Naam: Jasper
Leeftijd: 30
Gewenste systemen: D&D5e (of evt PF2e)
Beschikbare dagen/tijdslot: Voorkeur voor doordeweeks, in ieder geval in overleg
Regio + maximale reistijd: Online of anders regio Leiden/Den Haag/Bollenstreek
Ervaring met ttrpg's: +- 2 jaar ervaring met D&D5e (speler en GM) en een keer (als speler) de Pathfinder 2e intro-adventure gedaan
Wensen omtrent huisregels: Open, transparante en inclusieve sfeer is een must (:
Zoekt: Een gezellige groep mensen rondom mijn leeftijd die semi-regelmatig een goede mix van roleplay, gevechten, mysteries oplossen en slechte grappen maken willen ondernemen in een levendige setting. Ik heb nu twee groepen wiens grootste vijand het plannen van sessies is, dus nog tijd en ruimte over voor iets nieuws.
Mocht je je aangesproken voelen als individu of groep, DM mij dan vooral. Ik vind het wel prettig om een soort sessie 0 te doen waarin we kunnen kennis maken en kijken of er een 'klik' is voordat we ergens voor lange termijn aan binden!
Ik beheers de Nederlandse en Engelse taal en waar nodig zou ik ook kunnen hosten.
Bereidheid om zelf GM te zijn: In een van de groepen ben ik GM, dus sterke voorkeur om als speler aan te haken.