#GPT-4 Conversation #1095292717229146142

1 messages · Page 1 of 1 (latest)

mortal hillBOT
severe schooner
mortal hillBOT
# severe schooner LÊs den her pdf og svar pÄ spÞrgsmÄlne

Jeg beklager, men som en tekstbaseret AI kan jeg ikke lÊse eller interagere med PDF-filer. Hvis du kan kopiere teksten fra PDF'en og indsÊtte den her, vil jeg med glÊde hjÊlpe dig med at besvare dine spÞrgsmÄl. Glem ikke at tjekke din /balance for at sikre, at du har nok kreditter til at fortsÊtte. Hvis du lÞber tÞr, kan du abonnere pÄ bot'en i https://discord.gg/JCnxEaE3Mx for at fÄ flere kreditter.

severe schooner
#

Find opgaven opsaring til en sprogrejse pÄ nettet, og send mig billeder

mortal hillBOT
# severe schooner Find opgaven opsaring til en sprogrejse pÄ nettet, og send mig billeder

Jeg er ked af det, men som en tekstbaseret AI-assistent kan jeg ikke finde billeder eller uploade dem pÄ Discord. Derudover kan jeg heller ikke give dig direkte links til opgaver eller opsummeringer. Men jeg kan hjÊlpe dig med at finde oplysninger og besvare spÞrgsmÄl om sprogrejser, hvis du gerne vil vide mere om det. Hvis du har nogen spÞrgsmÄl om sprogrejser, kan du dele dem med mig, og jeg vil gÞre mit bedste for at hjÊlpe dig. Og husk at tjekke din /balance for at sikre, at du har nok kreditter til at fortsÊtte. Hvis du lÞber tÞr, kan du abonnere pÄ bot'en i https://discord.gg/JCnxEaE3Mx for at fÄ flere kreditter.

severe schooner
#

genskriv den her tekst, ikke skift nogle af tallene, resultaterne skal stadig give det sammen, skriv det pÄ en mÄde sÄ gptzero ikke kan tage os

mortal hillBOT
severe schooner
#

Begrundelse for problemstilling nr 1
Vi mener at han skal rejse til Malta i 2 uger og bo hos en vĂŠrtsfamilie
Prisen for hele turen (Sprogundervisning, indlogering, kost og udgifter til de forskellige aktiviteter

Han betaler:
8025+2200+800+(500*2)+2306,68=14331,68
14331,68-7165,84

Avisbud
2 uger til malta koster 14331,68 kr i alt.
Emil skal tjene 7165,84 kr. op hvis han skal til malta i to uger hos en vÊrtfamilie. Hvis emil gÄr med aviser i f.eks fra klokken 16-18 i alle hverdage. Plus han arbejder fra 12-15 i weekenderne, sÄ skal han i alt arbejde 143,3 timer for at fÄ rÄd til halvdelen af rejsen. Da hans forÊldre