#Boeken
1 messages ยท Page 5 of 1
Ik erger me meer aan arbitraire hoofdstukken waar een nieuw hoofdstuk dezelfde functie als een nieuwe alinea heeft.
Hoofdstukken zijn fijn om te kunnen zeggen, die lees ik uit! Maar moeten ze niet 36 pagina's zijn!
Maar dat kan ik ook zien!
En 'nog een hoofdstuk' leest ook lekkerder dan 'nog een bladzijde' en dat er dan een halve zin staat
In ACOTAR zitten er af en toe... sectie onderbrekingen in? Dat je in รฉรฉn hoofdstuk drie verschillende karakters hebt die iets vanuit hun oogpunt doen/vertellen. Zeker als het dan een hoofdstuk van 18 pagina's (op mijn ereader) is heb ik iets van "waarom is dit niet een nieuw hoofdstuk" ๐ Ook omdat de hoofdstukken enkel genummerd zijn, niet getiteld
Dat lijkt me meer verwarring brengen dan dat het iets toevoegd idd
Met God Of The Woods waren de hoofdstukken met naam van de POV en de globale tijd, waardoor het springen in jaartallen niet vervelend was
Ik kan niet halverwege een hoofdstuk stoppen dus misschien speelt dat ook mee
Dat moest ik gisteren wel want ik was aan de beurt in het ziekenhuis ๐ Moet dat hoofdstuk nog even afmaken
Ik lees dus ook door de Stormlight Archive, en moet wel stoppen met lezen omdat ik actief in slaap val, sinds ik voor het slapengaan lees 
Goeie benaming vooor de spice kuch
Hehe sectie
Ik heb lezen echt een tijd gebruikt als middel om in slaap te komen. Heb denk ik 2/3 jaar slaap problemen gehad. Ik kan daardoor ook gewoon niet zonder mijn ereader als 'wat als ik niet kan slapen' device
Ik kan je zeggen dat ik van de week al een paar keer in slaap ben gevallen met de eerste bladzijde dat ik aan het lezen was ๐
Heuheeuheueuheue
Ik bedoelde de plusjes die tussen twee opgesplitste stukken stonden ๐
๐
Toevallig vanmiddag nog even bij de boekenwinkel geweest
๐Even drie classics gescoord!
(Alledrie niet gelezen overigens ๐ )
Ik ook nog niet. Ben vooral benieuwd naar Lolita. Daar heb ik eh... dingen over gehoord.
Ben iig blij dat deze uitgave de wens van de auteur respecteert en niet een aantrekkelijke persoon op de cover heeft
Ik heb Animal Farm en Lolita gelezen. Lolita is een erg goed boek maar ook wel erg zwaar.
Uiteraard.
Ging ik wel van uit gezien de subject matter
The emporers soul - novella van Brando Sando uit. 100 paginas is kort maar ik wil meer!
Helaas gaat dat niet. Nu door met nog een novella 'the hope of Elantris ' ook van brando Sando
Twas weer heerlie Laurie!
Ik ken Skyward niet, maar hey, mooi dat Sanderson iets met TV gaat doen
En mistborn wordt een film. The year of brando
Skyward is ook vet 
Nieuwe aanwist. Dit telt wel als boeken toch? ๐
Heeft tekst, ziet eruit alsof het gebonden is, goed genoeg voor mij ๐
Ik ben Peter Rabbit aant lezen... (Naast Hail Mary). Doe mij maar Moomin of Poehbeer. Dit is echt gruesome gewoon ๐ญ
@hearty cosmos sorry he ๐ญ
Hahaha totally get it
Ik kwam op Runeheim op de valreep nog het boek Neder van Natalie Thorpe tegen ๐ Eens kijken of ik hier leuke TTRPG dingen mee kan doen. Natuurlijk de Nederlandse versie gehaald want waarom zou ik in het Engels gaan lezen over Nederlandse verhalen ๐
Okay, ikโฆ weet niet of ik dit boek kan aanraden ๐ Het loopt over van de spelfouten, onjuist spatiegebruik en meer. Het verhaal is goed, maar ik heb in dit bericht meer kommaโs gebruikt dan ik in de eerste veertig paginaโs van het boek ben tegengekomen. En de zinnen in het boek zijn langer dan mijn zinnen hier ๐ฅฒ
Zelf uitgegeven boek?
Oefff
Lijkt het wel op, en schijnbaar was de Engelse versie het origineel
Misschien eens kijken of ik de Engelse versie kan vinden voor een vergelijking
maar deze meid is gewoon nederlands... dan had ze op z'n minst een nederlandse editor kunnen regelen om d'r taalgebruik te fiksen als ze 'm zelf heeft vertaald omdat nederlands
sorry ik heb hier meningen over
Die had ik al, dus ik had niet anders verwacht van je ๐ Kan het boek wel meenemen naarโฆ ik denk Spellenspektakel. Kun je zelf griezelen ervan
help, volgens d'r website biedt ze "proofreading, editing, correction and/or translation of your manuscript aan", maar blijkbaar is d'r nederlands dus om te huilen???
on that note @ dutch20 als je iets geproofread, edit, corrigeert en/of vertaald moet hebben, let me know: ik heb ook english language and literature gestudeerd en ik kan wel nederlands /hj
Oh, hmm, dit had ik misschien eerder moeten checken. Amazon POD boekje
Ik gooi morgen wel even wat fotoโs in je DMs, kun je huilen. Nu toch maar proberen om te slapen hier
Balen dat ie zo tegenvalt, ik kan daar ook nooit doorheen lezen, als iets vol staat van fouten maakt het eigenlijk niet uit wat de inhoud is
kan ook een gevalletje 'shit, deadline, MOET SCHRIJVEN' zijn ๐ฅฒ wat het niet beter maakt, natuurlijk
Self-published, dus denk van niet.
Sws, interlunctie en spelling moeten gewoon (grotendeels) kloppen als je iets wil publiceren.
Ik heb gisteren daisy chain uitgelezen! Ik had nog helemaal niet door dat het alweer einde van de maand was! ๐
Elantris + twee novella's en Daisy Chain gelezen
Eindelijk Queen of Shadows uit!!
Vergeten de laatste 3 ToG op m'n ereader te zetten, dus maar even een andere tussendoor๐
Is dat spicy peter pan?
Yes hahaha
Ik geloof dat ik die ooit eens heb gelezen, en volgens mij... Staat ie me nog bij ook door een bepaalde zin
Heb 2 hoofdstukken gelezen net, leest ontzettend als een fanfic haha
Aaaah, ik heb niet deze gelezen ik heb scared gelezen. Man man man
Haha, die werd me ook aangeraden
Nou als je voor altijd herinnerd wilt worden aan kleuren van penissen dan kan ik hem aanraden
Het haalde me er zo uit dat het gewoon is blijven hangen ๐
Hahahaha oke wacht even
Wait, what ๐
:)
Ik ga naar de romantasy fair in Rotterdam ๐
Wij hebben er ook naar gekeken, maar vond het het geld niet waard
Snap ik wel ja. Ben heel benieuwd
T is veel geld maar ziet er ook waanzinnig uit, ben erg benieuwd Cara, ga je fully dressed up?
Waarschijnlijk wel, nog even bedenken welke jurk. Wordt leuk, in full gown in de metro ๐