#Pathfinder 2e - Abomination Vaults [FILLED]

6 messages · Page 1 of 1 (latest)

covert sandal
#

Abomination Vaults is een campagne binnen de wereld van Pathfinder 2e in Golarion. Het is een campagne van lvl 1 tot 10, maar onze groep zoekt 1 nieuwe persoon ter vervanging. De campagne is al een jaar bezig.
Tijd: Wekelijks om 19:30 tot 22:30-23:00 op Woensdagen (startend waarschijnlijk 1 mei)
pf2e wijkt niet veel af van dnd 5e, het is 90% praktisch hetzelfde, met meer regels dan dat ik als GM alles on the fly moet bedenken qua rulings, hierom zijn beginners en ervaren spelers beide welkom. Alle regels zijn gratis. Ik geef verder wel advies voor character creation.
Requirements:

• een pc/laptop die FoundryVTT kan draaien
  • een microfoon waar je goed verstaanbaar mee bent
  • ohja 18+ ook (volwassen)
    Er wordt gezocht naar 1 nieuwe speler met een lvl 6 karakter
    Het liefst een karakter die een tank-achtige rol kan innemen, je zult een party met 4 anderen aanvullen. We roleplayen en doen de expositie in het Engels, OOC doen we in het Nederlands.
    Wij als groep leunen iets meer naar een combat achtige speelstijl, maar we doen hiertussen genoeg roleplaying en exploration (denk 40/30/30 verhouding?). Maar Abomination Vaults is een mega dungeon, dus houd hier rekening mee.
    Hier een player's guide (https://downloads.paizo.com/AbominationVaults_PlayersGuide.pdf), om je een beetje te verdiepen wat Abomination Vaults een beetje inhoud (zonder spoilers), kortom er is een vuurtoren nabij een dorpje wat verlaten in een moeras zit, waar blauwlicht uit scheen wat doden deed herrijzen in het dorpje, de party probeert uit te zoeken wat er aan de hand is en mogelijk hoe dit te stoppen is. In de player's guide kom je eventuele content warnings ook tegen
    Bij interesse: stuur me een DM waarin je een beetje jezelf beschrijft, en wat voor verwachtingen je hebt, en hoeveel ervaring je hebt met ttrpgs en/of pathfinder.
    Ik probeer de tijd deze week te vinden, wie zich aanmeldt en op basis van vervolgvragen, wie uiteindelijk uitgekozen wordt.
#

Pathfinder 2e - Abomination Vaults [1 speler gezocht]

glacial briar
#

Klinkt leip. Een vriend en ik zijn nog naar iets op zoek. Zou het een probleem zijn als we allebei erbij komen?

covert sandal
#

Dat is iets te veel, helaas :/

glacial briar
#

Ah jammer, veel succes ermeeeNice

covert sandal
#

Dankjewel 🙂