luovutuksella ja tottakai kun itse en luovuta, niin kestää aina saatanan kauan parin tappion jälkeen päästä takaisin ylös
Toki, toi 94 on edelleen se seinä :D
Ihan vitun sama millä deckillä pelaa, niin kun rank nousee 94 niin sieltä tulee ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä ja turpajuhlat
Päivän huiput on 94 ja 2/7 kun tuli useampi luovutus putkeen etten edes kerennyt nähdä kortteja
Mielummin pelais vaikka botteja vastaan yksinpeliä kuin tätä jatkuvaa rankin suojausta kun se tuntuu olevan niin helvetin tärkeää joillekin
On se varmaan vaan vielä jaksettava täl seasonilla hammasta purren koittaa grindaa tuonne 100 asti, mutta tuntuu olevan lähes mahdotonta edes muutaman ei-luovutus pelin putki
Olis kyl huvittava nähdä jostain matsien määrä ja millä prosentilla noita matseja voittaa pelaamalla eikä luovotukseen
Aikaisemmin arvioisin et se oli ehkä 75% pelaamalla 25% luovutus, nyt se on lähellä 5% ja 95%
Tein huvikseni enimmökseen 1 korteista koostuvan pakan. Onpa yllättävää ettei vastaan tuu mitään muuta ku destroy pakkoja (killmonger)
🤣
En kai mä vaa just pelannu sua vastaan? :D
Kattelin kans ku joku latoi vaa 1/2-cost kortteja ja mä sit vikal vuorol pistän killmongerin ja that's it, jäi sille pari korttia pöytään =)
Ottanut itse killmongerin useimpiin deckeihin kun tullu melko paljon debriitä vastaan, välillä jopa wongin kanssa =)
eihän toi huutais ku sitä akkaa mistä puhuttiin aiemminkin
en muista ikinä sen nimeä, joku tulisen mausteen kuuloinen
joku aciantra tms
Caiera
kohta voi pelaa makkarin!
Mitähä Olkkari tekee
Niinhän mä Leca sanoin sillon :)
juu muistin kyllä että tästä keskustelua oli, siihen tuo mun eka lause viittasi 😄
Joskus kans itse kokeilin deckiä missä oli pääasiassa 1/2-cost kortteja ja sit Ka-zar ja blue marvel. Välillä kyllä toimii, mutta helposti voi tehdä virheenkin jos vaan latoo niitä kortteja kaikki mitä pystyy ja vikal vuorolla tulee kans vaan joku kusinen 1-cost kortti ja/tai ei tule ollenkaan ka-zar tai blue marvelia tai vihulla just se killmonger :P
sehän lukee tuossa kuvassa? 😄
oho my bad
olkkarista en tiedä 😄
Olkkari ja makkari, sama asia, jos on vähän ollu riitaa =)
Voi Leca 😄
paitsi sen että meille on tulossa uusi sohva, laitoin vanhan sohvan discos myyntiin ni meni vartis
sama se missä nussii
Rautatiesillalla auringonnousun/laskun aikaan, so far the best :P
makkarin vaatetus viittaisi wakandaan, mutta en ainakaan leffoista muista tollasta hahmoa. Varmaa sarjiksissa sitten
on kova
mä en kyllä enää pärjää tässä pelissä, ei mahda minkään
Muistaakseni Makkari on yks Eternalsista
pääosin tulee turpaan kokoajan, ja jos ei tuu turpaan ni vihu luovuttaa ja saat yhden cuben
kai mä pelaan joteki väärin ku ei pitäis deckeistä kiinni jäädä
Vähän turhan usein tulee rigged-fiilis tosta pelistä
nykyään kyllä kieltämättä
hetken pääsin nousee johku 75 asti ja ajattelni et nyt kulkee taas
mut just tipuin takas 70 😄
Mä ihme ja kumma sain tänään noustua jo 97 asti mut sit tipuin pari alaspäin
Päivän paras kyllä oli kun joutui miettii et mitä helvettiä yks vastus oikein ajatteli kun vikalla vuorolla laittoi professor x ja green goblin yhteen lokaatioon :D
Etenee!
Oli suht huono tilanne vielä viidennen vuoron jälkeen omissa baseissa, että vihu antoi pelaa jopa loppuun =)
Käytiin jo väinön leveliä kurkkaa kunnes otin pari matsia turpiin
Tuli kans takas se bugi ettei voinut lopettaa vuoroa
alkaa olee infinity lähellä 😄
Vähä tuli tukkaa oikealla
Millonkohan ne nerffaa ton Wong/Mystique-kombon
itel osu tottakai niin päin et artem otti eka pantherin muualle ja sit vasta wongin ja mystq 😄
kuinkas muutenkaan
ja muilla vihuilla on sit enchantress kokoajan
Enchanteress pilas itselläkin seuraavan matsin kun pääs käymään Väinön levulla :D
Jos ei ois sitä ollu vihulla vikalla vuorolla, niin en tiedä miten muuten se ois voittanut kun oli jotakuinkin täydellisesti päässyt itse lataa ongoingit pöytään
just kun luin viestiä miten Enchantress pilas pelin niin vihu löi semmosen pöytään nollaten ironmanin, mystiquen ja knullin
Aika harvoin on itsellä enchantress tullut vastaan vaikka ison osan peleistä ongoing deckiä pelannutkin. Nyt vaan osui kohdalle just ilkeeseen aikaan, mutta kyl mää viel jaksan grindaa et käy edes kerran tuol lvl100 otta turpiin =)
Ei tarvinnutkaan kauaa grindaa =)
Ja siis voi vittu... Luulin et tulee joku kortti tosta eikä täysin turha deckin skini
Joo ei tuosta hyötyny yhtikäs mitään 😄
Itellä se on henkistä, haluaisi saavuttaa "oikeat rankit" 😁
Siis olihan se nyt hieno fiilis ekan kerran tonne päästä. Mutta sit tuli se "no mitäs nyt?"
Mä oon siit kyl innoissaan et aikaisempi enkka oli 77 mihin yltänyt, viime seasonilla, joten tää et pääs tavallaan kolme tasoa siitä ylöspäin on ihan jees.
no tää mul on mones asias elämäs 😄
Juu hyvä nousu
Mulla kans viime seasonin lopulla tippui yhden päivän aikana jotain 15-20 leveliä, mut sain sentää grindattua takas jotakuinkin samaan. Tuntui että ihan sama mitä yritti nii aina tuli counter deckiä vastaan tai sit sama decki mille vaan osui tulee paremmas järjestykses kortit käteen
Slumppeja
Hemmetin @graceful igloo !
..Oon alkanut tykkää pikseleistä
Esim
tosin tyhmää nois korteis millä on "toinen kortti mukana" ni se ei sit oo pixel
Kait niistä voi tykätä kun ne on ihan kivan näköisiä eikä sellaisia mitkä näyttää joltain 3v lapsen maalaukselta pixel filtterillä =)