#Submerg (@ svp)

1 messages · Page 1 of 1 (latest)

rugged windBOT
#
Please be patient

Our volunteers look into many questions every day; sometimes it takes them a little while to answer.

Pro tip: you can rename the thread title with `.tr <thread name>`

Make it descriptive, including relevant context, but also to the point. This way you improve your chances of getting a more relevant and specific answer.

unborn elbow
#

wait does this count for salle de class vulgaire?

#

shouldve thought to check that first hold on

#

it does not appear to be, so im going to continue until im told otherwise

#

très embrouillé. j'essaie écrire des chose et je comprends pas les jurons français. je sais « putain » et « merde », mais j'essaie comprendre la fréquence à laquelle ils sont utilisés, et mon options. je suis pas aussi sûre sur les adverbes

unborn elbow
modern pendant
unborn elbow
#

which i unfortunately do not wish to verify my age for :/

modern pendant
#

uhm you know you just have to click on a button

unborn elbow
#

did i mis read that?

#

hold on

modern pendant
#

lmao

unborn elbow
# modern pendant lmao

oh lol, i was skimming it and saw it ask for a DoB and processed that as asking for age verification lol

modern pendant
#

LMAO don't worry it's fine

unborn elbow
#

ok im gonna go repost this then

unborn elbow
#

.help

rugged windBOT
#
Ressource / Resource
.correction

Explique le système de correction et permet aux membres d'ajouter l'emoji correspondant à leur pseudo / Explains the correction system and allows members to add the corresponding emoji to their nickname

.pronounce

Essaie de trouver des ressources sur la prononciation / Try to find pronounciation ressources

.redirect

Redirige les discussions dans les salons de conversation ou le contenu d'apprentissage dans les salles de classe / Redirects discussions to general chat rooms or classroom material to classrooms

.thread-rename

Rename a thread

glass quartz
#

"Putain" and "merde" express displeasure like "fuck." But if you say "de la merde," "merde" becomes the word "shit," "shit."

unborn elbow
glass quartz
#

What do you mean by adverbs?

#

L’adverbe en français est invariable , ce qui veut dire qu’il reste de la même structure partout.

L’adverbe simple est composé de 1 mot et le composé de plusieurs.

L’adverbe sert généralement à préciser une idée. Il y a le sens de:
l’affirmation;
conséquence;
quantité/intensité;
lieu;
négation;
and more.

#

Adverbs in French are invariable, meaning they retain the same structure throughout.

A simple adverb consists of one word, while a compound adverb consists of several. Adverbs generally serve to clarify an idea. They can express: affirmation; consequence; quantity/intensity; place; negation; and more.

#

Si tu parlais du « de », c’est une préposition, pas un adverbe

#

If you were talking about "de", it's a preposition, not an adverb.