#Dying in the lobby lets you take multiple contracts

13 messages · Page 1 of 1 (latest)

short radish
#

I died in the lobby to see if that opened a dialogue with Josiane by losing more hp than my max hp with the contracts. However, instead of that, when coming back to Josiane, i have to select a contract in addition to what i already selected to die.

#

Alright, my save is in fact completly locked as i can't reset the selected choices. I can just die in the lobby and that's all, can't launch anymore games. Pressing "Escape" doesn't work either.

loud loom
#

Hello! Thanks for the report, can you please send us your save?

short radish
#

Of course, where shoud l send it?

loud loom
#

You can send it here!

short radish
loud loom
#

Thanks, let me check.

#

Hm, when I load your save, I can launch a run normally, and I'm not blocked with the bad contracts. I tried to die by taking contracts and I was also able to launch a run after that.

#

(Je viens de voir que vous êtes français). Comme solution temporaire, avez-vous essayé de prendre des contrats qui vous donne des PV max, pour contrebalancer ? Ne serait-ce que pour pouvoir accéder à la suite.

short radish
#

Bonjour !

Justement, l'ordre des contrats étant fixé, je meurs avant de pouvoir prendre les HP max.

On arrive sur la situation loufoque suivante:

loud loom
#

J'ai pris votre save et j'ai lancé une run sans prendre de contrats chez Josiane. Pouvez-vous essayer de charger cette save (vous serez en run dans le premier monde), d'aller dans le menu pause et de mettre recommencer ? Nous allons voir si les contrats bugués sont toujours actifs.

short radish
#

Bonjour Tristan,

A priori ça a réglé le problème merci pour le support!

Je vais éviter de mourir dans le lobby pour le moment 🙂

loud loom
#

Bonjour !

Impeccable ! Ravi d'avoir pu aider 🙌