In de ruimte hoort niemand je schreeuwen - maar het mag zeker wel wanneer op dinsdag 24 maart je motion detector begint te piepen en die hydraulische nooduitgang klem zit!
Ik ben op zoek naar spelers voor de Alien RPG one-shot Hope's Last Day. Ervaring is zeker niet nodig; ik leg gedurende spelenderwijs de regels uit.
Hope's Last Day is een zogenaamd cinematic scenario. Dit betekent in Alien RPG dat we werken met pre-gen karakters die (geheime) persoonlijke agenda's hebben. Samen een spannend, compact verhaal moet dit zorgen voor een spannende filmische belevenis. Je bent geen epische held in glanzend harnas, maar een doorsnee kolonist in het jaar 2178 die snel na moet denken om het hachje te redden. Het is niet gegarandeerd dat jouw karakter de aftiteling haalt, maar er staan figuranten klaar in de coulissen voor jou om over te nemen wanneer je karakter vroegtijdig wordt uitgeschakeld.
Datum en tijd: Dinsdag 24 maart, 19:30 uur - 23:00 uur
Frequentie: One-shot.
TTRPG Systeem: Alien RPG
Gebruikte VTT Foundry
Aantal open plekken: 0/4 - VOL - Maar laat het zeker even weten als je interesse hebt, bij voldoende animo run ik dit nog een tweede keer.
Voertaal: Nederlands
Gewenste speelervaring: Maakt niet uit; iedereen is welkom.
Speelstijl voorkeur: Hoofdzakelijk exploration en RP. Combat is zeker een onderdeel van Alien RPG maar onthoud: if you're fighting, you're losing.
Gebruik van tekst, voicecalls, webcams: We gebruiken discord video/voice call; webcam is optioneel.
**Overige info:**Als we het verhaal niet in één avond redden dan prikken we een extra datum - maar ik verwacht dat dit wel lukt.
Contactvoorkeur: Reageren op deze post.