J'essaye de posséder un monopole pour mon magasin d'électronique, dans l'app marketinsider, dans mon district je suis le seul à vendre des montres connectées artyfish. Ai-je le monopole ( en tout cas sur ce produit ) ? Et qu'est ce qui m'empêche d'avoir un monopole ?
Si j'ouvre une seconde boutique d'électronique ou que je vends la montre connectée artyfish dans une bijouterie, est ce que je perds le monopole ?
Le système de monopole est un peu flou pour moi, je pense que le jeu devrait nous informer sur la possession d'un monopole ou non 😅
English version :
So Im looking to get a monopoly for my electronic store, in the marketinsider app, in my district, at the artyfish watch it says only 1 company (me) selling this product. So did I have the monopoly (on this product ) ? And what could cause me to loose the monopoly?
And if i open a second electronic store or selling artyfish smartwaches in a jewelry store in the same district, will it shut down the monopoly?
It's not really clear on how the monopoly system works, the game should tell us if we got a monopoly or not 😅
PS : Sorry for bad english 👀