Is anyone using Chromatic with v7 yet? I get a lot of errors that I assume result from v7's removal of the transpiling-by-default behaviour:
ERR! Unexpected token: keyword (default) [5039.bundle.js:882,4]
ERR! at js_error (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:554:11)
ERR! at croak (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:1278:9)
ERR! at token_error (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:1286:9)
ERR! at unexpected (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:1292:9)
ERR! at statement (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:1556:9)
ERR! at _embed_tokens_wrapper (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:1343:26)
ERR! at block_ (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:2182:20)
ERR! at try_ (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:2222:20)
ERR! at statement (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:1517:24)
ERR! at _embed_tokens_wrapper (/Users/jon/Developer/web/node_modules/terser/dist/bundle.min.js:1343:26)