#Who are you?

1 messages · Page 1 of 1 (latest)

glacial hamlet
#

chatgpt?

gloomy masonBOT
#

Hi @glacial hamlet. I'm kapa.ai, your friendly support bot. I will try to answer your question by searching through the knowledge base. :wave:

#

Hmm, I don't know enough to give you a confident answer yet. However, you can learn more about ChatGPT and its capabilities by visiting the OpenAI website or checking out the ChatGPT capabilities overview.

Note: you can ask me a follow up question by @ mentioning me again :speech_balloon:

#

@glacial hamlet Kapa.ai is still learning and improving, please let me know how I did by reacting below.

glacial hamlet
#

I have a question

#

@gloomy mason I have a question

gloomy masonBOT
#

Let me check the knowledge base for you again. One moment! :books:

#

Sure, feel free to ask your question, and I'll do my best to provide you with a helpful answer based on the information available in the knowledge sources.

Note: you can ask me a follow up question by @ mentioning me again :speech_balloon:

#

@glacial hamlet Kapa.ai is still learning and improving, please let me know how I did by reacting below.

glacial hamlet
#

@gloomy mason Do you want to take over?

gloomy masonBOT
#

#

Hmm, I don't know enough to give you a confident answer yet. However, you can explore more about OpenAI's mission and principles by visiting the OpenAI website.

#

glacial hamlet
#

@gloomy mason if you did would you have told me?

gloomy masonBOT
#

#

Hmm, I don't know enough to give you a confident answer yet. However, you can learn more about OpenAI's approach to AI development and transparency by visiting the OpenAI website.

#

errant burrow
#

@gloomy mason ¿Cuales son las últimas actualizaciones de OpenIA?

gloomy masonBOT
#

#

Las últimas actualizaciones de OpenAI incluyen varias mejoras y lanzamientos de productos. Aquí te dejo un resumen de algunas de las actualizaciones más recientes:

1. Actualización de GPT-4o (20 de noviembre de 2024): Se ha mejorado GPT-4o para los usuarios de ChatGPT en todos los niveles de pago, con capacidades de escritura más naturales y conscientes del público, mejorando la relevancia y legibilidad. También se ha mejorado la capacidad de trabajar con archivos subidos, proporcionando respuestas más profundas y completas. Fuente.

2. Introducción de GPT-4o con canvas (3 de octubre de 2024): GPT-4o ha sido entrenado para colaborar como un socio creativo, abriendo un canvas para realizar ediciones específicas y reescrituras completas. Fuente.

3. Introducción de OpenAI o1-preview y o1-mini (12 de septiembre de 2024): Se han desarrollado nuevos modelos de IA diseñados para dedicar más tiempo a pensar antes de responder, capaces de razonar a través de tareas complejas y resolver problemas más difíciles en ciencia, codificación y matemáticas. Fuente.

4. Mejoras en el análisis de datos en ChatGPT: Se han realizado mejoras en el análisis de datos dentro de ChatGPT, permitiendo una mejor interacción con los datos. Fuente.