#GM gezocht voor online oneshot

1 messages · Page 1 of 1 (latest)

oak juniper
#

Voor de avond van 23 februari zoeken wij (het social media/design team van Dutch20) een GM voor een online oneshot 🤩
Als een soort online teamuitje.

Naam: Lisa, Onyxia en Edward.
Leeftijd: Wij zijn alle 3 volwassen, 20-35(ish?).
Gewenste TTRPG-systemen: Open voor suggesties.
Beschikbare dagen en tijden: 23 februari in de avond, precieze start- en eindtijd in overleg.
Regio + maximale reistijd: Online.
Ervaring met TTRPG’s: Alle 3 ervaring met in ieder geval D&D 5e, sommigen met meer systemen.
Zoekt: Een GM die een leuke, creatieve oneshot kan hosten in het Engels. In ieder geval met microfoon, camera optioneel.
Ik wil misschien zelf GM’en: Nee, we zoeken een GM.

Reageer op deze post bij interesse en welke systemen je kan runnen, we zijn benieuwd!

urban finch
weary owl
#

Ah helaas, valt op een donderdag en dan heb ik vaste campaign avond. Anders had ik me graag aangeboden !

oak juniper
oak juniper
weary owl
# oak juniper Zou je maandag 23 feb kunnen? 26e was een foutje 😅

Hangt van de starttijd af (en hoe lang jullie de sessie willen, ook weer afhankelijk van het systeem natuurlikj). Ik werk namelijk tot laat op maandag, dus dat is helaas ook niet de meest geschikte avond, mochten jullie vroeg/op tijd willen beginnen 🙈
Ik kan dan namelijk pas vanaf 20:00 of nog wat later.

Om het maar voor te zijn: de meeste kans heb ik op dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag of zondagavonden, er vanuit gaande dat ik nog geen andere sessies gepland heb (en niet op vakantie ben ofzo 😛 )

oak juniper
south grail
#

Ik vind dit echt een tof idee! En ik zou maandag 23 kunnen 😄
Systemen:
D&D 5e 2014/2024
Candela Obscura
optioneel: Vaesen. Heb ik nog nooit gegm-ed dus ik denk wel dat ik het kan 😛

oak juniper
oak juniper
south grail
oak juniper