#Boeken

1 messages ยท Page 5 of 1

vestal sage
#

Ja, daar ben ik het (helaas) wel mee eens ja nod

eager salmon
#

Ik erger me meer aan arbitraire hoofdstukken waar een nieuw hoofdstuk dezelfde functie als een nieuwe alinea heeft.

quaint monolith
#

Hoofdstukken zijn fijn om te kunnen zeggen, die lees ik uit! Maar moeten ze niet 36 pagina's zijn!

cunning fog
#

En 'nog een hoofdstuk' leest ook lekkerder dan 'nog een bladzijde' en dat er dan een halve zin staat

vestal sage
#

In ACOTAR zitten er af en toe... sectie onderbrekingen in? Dat je in รฉรฉn hoofdstuk drie verschillende karakters hebt die iets vanuit hun oogpunt doen/vertellen. Zeker als het dan een hoofdstuk van 18 pagina's (op mijn ereader) is heb ik iets van "waarom is dit niet een nieuw hoofdstuk" ๐Ÿ˜… Ook omdat de hoofdstukken enkel genummerd zijn, niet getiteld

cunning fog
#

Dat lijkt me meer verwarring brengen dan dat het iets toevoegd idd

#

Met God Of The Woods waren de hoofdstukken met naam van de POV en de globale tijd, waardoor het springen in jaartallen niet vervelend was

burnt dove
#

Ik kan niet halverwege een hoofdstuk stoppen dus misschien speelt dat ook mee

vestal sage
#

Dat moest ik gisteren wel want ik was aan de beurt in het ziekenhuis ๐Ÿ˜… Moet dat hoofdstuk nog even afmaken

mossy cypress
#

Ik lees dus ook door de Stormlight Archive, en moet wel stoppen met lezen omdat ik actief in slaap val, sinds ik voor het slapengaan lees LUL

hearty cosmos
#

Hehe sectie

ocean kraken
#

Ik kan je zeggen dat ik van de week al een paar keer in slaap ben gevallen met de eerste bladzijde dat ik aan het lezen was ๐Ÿ˜‚

ocean kraken
vestal sage
hearty cosmos
hearty cosmos
#

๐Ÿ˜

lone bolt
#

Toevallig vanmiddag nog even bij de boekenwinkel geweest

elder folio
#

๐Ÿ‘†Even drie classics gescoord!

(Alledrie niet gelezen overigens ๐Ÿ˜…)

lone bolt
#

Ik ook nog niet. Ben vooral benieuwd naar Lolita. Daar heb ik eh... dingen over gehoord.

#

Ben iig blij dat deze uitgave de wens van de auteur respecteert en niet een aantrekkelijke persoon op de cover heeft

tight island
#

Ik heb Animal Farm en Lolita gelezen. Lolita is een erg goed boek maar ook wel erg zwaar.

#

Uiteraard.

lone bolt
#

Ging ik wel van uit gezien de subject matter

ocean kraken
#

The emporers soul - novella van Brando Sando uit. 100 paginas is kort maar ik wil meer!
Helaas gaat dat niet. Nu door met nog een novella 'the hope of Elantris ' ook van brando Sando

cobalt yew
#

Twas weer heerlie Laurie!

mossy cypress
#

Ik ken Skyward niet, maar hey, mooi dat Sanderson iets met TV gaat doen

ocean kraken
#

En mistborn wordt een film. The year of brando

quaint monolith
#

Skyward is ook vet MinoGrin

bronze bough
#

Nieuwe aanwist. Dit telt wel als boeken toch? ๐Ÿ˜‡

vestal sage
#

Heeft tekst, ziet eruit alsof het gebonden is, goed genoeg voor mij ๐Ÿ˜œ

cunning fog
#

Ik ben Peter Rabbit aant lezen... (Naast Hail Mary). Doe mij maar Moomin of Poehbeer. Dit is echt gruesome gewoon ๐Ÿ˜ญ

