#Enable soundboards voor GMs met een selectie van generieke geluiden

1 messages · Page 1 of 1 (latest)

coarse grotto
#

Zo kunnen GMs makkelijk vaak gebruikte effecten makkelijk via discord afspelen. Geen idee of dit iets is wat mensen willen maar leek me een makkelijke manier om startende online GMs het leven iets makkelijker te maken

forest zephyr
#

dat is iets wat veel te makkelijk kan worden misbruikt. de meeste spelers op de server hebben ook de gm-rol, en het is niet mogelijk om het in te stellen dat alleen de gm van een kanaal de soundboard mag gebruiken. dus dit wordt 'm niet

coarse grotto
#

Dat vind ik best een zwak argument. Alle schade wat je met een soundboard kan aanrichten kan je ook net zo makkelijk zonder. Door zelf de geluiden af te spelen of gewoon vervelend te doen via de mic. Jezelf misdragen in een voice kanaal kan altijd, onafhankelijk van of soundboards wel of niet aanstaan. Als het niet iets is wat gebruikt zou worden snap ik dat maar ik vind niet dat dit reden zou moeten zijn om de functie in z'n geheel uit te zetten

nova copper
#

Kun je als gebruiker het soundboard makkelijk muten?

vagrant patrol
#

Als gebruiker kan je in je eigen instellingen, maar ook in de server specifiek het sound board muten.

coarse grotto
#

Inderdaad

gaunt sluice
#

Met die instellingen achter de hand lijkt dit me een leuk idee.

#

Maar wat voor'n sound effects denken we dan aan?

coarse grotto
#

Een paar ideeën die ik had:

• wolf howl
  • swords clashing
  • fighting grunts
  • Wilhelm scream
gaunt sluice
#

That Wilhelm scream will be memed to death. 😂 (I'm all for it.)

vagrant patrol
#

namen die je hoort

atomic marten
#

Doe dan ook een luchthoorn voor als die ff lui weer in slaap vallen 😂

blazing ferry
#

Klinkt op zich als een best prima idee.

coarse grotto
#

Ik ben bezig geweest... hoor graag of mensen nog suggesties hebben voor de testfase 👀

median robin