#help support
1 messages · Page 1 of 1 (latest)
Hi ,
As i can check you have added the details over your domain provider
please link the domain in your project at Emergent, Click on autolink domain.
It will redirect you to your domain provider for verification, Once verified from there your domain will be linked.
Hope this helps,
Warm regards,
Hello,
I tried to link crm.amba-resources.com but I cannot change the domain in the interface.
The problem is:
- When I go to "Domain" section, it shows "amba-resources.com" (not crm.amba-resources.com)
- I cannot edit or delete "amba-resources.com"
- When I click "+ Add your Domain", it doesn't let me enter a new domain
- It only shows options for "amba-resources.com"
Please DELETE "amba-resources.com" from my deployment so I can add "crm.amba-resources.com" instead.
Or please add "crm.amba-resources.com" for me directly.
DNS is already configured:
- A record: crm → 162.159.142.117
- A record: crm → 172.66.2.113
Thank you!
Hey
Please reach out on [email protected]
Objet : Problème récurrent de liaison de domaine personnalisé après redéploiement
Bonjour l'équipe Emergent,
Je vous contacte concernant un problème récurrent que je rencontre avec la liaison de mon domaine personnalisé après chaque redéploiement de mon application.
Détails de mon compte :
Email : [email protected]
Nom d'application : "unified-tiers-module" (Gold Mine CRM - AMBA Resources)
Statut : Client payant (527+ crédits)
Description du problème : À chaque fois que je redéploie mon application, la liaison de mon domaine personnalisé se rompt. Bien que la fonctionnalité "Auto-link Domain" fonctionne, le processus de propagation/liaison prend beaucoup trop de temps, ce qui perturbe mes opérations.
Ce problème s'est produit à plusieurs reprises lors de différentes sessions, et j'ai déjà dû reconfigurer mon domaine personnalisé lors d'une session précédente.
Impact : Ce problème récurrent affecte la continuité de service de mon CRM et nécessite des interventions manuelles répétées de ma part après chaque mise à jour de l'application.
Demande : Je souhaiterais comprendre pourquoi cette liaison se rompt systématiquement après les redéploiements et si une solution permanente peut être mise en place pour éviter que ce problème ne se reproduise.
Je reste disponible pour fournir tout complément d'information nécessaire (Job ID, captures d'écran, etc.).
Cordialement, Osmani
MY JOB ID 68787f2e-a5c7-49de-8d46-0e6aebe5b78e
Voici la position du statu link
Hi there,
As we have checked, the linking fails because the domain is already linked to a previous deployment on chat "unified-tiers-module". Please click on the "Link Manually" button and you should see the option to unlink from the previous chat to the current one.
Alternatively, you can go to the mentioned previous chat and unlink the domain there and retry linking it in your current deployment.
Best regards,
Emergent Support Team