#qwertasdfzxcv111

1 messages · Page 1 of 1 (latest)

azure canopyBOT
#
Please be patient

Our volunteers look into many questions every day; sometimes it takes them a little while to answer.

Pro tip: you can rename the thread title with `.tr <thread name>`

Make it descriptive, including relevant context, but also to the point. This way you improve your chances of getting a more relevant and specific answer.

leaden forge
#

Bonjour je m’appelle William et c’est mon groupe. Aujourd’hui, je vais présenter les actualités internationales dans la région de l’Iran. Les États-Unis et Donald Trump menacent la région avec des bombes et des avions. C’est une situation très grave

Actuellement, il y a des combats entre les États-Unis, Israël et l’Iran, et la tension est très élevée. Même s’il y a une pause (ceasefire), la situation reste fragile et la guerre peut reprendre.

Alors, l’Iran a fermé le détroit d’Ormuz, et maintenant le prix du pétrole a augmenté. Localement, les prix sont très élevés.

digital panther
#

cessez-le-feu

leaden forge
#

does it make sense

devout pike
leaden forge
#

Thank you

leaden forge
#

this is the first part of the presentation + introduction

devout pike
#

Oh in that case it’s totally fine

#

Your presentation is well done

leaden forge
#

thank you!

#

do you have any places that you recommend for me to learn how to pronounce my script

devout pike
#

Unfortunately i don’t know anywhere where you can learn how to pronounce words sorry, but you can ask me anytime if i can i’ll try to help you

outer aspen