#

@hearty cosmos sorry he ๐Ÿ˜ญ

hearty cosmos
#

Hahaha totally get it

vestal sage
#

Ik kwam op Runeheim op de valreep nog het boek Neder van Natalie Thorpe tegen ๐Ÿ˜„ Eens kijken of ik hier leuke TTRPG dingen mee kan doen. Natuurlijk de Nederlandse versie gehaald want waarom zou ik in het Engels gaan lezen over Nederlandse verhalen ๐Ÿ˜…

vestal sage
#

Okay, ikโ€ฆ weet niet of ik dit boek kan aanraden ๐Ÿ˜ Het loopt over van de spelfouten, onjuist spatiegebruik en meer. Het verhaal is goed, maar ik heb in dit bericht meer kommaโ€™s gebruikt dan ik in de eerste veertig paginaโ€™s van het boek ben tegengekomen. En de zinnen in het boek zijn langer dan mijn zinnen hier ๐Ÿฅฒ

hearty cosmos
#

Zelf uitgegeven boek?

bronze bough
#

Oefff

vestal sage
#

Misschien eens kijken of ik de Engelse versie kan vinden voor een vergelijking

grand pagoda
#

maar deze meid is gewoon nederlands... dan had ze op z'n minst een nederlandse editor kunnen regelen om d'r taalgebruik te fiksen als ze 'm zelf heeft vertaald omdat nederlands

#

sorry ik heb hier meningen over

vestal sage
#

Die had ik al, dus ik had niet anders verwacht van je ๐Ÿ˜… Kan het boek wel meenemen naarโ€ฆ ik denk Spellenspektakel. Kun je zelf griezelen ervan

grand pagoda
#

help, volgens d'r website biedt ze "proofreading, editing, correction and/or translation of your manuscript aan", maar blijkbaar is d'r nederlands dus om te huilen???

#

on that note @ dutch20 als je iets geproofread, edit, corrigeert en/of vertaald moet hebben, let me know: ik heb ook english language and literature gestudeerd en ik kan wel nederlands /hj

vestal sage
#

Oh, hmm, dit had ik misschien eerder moeten checken. Amazon POD boekje

grand pagoda
#

zonde toch weer

#

maar dat verklaart wel een hoop

vestal sage
cunning fog
wise nimbus
lone bolt
#

Self-published, dus denk van niet.

#

Sws, interlunctie en spelling moeten gewoon (grotendeels) kloppen als je iets wil publiceren.

ocean kraken
#

Ik heb gisteren daisy chain uitgelezen! Ik had nog helemaal niet door dat het alweer einde van de maand was! ๐Ÿ™ˆ

#

Elantris + twee novella's en Daisy Chain gelezen

hearty cosmos
#

Eindelijk Queen of Shadows uit!!

hearty cosmos
#

Vergeten de laatste 3 ToG op m'n ereader te zetten, dus maar even een andere tussendoor๐Ÿ‘€

ocean kraken
#

Is dat spicy peter pan?

hearty cosmos
#

Yes hahaha

cobalt yew
#

Ik geloof dat ik die ooit eens heb gelezen, en volgens mij... Staat ie me nog bij ook door een bepaalde zin

hearty cosmos
#

Heb 2 hoofdstukken gelezen net, leest ontzettend als een fanfic haha

cobalt yew
#

Aaaah, ik heb niet deze gelezen ik heb scared gelezen. Man man man

hearty cosmos
#

Haha, die werd me ook aangeraden

cobalt yew
#

Nou als je voor altijd herinnerd wilt worden aan kleuren van penissen dan kan ik hem aanraden

#

Het haalde me er zo uit dat het gewoon is blijven hangen ๐Ÿ˜‚

hearty cosmos
#

Hahahaha oke wacht even

ocean kraken
#

Wait, what ๐Ÿ˜‚

cobalt yew
#

:)

bronze bough
#

Ik ga naar de romantasy fair in Rotterdam ๐Ÿ˜‡

hearty cosmos
bronze bough
#

Snap ik wel ja. Ben heel benieuwd

cunning fog
#

T is veel geld maar ziet er ook waanzinnig uit, ben erg benieuwd Cara, ga je fully dressed up?

bronze bough
#

Waarschijnlijk wel, nog even bedenken welke jurk. Wordt leuk, in full gown in de metro ๐Ÿ˜œ